Şimdi Ara

<<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>> (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.051
Cevap
41
Favori
592.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alemim_kanka

    Selam Arkadaşlar bende bu kulupte yeniyim ayrıca R19da da yeniyim ama 19 la iyi anlasıyoruz yeni olmasına ragmen arkadaslar ben 2000 Model R19 EUROPA 16e RNE 90 Beygir enjeksiyonlu kullanıyorum arabanın herseyinden memmunum ki hiçbi sorunu yok temiz ama 1.4 motorlu arabaların beni ranpada sollamalarına hala aklım almıyor yada benimkiyle aynı motora sahip 90 beygir gücünde araba ranpada beni solluyor ranpa olmasada düz yolda en fazla 140 yapıyorum normalde hafiten rapaya eğmli yolda 100 zor yapıyor nedenini bilen varsa bu durumu acıklasın bana 90 beygir gücünde 1.6e motor bi 19 neden 100 yada 120 yi aşamasın sebebi nedir yorumlarınızı bekliyorum şimdiden çok sağolun .......!! Çekişlerdemi mi bi sorun var yoksa ben mi hız yapamıyorum açıklarsanız sevinirim


    Arkadaşlar Benim Arbanın Sorunuyla Pek ilgilenen olmadı sorun alıntıda yazıyor biraz araştırma yaptım herkes hava ve benzin filtresinde sorun vardır diyorlar çünkü 5.viteste gaza son tabana kadar basıyorum ibre 120 yi geçmiyor ve arbanın arkasından acayip bi bağırtı geliyor aynı bi arabaya geniş ağızlı egzoz takarsınız araba deviri aşınca bağırırya o şekilde bağırıyor ve rampalarda devir çok düşüyor arabanın çekişinde bi sorun olsa yani baskı balatada sorun olsa firenlede tutmaz ama firenlerden memnunum sizcede sorun benzin ve hava filtresindemidir 2 senedir değişilmemiş filtreler cevapları bekliyorum




  • arkadaşlar merhaba.
    öncelikle geçmiş ramazan bayramınızı kutluyorum.
    size bir sorum olacak:
    arabam 95 model 1.4i RT europa
    yaklaşık 7 aydır kullanıyorum fakat aldığımdan beri bir sorunum var.
    araba 1.-2. vitesteyken 2000 devir civarında tekliyor gibi bir hal alıyor aynı olayı benzinde ve gazdada yapıyor. yüksek devirlerde teklemeyle alakalı bir sıkıntı yok. fakat bayram dönüşü gece yolculuğu yaptığımda fark ettim tüm lambalarda çok hafif bir kısılma ve yükselme oluyor. sanırım bu iki sorunda elektiriksel bir hata. bununla alakalı olarak ateşleme beynini, buji ve kablolarını değiştirdim fakat bir sonuç alamadım. işin enterasan tarafı bu hatayı herzaman yapmıyor. ustaya göstermek için gittiğimde yapmadı mesala. baya bir zamandır yapmıyordu. bayram tatilinde yine yaptı.BU KONUDA yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim.
    ilginize teşekkür ediyorum.
  • Lambanin motor devri rolantiden biraz asagidayken, arabanin rolantisi biraz dusuk benim arabamdada oluyor. Devir yukselince duzeliyor. Sanirim akunun zayiflamasindan kaynaklaniyor. Olur boyle seyler kafaya takma.



    quote:

    Orjinalden alıntı: milalci

    arkadaşlar merhaba.
    öncelikle geçmiş ramazan bayramınızı kutluyorum.
    size bir sorum olacak:
    arabam 95 model 1.4i RT europa
    yaklaşık 7 aydır kullanıyorum fakat aldığımdan beri bir sorunum var.
    araba 1.-2. vitesteyken 2000 devir civarında tekliyor gibi bir hal alıyor aynı olayı benzinde ve gazdada yapıyor. yüksek devirlerde teklemeyle alakalı bir sıkıntı yok. fakat bayram dönüşü gece yolculuğu yaptığımda fark ettim tüm lambalarda çok hafif bir kısılma ve yükselme oluyor. sanırım bu iki sorunda elektiriksel bir hata. bununla alakalı olarak ateşleme beynini, buji ve kablolarını değiştirdim fakat bir sonuç alamadım. işin enterasan tarafı bu hatayı herzaman yapmıyor. ustaya göstermek için gittiğimde yapmadı mesala. baya bir zamandır yapmıyordu. bayram tatilinde yine yaptı.BU KONUDA yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim.
    ilginize teşekkür ediyorum.




  • arkadalar hepinize iyi günler

    r19 un arka sislerini nasıl yakacam öğrenebilirmiyim.

    ampul takılı tesisat döşeli sigortada ve sis açma düğmesinde problem yok fakat yanmıyo

    yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: koftemofte

    Lambanin motor devri rolantiden biraz asagidayken, arabanin rolantisi biraz dusuk benim arabamdada oluyor. Devir yukselince duzeliyor. Sanirim akunun zayiflamasindan kaynaklaniyor. Olur boyle seyler kafaya takma.



    quote:

    Orjinalden alıntı: milalci

    arkadaşlar merhaba.
    öncelikle geçmiş ramazan bayramınızı kutluyorum.
    size bir sorum olacak:
    arabam 95 model 1.4i RT europa
    yaklaşık 7 aydır kullanıyorum fakat aldığımdan beri bir sorunum var.
    araba 1.-2. vitesteyken 2000 devir civarında tekliyor gibi bir hal alıyor aynı olayı benzinde ve gazdada yapıyor. yüksek devirlerde teklemeyle alakalı bir sıkıntı yok. fakat bayram dönüşü gece yolculuğu yaptığımda fark ettim tüm lambalarda çok hafif bir kısılma ve yükselme oluyor. sanırım bu iki sorunda elektiriksel bir hata. bununla alakalı olarak ateşleme beynini, buji ve kablolarını değiştirdim fakat bir sonuç alamadım. işin enterasan tarafı bu hatayı herzaman yapmıyor. ustaya göstermek için gittiğimde yapmadı mesala. baya bir zamandır yapmıyordu. bayram tatilinde yine yaptı.BU KONUDA yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim.
    ilginize teşekkür ediyorum.




    aküden olabilir bence de aynı şeyler bende de oluyordu
    bigün arabayı yıkattım motoruda distirbütöre su kaçmış tembihlememe rağmen kaçıyor kurutmadan çalışıyor diye çocuk çalıştırmaya kalkmış malum ölü olan aküm tamamen boşarmış ite kaka çalıştırdık doğru eve gittim araba bi acayip dörtlüler yanıyor(galiba alarmdan) arada kapı açılıyor gibi oluyor açılmıyor kilit devir saati kafasına göre geziniyor bi aşağı bi yukarı sinyaller çalışmıyor falan lambaları açıyorum arabanın hızına göre azalıp artıyor neyse öyle eve geldim korkup ilk kutub başlarını söktüm akşam babam gelince babamı direksiyona geçirdim iterek çalıştıralım diye araba zar zor çalışıyor ama sapıttıyor ne olduğunu çözemedik arabayı tek başıma itmekten dolayı da biraz trajik tansiyon kalp sorunlu bir gece geçirdim ertesi gün otoelektirikçisi getirdik meğersem bizim akü ölmüş değiştirince düzeldi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dagra

    arkadalar hepinize iyi günler

    r19 un arka sislerini nasıl yakacam öğrenebilirmiyim.

    ampul takılı tesisat döşeli sigortada ve sis açma düğmesinde problem yok fakat yanmıyo

    yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.


    benimkilerde geçirdiğim kazadan sonra (kırmızı ışıkta beklerken bi kadın beni görmeyip arkadan çarpmıştı(kadınlar mümkünse trafiğe çıkmasın bi çoğu)) arka boydan reflöktör ve tampon değişti o günden beri bende de çalışmıyor genelde bu açma kapama düğmeleri kolay bozuluyor ve yenisi çok pahalı ondan olabilir gibime geliyor

    bence bilen bi ustaya göster onu ya herşey tamam gözüküyor ama ampül tam oturuyormudur patlakmıdır bide açma kapama düğmesinden eminmisin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tsuyoi


    quote:

    Orjinalden alıntı: dagra

    arkadalar hepinize iyi günler

    r19 un arka sislerini nasıl yakacam öğrenebilirmiyim.

    ampul takılı tesisat döşeli sigortada ve sis açma düğmesinde problem yok fakat yanmıyo

    yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.


    benimkilerde geçirdiğim kazadan sonra (kırmızı ışıkta beklerken bi kadın beni görmeyip arkadan çarpmıştı(kadınlar mümkünse trafiğe çıkmasın bi çoğu)) arka boydan reflöktör ve tampon değişti o günden beri bende de çalışmıyor genelde bu açma kapama düğmeleri kolay bozuluyor ve yenisi çok pahalı ondan olabilir gibime geliyor

    bence bilen bi ustaya göster onu ya herşey tamam gözüküyor ama ampül tam oturuyormudur patlakmıdır bide açma kapama düğmesinden eminmisin


    çok teşekkür ederim fakat benim açma kapama düğmesinin ışığı göstergede yanıyo ampülde yeni değiştirildi.....sorun ne acaba?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: noname724

    *ARABANIN DERDİ ANLAŞILDI RÖLANTİDE DÜZENSİZLİĞİ GAZDAYKENDE BENZİNDEYKENDE YAPIYOR DİĞER OLASILIKLAR ELENDİ..YA ENJEKTÖRLER PİS YADA HAVA AKIŞ RÖLESİ(SİYAH UFAK BİR PARÇA RÖLANTİYİ DÜZENLİYOR)...GAZDAYKEN ENJEKTÖRLER DEVRE DIŞI OLDUĞUNA GÖRE(SIRALI OLDUĞUNDAN KENDİ ENJEKTÖRÜNÜ KULLANIYOR) HAVA AKIŞ RÖLESİNİ DEĞİŞTİRMEM GEREKİYOR [simage][/simage]


    ASLINDA BİR FAN CULUP STİCERİ TASARLAYIP ARAÇLARA YAPIŞTIRALIM TANIRIZ BİRBİRİMİZİ:)BY

    **arkadaşlar dediğim gibi rölanti ayarlayıcıyı değiştirdim orjinali 200 ytl den fazla yan sanayi (meksika) 40 ytl ilk başlarda rölanti düzelir gibi oldu ama hızlı giderken ani duruşlarda kendini toplamıyor stop ediyordu..gaz ayarını yeniden yaptık (haliyle yeni parça takılınca bozuluyor..)...test sürüşünde aracı ben surdum hızlı giderken aniden durdum aynı şeyi yaptı....usta sorunun kaynağını aradı ve buldu!sıralı montajı yaparken sisteme hava aldığı ince bir boru vardı T şeklinde bir parça takarak burdan hava çıkışı almıştı gaz sistemine...bağlantıyı iptal edip başka bir yerden bağlantı yaptı sorun cözüldü..ALLAH RAZI OLSUN.demekki T bağlantı borunun çapını düşürdüğünden yeterli havayı alamıyordu motor devirden düşüp rölantideye geçerken !!!.inşallah bir daha sıkıntı olmaz...akla gelmedik şeyler işte tek bir parçayı almakla sorun çözülmüyor ufacık 1 ytl lik pir parça ne işler açıyor adamın başına[simage][/simage] ayrıca bir ara reno servisine de gidip rölantiyi 800 den 1000 devire aldıracam beyninden...düşük rölanti en ufak bir şeyde stop etme riski doğuruyor(yakıtttaki pislik vs...) kendinize iyi bakın diğer arkadaşlarda tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim...




  • 1 Yılı aşkın süredir Tamgaz Devam Eden forumlarımız Şimdi Tüm Üyelerine Ücretsiz Sticer yolluyor.. Yapmanız Gerekenhttp://www.renaultclubtr.com Adresimizden girip Üye Olmanız Yeterlidir.. Sticerlerimiz 33x10 cm boyutunda Renkli Sticerlerimiz Adresinize Posta İle Tamamen Ücretsiz Ulaşaştırılacaktır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alemim_kanka


    quote:

    Orjinalden alıntı: alemim_kanka

    Selam Arkadaşlar bende bu kulupte yeniyim ayrıca R19da da yeniyim ama 19 la iyi anlasıyoruz yeni olmasına ragmen arkadaslar ben 2000 Model R19 EUROPA 16e RNE 90 Beygir enjeksiyonlu kullanıyorum arabanın herseyinden memmunum ki hiçbi sorunu yok temiz ama 1.4 motorlu arabaların beni ranpada sollamalarına hala aklım almıyor yada benimkiyle aynı motora sahip 90 beygir gücünde araba ranpada beni solluyor ranpa olmasada düz yolda en fazla 140 yapıyorum normalde hafiten rapaya eğmli yolda 100 zor yapıyor nedenini bilen varsa bu durumu acıklasın bana 90 beygir gücünde 1.6e motor bi 19 neden 100 yada 120 yi aşamasın sebebi nedir yorumlarınızı bekliyorum şimdiden çok sağolun .......!! Çekişlerdemi mi bi sorun var yoksa ben mi hız yapamıyorum açıklarsanız sevinirim


    Arkadaşlar Benim Arbanın Sorunuyla Pek ilgilenen olmadı sorun alıntıda yazıyor biraz araştırma yaptım herkes hava ve benzin filtresinde sorun vardır diyorlar çünkü 5.viteste gaza son tabana kadar basıyorum ibre 120 yi geçmiyor ve arbanın arkasından acayip bi bağırtı geliyor aynı bi arabaya geniş ağızlı egzoz takarsınız araba deviri aşınca bağırırya o şekilde bağırıyor ve rampalarda devir çok düşüyor arabanın çekişinde bi sorun olsa yani baskı balatada sorun olsa firenlede tutmaz ama firenlerden memnunum sizcede sorun benzin ve hava filtresindemidir 2 senedir değişilmemiş filtreler cevapları bekliyorum




  • merhaba eski arabam 96 1.4i RT idi...tam anlamıyla anlattığın sorun benimde başıma gelmişti. Alternatör aküyü zaman zaman şarj etmediği için bu sorunu yaptığını söylediler. altenatör kömürleri değiştirdiler + konjektör(sanırım adı o şekilde idi.) parça değiştikten sonra sorunum çözüldü. Bir baktır istersen.
    quote:

    Orjinalden alıntı: milalci

    arkadaşlar merhaba.
    öncelikle geçmiş ramazan bayramınızı kutluyorum.
    size bir sorum olacak:
    arabam 95 model 1.4i RT europa
    yaklaşık 7 aydır kullanıyorum fakat aldığımdan beri bir sorunum var.
    araba 1.-2. vitesteyken 2000 devir civarında tekliyor gibi bir hal alıyor aynı olayı benzinde ve gazdada yapıyor. yüksek devirlerde teklemeyle alakalı bir sıkıntı yok. fakat bayram dönüşü gece yolculuğu yaptığımda fark ettim tüm lambalarda çok hafif bir kısılma ve yükselme oluyor. sanırım bu iki sorunda elektiriksel bir hata. bununla alakalı olarak ateşleme beynini, buji ve kablolarını değiştirdim fakat bir sonuç alamadım. işin enterasan tarafı bu hatayı herzaman yapmıyor. ustaya göstermek için gittiğimde yapmadı mesala. baya bir zamandır yapmıyordu. bayram tatilinde yine yaptı.BU KONUDA yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim.
    ilginize teşekkür ediyorum.




  • Evet eger akun saglamsa bile, arkadasin bahsettigi parca lastik gibi asinmaya ugrayan ve zamanla biten bir komur. Yani artik araclarimiz 10 yili astigi icin bu parcalar herkeste degisecek. Komurun 0i 1YTL ustaya degismesi icinde biseyler verirsiniz artik, ama degisimi zor diye hatirliyorum iscilik cok alabilirler.

    Haberin olsun



    quote:

    Orjinalden alıntı: ankay2

    merhaba eski arabam 96 1.4i RT idi...tam anlamıyla anlattığın sorun benimde başıma gelmişti. Alternatör aküyü zaman zaman şarj etmediği için bu sorunu yaptığını söylediler. altenatör kömürleri değiştirdiler + konjektör(sanırım adı o şekilde idi.) parça değiştikten sonra sorunum çözüldü. Bir baktır istersen.
    quote:

    Orjinalden alıntı: milalci

    arkadaşlar merhaba.
    öncelikle geçmiş ramazan bayramınızı kutluyorum.
    size bir sorum olacak:
    arabam 95 model 1.4i RT europa
    yaklaşık 7 aydır kullanıyorum fakat aldığımdan beri bir sorunum var.
    araba 1.-2. vitesteyken 2000 devir civarında tekliyor gibi bir hal alıyor aynı olayı benzinde ve gazdada yapıyor. yüksek devirlerde teklemeyle alakalı bir sıkıntı yok. fakat bayram dönüşü gece yolculuğu yaptığımda fark ettim tüm lambalarda çok hafif bir kısılma ve yükselme oluyor. sanırım bu iki sorunda elektiriksel bir hata. bununla alakalı olarak ateşleme beynini, buji ve kablolarını değiştirdim fakat bir sonuç alamadım. işin enterasan tarafı bu hatayı herzaman yapmıyor. ustaya göstermek için gittiğimde yapmadı mesala. baya bir zamandır yapmıyordu. bayram tatilinde yine yaptı.BU KONUDA yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim.
    ilginize teşekkür ediyorum.






  • Evet değişimi oldukça uzun sürüyor... çünkü alternatör çok kötü bir yerde:) Bütün günü alıyor tamir. Yaptırdığım zaman yalnış hatırlamıyorsam 50-60 ytl arası bir para vermiştim...(Sanırım o zamanlar o para ile yarım depodan fazla benzin alıyordum:))

    vay be özledim şimdi eski arabamı... Çok rahat bir arabaydı. Zamanına göre çok iyi özellikleri vardı: Klima,uzaktan kumandalı merkezi kilit, 6 hoparlörlü müzik sistemi v.s. özellikle sürücü koltuğunda yükseklik ve bel desteklik ayarı olmasına hastaydım. Uzun yolda hiç yormazdı kerata... Neyse artık yeni sahibi güle güle kullansın:) Sattıktan 3 ay sonra gelip adam teşekkür bile etmiş babama:) EEE 96 modeldi ama 82,000 km idi:)

    Benide fahri üye yapabilirsiniz klube; severim R19 ları:)
    quote:

    Orjinalden alıntı: koftemofte

    Evet eger akun saglamsa bile, arkadasin bahsettigi parca lastik gibi asinmaya ugrayan ve zamanla biten bir komur. Yani artik araclarimiz 10 yili astigi icin bu parcalar herkeste degisecek. Komurun 0i 1YTL ustaya degismesi icinde biseyler verirsiniz artik, ama degisimi zor diye hatirliyorum iscilik cok alabilirler.

    Haberin olsun



    quote:

    Orjinalden alıntı: ankay2

    merhaba eski arabam 96 1.4i RT idi...tam anlamıyla anlattığın sorun benimde başıma gelmişti. Alternatör aküyü zaman zaman şarj etmediği için bu sorunu yaptığını söylediler. altenatör kömürleri değiştirdiler + konjektör(sanırım adı o şekilde idi.) parça değiştikten sonra sorunum çözüldü. Bir baktır istersen.
    quote:

    Orjinalden alıntı: milalci

    arkadaşlar merhaba.
    öncelikle geçmiş ramazan bayramınızı kutluyorum.
    size bir sorum olacak:
    arabam 95 model 1.4i RT europa
    yaklaşık 7 aydır kullanıyorum fakat aldığımdan beri bir sorunum var.
    araba 1.-2. vitesteyken 2000 devir civarında tekliyor gibi bir hal alıyor aynı olayı benzinde ve gazdada yapıyor. yüksek devirlerde teklemeyle alakalı bir sıkıntı yok. fakat bayram dönüşü gece yolculuğu yaptığımda fark ettim tüm lambalarda çok hafif bir kısılma ve yükselme oluyor. sanırım bu iki sorunda elektiriksel bir hata. bununla alakalı olarak ateşleme beynini, buji ve kablolarını değiştirdim fakat bir sonuç alamadım. işin enterasan tarafı bu hatayı herzaman yapmıyor. ustaya göstermek için gittiğimde yapmadı mesala. baya bir zamandır yapmıyordu. bayram tatilinde yine yaptı.BU KONUDA yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim.
    ilginize teşekkür ediyorum.







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankay2 -- 14 Ekim 2008; 8:32:38 >




  • ilgilenen arkadaşlara çok teşekkür ederim.
    arabayı aldığımda, aldığım arkadaş 72 amper aküyü yeni aldığını söylemişti. hatta garanti kağıdıda duyor haala torpidoda.
    -sanırım şarj dinamosu kömürleri olabilir bana çok mantıklı geldi. ilk işim c.tesi günü elektirikcime gitmek olacak sizin yavsiyeleriniz doğrultusunda. ama dediğiniz gibi şarj dinamosu ters bi yerde inşallah usta fazla para istemez. hayırlısı, bunu yaptıracağım mutlaka çok kafama takılıyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ankay2

    Evet değişimi oldukça uzun sürüyor... çünkü alternatör çok kötü bir yerde:) Bütün günü alıyor tamir. Yaptırdığım zaman yalnış hatırlamıyorsam 50-60 ytl arası bir para vermiştim...(Sanırım o zamanlar o para ile yarım depodan fazla benzin alıyordum:))

    vay be özledim şimdi eski arabamı... Çok rahat bir arabaydı. Zamanına göre çok iyi özellikleri vardı: Klima,uzaktan kumandalı merkezi kilit, 6 hoparlörlü müzik sistemi v.s. özellikle sürücü koltuğunda yükseklik ve bel desteklik ayarı olmasına hastaydım. Uzun yolda hiç yormazdı kerata... Neyse artık yeni sahibi güle güle kullansın:) Sattıktan 3 ay sonra gelip adam teşekkür bile etmiş babama:) EEE 96 modeldi ama 82,000 km idi:)

    Benide fahri üye yapabilirsiniz klube; severim R19 ları:)
    quote:

    Orjinalden alıntı: koftemofte

    Evet eger akun saglamsa bile, arkadasin bahsettigi parca lastik gibi asinmaya ugrayan ve zamanla biten bir komur. Yani artik araclarimiz 10 yili astigi icin bu parcalar herkeste degisecek. Komurun 0i 1YTL ustaya degismesi icinde biseyler verirsiniz artik, ama degisimi zor diye hatirliyorum iscilik cok alabilirler.

    Haberin olsun



    quote:

    Orjinalden alıntı: ankay2

    merhaba eski arabam 96 1.4i RT idi...tam anlamıyla anlattığın sorun benimde başıma gelmişti. Alternatör aküyü zaman zaman şarj etmediği için bu sorunu yaptığını söylediler. altenatör kömürleri değiştirdiler + konjektör(sanırım adı o şekilde idi.) parça değiştikten sonra sorunum çözüldü. Bir baktır istersen.
    quote:

    Orjinalden alıntı: milalci

    arkadaşlar merhaba.
    öncelikle geçmiş ramazan bayramınızı kutluyorum.
    size bir sorum olacak:
    arabam 95 model 1.4i RT europa
    yaklaşık 7 aydır kullanıyorum fakat aldığımdan beri bir sorunum var.
    araba 1.-2. vitesteyken 2000 devir civarında tekliyor gibi bir hal alıyor aynı olayı benzinde ve gazdada yapıyor. yüksek devirlerde teklemeyle alakalı bir sıkıntı yok. fakat bayram dönüşü gece yolculuğu yaptığımda fark ettim tüm lambalarda çok hafif bir kısılma ve yükselme oluyor. sanırım bu iki sorunda elektiriksel bir hata. bununla alakalı olarak ateşleme beynini, buji ve kablolarını değiştirdim fakat bir sonuç alamadım. işin enterasan tarafı bu hatayı herzaman yapmıyor. ustaya göstermek için gittiğimde yapmadı mesala. baya bir zamandır yapmıyordu. bayram tatilinde yine yaptı.BU KONUDA yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim.
    ilginize teşekkür ediyorum.










  • quote:

    Orjinalden alıntı: milalci

    ilgilenen arkadaşlara çok teşekkür ederim.
    arabayı aldığımda, aldığım arkadaş 72 amper aküyü yeni aldığını söylemişti. hatta garanti kağıdıda duyor haala torpidoda.
    -sanırım şarj dinamosu kömürleri olabilir bana çok mantıklı geldi. ilk işim c.tesi günü elektirikcime gitmek olacak sizin yavsiyeleriniz doğrultusunda. ama dediğiniz gibi şarj dinamosu ters bi yerde inşallah usta fazla para istemez. hayırlısı, bunu yaptıracağım mutlaka çok kafama takılıyor.




    Alternatörü sökmesi kolayda, motor kısmından çıkartamamışlardı:) En sonunda arabayı lifte kaldırıp; Lastiği çıkartıp, aks(isimlere tam hakim olmayabilirim) onuda yerinden biraz ileri doğru oynatıp aradaki boşluktan alabilmişlerdi:) Yapan usta acemi diye düşünmeyin, 97 senesinden beri gittiğim Ustamdı:)

    En kısa ve ucuz yoldan hallolması dileklerimle...




  • arkadslar bı yanlısınız olmasın. bende uzun zaman once alternator yanı sarj dınamosu kömurlerına baktırdım. o kadar ugrasmadılar v kayısındakı kasnaklara baglı oldugu ıcın kayısı gevsetıp alternatorunde vıdalaranı cıkarıp alternatoru yerınden kendı tezgahlarına aldılar cıkarması ugrastırmadı tezgahtada komur vs. bakımları yapılmıstı. daha sonra yerıne takıldı. sızde tekerlegın hatta aksın sokulmesı benı cok sasırttı
  • Aracınızın motor tipi farklı olmasın?
    1.4i RT (sadece 96-97 arası çıkan bir model) motorlarda (80bg lik tek nokta enjeksiyonlu motor kodu E7J olması lazım) altenatörün konumu motorun altına doğru olduğu için sökmesi değilsede bulunduğu yerden çıkartılması zor..

    Resmi..
    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>


    quote:

    Orjinalden alıntı: dost.79

    arkadslar bı yanlısınız olmasın. bende uzun zaman once alternator yanı sarj dınamosu kömurlerına baktırdım. o kadar ugrasmadılar v kayısındakı kasnaklara baglı oldugu ıcın kayısı gevsetıp alternatorunde vıdalaranı cıkarıp alternatoru yerınden kendı tezgahlarına aldılar cıkarması ugrastırmadı tezgahtada komur vs. bakımları yapılmıstı. daha sonra yerıne takıldı. sızde tekerlegın hatta aksın sokulmesı benı cok sasırttı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankay2 -- 15 Ekim 2008; 11:54:53 >




  • haklısın ankay2 benım araç karburatorlu 1,6 rt hb.
    arabaya gore sag tarafta ve gorunur bır yerde kalıyor.
    fotodakı arac enjeksıyonlu oldugu ıcın dızaynı degısık galıba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dost.79 -- 15 Ekim 2008; 17:18:45 >
  • ARKADAŞLAR SELAMLAR.BEN BU SİTEYE DUN GECE ÜYE OLDUM,HOŞUMA GİTTİ VALA.TÜM PROBLEMLERİ BÖYLESİNE İÇTENLİKLE PAYLAŞMAK İNANIN COK GÜZEL...BENİM 1.4 LPG'Lİ RN 19 VAR...SORUM ŞU OLACAK HİDROLİK DİREKSİYON OLMAYAN ARACIMIN DİREKSİONU SON 2 SENEDİR KAMYON DİREKSİYONU GİBİ.ÖN TAKIM DEĞİŞTİ KÜLE LASTİKLERİ DEĞİŞTİ,AMÖRTİSÖR BİLYALARI DEĞİŞTİ AMA BANAMISIN DEMİYOR.USTALARDA BİŞİ DİYEMİYOLAR.ACABA AMÖRTİSÖRLERDEN YAPAR MI?SANIRIM AMORTİSÖRLER BİTİK.SIRF BU YÜZDEN SATMAYI DÜŞÜNDÜM AMA İNANIN ŞÖYLE GERİDEN BAKINCA YEMİYOR SATMAK AÇIKÇASI HERKESE SEVGİLERRRR.....
  • arkadaşlar sevgiler...lpg li arçalara özellikle karbüratörlü olanlara yaprak mikser diye bişi takılıyormuş.karbüratörle hava girişi arasına nette baktım %10-30 arası perfonmas sağlıyormuş bu konuda bilgisi olan varsa herkesi bilgilendirirse sevinrim (bide fiyat konusunda bilgiverilirse...)ilginize simsiden tşk ederim sevgilerr...
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.