Şimdi Ara

<<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>> (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.050
Cevap
41
Favori
593.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dostum benzin hortumu dedin de benimde başıma geldi arabanı içi kokmaya başladı tırstım çektim sağa bilmiyorum tabi nedir bu baktım altına bişey damlıyo açtım kaputu benzin akıyo dopru sanyaiye dedim çok masraf çıkar ama 5 lira hortum parası bence yılda bir değiştirmek yada kontrol ettirmek lazım o yüzden benzine geçmmek yerien değiştir çok vakit almıyo ha ben tokattan gökay bu arda siteye yeni üye oldum 97 beyaz rt hb sahibiyim çok tatlıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı
  • slm..umarım sorunun çözülmüştür.bende de 99 model 1.6e a rne var.babam bir ara senin araba hantal gibi geldi bana demişti...aradan zaman geçti bujileri,yağı,hava filtresini değiştirdim birde duble up motor yağı katkısı(40bin km gider) koydum ..geçen gün sürdü araba değişmiş dedi...
    Bakımların tamamsa (buji,yağ,filtreler vb.) aynı sorun devam ediyorsa baskı balatanda sorun vardır belki çekişi çok etkiliyor!
  • ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE HEPİNİZİN BAYRAMINI KUTLARIM BENDE 2 AY ÖNCE 99 MODEL RENAULT 19 1.6E rne SAHİBİ OLDUM.DIŞ GÖRÜNÜŞÜNÜ ESKİDEN BERİ SEVERDİM ZATEN:)..BÖYLE BİR PAYLAŞIM ORTAMI BULDUĞUMA COK SEVİNDİĞİMİ BELİRTMEK İSTERİM..KISA SÜREDİR ARACI KULLANMAKTAYIM; ANCAK BİRAZ PİPİRİKLİ OLDUĞUMDAN SANAYİDE BOL VAKİT GEÇİRME FIRSATI BULDUM!! SİZLERLE RENO 19 LAR HAKKINDA ÖĞRENDİĞİM ve YAŞADIĞIM BİR KAÇ ŞEYİ PAYLAŞMAK İSTERİM....
    1-RENO 19 LARIN 1600 CC ENJEKSİYONLULARI MAKBÜL OLUP; 1.6 E RNE YAZANLAR= 4 NOKTADAN ENJEKSİYONLU ,90 BEYGİR YAKLAŞIK 1600 CC ,HİDROLİK DİREKSİYON,ÖN ARKA TAMPON BOYALI,ÖN AMÖRTİSÖRLER ARASI GERGİ PROFİLİ BULUNUR)
    2-RN,RNE,RNA,RT VS..GİBİ ENVAYİ ÇESİDİ OLUP;KAFA GICIKLAR ..(BİLEN BİRİSİ BUNLARIN MOTOR HACMİ VE FARKLARINI AÇIKLARSA SEVİNİRİM).
    3-ARABANIN SUYU TAMAM ANCAK HARARETİ YÜKSELİRSE ;
    a-Termostat arıza yapmıştır motora soğuk su giremez(başıma geldi allahtan göstergeye sık bakarım hemen istop edip fanı açtım yoksa motoru kucağıma verceklerdi!!) yenisi 30 ytl
    b-fanın kablosu gevşemiştir(arada bir okşayın)
    c-radyöterde suyun sıcaklığına göre fanı devreye sokan müşür bozuk yada gevşemiştir.
    d-devirdaim motoru sorunludur(su akıtır arabanın altına arada bakın)
    e-bunların hiç birisi değildir 5 Ytl lik su haznes kapağı düşmüştürarabanın önünden buhar çıkar hararet yükselir panik yapmayın arabayı istop edin kaputu açın kapağı bulamadıysanız deponun ağzını poşetle kapatıp bağlayın...su buharlaşıp uçamadığından haznede su bitmeyecek ve hararet yükselmiyecektir!!
    4-ARABA RÖLANTİDEYKEN DÜZENSİZ ÇALIŞIP İSTOP EDİYORSA VEYA ARADA BİR DEVİRSAATİ İBRESİ AŞAGI YUKARI GİDİP GELİYORSA
    a-yakıt kirlidir(aynı yerden almaya özen gösterin)
    b-deponuzda su vardır.
    c-benzin filtreniz kirlidir.
    d-ustaya gidip para bayılmadan önce hava filtresinden çıkıp motora giren boruyu 2 dk da sökün ( gaz telinin olduğu yerde) gaz teline bağlı kelebeğin simsiyah yağlandığını görün!! elinize temiz bir bez alın üstüne varsa yağ sökücü sıkın gaz kelebeğini elinizle açın(yapamadıysanız biri gaza bassın sonuna kadar) bezle içini iyice silin simsiyah kurum göreceksiniz..sorun büyük ihtimal çözülecektir..sene bir kez yapmanız tavsiye edilir...
    5-ARAÇ UZUN YOLDA BENZİN FİYATI 3.31 ytl İKEN ŞEHİRDIŞI 120-140 KM HIZLA 230 ,ŞEHİR İÇİNDE 310 CİVARI YAKAR..
    6-İÇİ OLDUKÇA FERAH VE GENİŞ OLUP; ABİYANE TABİRLE OTURAKLI ARABADIR..SİYAH RENGİNE HASTAYIMDIR..RESMİ KURUMLARDA MAKAM ARABASI OLARAK KULLANILMAKTAYDI..
    7-YEDEK PARÇA VE USTA PROBLEMİNİZ OLMAZ..HER YERDE BİR ANLAYAN VARDIR.
    8-BUJİLERİ EN FAZLA 15000 BİNDE DEĞİŞTİRİN
    9-KİLİTLER MERKEZİ OLARAK KİTLENİRKEN TUTUKLUK YAPARSA SÖKEBİLİYORSANIZ KENDİNİZ SÖKÜP TEMİZLEYİP YAĞLAYIN DÜZELDİĞİNİ GÖRÜRSÜNÜZ..
    10-GENEL OLARAK TAM ORTA SINIF VE ALTI RAHAT OTURAKLI AZ MASRAFLI BİR ARAÇTIR..

    ***ARACA LPG TAKTIRMAK İÇİN SANAYİYE GİTTİM SENİN ARABA FULL ENJEKSİYON ANCAK SIRALI (ATİKER 1200 YTL) TAKARSAK RANDIMANLI OLUR ,500 YTL YEDE SİSTEM VAR(VOLTRAN ) AMA SIKINTILI OLUR SENİN ARACA TAVSİYE ETMEM ONU DEDİ .BİR ARKADAŞIN DEDİĞİ GİBİ 1.6E LERDE LPG Lİ DİKKATİMİ ÇEKMEDİ...SIRALI PAHALI OLDUĞU İÇİNMİ YOKSA BİLMİYORUM...1.6E RNE LERDE LPG İÇİN NEYİ TAVSİYE EDERSİNİZ KULLANAN VARMI.....
    MUHTEMELEN YARIN ATİKER TAKTIRACAMDA UMARIM SORUN OLMAZ....HAYIRLI GÜNLER




  • Aracım 1.6 e rne 2000 model. km 68 bin .2 ay once atiker lpg taktırdım.aracım 4 nokta enjeksiyonlu.sıralı sistem pahalı oldugu icin enjeksiyonlu sistem taktırdım 550 ytl.oldukca memnunum simdilik sıkıntı yok.trabzonda ıkamet ediyorum.sehir ici 200 .sehir dısı 160 arac ful bagac ful.6 aydır bu araca sahibim.debriyaj ve gaz sertligi haric aracımdan memnunum.herhalde renolar boyle.onceki aracım vw tranporttu.gaz ve debriyac tut gibi hafifti.uyelerin gecmis ramazan bayramını kutluyorum.
  • doğrudur kardeş voltranda 500 kredi kartlı...ama usta öyle bir anlattıkı araca uygun değil dedi,pat pat ses gelir arada(hava filtresini patlatıyormus!!)dedi..valla şimdi gidiyorum ustaya hayırlı olsuyn ne diyelim az para değil sıralı 1200...inşLLAH SIKINTI OLMAZ...BU TEKLEME İŞİDE HERKESİN SORUNU OLMUŞ ZAMANINDA:)..İYİ GUNLER
  • tekleme veya patlama ilk depoda oluyor buda normal ayarsız oldugu için. yalnız bujşleri ve buji kabloları degitirin. ondan sonra tup taktırın.ikinci depoda tekrar ayar icin makineye girdiginde milimetrik ayar yaptıktan sonra kesinlikle sorun kalmıyor.kaldıgım yerden dolayı her gun dik bir rampayı yaklaşık 4 km tırmanıyorum ve arac dolu. sorun yok.sıralı sistem taktırmaya gerek yok.çunku 1.6 e rne lere hem sıralı sistem hemde enjeksiyonlu sistem oluyor. manıfolddan dolayı. paranıza yazık olmasın.fark 650 ytl.SELAMLAR
  • slm arkadaşlar tokattan ben 97 rt var bende tüp takıldıktan sonra 2 yıl hiç sorunsuz bindim şimide araba da titreme vardı kendisini silkeliyodu 2 viteste iken sordum soruşturdum beyin kirlidiir deiler temizlendi usat erbabıymış gibi anlatarak yaptı am titreme kesilmedi sonra depriyazdan olabilir diye düşündüm sanyiye giitm değiştirelim dedi dedim 2. vitese zor geçiyo öle bi sıkıntı var sanzımanıda dağıttılar vites cırnakları da değişti neyse toplandı araba silkeleme kesilmişti ama vites yine sorunlu küçültirtken zorluyo veyada çok ısınmazsa motor 2ye geçerken sorun oluyo siiznkilerde ölemi yoksa benim viteslerdemi sorun var geçen bi arkadaşla tanıştık bendede oluyo dedi beni rahatsız ediyo bunu nasıl aşabilirim sentetik yağ felan dediler ama düzelirmi yoksa kronikmi cevap yazarsanız çok mmenun olurum 19cular hepinize saygılar
  • SENİN CEVAP YAZDIĞIN SAATLERDE USTA MONTAJA BAŞLAMIŞTI KARDEŞ:)SIRALI TAKTITDIM..AKŞAM İŞİ BİTTİ 17 KM FALAN YAPTIM ..ÇEKİŞİ AYNI BENZİNLİ GİBİ..SADECE 3 NCU VİTESE ALINCA HAFİF BAYILIYOR..ODA AYARLA DÜZELİR SANIRIM 1000 KM SONRA KONTROL EDİLECEK ZATEN...DIŞARI EKSOZDAN GAZ KOKUSU FALAN DA GELMİYOR ARAÇTAN ETRAFINI KONTROL ETTİM(YENİ OLDUĞU İÇİNMİ SIRALI OLDUĞU İÇİN Mİ FARK ETTİ BİLMİYORUM)BİR KAÇ AY KULLANAYIM BELLİ OLUR DURUM.....
    .SADECE İLK ZAMANLAR HARARET YUKSELDI O DA TAHMİNİM MONTAJDA SUYUN BİR KISMI BOŞALDI SU İLAVE YAPTI HAVASINI ALMADI SANIRIM..(RENOLARA SU NASIL İLAVE EDİLİR VE HAVASI NASIL ALINIR ANLATIRSANIZ SEVİNİRİM,BAŞKA ARAÇLAR KULLANDIM ÖYLE BİR SIKINTIM OLMAMIŞTI)..5 GÜNDÜR DE RÖLANTİDEYKEN ARADA SIRADA DÜZENSİZ ÇALIŞIP İSTOP EDİYOR BENZİNİ BAŞKA YERDEN ALDIM ONDAN DIR DEDİM...SONRA DA MOTORA HAVA GİRİŞİNİN OLDUĞU GAZ TELİNİNDE BAĞLANDIĞI KELEBEĞİ TEMİZLEDİM KURUM BAĞLAMIŞ ANCAK ARAÇ GAZDAYKEN DE AYNI ŞEYİ YAPTI!!! BU DURUMLA KARŞILASAN VARSA YARDIMCI OLABİLİRMİ ...


    UNUTMADAN BAŞIMIZ SAGOLSUN 15 ASKERİMİZ SEHİD OLDU ..ALLAH RAHMET EYLESİN




  • arcım 2001 model rte hb aracımda emilatörlü sistem var sıralı takdırmadım yaklaşık 7500 km dir kullanıyorum 600 ytl ye takdırmıştım şeytan kulağına hiç sorun yok sıralıya gerek yok bence avantajı sadece %3 yakıt ve güç kaybıdır bence emülatörlü sistem daha iyi çünkü kısa mesafelerde motor suyunun ısınıpta lpg ye geçmesini beklemiyorsunuz kendiniz geçirebiliyorsunuz boşuna masrafa gerek yok ii akşamlar
  • arkadaşlar 1.6e motor sahipleri lpgyle km de kaç binlira yaktıklarını söyleyebilirlemi yaklaşık olarak (tabi lpg nin satış fiyatını da verip)
  • trabzon lpg fiyatı 192 bin .şehir dişı 160 şehir içi 200. arac 1.6e rne 2000 model.
  • *ARABANIN DERDİ ANLAŞILDI RÖLANTİDE DÜZENSİZLİĞİ GAZDAYKENDE BENZİNDEYKENDE YAPIYOR DİĞER OLASILIKLAR ELENDİ..YA ENJEKTÖRLER PİS YADA HAVA AKIŞ RÖLESİ(SİYAH UFAK BİR PARÇA RÖLANTİYİ DÜZENLİYOR)...GAZDAYKEN ENJEKTÖRLER DEVRE DIŞI OLDUĞUNA GÖRE(SIRALI OLDUĞUNDAN KENDİ ENJEKTÖRÜNÜ KULLANIYOR) HAVA AKIŞ RÖLESİNİ DEĞİŞTİRMEM GEREKİYOR [simage][/simage]


    ASLINDA BİR FAN CULUP STİCERİ TASARLAYIP ARAÇLARA YAPIŞTIRALIM TANIRIZ BİRBİRİMİZİ:)BY
  • arkadaşlar aramıza yeni katılanlar sağolsun biraz hareketlendirmeye başladı forumumuzu verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim noname724 adlı arkadaşımızın yazdığı yazılar için kendisine teşekkür ediyorum dertlerimizi
    r19 daki sorun ve çözümlerini birbirimizle paylaşalım istiyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: noname724

    9-KİLİTLER MERKEZİ OLARAK KİTLENİRKEN TUTUKLUK YAPARSA SÖKEBİLİYORSANIZ KENDİNİZ SÖKÜP TEMİZLEYİP YAĞLAYIN DÜZELDİĞİNİ GÖRÜRSÜNÜZ..



    benimde sol arka kapımın kilidi başlarda açınca açıyor fakat kapatınca çekmiyordu artık tamamen tutukluk yapmaya başladı açılıp kapanmıyor ama zorlandığını görebiliyorum

    daha önceden de yanılmıyorsam bu forumda bu konu geçmişti bi arkadaşımız açıklamıştı fakat bulamadım

    bu kapı kilitlerini yapmak için döşemeyi sökmek gerekiyor döşemenin üstünde saklı gizli olan vidalar tam nerelerde ve kaç tane olduğunu bilen bir arkadaş yazarsa gönül rahatlığıyla girişebileceğim (sanırsam yıldız şeklinde olan tornovida da bulmam gerekicek)

    vidaların yerlerini kaç tane olduklarını söküp takarken yapmak gereken hususları bir arkadaşımız açıklarsa çok memnun olacağım
    tekrardan teşekür ederim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: noname724

    SADECE İLK ZAMANLAR HARARET YUKSELDI O DA TAHMİNİM MONTAJDA SUYUN BİR KISMI BOŞALDI SU İLAVE YAPTI HAVASINI ALMADI SANIRIM..(RENOLARA SU NASIL İLAVE EDİLİR VE HAVASI NASIL ALINIR ANLATIRSANIZ SEVİNİRİM,BAŞKA ARAÇLAR KULLANDIM ÖYLE BİR SIKINTIM OLMAMIŞTI)..5 GÜNDÜR DE RÖLANTİDEYKEN ARADA SIRADA DÜZENSİZ ÇALIŞIP İSTOP EDİYOR BENZİNİ BAŞKA YERDEN ALDIM ONDAN DIR DEDİM...SONRA DA MOTORA HAVA GİRİŞİNİN OLDUĞU GAZ TELİNİNDE BAĞLANDIĞI KELEBEĞİ TEMİZLEDİM KURUM BAĞLAMIŞ ANCAK ARAÇ GAZDAYKEN DE AYNI ŞEYİ YAPTI!!! BU DURUMLA KARŞILASAN VARSA YARDIMCI OLABİLİRMİ ...


    UNUTMADAN BAŞIMIZ SAGOLSUN 15 ASKERİMİZ SEHİD OLDU ..ALLAH RAHMET EYLESİN


    arkadaşım açıkçası kendi enjeksiyonlu europaları hiç bilmiyorum kendi aracımı biliyorum (95 1.6 RT lpgli (karbratör)) kendi aracıma göre hava almayı açıklayacağım
    yardımcı olmaya çalışayım

    devir daimin hemen yanında termostatın bulunduğu hortumun hemen üstünde bi plastik (altın rengi metalde olabilir) bi vida vardır genelde ordan hava alınması tavsiye edilse de devir daimin hizasında biraz daha ilerisindeki hortumun üstünde de bir hava alma civatası bulunur
    tüplü arabalarda ise ekstradan lpgnin kafasının olduğu yerdeki hortumların kelepçeleriyle de hava alnır
    tek tek açıklayacağım şimdi

    1-)su haznesinin kapağını açtıktan sonra
    asıl (kendi aracımda olan) distirbütörün çok yakınlarında devir daim yanındaki termostatın içinde yer aldığı hortumun üstündeki bariz çıkıntılı vidayı gevşetin daha sonra su haznesine ağzını dayayarak hızlıca üfleyin taki havanın çıkıp aralıksız su geldiğini görene kadar böylelikle hortumun içinde kalan havayı atmış olursunuz daha sonra bu gevşettiğiniz vidayı sıkmanız yeterlidir
    (kapak contam yanık ve ya çürük olduğundan sızdırıyor bu sebeple sürekli hava yapıyor arıcım sürekli havasını alıyorum taki yaptırana kadar silindir kapak contasını böyle devam edeceği)

    2-)devir daimin hizasındaki diğer devirdaimden çıkan karbratörün hemen sol yanındaki civatayı gevşetip aynı işlemleri yaparak ordanda alabilirsiniz (sanayideki ustalar burayı ellemene gerek yok diyorlardı bana)
    3-)lpg kafasındaki hava
    nadir durumlarda olsa da arabanın suyu tamamen boşalır bi yerini sökerseniz falan genelde olur aksi olurmu bilmiyorum o zamanda lgpnin kafasının üstünde 2 tane sıcak su hortumu gelir o hortumların tam kafasıyla birleştiği yerkeki kelepçeleri araç çalışırken gevşetirseniz havasını atana kadar durup kelepçeleri sıkarsanız bu işlem gerçekleşir
    bu noktada hava olup olmadığını anlamanız için araç çalışırken beynin üstüne elinizi deydirdiğinizde soğuksa muhtemelen hava yapmıştır bu noktadan aksi halde sıcaksa hava yoktur
    kendim biliyorum susuz kaldığı için lpgnin bu beyni aracımda dondu ve üstü buz kaplandı doğal olarak yakıt gelmediği için otoyolda güvenlik şeridinde yolda kaldım tekleye tekleye en sonunda durmuştu

    aracın su haznesini sık kontrol etmenizi tavsiye ederim 6 yılda bu 3. silindir kapak contası değişimi olucak R19 umdan tek şikayetim suyla ilgili olduğu
    arada aracı kullandıktan sonra bu hortumları kontrol edin sıkarak çok basınç varsa (hava yapınca şişer ve basınç yapar)infilak bile edebiliyor yanık contadan dolayı (etti de) su haznesinde araç çalışırken köpürme varsa zaten hiç durmayın sanayiye gidin bilen bi ustaya

    normal zamanda hava yapıyorsa aracınız tedbirli davranın durduk yere hava yapmaz ya contanız da ya da bi hortumdan bağlantıdan devirdaimden kaçak vardır




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ataygokay

    slm arkadaşlar tokattan ben 97 rt var bende tüp takıldıktan sonra 2 yıl hiç sorunsuz bindim şimide araba da titreme vardı kendisini silkeliyodu 2 viteste iken sordum soruşturdum beyin kirlidiir deiler temizlendi usat erbabıymış gibi anlatarak yaptı am titreme kesilmedi sonra depriyazdan olabilir diye düşündüm sanyiye giitm değiştirelim dedi dedim 2. vitese zor geçiyo öle bi sıkıntı var sanzımanıda dağıttılar vites cırnakları da değişti neyse toplandı araba silkeleme kesilmişti ama vites yine sorunlu küçültirtken zorluyo veyada çok ısınmazsa motor 2ye geçerken sorun oluyo siiznkilerde ölemi yoksa benim viteslerdemi sorun var geçen bi arkadaşla tanıştık bendede oluyo dedi beni rahatsız ediyo bunu nasıl aşabilirim sentetik yağ felan dediler ama düzelirmi yoksa kronikmi cevap yazarsanız çok mmenun olurum 19cular hepinize saygılar


    öncellikle birçok eski tarz renomuz oldu ve tipik sorunu renoların ki benimki de öyledir vites geçme sorundur daha önceden de bahsedildiği gibi araç hareket halindeyken (tintin bile gideryorsa) birinci vitese özellikle geçmez biraz zorlamanız ve itmeniz gerekir yada inat eder tekrar debriyaja basıp çekmeniz gerekir tam durduktan sonra araç 1.vitese rahat geçer
    genelde
    benim önerim önce 2 ye takıp sonra bire geçirirseniz araç rahatlıkla geçer geçmediği durumlarda

    ataygokayın sorununa gelince 2. vitese geçerken zor geçmesi normal bi durum değil europarlarda (3.ten ikiye yüksek devirlerde de geçerim çok rahat geçiyor bende)
    ancak 2. vites ya da 1. vitesteyken debriyajı gazı tam ayarlamazsanız diğer arabalara göre daha fazla silkelediğini düşünüyorum şanzumanı biraz daha büyük dişli galiba diğer araçlara oranlara

    çok yardımcı olamadım galiba atagokay ama şanzuman yağından olabilirmi takılıp sökülürken körüğünden falan kaçırabiliyor körüğü değiştirmek gerekebiliyor vs...
    vites geçmesi debriyaj sertliği ve havalı amartisörlerin europaların hastalığı olduğunu söylüyor forumdaki arkadaşlar bende onlara katılıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tsuyoi -- 5 Ekim 2008; 21:05:24 >




  • 1nci vitesi dert etmiyorum benim sorun 3 te giderken hız ım kesilip yavşldığımda biyerden dönmerken araba 2.vites istiyo o esnada vitesi çekerkenken hırt diye yerine oturmuyo bi kademe geliyo orda bişeye takılıyomuşl gibi oluyo biraz dah abanın ca geçiyo iki kademeli gibi usataya baskı balata için götürdüğümde bakcaz cırnak senkromeç felan dedi tabi yaparken işim gereği başında duramadım hoş dursamda nereye kadar ama yapan usta tokatın sağlam ustalrından neyse araç çıktı deneme sürüşüne çıktık usta başaldı 5 kadr çıktık sonra başaldı düşürmeye sorun yok allah allah dedim araba bende yapmıyo yada ben geçiremiyom ama yaptığım şley debriyaja basıp vitesi çekmek herhalde onudad yapamacak değilim :)ama neyse bölede götüryo baklaım nereye kadar götürecek ilgileriniz için çok teşekür edrim
  • ataygokay


    yardımcı olamadık çok ama debriyaja biraz daha yavaş basıp geçirmeyi dene bence daha nazik kullanarak yoksa gerçekten çok gıcık edici birşey ustanın yanında sen geç kullan bence usta sendeyken görsün inş. sorun neyse bulunur ve çözülür
  • sağolasın ilgine teşekkur ederim
  • 1 Yılı aşkın süredir Tamgaz Devam Eden forumlarımız Şimdi Tüm Üyelerine Ücretsiz Sticer yolluyor.. Yapmanız Gerekenhttp://www.renaultclubtr.com Adresimizden girip Üye Olmanız Yeterlidir.. Sticerlerimiz 33x10 cm boyutunda Renkli Sticerlerimiz Adresinize Posta İle Tamamen Ücretsiz Ulaşaştırılacaktır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tsuyoi


    arkadaşlar aramıza yeni katılanlar sağolsun biraz hareketlendirmeye başladı forumumuzu verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim noname724 adlı arkadaşımızın yazdığı yazılar için kendisine teşekkür ediyorum dertlerimizi
    r19 daki sorun ve çözümlerini birbirimizle paylaşalım istiyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: noname724

    9-KİLİTLER MERKEZİ OLARAK KİTLENİRKEN TUTUKLUK YAPARSA SÖKEBİLİYORSANIZ KENDİNİZ SÖKÜP TEMİZLEYİP YAĞLAYIN DÜZELDİĞİNİ GÖRÜRSÜNÜZ..



    benimde sol arka kapımın kilidi başlarda açınca açıyor fakat kapatınca çekmiyordu artık tamamen tutukluk yapmaya başladı açılıp kapanmıyor ama zorlandığını görebiliyorum

    daha önceden de yanılmıyorsam bu forumda bu konu geçmişti bi arkadaşımız açıklamıştı fakat bulamadım

    bu kapı kilitlerini yapmak için döşemeyi sökmek gerekiyor döşemenin üstünde saklı gizli olan vidalar tam nerelerde ve kaç tane olduğunu bilen bir arkadaş yazarsa gönül rahatlığıyla girişebileceğim (sanırsam yıldız şeklinde olan tornovida da bulmam gerekicek)

    vidaların yerlerini kaç tane olduklarını söküp takarken yapmak gereken hususları bir arkadaşımız açıklarsa çok memnun olacağım
    tekrardan teşekür ederim




    ??




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.