Şimdi Ara

R9 290 TRI-X OC ve R9 290 VAPOR-X arasında fark var mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öncelikle herkese hayırlı günler. bu iki ekran kartı arasında 100 küsür fiyat farkı var bu fiyat farkını merak ediyorum. siz olsanız hangisini tercih ederdiniz ve nedenlerini yazarsanız sevinirim.. şimdiden teşekkür ederim. hayırlı günler..

    http://www.vatanbilgisayar.com/r9-290-tri-x-oc-gddr5-4gb-512bit--amd-radeon-dx-112-ekran-karti.html

    http://www.vatanbilgisayar.com/r9-290-vapor-x-4gb-gddr5-512bit-amd-radeon-dx112-ekran-karti.html



    _____________________________




  • VAPOR serisi biraz daha hızlı ama bu 100 tl vermeye değmeyen ve oyun esnasında anlaşılamayan farktır o yüzden 100 tl fazla vermeye değmez
    _____________________________
  • Vaporda bp var, ışık var, ortada ki fan çalışıyor sıcaklık 55i geçince diğer ikisi devreye giriyor. Az daha iyi.
    _____________________________
  • Vapor daha elit.
    _____________________________
  • alihanoncul kullanıcısına yanıt


    Vapor öneririm.Linkleride iyice oku
    http://forum.donanimhaber.com/m_93096556/tm.htm
    http://forum.donanimhaber.com/m_92878331/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sonicman -- 17 Haziran 2014; 15:42:11 >
    _____________________________




  • Sonicman kullanıcısına yanıt
    benimde gönlümde vapor-x vardı 100 tllık bir fark bişi değil bence ben gözede hitap etmesini isterim teşekkür ederimmm birde fan olayı tri-xde yok sanırım dimi
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alihanoncul

    benimde gönlümde vapor-x vardı 100 tllık bir fark bişi değil bence ben gözede hitap etmesini isterim teşekkür ederimmm birde fan olayı tri-xde yok sanırım dimi

    Yok. o vaporda var ortada ki çalışıyor sıcaklık 55i geçince diğer ikisi devreye giriyor. Ama ayar çekerek yapmak mümkünmü trixe bilmiyorum.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Trixde yok o olay vapor almalısın işlemcin ne peki?
    _____________________________
  • intel i5 4670 psu da 700 watt + 80 plus
    _____________________________
  • Bildiğim kadarıyla fan olayı vapor a özel, eğer kasa yan kapağı plexi ise yani içi gözüküyorsa vapor'un görüntüsü için bile seçilebilir ayrıca yanda sapphire yazan yer kartın ısısına göre renk değiştiriyor, back plate var ve arasından kartın yüküne göre led yanıyor böylece kartın ne kadar yüke geldiği görülüyormuş, daha kaliteli bileşenler içeriyor diamond chokes kullanıyor ve faz sayısıda trix e göre daha fazla, hız olarakta fark var soğutması trix e göre daha iyi. yani uzun lafın kısası r9 290 alıcaksanız en iyi seçim vapor olur diye düşünüyorum aradaki fiyat farkına değer
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alihanoncul

    benimde gönlümde vapor-x vardı 100 tllık bir fark bişi değil bence ben gözede hitap etmesini isterim teşekkür ederimmm birde fan olayı tri-xde yok sanırım dimi

    Trix te 3 fan birden çalışıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    Tri-x hiç alma derim Vapor-x daha kaliteli componentlere sahip boğucu bobinleri daha kaliteli ve içinde her kanal için 1 tane dalga düzenleyicisi var .. ayrıca soğutucusuda daha büyük daha iyi soğutma sağlıyor, daha iyi oc oluyor 2 tane 4+4 8 pin güç girişi var ve görüldüğü gibi güç düzenleyici entegreleri soğutan ekstra bir pasif soğutucu var , onun altında trix de 1 tane iken vapor x de tam 6 tane olan sinyal düzenleyici çip var ... trix kulanmış biri olarak kesinlikle vaporx diyorum cunki trix in boğucu bobinleri v.s. bu kadar kaliteli değil

    @ekleme ; Vapor-x de fanları ayarlayabiliyosunuz mesela 58 dereceye kadar tek fan çalışıyor örneğin masaüstünde v.s tek fan çalışıp yada 2 fan çalışıp ses kirliliğini engelliyor 60 derece üstünde ise tüm fanlar devreye giriyor tabi bu bir opsiyon isterseniz sürekli 3 fan çalışıyor normal şekilde





    http://i.hizliresim.com/27dgLq.jpg
    http://i.hizliresim.com/O2bZy5.jpg
    http://i.hizliresim.com/8nObNV.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sonicman -- 17 Haziran 2014; 16:45:41 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alihanoncul

    intel i5 4670 psu da 700 watt + 80 plus

    işlemcin güzel..alabilirsen güzel ikili olur..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonicman

    quote:

    Orijinalden alıntı: alihanoncul

    benimde gönlümde vapor-x vardı 100 tllık bir fark bişi değil bence ben gözede hitap etmesini isterim teşekkür ederimmm birde fan olayı tri-xde yok sanırım dimi

    Trix te 3 fan birden çalışıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    Tri-x hiç alma derim Vapor-x daha kaliteli componentlere sahip boğucu bobinleri daha kaliteli ve içinde her kanal için 1 tane dalga düzenleyicisi var .. ayrıca soğutucusuda daha büyük daha iyi soğutma sağlıyor, daha iyi oc oluyor 2 tane 4+4 8 pin güç girişi var ve görüldüğü gibi güç düzenleyici entegreleri soğutan ekstra bir pasif soğutucu var , onun altında trix de 1 tane iken vapor x de tam 6 tane olan sinyal düzenleyici çip var ... trix kulanmış biri olarak kesinlikle vaporx diyorum cunki trix in boğucu bobinleri v.s. bu kadar kaliteli değil

    @ekleme ; Vapor-x de fanları ayarlayabiliyosunuz mesela 58 dereceye kadar tek fan çalışıyor örneğin masaüstünde v.s tek fan çalışıp yada 2 fan çalışıp ses kirliliğini engelliyor 60 derece üstünde ise tüm fanlar devreye giriyor tabi bu bir opsiyon isterseniz sürekli 3 fan çalışıyor normal şekilde





    http://i.hizliresim.com/27dgLq.jpg
    http://i.hizliresim.com/O2bZy5.jpg
    http://hizliresim.com/8nObNV

    çookk teşekkür ederim gerçektenn çook yardımcıı oldunuzz kafamdaki sor işaretleri gitti valla birde işlemcim i5 4670 (k olmayan düz olanı) kasam'da buhttp://www.vatanbilgisayar.com/assasin-black-edition-tauro-80plus-700w-midt-atx-pencereli-beyaz-kasa.html bir sorun çıkarmaz dimiii ??
    _____________________________




  • teşekkürr ederimm
    _____________________________
  • alihanoncul kullanıcısına yanıt
    Birşey değil. i5 4670 Turbo çalışınca 3.8 GHz oluyor sorun olmaz.Bf4 te zaten mantle olayı var, mantle açtınmı uçar gider



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sonicman -- 17 Haziran 2014; 16:57:53 >
    _____________________________
  • Sonicman kullanıcısına yanıt
    peki kasaya ne diyorsunuz ?? sığar dimi o kartt birde psu sorun olmaz dimi bir sıkıntı çıkarmaz
    _____________________________
  • alihanoncul kullanıcısına yanıt
    Kart 30.5 cm hemen ölç.Güç kaynağı yeterli sıkıntı çıkmaz.Kasa çok güzelmiş snaki klima



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sonicman -- 17 Haziran 2014; 17:06:50 >
    _____________________________
  • Performans olarak Vapor etse etse 1-2 fps fark eder daha fazla birşey bekleme ama görsel olarak o kasana göre Vapor tercih edebilirsin; gpu ısısına göre 3 farklı renkte yanan sapphire şeklinde ledleri mevcut, diğer yönlerine bakarsan kartlar arasında bir fark yok, ikisi de oldukça güçlü ve aynı kartlar. Ayrıca Tri-X OC modelinde de aynı hızlara(gpu/memory) rahat rahat erişebilirsin, burada seçimin tamamen görsel zevkine kalmış ama bana sorarsan fazla para vermeye gerek yok, satarken kimse sana Vapor-x diye 100+ lira fazla vermeyecek, verse verse 20-30 lira fazla verecek :)
    _____________________________
    AMD Ryzen 9 9950X - ARCTIC Liquid Freezer III 420 - Asus Rog Strix X670E-E Gaming - 4x16GB G.Skill Trident Z5 RGB 6000MHZ F5-6000U3636E16GX2-TZ5RS - XFX RX 7900XT SPEEDSTER MERC310 - Samsung 990 PRO NVMe 1TB + Samsung 990 PRO NVMe 2TB - Samsung PM9A1 Gen4 2TB - Dell 32" G3223Q 4K 144Hz - FSP Hydro PTM PRO 1200W 80+ Platinum ATX 3.0 PCIe5.0 - Razer Basilisk V3 Pro + Dock Pro - SteelSeries Apex Pro TKL Wireless (2023) - SteelSeries Arctis 7+ - Lian Li PC-O11 Dynamic XL EVO
  • Sonicman kullanıcısına yanıt
    Bu durum 280x icin de grcerli dimi hocam.

    Vapor x trix den daha iyi mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD FX F8 8350//GIGABYTE 970A UD3P//4X2 GSKİLL 1866MHZ CL9// SAPPHIRE R9 280X VAPOR X //SEAGETE BARRACUDA 1TB//ZALMAN Z3 PLUS//CORSAIR VS 650W //ASUS VS239HV 23. MONİTÖR //LOGİTECH G103 KLAVYE//LOGİTECH G300 MOUSE//Creative SBS-A220//3x12CM LFY FAN// SAMSUNG R510
  • mstfylmz08 kullanıcısına yanıt
    Bir sürü modeli var hangisi ile kıyasladığına bağlı ama kart olarak aynılar ve Tri-X OC modelleri yeterli bir soğutmaya ve takoz olmayan GPU'lara sahipler, dolayısıyla istediğin hızlara çıkartıp kullanabilirsin ama zaten oldukça güçlü kartlar, birşey yapmana da gerek yok full hd için
    _____________________________
    AMD Ryzen 9 9950X - ARCTIC Liquid Freezer III 420 - Asus Rog Strix X670E-E Gaming - 4x16GB G.Skill Trident Z5 RGB 6000MHZ F5-6000U3636E16GX2-TZ5RS - XFX RX 7900XT SPEEDSTER MERC310 - Samsung 990 PRO NVMe 1TB + Samsung 990 PRO NVMe 2TB - Samsung PM9A1 Gen4 2TB - Dell 32" G3223Q 4K 144Hz - FSP Hydro PTM PRO 1200W 80+ Platinum ATX 3.0 PCIe5.0 - Razer Basilisk V3 Pro + Dock Pro - SteelSeries Apex Pro TKL Wireless (2023) - SteelSeries Arctis 7+ - Lian Li PC-O11 Dynamic XL EVO
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.