Şimdi Ara

'Lüks ciple' kamyonet çarpıştı... Malesef ölümlü kaza.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
4.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle vefat eden cip sürücüsüne Allah'tan rahmet, geride kalanlara sabır diliyorum. Aşırı hız kazalarda malesef hayatta kalma ihtimalini neredeyse ortadan kaldırıyor.

    İzmirde meydana gelen kazada "sağlam" ve "güvenlik bakımından üst düzey" denilebilecek bir BMW cip malesef bu hale gelmiş. Belli bir hızdan sonra aracın ne kadar güvenilir olduğunun bir önemi kalmıyor malesef.

    Lütfen önce kendimiz ve sevdiklerimiz için daha DİKKATli olalım!

    "Lüks ciple" kamyonet çarpıştı... Malesef ölümlü kaza.

    "Lüks ciple" kamyonet çarpıştı... Malesef ölümlü kaza.

    "Lüks ciple" kamyonet çarpıştı... Malesef ölümlü kaza.







  • 50-60 km/h yapılan testlerde bile şasenin nasıl eğrildiğini görüyoruz bunun 150 km/h ile olduğunu düşündüğümüzde aradaki metalin mukavva kutusu kadar mukavemeti kalıyor. Birde gaza getirici çok geyik dönüyor bizim bilmem ne abi X markasıyla kaza yaptı burnu bile kanamadı diye, kaza var kaza var adam tarlaya uçup takla atıyor enerjiyi geniş alanda sert darbe almadan boşaltıyor sonra ver geyiği ver geyiği arkasından millet arabasını ölümsüz zannediyor.
    Doğru düzgün yorum görmeyeli baya zaman oldu. Şayet dediğiniz gibi, sabit bir engel yerine, saatte 60 km hızla aynı kütledeki bir araçla çarpışma testleri yapsalar durum daha vahim olurdu.



    Çünkü toplam moment logaritmik olarak artıyor hızla paralel. Neyse fazla detay verip kafa karıştırmayım, siz güzel özet yapmışsınız
  • bmw de olsa metal yığını işte. hız ölümdür.
  • Aman Ya Rabbi. Resmen biçmiş. Kafa kafaya değil galiba ama kamyonetle karşılıklı çarpıştılarsa kamyonet şoförü de ölmüştür.

    Allah rahmet eylesin.
  • Büyük ihtimal kaza sonrası aracıda makasla kesmişler, araç çok kötü olmuş. Geride kalanlara Allah sabır versin.
  • Her zaman derim bizim millet güvenlikli araba yerine gösterişli leş arabaları alıyor. Kötü olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ken Block43

    Her zaman derim bizim millet güvenlikli araba yerine gösterişli leş arabaları alıyor. Kötü olmuş

    bu kazada daha güvenli araba diye bişey yok. zaten araç bmw suv daha ötesi var mı ki?
  • sürücüler güvenlik testlerini çok ciddiye alıyor ve çok güveniyor bu testlere , testler sürücülere dayanaksız bir güven veriyor .
  • 50-60 km/h yapılan testlerde bile şasenin nasıl eğrildiğini görüyoruz bunun 150 km/h ile olduğunu düşündüğümüzde aradaki metalin mukavva kutusu kadar mukavemeti kalıyor. Birde gaza getirici çok geyik dönüyor bizim bilmem ne abi X markasıyla kaza yaptı burnu bile kanamadı diye, kaza var kaza var adam tarlaya uçup takla atıyor enerjiyi geniş alanda sert darbe almadan boşaltıyor sonra ver geyiği ver geyiği arkasından millet arabasını ölümsüz zannediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeybek1982


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ken Block43

    Her zaman derim bizim millet güvenlikli araba yerine gösterişli leş arabaları alıyor. Kötü olmuş

    bu kazada daha güvenli araba diye bişey yok. zaten araç bmw suv daha ötesi var mı ki?

    Kıçı kırık bmw yerine volvo xc90 alabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Yorumunuzdan cehalet akıyor.

    Ya bi kaybol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaymonet şoförüne bişi olmuş mu
  • Volvo , tesla bile olsa canlı çıkması imkansıza yakın. Sabit bir yeree çarpsa neyse karşıdan grlen kmyona çarpmış. Araba 120 , kamyon 80 le gitse 200km lik kaza oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsanlar altındaki arabayı bastımmı gidicek, frenlediği anda durucak, direksiyonu kırdığın anda sıyrılıp gidicek zannediyor. 100 km/h den sonrasında güvenli araba diye birşey yoktur. Olacaklar tamamen şansınıza bağlıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzmirde kırmızı ışığa duyarlılık saat 10 dan sonra biter isteyen bostanlıya gidip izlesin özellikle lüks ve çöp arabalar çok kuralsız. Allah rahmet eylesin kaza kimin suçu bilmiyorum tabi ama ölüm işte tek gerçek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayatında Volvo'ya binmemiş sanki Volvo sihirli malzeme kullanıyor. Hepsi de metal yığını. Fizik bilginiz de yok. Çarpışma testleri kaç km hızla yapılıyor? Sen 200Km hızla Volvo ile kaza yapınca da bu hale gelirsin. Çoluk çocuk yorum yapmasın bu bölümde...
  • haberin linki, kaynağı yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ken Block43


    quote:

    Orijinalden alıntı: zeybek1982


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ken Block43

    Her zaman derim bizim millet güvenlikli araba yerine gösterişli leş arabaları alıyor. Kötü olmuş

    bu kazada daha güvenli araba diye bişey yok. zaten araç bmw suv daha ötesi var mı ki?

    Kıçı kırık bmw yerine volvo xc90 alabilir

    Block

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah rahmet eylesin.

    150 KM/H ve üzeri hızlarda, hatta ne 150'si 120 olsun araçtan sağ çıkabileceğiniz garantisini veren bir marka henüz çıkmadı. Volvo olsun, Mercedes olsun bilmem ne olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melodychups

    İzmirde kırmızı ışığa duyarlılık saat 10 dan sonra biter isteyen bostanlıya gidip izlesin özellikle lüks ve çöp arabalar çok kuralsız. Allah rahmet eylesin kaza kimin suçu bilmiyorum tabi ama ölüm işte tek gerçek.

    İstanbul'da gece 10 beklenmez,24 saat...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xchg

    Üstelik çarpışma testleri sabit bir engele karşı yapılıyor. Bu tür kazalarda bir de işin içinde karşı tarafın momentumu var.

    Doğru düzgün yorum görmeyeli baya zaman oldu. Şayet dediğiniz gibi, sabit bir engel yerine, saatte 60 km hızla aynı kütledeki bir araçla çarpışma testleri yapsalar durum daha vahim olurdu.



    Çünkü toplam moment logaritmik olarak artıyor hızla paralel. Neyse fazla detay verip kafa karıştırmayım, siz güzel özet yapmışsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.