Şimdi Ara

RANGE ROVER EVOQUE COUPE 2.0SI4 UZUN DÖNEM KULLANICI DEĞERLENDİRMESİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
114
Cevap
5
Favori
33.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt
    Anlatımınız çok güzel:)
    Diğer araçlarınız için de incelemeniz olursa seve seve okurum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt
    Önceki paylaşımlarınızı hala hatırlıyorum. Teknik bilgi ve kabiliyetiniz ayri bir yana ben mutevazi kişiliğinizi çok beğeniyorum. Geri dönmeniz çok sevindim. Saglicakla .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bmw x1(f48)
  • @qwsehmus
    Hocam teşekkür ederim lakin ben normal standart bir insanım ne eksiğim ne fazlam yok başkasından.
    İş konularında sadece şanslı olduğumu düşünüyorum, ben halkın yaptığının tersine iş yapan biriyim :)

    @integral77
    Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için, nasipse önümüzdeki dönemde kullanıcısı olduğum tüm araçlarımı detaylı şekilde anlatacağım açacağım konulara da şimdiden beklerim :)

    @Sierre34
    Hocam değerli yorumların için teşekkür ederim, kabiliyet konusu biraz göreceli malumunuz olduğu üzere her insan her işi yapamıyor şahsım adına da konuşayım ben de maalesef argon kaynağını beceremiyorum. Bu hafta içi kendi aracımın Airmatic pompasını 10 TL'yi bile bulmayan bir maliyetle tamir ettim ama kaynak dendiği zaman beceriksizliğin vücut bulmuş hali oluyorum resmen :)

    Mütevazilik konusuna gelince, gerçekten insanlar yerini bilmeli. İş yeri sahibi, holding sahibi veyahut devlet sahibi olmak insanları satın almış gibi davranabileceğimiz anlamına gelmez. Ben zaten orta halli bir dünya vatandaşıyım, gelirime bakıyorum şirketlerime bakıyorum Dünya ortalamasının biraz üstünde bir hayata sahibim bundan daha fazlası değilim bunu kabul etmem gerekiyor.

    Bu forumda bazı üyelere bakıyorum, 2.5 milyon sterlini 2 kişi biriktirdiklerini söyleyip altına CLS çekince kendilerini imparator sanıyorlar bahsettiğim kişiyi tanıyorsunuzdur, hani şu İngiltere'nin kabul etmediği arkadaştan bahsediyorum :) Buraya gelip hava cıva yaparak elime bir şey geçmeyeceği kanısındayım, benim hayattaki tek kaygım birilerine faydalı olabilmek adına. Eğer yazdıklarımı bir kişi bile okuduğunda beni iyi biri olarak nitelendirecek ise benim için yeter de artar. Kusura bakmayın başınızı ağrıttığım için içimdekileri biraz olsun yansıtmak istemiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 11 Ağustos 2020; 16:44:41 >
    _____________________________




  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt
    Hocam gerçekten mütevazısınız.

    Halkın tersine iş yapmak ne oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwsehmus

    Hocam gerçekten mütevazısınız.

    Halkın tersine iş yapmak ne oluyor?
    En basit örneğini söylemem gerekirse 2018 yılı Ağustos ayında bildiğimiz üzere dolar 4.55 TL bandından 7 TL’ye fırlamıştı. Ben doların fırladığı gün adetli sıfır araç aldım bayilerden.

    Forumda da araç almak isteyen kişilerin acele etmesi gerektiğini çok geçmeden fiyatların fırlayacağını söylememe rağmen bir çok kişi benimle alay etmişti, otomobil sektörünün battığını aldığım araçların elimde patladığını söylediler.

    Tabi bu arkadaşların haklı oldukları sebepler elbetteki vardı fakat sanırım ben daha haklı durumdaymışım ki zaman benim doğru olduğumu gösterdi. Aldığım tüm araçlar bu yıl satılığa çıkararak 32 aracı %54 ortalama kâr oranıyla 6 ay içerisinde sattım. Bahsettiğim tersine iş bu şekilde gerçekleşiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 2014 modelime sahip olup satmış biri olarak evoque yi bir alırken sevinirsin birde satarken oldukça rahatsız konforsuz ve çok güçlü bir araçtır yakışıklıdır ama işte...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ML 320 CDI , BMW 520i Executive, Nissan Qashqai 1.3 Dig-T Xtronic Skypack
    Tern D8
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    2014 modelime sahip olup satmış biri olarak evoque yi bir alırken sevinirsin birde satarken oldukça rahatsız konforsuz ve çok güçlü bir araçtır yakışıklıdır ama işte...
    Merhaba;
    Değerli yorumunuz için teşekkürler. Maalesef dediğiniz gibi bir araç, eşim için aldım bir süredir ben kullanıyordum aslına bakılırsa çokta güçlü değil hocam ama yapacak bir şey yok. Bir çok Range Rover kullandım hepsi aynı durumda sadece Evoque ile sınırlandırmakta doğru değil. Bir tek şu yeni gelen Range Rover 2.0 PHEV Vogue versiyonlarını kullanma imkanım olmadı, eğer lansmanında dedikleri gibi konfor olarak aracı çok daha üst bir kademeye çıkarttılar ise o zaman belki bir daha alırım ama onun haricinde ben tövbe ettim o markaya.
    _____________________________
  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt
    2011-2012 Range Rover 3.6 almayı planlıyordum havalı körüklü süspansiyon konforludur diye düşünüyordum onlarda mı rahatsız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ML 320 CDI , BMW 520i Executive, Nissan Qashqai 1.3 Dig-T Xtronic Skypack
    Tern D8
  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt
    Anlaştık hocam 2 yıl yapalım hatta biz onu :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Konunuz güzel, karakteriniz bakış açınız daha güzel hocam.. Teşekkür ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Motoru cok basarili bu aracin. İlk ciktigi sene komsum almisti 160.000tl ye sifir. O zamanlar icin iyi paraydi.
    Emeğine sağlık hocam ikinizi alamadık şu facebook grubuna:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    söz bilmezsen sükut eyle seni adam sansınlar
  • @tolgao2000
    Hocam 3.6 için bir şey diyemem ama 4.4TDV8 sahibi oldum, Sport ve Evoque'dan kesinlikle daha yumuşak. Fakat Cayenne veya Mercedes ML serisinden daha sert bir araç. Sertliği de bir acayip, viraja girdiğinizde araç ağırlığında etkisiyle yatıyor çok yumuşak bir araç izlenimi veriyor ama kasis veya çukurdan geçtiğinizde her civatasında hissediyorsunuz sertliği. Segmentinin içerisinde yine en serti Range Rover ama karar sizin etkilemek istemem.

    @Imgod
    Haberinizi bekliyorum hocam :)

    @YoureGodDamnRight
    Değerli yorumunuz ve teveccühünüz için ben teşekkür ederim :)

    @en1gma
    Hocam facebook kullansam geleceğim ama gerçekten kullanmıyorum, özellikle eski Attraction nickli üye ile tanışmak isterdim ama şimdi hesap açsam bir sürü zaman boşa gitmiş olacak :)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    Emeğine sağlık hocam ikinizi alamadık şu facebook grubuna:)
    Adamim sosyal medya kullanmiyorum daha once ne soyledim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.

    W220 S500L V8 Automat. (Satıldı)
  • Size hesap açacam divijın bell montenegro diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 13 Ağustos 2020; 12:19:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    söz bilmezsen sükut eyle seni adam sansınlar
  • Sizi eski konularınızdan tanıyorum, yine başarılı bir inceleme olmuş merak ettiğim şey şase-kaporta bağlantısı motor bakım onarımlarında yine ayrılabiliyor mu bu araçta da. RANGE ROVER EVOQUE COUPE 2.0SI4 UZUN DÖNEM KULLANICI DEĞERLENDİRMESİ
    _____________________________
  • Kendi arabasını tanıyan kendisi tamir edenleri severim. Önceki konulardan birinde yine tamir ettiğinizi görünce sevinmiştim. Arabacı demek bence budur.
    _____________________________
    Nokia X6, Galaxy S2, Galaxy Note 2, iP 5, iP 5s, iP 6, Samsung S7e, iP 7 Plus, iP Xs
    AMD Ryzen 9 5900X MSI x570 Corsair 16Gb DDR4 3000mhz Zotac gtx1060 3gb Corsair CX750 PSU DELL U2414H IPS, Macbook Air M2
    Canon 6D - Sigma 24-105 f4 ART - Sigma 85mm f1.4 ART - MC Carl Zeiss JENA 135mm f3.5 - MC Revuenon 24mm Macro - Tair 3S 300mm - LowePro Hatchback Aw 22L - Xiaomi Urban Style Bag
    Fotoğraf Portfoliom = 500px:http://500px.com/MuhammetTeker
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bediboy

    Sizi eski konularınızdan tanıyorum, yine başarılı bir inceleme olmuş merak ettiğim şey şase-kaporta bağlantısı motor bakım onarımlarında yine ayrılabiliyor mu bu araçta da. RANGE ROVER EVOQUE COUPE 2.0SI4 UZUN DÖNEM KULLANICI DEĞERLENDİRMESİ
    Merhaba;
    Öncelikle geç cevap verdigim için özür dilerim, nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde bana bildirim gelmemiş konuyu düzenlemek için girdiğimde durumu farkettim.

    Evoque modelinde motor saseden ayrılıyor fakat eski Range Rover veya RR Sport modellerindeki gibi degil, misal vermek gerekirse çamurlukların sökülmesi gerekiyor bu araç toplama olduğu için (Ford Motorlu) bundaki sistem daha farklı. Yarın bulabilirsem video eklerim. İlginiz ve iyi niyetiniz için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt
    çamurluğu falan söküp takmak gerekiyorsa diyelimki araç sahibi kaza sonrası aynı renk çıkma parça kullandı çamurlukta bunu anlayamayız çünkü parçanın kendisi sök/tak işlemine müsait. Garip olmuş cidden.
    _____________________________
  • Hocam elinize sağlık. Hayalini bile kuramayacağım bir araç olmasına rağmen okudum :) "Sorun" olarak ifade ettiğiniz tek noktayı trim sesi olarak çıkardım ben eğer kaçırmadıysam. Güle güle kullanın.

    Not: Bakım fiyatı bu seviye bir araç için çok iyiymiş. Dandik çöp B segmentler bile artık yetkilide 1300-1500 TL den bakım fiyatı ödüyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bediboy

    çamurluğu falan söküp takmak gerekiyorsa diyelimki araç sahibi kaza sonrası aynı renk çıkma parça kullandı çamurlukta bunu anlayamayız çünkü parçanın kendisi sök/tak işlemine müsait. Garip olmuş cidden.
    Aracın ön çamurlukları plastik zaten hocam, bildigimiz tampon plastiği gibi plastik; sertleştirilmiş vesaire değil dolayısıyla değişse de, boyansa da araçta değer kaybı oluşturmuyor aslında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.