Şimdi Ara

QP Bilişim | Dünya markalarının Türk oyuncularla buluşma noktası! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
4
Favori
13.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nzxt aer fanları buradan aldım bir tanesinde sıkıntı çıktı anında ilgilendiler. Epey ilgili ve hızlı firma
  • Black Friday da Corsair K70 MK2 klavye elimde olmayan sebepler ile ödemesi geçikti ve 1 iş günü sonra bana haber vermeden 699 tl ye aldığım klavye siparişini iptal ettiler. İnternet bağlantım geldiğinde sitelerine girip öğrendim. Ben sitelerine girip öğrenmesem QP Bİlişime EFT işlemi yapacaktım ve ürünü göndermeyeceklerdi buna istinaden geri paramı 2 hafta sonra takip eden ilk cuma günü iade edeceklerdi.

    QP Bilişim akıllarınca benim siparişimi iptal ederek uyanıklık yaptı ama bu hiç hoş bir davranış olmamak ile birlikte firma itibarını zedeleyen bir olaydır.
  • Bu firmayı bir de iade yaparken tanıyın. O zaman gerçek yüzleri ortaya çıkıyor. İade rezaleti için konu açmıştım, sildirmişler. Utanmadan beni mahkemeye vermek ile tehdit etmişlerdi özür dileyecekleri yerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fuducuk kullanıcısına yanıt
    Ürün firmaya ulaştıktan sonra 14 gün içinde ilk cuma günü iade ediyorlar

    bu süreç içinde paranızı da işletiyorlar sırf bu işlem için 35 tl telefon parası harcamıştım her hafta arıyorum soruyorum sıkıntı ama ürünleri orjinal garanti ve BAKİRE
  • fuducuk kullanıcısına yanıt
    Selamun aleykum özelinize mesaj attım bakar mısınız?
  • Normalde hic yaptıgım bir şey degildir ama QP Bilisim icin 2 kelam edeyim. Kendilerinden birkac alisverisim oldu. Gerek fiyat olarak gerek ilgi alaka gerekse de kargo hizi konusunda cok memnun kaldım. Corsair klavye, Razer mouse, NZXT bilgisayar kasasi ve farkli Phanteks ürünleri satın almıştım.

    Buradan hizmetlerini ayni sekilde devam ettirmeleri dileklerimi iletmek isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakancez -- 13 Aralık 2018; 16:49:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BF'de x62 aldım. Güzel paketlenmiş şekilde ertesi gün elime ulaştı. Herhangi bir sorun yaşamadım. İnş ilerde servislik bir durum olursa da sorun yaşamayız.
  • Bu konu bir kilitleniyor bir açılıyor. Yorumlar silinmiş ve kilitlenmişti en son şimdi yine kilit kalkmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende amazon üzerinden qpbilişimden kasa aldım fiyatı uygundu ama kasa geldiğinde öndeki tuşları gizleme bölmesinin kapağı tam oturmuyor,cd rom ve metal yan kapakgında boya kusurları vardı birde yan camı kusurluydu 4 gün önce iade talebi oluşturdum çok geç dönüş yapıyorlar ürünü bugün yolladım bakalım sonuca göre mesajımı güncelleyecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    İlk olarak gecikme nedeni ile kusura bakmayın, Amazon sistemine yavaş yavaş alışmaya çalışıyoruz.
    Ürün bize ulaştığında en kısa zamanda dönüş yapıyor olacağız.
    İyi günler dileriz
    QP
  • QP Bilişim kullanıcısına yanıt
    Hafta sonuna sarkmasına ragmen ürünü yollamamın ertesi günü iade işlemi tamamlanmış teşekkür ederim güvenilir firmalar listeme sizi de ekliyorum kasa veya başka bir bileşen alırken mutlaka sizden alıcam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolwes -- 15 Aralık 2018; 17:40:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de yakın zamanda H115i pro ve razer hammerhead pro v2 aldım,hiçbir sorun yaşamadım, ürün ve montajla ilgili sorduğunuz sorulara karşı doğru bir şekilde cevap veriliyor. Başta Yunus Bey olmak üzere herkese teşekkürler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu firmanın benim için özeti: Bakıyorsun güzel ve kaliteli bileşenler var. Umutlusun. Ama tam İnventus olacakken diğerlerine uymuşlar.
  • Amazon’un CEO’su Jeff Bezos boşuna dünyanın en zengin adamı olmadı. Adamın mail adresine Amazon.de'de yaşadığım ve bir türlü çözülemeyen bir sorun ile ilgili mail attım ertesi gün sorun çözüldü.

    Adam müşteri memnuniyetinin önemini şu sözlerle anlatıyor:

    Eskiden bir müşteriyi mutlu ettiğinizde beş arkadaşına söylerdi. Şimdi ise internet sayesinde bunu 5 bin arkadaşıyla aynı anda paylaşabiliyor.

    Şu an tam da benim yaptığım gibi.

    İnventus da daha TR'de kimse Amazon nedir bilmezken aynı hizmet kalitesini veriyordu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum. 10 sene öncesinden(günümüzde de aynılar) bir örnek: https://forum.donanimhaber.com/inventus-a-tesekkurler-cok-ilgili-ve-alakali-bir-firma--21088621

    Müşteri memnuniyetine önem verseler kendileri de kazançlı çıkacak. Umarım bu eleştirileri dikkate alırlar.
  • Çok memnuniyet duyduğum alışverişler yaptım.
    Ayrıca bi ürün satıldıysa ve paketi açılıp iade edildiyse bu ürünü piyasadan epey indirimli şekilde GARAJ kısmında satıyorlar.
    Burda sıfır faturalı piyasanın %15-%20 altında bulduğum ürünler oldu.
    Takipte fayda var.
    İyi çalışmalar...
  • Omega.108 kullanıcısına yanıt
    Hocam Bende Corsair K70 MK2 bekliyorum 699 tl ye düşünce alacağım ama inadına düşmüyor bütün corsair K70 ler düşdü MK 2 düşmedi :)

    Şeytan aklıma geliyor K95 al diyor
  • Şans be kardeşim :)
    İnş düşürürsün :)

    Ben 200TL lik bi ürünü 160a almıştım.

    Çoğu arkadaş sıkıntılarını dile getirmiş,
    Sonuçta sorunsuz alışveriş yaşanan bi firma yoktur ülkemizde.

    Yapılan jestleri göz ardı etmemek gerek.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.