Şimdi Ara

Racing motor Sahiblerine Bir Soru (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
77
Cevap
0
Favori
24.579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vaio

    çok sevindim ilk başta benimde gözüm korkmuştu ama marka için yorumlar diğer sitelerdede çok iyi o yüzden kesin kararımı verdim en yakın zamanda bir bayiye gidip konuşucam

    Alıntıları Göster
    şimdiden hayırlı olsun o zaman 600cc ye tecrübe kazandıktan sonra geçersin.bu arada kaskını,ceketini,dizliğini eksik etme.
    motoru aldıktan sonra bizim için bi inceleme yaparsın artık.

    kazasız,belasız sürüşler hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    şimdiden hayırlı olsun o zaman 600cc ye tecrübe kazandıktan sonra geçersin.bu arada kaskını,ceketini,dizliğini eksik etme.
    motoru aldıktan sonra bizim için bi inceleme yaparsın artık.

    kazasız,belasız sürüşler hayırlı olsun

    Alıntıları Göster
    Neden sildiriyorsunuz anlamıyorum utanıyorsanız hiç almayın o kadar. Herkes hyosung tavsiye ediyor performans eksoz takılırsa süper oluyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kryeck

    Neden sildiriyorsunuz anlamıyorum utanıyorsanız hiç almayın o kadar. Herkes hyosung tavsiye ediyor performans eksoz takılırsa süper oluyormuş.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kryeck

    Neden sildiriyorsunuz anlamıyorum utanıyorsanız hiç almayın o kadar. Herkes hyosung tavsiye ediyor performans eksoz takılırsa süper oluyormuş.


    utanmak ayrı mesela modifiye ayrı mesele şimdi ona bakarsan adamlar 330ci lerde bile bmw yazısını kaldırıyo bu onların bmw kullandığından utandığı için değil ben motoru alınca zaten yazıları söktürüp mat siyah boya attırmayı düşünüyorum ( modlu arabalardaki ön kaput gibi ) zaten markayı istediğin kadar sakla zaten bilenbilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vaio

    çok sevindim ilk başta benimde gözüm korkmuştu ama marka için yorumlar diğer sitelerdede çok iyi o yüzden kesin kararımı verdim en yakın zamanda bir bayiye gidip konuşucam

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun kardeş
    quote:

    Orjinalden alıntı: Vaio

    çok sevindim ilk başta benimde gözüm korkmuştu ama marka için yorumlar diğer sitelerdede çok iyi o yüzden kesin kararımı verdim en yakın zamanda bir bayiye gidip konuşucam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZGSRĞL

    Hayırlı olsun kardeş
    quote:

    Orjinalden alıntı: Vaio

    çok sevindim ilk başta benimde gözüm korkmuştu ama marka için yorumlar diğer sitelerdede çok iyi o yüzden kesin kararımı verdim en yakın zamanda bir bayiye gidip konuşucam


    Alıntıları Göster
    bence 250lik makine'de fazla ilk sefer için. Resmini gösterdiğin alet kaç kilo??bi düşün bakalım. Bence yeni öğrenmek isteyen birine Honda Cbr125 tavsiye edilmeli((aprilia RS125,ya da RS50'de olur))


    Bir de trafiğe fazla çıkma hemen olur mu??,, güle güle kullanman dileğimle...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeCOo

    bence 250lik makine'de fazla ilk sefer için. Resmini gösterdiğin alet kaç kilo??bi düşün bakalım. Bence yeni öğrenmek isteyen birine Honda Cbr125 tavsiye edilmeli((aprilia RS125,ya da RS50'de olur))


    Bir de trafiğe fazla çıkma hemen olur mu??,, güle güle kullanman dileğimle...

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ben tavsiye etmiyorum yeni başlayan bir motorcu adayı için racing makine. hemde 600lük.

    öncelikle bu olayın hiç de şakaya gelecek bişe olmadığında hepimiz hemfikirsek, en ufak bir hatanın canımıza malolabileceği bir konuda çok dikkatli olmalı. "bu tutkuya kapıldım bir kere" diyipte sonra pek çokları gibi tutkunuzdan olmayın derim. ha vardır elbet 600lük bir racingle başlayıp devam edebilen, ama bu bence yapılmaması gereken bişey.

    motosiklet dünyasına girmeden önce motosikletleri iyi tanımalı, ne tip bir motorun ne tip insana ve ne tip zevke göre olduğunu, hızını, gücünü, sürüş ve oturuş biçimlerini bilmek gerekir. ona göre tercih yapılmalı.

    Vaio zaten zevkini ölçmüş yarış motoru sevdiğine karar vermiş. ama 600lük bir racing makine demek 120 beygiri 170 kg araçta direk olarak yola aktarmak demek. üstelik racing makinelerin ağırlık merkezi ortada olduğundan en ufak gaz açışta kafa kaldırmaya müsait makinelerdir. gaza getirme potansiyeline değinmiyorum bile. oturuş pozisyonu sonucu ergonomiden biraz uzaktır ve bu sebepten de yeni başlayan biri için kesinlikle tavsiye etmiyorum. kaybedeceğin şey sadece 21 milyar değil daha pek çok şey olabilir allah korusun...

    eğer motosiklet dünyasına gönül vermişsen o zaman bilinçli bir sürücü olman lazım. aldığın racing makineyi bilmeden kullanmak için aşırı derecede dikkatli olmaya çalışacaksın ve hiçbir keyif almayacaksın. boşu boşuna o kadar para vermiş olacaksın. üstelik bu senin ilk motorun ve ehliyetini bile daha yeni alıyorsun. üzerine aldığın tehlike de cabası.

    yeni başlayan birine tavsiyem, kesinlikle düşük cc ve kullanımı daha az tehlike yaratacak bir tür olur. (tehlike motosiklet kavramının içinde zaten yer alır o ayrı) 250 cc spor makineler benim ilk başlayanlara önerim. hem kullanımı rahat, hem daha güvenli, hem limitleri daha belirgin, hem de kullanırken keyf alabileceğin makineler bunlar. yani yeni başlayan birisinin saatte 250 km görme isteği çok yersiz ve yanlıştır. çünkü motosiklette 100 le bile gitsen arabayla 200 yapmaktan daha keyifli bence. ki bu dediğim motorlar 140 rahat görebilen motorlar.

    hadi diyelim bu olmadı banane banane diyosun... son teklifim 600lük bir spor makine. ağırlık merkezi daha önde ve oturuş pozisyonu daha dik olduğundan yeni başlayanlar için racingden daha uygun olabilir. şu ara kawasakinin er6 motoru favorim. hem naked hem grenajlı modeli var. racinglere benziyo grenajlı modeli. 7.500 € ve ibre 220. (tabi yeni başlayan birinin görmemesi gereken bi limit bu bile) racing alacağına bunu al derim.

    motosiklet kullanmak sadece üzerinde durmak değil biliyosunuz. (aramızda üstadlar da vardır teyid etseler keşke beni) yani pek çok teori var. düz gitmek ayrı viraj almak ayrı virajda yatmak ayrı manevra yapmak ayrı ani fren yapmak ayrı ıslak zeminde kullanmak ayrı birsürü ayrı şey var ki bunların hepsi zamanla ve tecrübeyle oturur. bu tecrübeye sahip olmadan da racing makineye binmek tehlikeyi ve riski bir milyon kez arttırır. sonuçları gerçekten felaket olabilir. (korkutmak gibi olmasın ama keyfinin yanında tehlikesini de göz önünde bulundurup riskleri minimuma indirmemiz gerekir)

    motosiklet tehlikelidir, risk büyüktür, ama inanılmaz keyiflidir. ancak yapmak gereken bu riskleri minimuma indirmektir. yokuş aşşağı bir arabaya yakın giderken arabanın ani fren yapmasıyla manevra yapamayıp iyi frenaj yapamayıp arabaya arkadan çarpıp 10 metre havalanıp yere çakılmak yada hatta motoru yatırıp motorla birlikte arabanın altına girip vücudunuzun bir parçasını asfaltta bırakmak istemezsiniz. (yakın bir tecrübem var, gerçekten hoş olmuyo ) motorun fiyatının yarısı kadar bile masraf çıksa şanslısınız. ki esas, kolunuz bacağınız ve en önemlisi canınız yerindeyse şanslısınız.

    off amma yazmışım bee... yeni başlayacak arkadaşlara küpe olsun... (bide korumalarınızı tam takmayı unutmayın. olası bir kazada hayatınızı kurtaracak parçalar onlar)

    haydi iyi geceler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamon

    arkadaşlar ben tavsiye etmiyorum yeni başlayan bir motorcu adayı için racing makine. hemde 600lük.

    öncelikle bu olayın hiç de şakaya gelecek bişe olmadığında hepimiz hemfikirsek, en ufak bir hatanın canımıza malolabileceği bir konuda çok dikkatli olmalı. "bu tutkuya kapıldım bir kere" diyipte sonra pek çokları gibi tutkunuzdan olmayın derim. ha vardır elbet 600lük bir racingle başlayıp devam edebilen, ama bu bence yapılmaması gereken bişey.

    motosiklet dünyasına girmeden önce motosikletleri iyi tanımalı, ne tip bir motorun ne tip insana ve ne tip zevke göre olduğunu, hızını, gücünü, sürüş ve oturuş biçimlerini bilmek gerekir. ona göre tercih yapılmalı.

    Vaio zaten zevkini ölçmüş yarış motoru sevdiğine karar vermiş. ama 600lük bir racing makine demek 120 beygiri 170 kg araçta direk olarak yola aktarmak demek. üstelik racing makinelerin ağırlık merkezi ortada olduğundan en ufak gaz açışta kafa kaldırmaya müsait makinelerdir. gaza getirme potansiyeline değinmiyorum bile. oturuş pozisyonu sonucu ergonomiden biraz uzaktır ve bu sebepten de yeni başlayan biri için kesinlikle tavsiye etmiyorum. kaybedeceğin şey sadece 21 milyar değil daha pek çok şey olabilir allah korusun...

    eğer motosiklet dünyasına gönül vermişsen o zaman bilinçli bir sürücü olman lazım. aldığın racing makineyi bilmeden kullanmak için aşırı derecede dikkatli olmaya çalışacaksın ve hiçbir keyif almayacaksın. boşu boşuna o kadar para vermiş olacaksın. üstelik bu senin ilk motorun ve ehliyetini bile daha yeni alıyorsun. üzerine aldığın tehlike de cabası.

    yeni başlayan birine tavsiyem, kesinlikle düşük cc ve kullanımı daha az tehlike yaratacak bir tür olur. (tehlike motosiklet kavramının içinde zaten yer alır o ayrı) 250 cc spor makineler benim ilk başlayanlara önerim. hem kullanımı rahat, hem daha güvenli, hem limitleri daha belirgin, hem de kullanırken keyf alabileceğin makineler bunlar. yani yeni başlayan birisinin saatte 250 km görme isteği çok yersiz ve yanlıştır. çünkü motosiklette 100 le bile gitsen arabayla 200 yapmaktan daha keyifli bence. ki bu dediğim motorlar 140 rahat görebilen motorlar.

    hadi diyelim bu olmadı banane banane diyosun... son teklifim 600lük bir spor makine. ağırlık merkezi daha önde ve oturuş pozisyonu daha dik olduğundan yeni başlayanlar için racingden daha uygun olabilir. şu ara kawasakinin er6 motoru favorim. hem naked hem grenajlı modeli var. racinglere benziyo grenajlı modeli. 7.500 € ve ibre 220. (tabi yeni başlayan birinin görmemesi gereken bi limit bu bile) racing alacağına bunu al derim.

    motosiklet kullanmak sadece üzerinde durmak değil biliyosunuz. (aramızda üstadlar da vardır teyid etseler keşke beni) yani pek çok teori var. düz gitmek ayrı viraj almak ayrı virajda yatmak ayrı manevra yapmak ayrı ani fren yapmak ayrı ıslak zeminde kullanmak ayrı birsürü ayrı şey var ki bunların hepsi zamanla ve tecrübeyle oturur. bu tecrübeye sahip olmadan da racing makineye binmek tehlikeyi ve riski bir milyon kez arttırır. sonuçları gerçekten felaket olabilir. (korkutmak gibi olmasın ama keyfinin yanında tehlikesini de göz önünde bulundurup riskleri minimuma indirmemiz gerekir)

    motosiklet tehlikelidir, risk büyüktür, ama inanılmaz keyiflidir. ancak yapmak gereken bu riskleri minimuma indirmektir. yokuş aşşağı bir arabaya yakın giderken arabanın ani fren yapmasıyla manevra yapamayıp iyi frenaj yapamayıp arabaya arkadan çarpıp 10 metre havalanıp yere çakılmak yada hatta motoru yatırıp motorla birlikte arabanın altına girip vücudunuzun bir parçasını asfaltta bırakmak istemezsiniz. (yakın bir tecrübem var, gerçekten hoş olmuyo ) motorun fiyatının yarısı kadar bile masraf çıksa şanslısınız. ki esas, kolunuz bacağınız ve en önemlisi canınız yerindeyse şanslısınız.

    off amma yazmışım bee... yeni başlayacak arkadaşlara küpe olsun... (bide korumalarınızı tam takmayı unutmayın. olası bir kazada hayatınızı kurtaracak parçalar onlar)

    haydi iyi geceler...

    Alıntıları Göster
    bu arada comet 250r fena motor değildir. bir arkadaşımda sarısı vardı (rengi kötü ama ) hyosung alt markalarda fena bi yere sahip değil, tavsiye edebilirim. ama satarken 2. el piyasasında çok tat verirmi bilmem.

    bu arada sana benim bir tavsiyemde 2. el almak isteyebilirsin, madem yakın zamanda sınıf atlamayı düşünüyosun... sıfır aldığın motoru bir sezon kullanacaksan verdiğin paraya yazık edersin gibi hissediyorum. çünkü bir sezonda bile baya düşer fiyatı. üstelik bide sende düşüp kalkabilir hatta motorunu yanlışlıkla düşürebilirsin. yani boşuna sıfır alıp öbür sezonda çok zararına satma derim. temiz bir ikinci el spor makine iyi gidebilir.

    mat siyah boyicam falan da diyosun zaten... yazık olur sıfır motora bence. ha kötü olcaandan demiyorum. ama sıfır gıcır bi motorun boyasını söküp mat siyah boya atmak beni bi huzursuz etti bide bu iş bi ton da para ona göre...

    hadi kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: notrino

    racing alıp hız yapmayacağım diyorsan kendini kandırıyorsundur, bu makinalar hız için alınır, kaldı ki bu makinalar konfursuz, kısa ömürlü ve pahalıdır
    inan bana motosiklet forumlarını gezsen, orada yılların motorcularının en ufak hatalarından dolayı hayatlarını kaybettiklerini, hastahanede aylarca yattıklarıyla ilgili haberleri okusan hiç tecrüben olmadığı halde işe gidip gelmek için 66lük bir racing alma fikrinden vazgeçersin

    motosiklet heves edilip alınacak, 2 ay binilip satılacak bir araç değildir, bir tutkudur
    büyük motor hacmine sahip makineleri kullanmak yılların deneyimi ister

    Türkiye'de motosiklet işine en iyi bilenlerden biri olan donald duck'ın sözlerini hatırlatmak istiyorum

    quote:

    Motosiklet, kendi basina ayakta duramayan, eksik bir makinedir. Onun tamamlayici parcasi sizsiniz. Ikiniz ortak tek bir makine olusturursunuz. Otomobil tecrubesinden tamamen farklidir. Otomobildeki sesini bile duymadiginiz, cok merakli degilseniz nerede nasil calistigindan haberiniz olmayan makine burada bacaklarinizin arasindadir. Ici agzina kadar benzin dolu bir tank dizleriniz arasinda, on tekerlege bagli tamamen ortada bir mekanizma ellerinizdedir. Bir yandan vites degistirmek, arka ve on freni zamaninda ve uygun basincta kullanmak, bir yandan da maalesef dumduz ufuktan ufka uzanan yollar henuz insa edilmedigi icin saga sola donmek zorundasiniz. Iste mucadele daha burada, mental duzeyde baslar. Daha baska mucadeleye ihtiyaciniz varmi? Cevabiniz “evet” ise hemen gidip 250cc ustunde kocaman gosterisli bir motor secin...hele “olume meydan okuma” gibi bir merakiniz varda pahali bir intihar planliyorsaniz 600cc den baslayan “super sport” bir motosiklet sizin icin bicilmis kaftandir. Bunlari sizi urkutmek icn ozellikle yaziyorum, su katilmadik gercekler.


    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=6376

    yazının tamamı yukarıdaki linkte var, uzun ama okumanızı tavsiye ederim

    bu arada hyosung iyi bir seçim olur

    Alıntıları Göster
    çok güzel demişsin tebrikler...

    quote:

    Orjinalden alıntı: notrino

    racing alıp hız yapmayacağım diyorsan kendini kandırıyorsundur, bu makinalar hız için alınır, kaldı ki bu makinalar konfursuz, kısa ömürlü ve pahalıdır
    inan bana motosiklet forumlarını gezsen, orada yılların motorcularının en ufak hatalarından dolayı hayatlarını kaybettiklerini, hastahanede aylarca yattıklarıyla ilgili haberleri okusan hiç tecrüben olmadığı halde işe gidip gelmek için 66lük bir racing alma fikrinden vazgeçersin

    motosiklet heves edilip alınacak, 2 ay binilip satılacak bir araç değildir, bir tutkudur
    büyük motor hacmine sahip makineleri kullanmak yılların deneyimi ister

    Türkiye'de motosiklet işine en iyi bilenlerden biri olan donald duck'ın sözlerini hatırlatmak istiyorum

    quote:

    Motosiklet, kendi basina ayakta duramayan, eksik bir makinedir. Onun tamamlayici parcasi sizsiniz. Ikiniz ortak tek bir makine olusturursunuz. Otomobil tecrubesinden tamamen farklidir. Otomobildeki sesini bile duymadiginiz, cok merakli degilseniz nerede nasil calistigindan haberiniz olmayan makine burada bacaklarinizin arasindadir. Ici agzina kadar benzin dolu bir tank dizleriniz arasinda, on tekerlege bagli tamamen ortada bir mekanizma ellerinizdedir. Bir yandan vites degistirmek, arka ve on freni zamaninda ve uygun basincta kullanmak, bir yandan da maalesef dumduz ufuktan ufka uzanan yollar henuz insa edilmedigi icin saga sola donmek zorundasiniz. Iste mucadele daha burada, mental duzeyde baslar. Daha baska mucadeleye ihtiyaciniz varmi? Cevabiniz “evet” ise hemen gidip 250cc ustunde kocaman gosterisli bir motor secin...hele “olume meydan okuma” gibi bir merakiniz varda pahali bir intihar planliyorsaniz 600cc den baslayan “super sport” bir motosiklet sizin icin bicilmis kaftandir. Bunlari sizi urkutmek icn ozellikle yaziyorum, su katilmadik gercekler.


    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=6376

    yazının tamamı yukarıdaki linkte var, uzun ama okumanızı tavsiye ederim

    bu arada hyosung iyi bir seçim olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamon

    çok güzel demişsin tebrikler...

    quote:

    Orjinalden alıntı: notrino

    racing alıp hız yapmayacağım diyorsan kendini kandırıyorsundur, bu makinalar hız için alınır, kaldı ki bu makinalar konfursuz, kısa ömürlü ve pahalıdır
    inan bana motosiklet forumlarını gezsen, orada yılların motorcularının en ufak hatalarından dolayı hayatlarını kaybettiklerini, hastahanede aylarca yattıklarıyla ilgili haberleri okusan hiç tecrüben olmadığı halde işe gidip gelmek için 66lük bir racing alma fikrinden vazgeçersin

    motosiklet heves edilip alınacak, 2 ay binilip satılacak bir araç değildir, bir tutkudur
    büyük motor hacmine sahip makineleri kullanmak yılların deneyimi ister

    Türkiye'de motosiklet işine en iyi bilenlerden biri olan donald duck'ın sözlerini hatırlatmak istiyorum

    quote:

    Motosiklet, kendi basina ayakta duramayan, eksik bir makinedir. Onun tamamlayici parcasi sizsiniz. Ikiniz ortak tek bir makine olusturursunuz. Otomobil tecrubesinden tamamen farklidir. Otomobildeki sesini bile duymadiginiz, cok merakli degilseniz nerede nasil calistigindan haberiniz olmayan makine burada bacaklarinizin arasindadir. Ici agzina kadar benzin dolu bir tank dizleriniz arasinda, on tekerlege bagli tamamen ortada bir mekanizma ellerinizdedir. Bir yandan vites degistirmek, arka ve on freni zamaninda ve uygun basincta kullanmak, bir yandan da maalesef dumduz ufuktan ufka uzanan yollar henuz insa edilmedigi icin saga sola donmek zorundasiniz. Iste mucadele daha burada, mental duzeyde baslar. Daha baska mucadeleye ihtiyaciniz varmi? Cevabiniz “evet” ise hemen gidip 250cc ustunde kocaman gosterisli bir motor secin...hele “olume meydan okuma” gibi bir merakiniz varda pahali bir intihar planliyorsaniz 600cc den baslayan “super sport” bir motosiklet sizin icin bicilmis kaftandir. Bunlari sizi urkutmek icn ozellikle yaziyorum, su katilmadik gercekler.


    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=6376

    yazının tamamı yukarıdaki linkte var, uzun ama okumanızı tavsiye ederim

    bu arada hyosung iyi bir seçim olur


    Alıntıları Göster
    Bir kerecik olsun racing in üstüne birinin arkasında binmediysen ne oldukları hakkında fikir yürütmen çok zor..

    cbr 600F ve 1000RR tecrübesi olmuş biri olarak bismillah deyip 600 lüğe binmek büyük delilik..


    şu anda bisan chopper 250 liğim var ondan 600 lüğe geçmeye çekiniyorum hala pişmiş hissetmiyorum kendimi..

    600 lüklerde sadece gazla debriyaj kullanmadan kafaya geliyorsun , debriyajı kaçırdınmı altından gidiyor alet sen bunları tecrübe etmeden başlamasan çok iyi olur bence


    ayrıca büyük ihtimal kask mont eldiven vb ekipmanların yok...

    onlarında sana orta karar 750 - 1000 ytl arası tutacağını söyliim yeni hesabı sen yap




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockinger

    Bir kerecik olsun racing in üstüne birinin arkasında binmediysen ne oldukları hakkında fikir yürütmen çok zor..

    cbr 600F ve 1000RR tecrübesi olmuş biri olarak bismillah deyip 600 lüğe binmek büyük delilik..


    şu anda bisan chopper 250 liğim var ondan 600 lüğe geçmeye çekiniyorum hala pişmiş hissetmiyorum kendimi..

    600 lüklerde sadece gazla debriyaj kullanmadan kafaya geliyorsun , debriyajı kaçırdınmı altından gidiyor alet sen bunları tecrübe etmeden başlamasan çok iyi olur bence


    ayrıca büyük ihtimal kask mont eldiven vb ekipmanların yok...

    onlarında sana orta karar 750 - 1000 ytl arası tutacağını söyliim yeni hesabı sen yap

    Alıntıları Göster
    kardeş fuar martta zaten bu havada motorada binemeyeceksin.Gidersin babalar gibi 600 f makineye biner,paşa paşa gezersin.Parana yazık huyongmu fiyongmu ne işin var.İkinci eli ,servisi,parçasını düşün.
    resmini verdiğin cihaz çok komik.Önden hayabusa,yandan kw ye benziyor.Kasa olarak racing makineye benzetmeye çalışmışlar ama kelebek olayı yani.Gülerler sana...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayden

    kardeş fuar martta zaten bu havada motorada binemeyeceksin.Gidersin babalar gibi 600 f makineye biner,paşa paşa gezersin.Parana yazık huyongmu fiyongmu ne işin var.İkinci eli ,servisi,parçasını düşün.
    resmini verdiğin cihaz çok komik.Önden hayabusa,yandan kw ye benziyor.Kasa olarak racing makineye benzetmeye çalışmışlar ama kelebek olayı yani.Gülerler sana...


    Alıntıları Göster
    600 f dediğin makine sende biliyosun 109 beygir 63 nm. sen kendin 600 f le başlamışsın ama bence sadece şanslıymışsın. yeni başlayan birine 600f önermek mantıklı değil bence. senin fikre de saygı duyarım. ama bence kesinlikle yanlış örnek oluyosun. ha hyosung'u bende çok çok önermem. benim önerim daha tanıdık bir markanın ikinci el düşük cc bir spor modelini alması. bir sezon binip satıcak çünkü büyük ihtimalle.

    hadi kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamon

    600 f dediğin makine sende biliyosun 109 beygir 63 nm. sen kendin 600 f le başlamışsın ama bence sadece şanslıymışsın. yeni başlayan birine 600f önermek mantıklı değil bence. senin fikre de saygı duyarım. ama bence kesinlikle yanlış örnek oluyosun. ha hyosung'u bende çok çok önermem. benim önerim daha tanıdık bir markanın ikinci el düşük cc bir spor modelini alması. bir sezon binip satıcak çünkü büyük ihtimalle.

    hadi kolay gelsin...

    Alıntıları Göster
    bide "fuarda fiyatlar düşer" e pek güvenme derim. ama zaten şu anda da motosiklet alıp binebilceğin hava yok... sen en güzeli fuarı bekle, modelleri üzerine binip incele, yeni model gelmişmi bak. iyice araştır da al. gözünü kapayıp bunu alacam deme.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamon

    bide "fuarda fiyatlar düşer" e pek güvenme derim. ama zaten şu anda da motosiklet alıp binebilceğin hava yok... sen en güzeli fuarı bekle, modelleri üzerine binip incele, yeni model gelmişmi bak. iyice araştır da al. gözünü kapayıp bunu alacam deme.

    Alıntıları Göster
    HOND aş.FUARI BİLE BEKLEMEYEMEDİ DOSTUM.
    bugünkü gazetelerde yaşasın HAYDEN ve REPSOL gini çığırıp
    fiyatlarını düşürdüklerinin ilanı vardı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: dreamon

    bide "fuarda fiyatlar düşer" e pek güvenme derim. ama zaten şu anda da motosiklet alıp binebilceğin hava yok... sen en güzeli fuarı bekle, modelleri üzerine binip incele, yeni model gelmişmi bak. iyice araştır da al. gözünü kapayıp bunu alacam deme.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayden

    HOND aş.FUARI BİLE BEKLEMEYEMEDİ DOSTUM.
    bugünkü gazetelerde yaşasın HAYDEN ve REPSOL gini çığırıp
    fiyatlarını düşürdüklerinin ilanı vardı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: dreamon

    bide "fuarda fiyatlar düşer" e pek güvenme derim. ama zaten şu anda da motosiklet alıp binebilceğin hava yok... sen en güzeli fuarı bekle, modelleri üzerine binip incele, yeni model gelmişmi bak. iyice araştır da al. gözünü kapayıp bunu alacam deme.


    Alıntıları Göster
    fuar öncesi sonrası değil benim dediğim, fuar vesilesi ile fiyat düşürmekten bahsediyorum. biri gaza gelip fiyat indirip diğerleri de fiyat kırmadığı sürece (ki çok düşük ihtimal) indirim olmaz. yani son 3 fuara katılıyorum, hepsinde markalara soruyorum bi fuar indirimi olcakmı diye, öyle kayda değer bişe çıkmadı henüz.

    honda fiyat indirmişse çok iyi yapmış. kawasaki de euro artınca indirmek zorunda kalmıştı 600-700 € birden indirdi hemde. hepsi az buçuk indirime gitse keşke dicem ama zaten kar kıyamet başladı... sezon kapandı bizim oralarda...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamon

    fuar öncesi sonrası değil benim dediğim, fuar vesilesi ile fiyat düşürmekten bahsediyorum. biri gaza gelip fiyat indirip diğerleri de fiyat kırmadığı sürece (ki çok düşük ihtimal) indirim olmaz. yani son 3 fuara katılıyorum, hepsinde markalara soruyorum bi fuar indirimi olcakmı diye, öyle kayda değer bişe çıkmadı henüz.

    honda fiyat indirmişse çok iyi yapmış. kawasaki de euro artınca indirmek zorunda kalmıştı 600-700 € birden indirdi hemde. hepsi az buçuk indirime gitse keşke dicem ama zaten kar kıyamet başladı... sezon kapandı bizim oralarda...

    Alıntıları Göster
    bence fuarrı bekle zaten kış geldi birde 600rr 2007 de farklı olacak bg artacak kilo düşecek 600rr son karar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1000RR

    bence fuarrı bekle zaten kış geldi birde 600rr 2007 de farklı olacak bg artacak kilo düşecek 600rr son karar

    Alıntıları Göster
    OF COURSE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayden

    OF COURSE

    Alıntıları Göster
    ben hayatımda hiç motor kullanmadım. direk motora 600f de başladım. hiç zorluk ve alışma dönemi çekmedim. şu anda 7 aydır 600f kullanıyorum alıştımda alete...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hondacbr600_f6

    ben hayatımda hiç motor kullanmadım. direk motora 600f de başladım. hiç zorluk ve alışma dönemi çekmedim. şu anda 7 aydır 600f kullanıyorum alıştımda alete...

    Alıntıları Göster
    artık 600f de küçük gelmeye başladı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamon

    arkadaşlar ben tavsiye etmiyorum yeni başlayan bir motorcu adayı için racing makine. hemde 600lük.

    öncelikle bu olayın hiç de şakaya gelecek bişe olmadığında hepimiz hemfikirsek, en ufak bir hatanın canımıza malolabileceği bir konuda çok dikkatli olmalı. "bu tutkuya kapıldım bir kere" diyipte sonra pek çokları gibi tutkunuzdan olmayın derim. ha vardır elbet 600lük bir racingle başlayıp devam edebilen, ama bu bence yapılmaması gereken bişey.

    motosiklet dünyasına girmeden önce motosikletleri iyi tanımalı, ne tip bir motorun ne tip insana ve ne tip zevke göre olduğunu, hızını, gücünü, sürüş ve oturuş biçimlerini bilmek gerekir. ona göre tercih yapılmalı.

    Vaio zaten zevkini ölçmüş yarış motoru sevdiğine karar vermiş. ama 600lük bir racing makine demek 120 beygiri 170 kg araçta direk olarak yola aktarmak demek. üstelik racing makinelerin ağırlık merkezi ortada olduğundan en ufak gaz açışta kafa kaldırmaya müsait makinelerdir. gaza getirme potansiyeline değinmiyorum bile. oturuş pozisyonu sonucu ergonomiden biraz uzaktır ve bu sebepten de yeni başlayan biri için kesinlikle tavsiye etmiyorum. kaybedeceğin şey sadece 21 milyar değil daha pek çok şey olabilir allah korusun...

    eğer motosiklet dünyasına gönül vermişsen o zaman bilinçli bir sürücü olman lazım. aldığın racing makineyi bilmeden kullanmak için aşırı derecede dikkatli olmaya çalışacaksın ve hiçbir keyif almayacaksın. boşu boşuna o kadar para vermiş olacaksın. üstelik bu senin ilk motorun ve ehliyetini bile daha yeni alıyorsun. üzerine aldığın tehlike de cabası.

    yeni başlayan birine tavsiyem, kesinlikle düşük cc ve kullanımı daha az tehlike yaratacak bir tür olur. (tehlike motosiklet kavramının içinde zaten yer alır o ayrı) 250 cc spor makineler benim ilk başlayanlara önerim. hem kullanımı rahat, hem daha güvenli, hem limitleri daha belirgin, hem de kullanırken keyf alabileceğin makineler bunlar. yani yeni başlayan birisinin saatte 250 km görme isteği çok yersiz ve yanlıştır. çünkü motosiklette 100 le bile gitsen arabayla 200 yapmaktan daha keyifli bence. ki bu dediğim motorlar 140 rahat görebilen motorlar.

    hadi diyelim bu olmadı banane banane diyosun... son teklifim 600lük bir spor makine. ağırlık merkezi daha önde ve oturuş pozisyonu daha dik olduğundan yeni başlayanlar için racingden daha uygun olabilir. şu ara kawasakinin er6 motoru favorim. hem naked hem grenajlı modeli var. racinglere benziyo grenajlı modeli. 7.500 € ve ibre 220. (tabi yeni başlayan birinin görmemesi gereken bi limit bu bile) racing alacağına bunu al derim.

    motosiklet kullanmak sadece üzerinde durmak değil biliyosunuz. (aramızda üstadlar da vardır teyid etseler keşke beni) yani pek çok teori var. düz gitmek ayrı viraj almak ayrı virajda yatmak ayrı manevra yapmak ayrı ani fren yapmak ayrı ıslak zeminde kullanmak ayrı birsürü ayrı şey var ki bunların hepsi zamanla ve tecrübeyle oturur. bu tecrübeye sahip olmadan da racing makineye binmek tehlikeyi ve riski bir milyon kez arttırır. sonuçları gerçekten felaket olabilir. (korkutmak gibi olmasın ama keyfinin yanında tehlikesini de göz önünde bulundurup riskleri minimuma indirmemiz gerekir)

    motosiklet tehlikelidir, risk büyüktür, ama inanılmaz keyiflidir. ancak yapmak gereken bu riskleri minimuma indirmektir. yokuş aşşağı bir arabaya yakın giderken arabanın ani fren yapmasıyla manevra yapamayıp iyi frenaj yapamayıp arabaya arkadan çarpıp 10 metre havalanıp yere çakılmak yada hatta motoru yatırıp motorla birlikte arabanın altına girip vücudunuzun bir parçasını asfaltta bırakmak istemezsiniz. (yakın bir tecrübem var, gerçekten hoş olmuyo ) motorun fiyatının yarısı kadar bile masraf çıksa şanslısınız. ki esas, kolunuz bacağınız ve en önemlisi canınız yerindeyse şanslısınız.

    off amma yazmışım bee... yeni başlayacak arkadaşlara küpe olsun... (bide korumalarınızı tam takmayı unutmayın. olası bir kazada hayatınızı kurtaracak parçalar onlar)

    haydi iyi geceler...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dreamon

    arkadaşlar ben tavsiye etmiyorum yeni başlayan bir motorcu adayı için racing makine. hemde 600lük.

    öncelikle bu olayın hiç de şakaya gelecek bişe olmadığında hepimiz hemfikirsek, en ufak bir hatanın canımıza malolabileceği bir konuda çok dikkatli olmalı. "bu tutkuya kapıldım bir kere" diyipte sonra pek çokları gibi tutkunuzdan olmayın derim. ha vardır elbet 600lük bir racingle başlayıp devam edebilen, ama bu bence yapılmaması gereken bişey.

    motosiklet dünyasına girmeden önce motosikletleri iyi tanımalı, ne tip bir motorun ne tip insana ve ne tip zevke göre olduğunu, hızını, gücünü, sürüş ve oturuş biçimlerini bilmek gerekir. ona göre tercih yapılmalı.

    Vaio zaten zevkini ölçmüş yarış motoru sevdiğine karar vermiş. ama 600lük bir racing makine demek 120 beygiri 170 kg araçta direk olarak yola aktarmak demek. üstelik racing makinelerin ağırlık merkezi ortada olduğundan en ufak gaz açışta kafa kaldırmaya müsait makinelerdir. gaza getirme potansiyeline değinmiyorum bile. oturuş pozisyonu sonucu ergonomiden biraz uzaktır ve bu sebepten de yeni başlayan biri için kesinlikle tavsiye etmiyorum. kaybedeceğin şey sadece 21 milyar değil daha pek çok şey olabilir allah korusun...

    eğer motosiklet dünyasına gönül vermişsen o zaman bilinçli bir sürücü olman lazım. aldığın racing makineyi bilmeden kullanmak için aşırı derecede dikkatli olmaya çalışacaksın ve hiçbir keyif almayacaksın. boşu boşuna o kadar para vermiş olacaksın. üstelik bu senin ilk motorun ve ehliyetini bile daha yeni alıyorsun. üzerine aldığın tehlike de cabası.

    yeni başlayan birine tavsiyem, kesinlikle düşük cc ve kullanımı daha az tehlike yaratacak bir tür olur. (tehlike motosiklet kavramının içinde zaten yer alır o ayrı) 250 cc spor makineler benim ilk başlayanlara önerim. hem kullanımı rahat, hem daha güvenli, hem limitleri daha belirgin, hem de kullanırken keyf alabileceğin makineler bunlar. yani yeni başlayan birisinin saatte 250 km görme isteği çok yersiz ve yanlıştır. çünkü motosiklette 100 le bile gitsen arabayla 200 yapmaktan daha keyifli bence. ki bu dediğim motorlar 140 rahat görebilen motorlar.

    hadi diyelim bu olmadı banane banane diyosun... son teklifim 600lük bir spor makine. ağırlık merkezi daha önde ve oturuş pozisyonu daha dik olduğundan yeni başlayanlar için racingden daha uygun olabilir. şu ara kawasakinin er6 motoru favorim. hem naked hem grenajlı modeli var. racinglere benziyo grenajlı modeli. 7.500 € ve ibre 220. (tabi yeni başlayan birinin görmemesi gereken bi limit bu bile) racing alacağına bunu al derim.

    motosiklet kullanmak sadece üzerinde durmak değil biliyosunuz. (aramızda üstadlar da vardır teyid etseler keşke beni) yani pek çok teori var. düz gitmek ayrı viraj almak ayrı virajda yatmak ayrı manevra yapmak ayrı ani fren yapmak ayrı ıslak zeminde kullanmak ayrı birsürü ayrı şey var ki bunların hepsi zamanla ve tecrübeyle oturur. bu tecrübeye sahip olmadan da racing makineye binmek tehlikeyi ve riski bir milyon kez arttırır. sonuçları gerçekten felaket olabilir. (korkutmak gibi olmasın ama keyfinin yanında tehlikesini de göz önünde bulundurup riskleri minimuma indirmemiz gerekir)

    motosiklet tehlikelidir, risk büyüktür, ama inanılmaz keyiflidir. ancak yapmak gereken bu riskleri minimuma indirmektir. yokuş aşşağı bir arabaya yakın giderken arabanın ani fren yapmasıyla manevra yapamayıp iyi frenaj yapamayıp arabaya arkadan çarpıp 10 metre havalanıp yere çakılmak yada hatta motoru yatırıp motorla birlikte arabanın altına girip vücudunuzun bir parçasını asfaltta bırakmak istemezsiniz. (yakın bir tecrübem var, gerçekten hoş olmuyo ) motorun fiyatının yarısı kadar bile masraf çıksa şanslısınız. ki esas, kolunuz bacağınız ve en önemlisi canınız yerindeyse şanslısınız.

    off amma yazmışım bee... yeni başlayacak arkadaşlara küpe olsun... (bide korumalarınızı tam takmayı unutmayın. olası bir kazada hayatınızı kurtaracak parçalar onlar)

    haydi iyi geceler...


    katılıyorum arkadaşa hatta neden 600 alıyosun arkadaşım sen bi cbr 125 al onu kulllan dönüşlere nasıl giricen nasıl ne zaman nerde ne yapcan onu öğren sonra 600 lük al bence... ben scooter la bileğimi çatlattım racing le neler yaparsın sen bi düşün ama ben de yaza doğru eğer param da yeterse 2007 600rr alıcam..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaReTTa_99

    quote:

    Orjinalden alıntı: dreamon

    arkadaşlar ben tavsiye etmiyorum yeni başlayan bir motorcu adayı için racing makine. hemde 600lük.

    öncelikle bu olayın hiç de şakaya gelecek bişe olmadığında hepimiz hemfikirsek, en ufak bir hatanın canımıza malolabileceği bir konuda çok dikkatli olmalı. "bu tutkuya kapıldım bir kere" diyipte sonra pek çokları gibi tutkunuzdan olmayın derim. ha vardır elbet 600lük bir racingle başlayıp devam edebilen, ama bu bence yapılmaması gereken bişey.

    motosiklet dünyasına girmeden önce motosikletleri iyi tanımalı, ne tip bir motorun ne tip insana ve ne tip zevke göre olduğunu, hızını, gücünü, sürüş ve oturuş biçimlerini bilmek gerekir. ona göre tercih yapılmalı.

    Vaio zaten zevkini ölçmüş yarış motoru sevdiğine karar vermiş. ama 600lük bir racing makine demek 120 beygiri 170 kg araçta direk olarak yola aktarmak demek. üstelik racing makinelerin ağırlık merkezi ortada olduğundan en ufak gaz açışta kafa kaldırmaya müsait makinelerdir. gaza getirme potansiyeline değinmiyorum bile. oturuş pozisyonu sonucu ergonomiden biraz uzaktır ve bu sebepten de yeni başlayan biri için kesinlikle tavsiye etmiyorum. kaybedeceğin şey sadece 21 milyar değil daha pek çok şey olabilir allah korusun...

    eğer motosiklet dünyasına gönül vermişsen o zaman bilinçli bir sürücü olman lazım. aldığın racing makineyi bilmeden kullanmak için aşırı derecede dikkatli olmaya çalışacaksın ve hiçbir keyif almayacaksın. boşu boşuna o kadar para vermiş olacaksın. üstelik bu senin ilk motorun ve ehliyetini bile daha yeni alıyorsun. üzerine aldığın tehlike de cabası.

    yeni başlayan birine tavsiyem, kesinlikle düşük cc ve kullanımı daha az tehlike yaratacak bir tür olur. (tehlike motosiklet kavramının içinde zaten yer alır o ayrı) 250 cc spor makineler benim ilk başlayanlara önerim. hem kullanımı rahat, hem daha güvenli, hem limitleri daha belirgin, hem de kullanırken keyf alabileceğin makineler bunlar. yani yeni başlayan birisinin saatte 250 km görme isteği çok yersiz ve yanlıştır. çünkü motosiklette 100 le bile gitsen arabayla 200 yapmaktan daha keyifli bence. ki bu dediğim motorlar 140 rahat görebilen motorlar.

    hadi diyelim bu olmadı banane banane diyosun... son teklifim 600lük bir spor makine. ağırlık merkezi daha önde ve oturuş pozisyonu daha dik olduğundan yeni başlayanlar için racingden daha uygun olabilir. şu ara kawasakinin er6 motoru favorim. hem naked hem grenajlı modeli var. racinglere benziyo grenajlı modeli. 7.500 € ve ibre 220. (tabi yeni başlayan birinin görmemesi gereken bi limit bu bile) racing alacağına bunu al derim.

    motosiklet kullanmak sadece üzerinde durmak değil biliyosunuz. (aramızda üstadlar da vardır teyid etseler keşke beni) yani pek çok teori var. düz gitmek ayrı viraj almak ayrı virajda yatmak ayrı manevra yapmak ayrı ani fren yapmak ayrı ıslak zeminde kullanmak ayrı birsürü ayrı şey var ki bunların hepsi zamanla ve tecrübeyle oturur. bu tecrübeye sahip olmadan da racing makineye binmek tehlikeyi ve riski bir milyon kez arttırır. sonuçları gerçekten felaket olabilir. (korkutmak gibi olmasın ama keyfinin yanında tehlikesini de göz önünde bulundurup riskleri minimuma indirmemiz gerekir)

    motosiklet tehlikelidir, risk büyüktür, ama inanılmaz keyiflidir. ancak yapmak gereken bu riskleri minimuma indirmektir. yokuş aşşağı bir arabaya yakın giderken arabanın ani fren yapmasıyla manevra yapamayıp iyi frenaj yapamayıp arabaya arkadan çarpıp 10 metre havalanıp yere çakılmak yada hatta motoru yatırıp motorla birlikte arabanın altına girip vücudunuzun bir parçasını asfaltta bırakmak istemezsiniz. (yakın bir tecrübem var, gerçekten hoş olmuyo ) motorun fiyatının yarısı kadar bile masraf çıksa şanslısınız. ki esas, kolunuz bacağınız ve en önemlisi canınız yerindeyse şanslısınız.

    off amma yazmışım bee... yeni başlayacak arkadaşlara küpe olsun... (bide korumalarınızı tam takmayı unutmayın. olası bir kazada hayatınızı kurtaracak parçalar onlar)

    haydi iyi geceler...


    katılıyorum arkadaşa hatta neden 600 alıyosun arkadaşım sen bi cbr 125 al onu kulllan dönüşlere nasıl giricen nasıl ne zaman nerde ne yapcan onu öğren sonra 600 lük al bence... ben scooter la bileğimi çatlattım racing le neler yaparsın sen bi düşün ama ben de yaza doğru eğer param da yeterse 2007 600rr alıcam..

    Alıntıları Göster
    CBR 125R-600RR-1000RR fireblade

    bu sıralamadan şaşma




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.