2003-2004 hse ler 70-80 arası bulunabiliyor?sadece hafta sonları 50-100 km kullanıcam aylık en kötü 5 bin kazanıyorum sizce masraflarını karşılayabilir miyim ?
Alırken Airmatic körüklerine baktırın derim.çok pahalı hassas ve çok güzel bir sistem
zaten alıcağım arabaya serviste iğneden ipliğine kadar baktırtıcam
yanlız birşey daha söylemeden edemeceğim...9000rpm çeviren v-tec honda varmı ??
quote:
Orijinalden alıntı: darktreys
yanlız birşey daha söylemeden edemeceğim...9000rpm çeviren v-tec honda varmı ??
8500rpm çeviren vti var lazımmı
quote:
Orijinalden alıntı: Respect_vti
quote:
Orijinalden alıntı: darktreys
yanlız birşey daha söylemeden edemeceğim...9000rpm çeviren v-tec honda varmı ??
8500rpm çeviren vti var lazımmı
hondacı dayanışması s2000 ümle döverim seni
quote:
Orijinalden alıntı: darktreys
yanlız birşey daha söylemeden edemeceğim...9000rpm çeviren v-tec honda varmı ??
yanlız birşey daha söylemeden edemeceğim...9000rpm çeviren v-tec honda varmı ??
benim bir arkadaşım var 15 bin rpm görmüş
quote:
Orijinalden alıntı: hondateam
2003-2004 hse ler 70-80 arası bulunabiliyor?sadece hafta sonları 50-100 km kullanıcam aylık en kötü 5 bin kazanıyorum sizce masraflarını karşılayabilir miyim ?
2002-03 hse leri bir yana koymak gerekir 04-05 de vogue olarak birkaç donanım farkı ilave olarak gelen araçlar daha çok tercih edilebilir. Yalnız sadece sticker değişikliği yapılmış ve birçoğu hse olan araç piyasada geziyor.
Ayrıca bu araçların piyasası 70-80 değil bu rakam çok yüksek. gerçek değerleri bu rakamları mumla arar benim arkadaşım km sini şuan tam hatırlamıyorum ama 70-80k km lerde rahat bir satıcı olmasına karşılık çok uçuk teklifler alıyordu.yani bugun bir hse için bir galeri önüne yanaştığınızda 15k euro teklif alırsanız üzülmeyin sıkışıp satmaya kalktığınızda.
Sözde bahsedilen birçok rr arıza yakınından bile geçmedi ayrıca kullanım ve keyif olarak anlatmama gerek yok.Yalnız artık orjinal ve temiz bulabileceğiniz bir 4.4 olduğunu sanmıyorum olsa bile çok nadir tok satıcılardır ve bulmakta zorlabilirsiniz.
İmkanınız dahilinde düşük km lerde cayenne s bakmanızı tavsiye ederim. En azından yaşınızı genç olarak tahmin ediyorum ve sürüş keyfi açısından airmatic sistem gibi birçok donanımın ve konforun standart halde olmasından dolayı daha tercih edilebilir. Birde rr bana kalırsa ilk sahibinden veya çok düşük kmlerde alınası bir araç çünkü birçok kronik vs anlatılan sorunlar hep 3üncü 5inci ellerin kullanılmındaki araç tanımamazlıktan ortaya çıkmıştır.
Hocam yılda 1000 km yapmak için öyle araç alınır mı?Vergisine değer mi sizce ?
quote:
Orijinalden alıntı: Sexuality
Hocam yılda 1000 km yapmak için öyle araç alınır mı?Vergisine değer mi sizce ?
arada uludağa çıkmak için ve hafta sonları çamura araziye girmek için .arazi dediysem öyle zor parkurlar değil patika vs
Ayda 5000 lira parayla yürütülecek araba değil bence.Her ay kenara attığın 5000 lira olması lazım
200 km yapsam haftada 300 km gezsem 1tl yaksa 250tl felan 7 binde vergisi var .yarı yarı yatırırım tabi bankada paramda var .kasko fiyatı nedir ?
benzinde kullanılmaz o araba.
quote:
Orijinalden alıntı: troy
quote:
Orijinalden alıntı: darktreys
yanlız birşey daha söylemeden edemeceğim...9000rpm çeviren v-tec honda varmı ??
benim bir arkadaşım var 15 bin rpm görmüş
Gerçekten 11.000Rpm çeviren Civic VTi vardı bir ara. Tabi ağzına kadar doluydu ve özellikle kol mol çıkarmadan devir çevirebilsin diye yapılmıştı modifiyeler. Rengide özeldi, S2000'in gri tonu. Sahibi aracı boyasız kazasız düşük km ile alıyor, direk ilk iş S2000'in grisine boyatıyor.
17 bin çeviren godzilla koyayım istermisiniz ? 2side japon tartışmaya gerek yok ama
vazgeçtim 0 frelander bakıcam
şirket üstüne alınacaksa 0 almak daha iyi tabi.
aslında imzamı dikkat çekmek için yaptım ve başarılı oldumda demek ki neymiş 8000 rpmden sonra sazanlar konuşurmuş
8000 rmp değil o 8000rpm olacaktı onuda becerememişsin....