Şimdi Ara

Racing motor Sahiblerine Bir Soru (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
24.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cbr alacağına gt250r al daha iyi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HyperXCrossfire

    cbr alacağına gt250r al daha iyi
  • KARDEŞLERİM BEN 1300CC İLE BAŞLADIM SİZDE BAŞLAYABİLİRSİNİZ TRAFİK TECRUBENİZ OLMASIN DAHA ÖNCE MOTORA BİNMEYİN HİÇ ÖNEMLİ DEGİL.HASTANEYE GİDE GELE DÜŞE KALKA ÖGRENİRSİNİZ BAKIN DIŞARDA MİLLET NE KADAR GÜZEL GAZA BASIYO GİDİYO ÖZENİN ONLARA ONLARDAN NE FARKINIZ VAR SİZİNDE ELİNİZ KOLUNUZ SAĞLAM ..ya bu millet harbiden kafayı sıyırmış 600cc ile başlamak istiyomuş beyimiz sonra ölüyolar,kafaları kopuyo o degilde 15 yıldır motor kullanıyorum 125cc ile başladım 1000cc motor yzf1000 2 yıl kullandım sonra 600lüge döndüm ki ilk defe 7 ay önce büyük bir trafik kazası geçirdim yok babalar tecrubeylerde olmuyor tavsiyem düşük cc nin yanısıra fazla agır motor kullanmayın o hyosung dediginiz makina benim 600lükle aynı kiloda sanırım ..yeniler için fazla agır aklınızı başına alın....herşey sizin iyiliginiz için.zerre art niyet yok bende
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2008747007

    KARDEŞLERİM BEN 1300CC İLE BAŞLADIM SİZDE BAŞLAYABİLİRSİNİZ TRAFİK TECRUBENİZ OLMASIN DAHA ÖNCE MOTORA BİNMEYİN HİÇ ÖNEMLİ DEGİL.HASTANEYE GİDE GELE DÜŞE KALKA ÖGRENİRSİNİZ BAKIN DIŞARDA MİLLET NE KADAR GÜZEL GAZA BASIYO GİDİYO ÖZENİN ONLARA ONLARDAN NE FARKINIZ VAR SİZİNDE ELİNİZ KOLUNUZ SAĞLAM ..ya bu millet harbiden kafayı sıyırmış 600cc ile başlamak istiyomuş beyimiz sonra ölüyolar,kafaları kopuyo o degilde 15 yıldır motor kullanıyorum 125cc ile başladım 1000cc motor yzf1000 2 yıl kullandım sonra 600lüge döndüm ki ilk defe 7 ay önce büyük bir trafik kazası geçirdim yok babalar tecrubeylerde olmuyor tavsiyem düşük cc nin yanısıra fazla agır motor kullanmayın o hyosung dediginiz makina benim 600lükle aynı kiloda sanırım ..yeniler için fazla agır aklınızı başına alın....herşey sizin iyiliginiz için.zerre art niyet yok bende

    Cevap geç olmuş ama bence bu tür bir cevap olmasa eksik kalırdı başlık.
    Bende yeni ehliyet ve motor alma arifesindeyim, bu işi bilenlerin söyledikleri hep aynı. 125cc başlangıç için yeterli.




  • Alın gençler alın 600de az gelir ZZR1400 iyidir
  • dusuk cc bi motor ile baslayin arkadaslar. peki neden ?
    -hayatinda motor kullanmamissin dengesi konusunda fikrin yok ufak bi dusurme sana maddi zararlar ve dogal olarakta motorun orjinalligine bozulmaya neden olacaktir
    -dusuk cc li motorda gazi ayaRsizda verseniz motorcu tabiriyle gazi kacirmaniz size pek bisi kaybettirmez sonuclari agir olmaz tepkime gucunun dusuk olmasindan dolayi,fakat 600 cc lik bi motorun gazini duz yolda kacirmaniz cirpmaya,virajda kacirmaniz lastigin yeri salmasina,sulu bi yerde gaz kacirmaniz denge kaybindan dusmenize neden olabilir.
    -buyuk motoru durduran en buyuk etken kompresor ve on frendir.hayatinda komprasor yapmamis adam 600 cc ye binip nasil durmayi dusunuyor acaba ? bu cok ciddi bi durum kesinlikle buraya cok dikkat edin
    -600 cc ile basladiginizda motoru dusurme korkunuzdan dolayi uzun bi sure viraja girmeyi ogrenemiyeceksiniz.
    kisacasi once hafif,kivrak ve gucu dusuk acemi kisinin hatasini ortebilecek vey Ciddi sonuclar dogurmayacak,fren ve viraj sistemi racing motora benzeyen dusuk cc li bi motorla baslamak en dogrusu olacaktir.emin olun hem maddi hem manevi daha iyi gelistireceksiniz kendinizi.ben arkadasimi sirf bu yuzden kaybettim.bi cok arkadasim motosiklet kazasinda öldü.motosiklet servisiyim yillardir binmedigim motor kalmadi,motor ustunde buyudum o yuzden size soyluyorum saki ha sakin buyuk motorla baslamayin bunun yerine ybr tarzi bi motor tercih edin hem fren hem viraj sistemi sizi racinge iyi hazirliyacak hem satarken sizi zarRAra sokmayacak.umarim bu yazilarimdan faydalanirsiniz.saygilar.




  • geçen hafta çok sevdiğim komşumun oğlunu hyosung gt 250 motosikletiyle giderken virajda tırın sıkıştırmasıyla tırın dorsesinin bindirme ayaklarına başını çarpması sonucu boynu kırılarak öldü ve başından kaskı üzerinden güvenli elbiselerini çıkarmazdı motosiklete binerken. arkadaşlar bazılarınıza çocuk oyuncağı gibi gelebilir, ben yaptım oldu ben 600 lükle başladım canavar gibi kullanıyorum diyenler olabilir bunlar istisnadır. büyük motosiklet dengeli ve refleksleri güçlü insan ister. buraya defalarca yazdım tecrübeniz yoksa düşük cc ile başlayın üzülürsünüz. BÜYÜK MOTOSİKLET HATA AFFETMEZ. şu anda geride gözü yaşlı ailesi var, daha hayatının baharında 24 yaşında pırlanta gibi bir gençti. arabada güvenlik önlemleri daha çoktur ama motosiklette bu önlemlerin hiçbirisi yoktur. sonuçta 2 tekerlek üzerinde gidiyorsunuz yere sağlam basmıyorsunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool111

    geçen hafta çok sevdiğim komşumun oğlunu hyosung gt 250 motosikletiyle giderken virajda tırın sıkıştırmasıyla tırın dorsesinin bindirme ayaklarına başını çarpması sonucu boynu kırılarak öldü ve başından kaskı üzerinden güvenli elbiselerini çıkarmazdı motosiklete binerken. arkadaşlar bazılarınıza çocuk oyuncağı gibi gelebilir, ben yaptım oldu ben 600 lükle başladım canavar gibi kullanıyorum diyenler olabilir bunlar istisnadır. büyük motosiklet dengeli ve refleksleri güçlü insan ister. buraya defalarca yazdım tecrübeniz yoksa düşük cc ile başlayın üzülürsünüz. BÜYÜK MOTOSİKLET HATA AFFETMEZ. şu anda geride gözü yaşlı ailesi var, daha hayatının baharında 24 yaşında pırlanta gibi bir gençti. arabada güvenlik önlemleri daha çoktur ama motosiklette bu önlemlerin hiçbirisi yoktur. sonuçta 2 tekerlek üzerinde gidiyorsunuz yere sağlam basmıyorsunuz


    Dediğiniz olay Kırklareli'de oldu sanırım.Bende olayı duydum ve çok üzüldüm gerçekten.Bir kardeşimizi daha motorsikletle kaybetmek beni çok üzdü açıkçası.Tam Varadero alma arifesinde kararımı bir daha sorgulamama neden oldu.




  • forumda konular var... araştırın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayden

    Önce ehliyetini al.
    Zaten orada temelini görüceksin.Sonrada racing alabilirsin.
    Sana tavsiyem 600 cc likten başla.
    Ben öyle yaptım.Şu anda 1000 RR kullanıyorum.


    Bu cocuga bisey oldugunda vebalini ödeyebilirmisin. Sen kullanıyorsun diye herkez kullanabilir diye birşey yok. Sen başlarken birilerine sordun mu ? Seni kimse yönlendirdi mi ? Ölürsen kendi etti diyecekler ama bu adama bişey olursa bişey olmaz dediler aldım benim suçum deil dicek...

    Neyse arkadaşım.

    600 cc bi motosiklet sınıfına göre 115 - 130 bg arasında değişir. 140 kilo bi makinenin bu kadar güce sahip olması seni hiç mi tereddüte düşürmedi. Temelini görmek önemli değildir arkadaşım. Sen 125 cc bi motosikletten başla bi 10 bin km yap. Ne 1.90 adamlar var o motorları kullanan. Her 1.90 boyu olan racinge binmiyor.

    Hata türkiyede yabancı ülkelerde belli bi CC den sonra sınavlara girerek üst cclere gecebiliyosun. Bi burdaki motosiklet kazaları sonucu ölümlere bak bide ordaki..

    Sonra motosiklet kötü oluyo. Lütfen arkadaşım kimseyi örnek alma. Mantığın doğrultusunda emin kararlar ver !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ferhat&


    quote:

    Orijinalden alıntı: hayden

    Önce ehliyetini al.
    Zaten orada temelini görüceksin.Sonrada racing alabilirsin.
    Sana tavsiyem 600 cc likten başla.
    Ben öyle yaptım.Şu anda 1000 RR kullanıyorum.


    Bu cocuga bisey oldugunda vebalini ödeyebilirmisin. Sen kullanıyorsun diye herkez kullanabilir diye birşey yok. Sen başlarken birilerine sordun mu ? Seni kimse yönlendirdi mi ? Ölürsen kendi etti diyecekler ama bu adama bişey olursa bişey olmaz dediler aldım benim suçum deil dicek...

    Neyse arkadaşım.

    600 cc bi motosiklet sınıfına göre 115 - 130 bg arasında değişir. 140 kilo bi makinenin bu kadar güce sahip olması seni hiç mi tereddüte düşürmedi. Temelini görmek önemli değildir arkadaşım. Sen 125 cc bi motosikletten başla bi 10 bin km yap. Ne 1.90 adamlar var o motorları kullanan. Her 1.90 boyu olan racinge binmiyor.

    Hata türkiyede yabancı ülkelerde belli bi CC den sonra sınavlara girerek üst cclere gecebiliyosun. Bi burdaki motosiklet kazaları sonucu ölümlere bak bide ordaki..

    Sonra motosiklet kötü oluyo. Lütfen arkadaşım kimseyi örnek alma. Mantığın doğrultusunda emin kararlar ver !

    Arkadaşım nice insanlar var direk 600den başlayan. Eğer aklın başındaysa hiç düşünme ama tek sorun var az da olsa vitezli motora alışmalısın kendimden biliyorum.İlk motorum Honda crf 250 r dı.KKTC de motocross yarışlarına katılıyorum 250 olmasına rağmen çok güçlü bir makinaydı 5. viteste bile şahlanıyordu.Vitesleri atmayı ilk o motorda öğrendim alıştım ama çok gaz kaçırıyordum o da bayağı bela bir iş. Şimdi ise Cbr 1000 fireblade kullanıyorum gayette rahat. Çevremde çok arkadaşım direk racing motordan başladı şimdi hepside çok güvenilir motorcu Herşey sende biter




  • Konu hortlayacak ama yazmalı böyle saçma sapan yorumlar oluyor bu yüzden Motosiklet Tutkusu olan arkadaşlara söylüyorum Motosikletler otomobillerden genel anlamda daha seridir ve yaslanacak yerleri yoktur iki elinizle tutunursunuz iki tekerlek üstündesiniz kaporta sizsiniz öyle 600 cc den falan başlanmaz bu işe en küçük cc 250 cc olmalıdır oda daha küçük bir motor ile tecrübe edilerek gecilebilir şimdi oranız buranız kopmamış sakatlanmadığınız için 600 cc ile başlanacağını düşünebilirsiniz ortalama bir otomobil 0 100 km 9 10 sn dir 600 cc bir motor da 3 saniyedir 0 200 km 10 saniyenin altındadır ayrıca rüzgarın üzerinizde ki etkisi ile beraber allaha emanetsiniz öyle kolay değil viraj alması dert hızlandırmak isterken dengesi dert evet çok zevki ama tecrübesiz olmaz zaten dengesizin biri gelip kapışalım diyecek kimi zaman küçük cc motorlar bile olcak sizi ayar etmeye calışan sizde erkekliğe .ok sürmemek için açacaksınız gazı Türkiyede yaşıyorsunuz arabanın biri kapı açacak önünüze kırakacak belki bilerek bile bunu yapabilirler sonra sizin kol bacak bir yanda belkide felç oldunuz öyle kolay değil aklınızı başınıza devşirin gidin 250 cc ile başlayın onunda 0 100 km 7 8 saniyedir pekala yeterlidir




  • direk hayabusadan başlayın siz ya 600lük kesmez sizi :) adam hiç motor kullanmamış ehliyet kursundaki bilgilerle 600lük al diyorlar..
  • selamlar benim merak ettiğim konu şu , racing motor kullanmak için misal rr 1000 tarzı yada 600 herneyse kuvveli olmak lazımmı? yani ben 170 boy 60 kg yum illa kaslı kollar falanmı gerekiyor bu aleti yolda tutmak için?
  • omrunde bisiklet surmemiş 2 teker dengesini 600 luk ss da öğrenen arkadaşım var kaza yaptı motor perte çıktı belki ama olsun öğrendi mi öğrendi
  • 600'lükle başlayacaksan kolunun altınada bir tane mala koyda kazırız seni yerden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barikat

    omrunde bisiklet surmemiş 2 teker dengesini 600 luk ss da öğrenen arkadaşım var kaza yaptı motor perte çıktı belki ama olsun öğrendi mi öğrendi

    300le kaza yapıp ölmeyen adamlar da var o zaman 300le kaza yapalım hadi çok güvenli. kaza yapmış diyorsun daha ne..
  • bende de motor tutkusu var yasımı doldurmama ragmen alımledn ızın yok ! hyosung ya da kawasakı 250 cc almöayı dusunuyorum onumuzdekı yıl ıcın ankarada olup bana yol gosterbılcek ksıler var mı ?
  • motor sevgisi çok farklı bir şey. nerde ss motor görsem durup gidişini izlerim bu bile bana yetiyor. ailem de motor almamı istemiyor, biliolar ki istanbul da motorlulara saygı yok. 600 lük alıp başlıyan arkadaşlarda benim gözümde eski bmw 3 ve şahin kullanam apaçilerle eş değer. isteyen üzerine alabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cbr 125R yada cbr250R gibi -250cc motorlarla başlaman uygun olur. Fazlası zarar. Motora ve kendine zarar verirsin daha büyük motorsikletlerle başlarsan. hayırlısı olsun.


    BU ARADA KONU BAŞLIĞINDA "SAHİBLERİNE" değil "SAHİPLERİNE" türkçemizi doğru kullanalım
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.