Şimdi Ara

Qashqai ve 308 arasında kalanlar için

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
2.255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 308 allure sport ve QQ tekna paket kullanıcısıyım, ikisi arasındaki farkları avantaj ve dezavantajları kısaca yazmak istedim. Tabi ki bir araç SUV ve diğer araç HB ama mutlaka iki araç arasında kalanlar vardır, yanlış anlamayın iki araçta ailemizin aracıdır, ikisini de çok severek kullanıyoruz, ikisi içinde bir eleştiri olarak algılamayın.

    QQ aracımız şu an 36.000 kmde 3 yıldır bizimle, 308’i ise yeni aldık 2020 model 1500 km’de.



    1-    308’de en güzel şey estetik, iç ve dış mekan çok kaliteli, QQ’de maalesef o kadar kalite algısı yok daha sıradan bir araç görüntüsünde 2017’de makyaj görmüş olmasına rağmen (benim aracım makyajlı) iç mekana direksiyon ve vites haricinde hiç dokunmamışlar, en basiti arka tarafa bir USB çıkışı eklenebilirdi.

    2-    308’in yol tutuşu QQ’den daha iyi tabi QQ’nin yüksek bir araç olması ağırlık merkezini yukarı çekiyor ama konfor derseniz QQ’nin yüksek oturma pozisyonu ve geniş olmasından dolayı daha konforlu olduğunu söyleyebilirim.

    3-    308’de bagaj ilginç bir şekilde QQ’den daha kullanışlı, bunun sebebi QQ’de pandizotun yüksek konumlandırılmasından dolayı bagaj çokmuş gibi görünüyor ama derinlik kısıtlı o yüzden hep alt bagaj kısmını çıkartarak seyahat ediyorum ya da pandizotu ayırıyorum. QQ’deki girinti ve çıkıntının 308’de olmamasından dolayı 308 daha ergonomik bir bagaja sahip diyebilirim.

    4-    308 tam bir fiyat performans aracı, hem QQ’den daha ucuza alabiliyorsunuz hem de daha donanımlı alıyorsunuz. Benim QQ’imde cam tavan, anahtarsız giriş-çalıştırma, carplay, LED far, hayalet ekran yok. Bunları alırsanız zaten fiyat uçuyor ki hayalet ekran QQ’de yok.

    5-    308 in iç hacmi QQ kadar büyük değil ama ilk aldığım sırada 2 çocuk koltuğu ile rahat bir şekilde kullanabildim iki çocuk koltuğunun ortasına her iki araçta da bir kişinin oturması zor.

    6-    QQ’de hız sabitleyicinin konumu direksiyon üzerinde ve çok kullanışlı ancak 308’de (sanıyorum tüm Peugeotlarda) bu direksiyonun altında ve hiç görünmüyor. Yani görmeden işlem yapmanız gerekiyor, belli bir süre sonra alışıyorsunuz ama hız sabitleyicinin konumunu 308’de beğenmedim.

    7-    308’de direksiyon kısmı gece sürüşünde çok karanlık. Sadece dokunulacak tuşlarda ışıklandırma var, kayar olarak ayarlanan ses açma ve kanal değiştirme tuşunda ve bunların sembollerinde ışıklandırma yok, olsa çok daha iyi olurdur.

    8-    Her iki araçta da USB type-c ve arka havalandırma yok bu ikisi içinde dezavantaj.

    9-    Yağmur sensörü 308’de çok iyi çalışıyor otomatik olarak değil siz silecek kolunu bir kez aşağı indirdiğinizde devreye giriyor, düşünülmüş bir şey özellikle soğuk kış ayların silecekler otomatikte kaldığının da araç çalıştığı zaman lastikleri kopartabiliyordu. Bunun önüne geçilmiş.

    10- Her iki araçta da multimedya ekranı yavaş ama 308’de çok daha yavaş bu gördüğün en ciddi problem diyebilirim, ancak 308’in multimedya ekranı QQ’ye göre çok kullanışlı. Birçok özellik var ve hepsi benim açımdan işe yarar şeyler.

    11- Her iki araçta da navigasyon var (2019’dan sonraki QQ’lerde yok diye biliyorum), 308’in navigasyonunu kendiniz güncelliyorsunuz ancak QQ’lerde kart değiştirmeniz gerekiyor ekstra masraf.

    12- Yakıt olarak QQ dizel ama 308 benzinli olmasına rağmen QQ’de 100 km’de 5.6 olan yerlerde 308’de 6.1 civarında. Şehir içinde QQ 7-8 arası seyrederken şuan 308 10 civarı yakıyor. Bence şehir içinde kalabalık trafikte gitmiyorsanız büyük fark yok zaten dizeli artık sadece sesi için bile tercih etmeyeceğim.

    13- Güç olarak QQ 1.6 130 hp 320Nm Torka sahip tabi ki daha güçlü, ancak bu bendeki modelde böyle, yenileri 1.5, 115 Hp, 260 Nm, yani güçten çalınmış. 308 ise 1.2 130 Hp, 230 Nm, dolayısıyla yeni QQ ile 308 arasında çok bir fark yok, ancak benim kullandığım QQ’de farkı hissedebiliyorsunuz ki ben QQ’yi hep eko modda kullanıyorum.

    14- Şanzıman olarak QQ CVT Xtronic (yeniler DCT), 308 EAT8, ben QQ’nin şanzımanından hiç şikayetçi olmadım evet hissiz ama bu bir noktada güzel ayrıca 7 orana kitlendiği için gaza basarsanız o hissi az da olsa alıyorsunuz. Ancak EAT8 mükemmel hem geçiş hızı çok iyi hem de 8 oranı çok iyi kullanıyor, vites topuzu QQ’de çok sertken 308’de çok yumuşak ki zaten elektronik.

    15- 308’de kalkışlarda hafif bir sarsıntı oluyor bu benim hoşuma gitmedi, ancak belli bir süre sonra alıştım.

    16- Ses sisteminin kalitesi 308’de bence kötü, ama QQ’de de çok iyi olduğu söylenemez. Tabi QQ’de üst pakette güzel bir ses sistemi geliyor ancak 308 allure yani üst paket olmasına rağmen benim kullandığım tekna paket QQ’deki kadar iyi değil.

    17- 308’in park sensörleri iyi çalışmıyor, kameraya güvenip salmışlar bence (ki kamerada atlamalı ilerliyor), QQ’de öndeki araca yaklaşsanız, dar yerden geçseniz bile hemen devreye girip yakınlık derecesini gösteriyor ancak 308’de iyice dibe girince gösteriyor onu da multimedya ekranında gösterdiği ve bu ekranında çok yavaş olduğu için kullanışsız kılıyor.

    18- 308’de 3 dürüş modu var normal, sport ve eko yalnız ekoda kullanacaksanız her girişte ekoya almanız lazım. QQ’de de 3 tane var ancak tuşla sadece normal-eko, vitestende sporta alıyorsunuz. Ama ekoya bir kere aldığınızda hep orada kalıyor.

    19- 308’in torpidosu çok geniş ve soğutmalı. Maalesef QQ’nin değil.

    20- Gözlük koyma yeri ikisinde de yok. Bence ikisinde de olması gerekiyordu.

    21- Arka kol dayama her ikisinde de mevcut. 308’de bagaja açılıyor, bu güzel bir özellik bence.

    22- QQ’de güvenlik donanımı olarak çarpışma önleyici alt paketlerde bile var. Bu ne işe yarar ki demeyin 2-3 defa kazadan korudu beni. Gerçekten fren yapıyor.

    23- QQ’de şeritten ayrılma ikazı var, bu açık tuttuğumu hiç hatırlamıyorum.

    24- QQ’de tabela algılama var, bununda hepsini algılama önemlileri algıla olarak seçebiliyorsunuz. Bence keyifli bir özellik.

    25- Aydınlatma sistemi, tabi Led ile normali kıyaslamak mümkün değil ama 308’de LED aydınlatma çok güzel ayrıca kayar sinyal, dikiz aynası altı ışıklar falan 308’e hoş görüntü katıyor.

    26- 308’de ses açma tuşu çok altta bunun ekranın yanında olmasını tercih ederdim çoğu zaman elim hep ekrana doğru gidiyor.

    27- Şimdiki araçlarda artık klima kontrolü ekrana veriliyor 308 de de böyle, benim için sorun değil ama tercih şansım olsa ekrandan bağımsız olmasını isterdim. Özellikle orta yaş üzeri için zorluk oluşturabilecek durumda. QQ’de ise klima kontrolü tamamen ayrı.


    Burada gördüğünüz gibi ikisinin olumlu ve olumsuz yönlerini karşılaştırdım, bence iki araçta fiyat ve performans açısından iyi, biri SUV biri HB evet ama eğer ikisi arasında kalacak olsam çok fiyat farkı yoksa QQ tercihim olur ancak 40k üzeri bir fiyat farkı varsa hiç düşünmem 308 alırım. Çok fazla özelliği çok daha ucuza almış oluyorsunuz ki bence şu an C segmentinde en iyi F/P aracı 308, hatta B segmentinin fiyatlarına düşmüş durumda ama o segmentteki tüm araçlardan kat kat üstün. Bir örnek vermek gerekirse şu an yeni polo highline ile 308 allure fiyatı nerdeyse aynı.

    Umarım faydalı olmuştur.








  • 308 ne midir? Sınıfındaki en iyi yol tutuşu ve sürüş karakterini sunan araçtır, benzinli motoru üst üste 3 yıl yılın motoru seçilmiş, dizel motoru bazı wagen lar gibi traktör gibi çalışmayan, şanzımanı patlamayan bir araçtır. Ses yalıtımı ve bagaj hacmi olarak sınıfının en iyisidir, trim sesi yoktur... öyle her tarafını yağlayıp ballayıp her sene aynı model buzdolabı çıkartmaya benzemez. Ha bide çıktığı yıl yılın otomobili seçilmişti...

    Peki siz cehalet nedir bilir misiniz?

    Qq de anlatayım madem, segmentinin kurucusu modeldir ama artık dinazordur, sınıfında kendisinden çok daha iyi rakipleri vardır, renault motoru ve şanzımanı kullanır.
    Çıtayı yükselten model gibi lafları anca sizin gibi vag fanatikleri söyler, ben her testte rahatça görülebilecek elle tutulur veriler yazdım, okuma yazma varsa yukarıda satışla ilgili de bişeyler yazdım, kime ne ispatlamaya çalışıyorsunuz anlamadım.

    Ayrıca verdiğiniz listeye sizin mantığınızla yaklaşacaksak 308 audi a3 ten s3 ten daha iyi bi araç. Böyle mi yorumlayalım. Bana fanatiklik yapmayın, savunduğunuz araç neyse yol tutuş testini, bagaj hacmini koyun ortaya, reel şeylerle gelin yoksa fanatik ergen saçmalıklarıyla uğraşacak vaktim yok.
    Ben 308 kullandım, siz kullandınız mı? Yıllarca farklı marka modellerde araçlarda kullandım, binmediyseniz boşa yorum yapmayın. Mazda nın da satış rakamları çok parlak değil ama çok iyi bi marka olduğu gerçeğini değiştirmez keza volvo da öyle...

    Ha bir de Bentayga lüx bi suv ve Bentley in en az tutulan modeli.
    308'e B segmentinden bozma demiş üstadın biri :D 3008, 2008 nasıl gömdüyse diğerlerini yeni 308 de gömecektir merak etme. Kasası eskidi, arka yaşam alanı dar, C hb satışları zaten çok yüksek değil. Yol tutuş konusunda Golf ile kıyaslamak arabadan pek anlamamak demek. Bence Focus kadar keyifli olmasa da hemen ardından gelir 308'in sürüşü. Konfor isteyen kişi Golf'e yönelmeli. 308, Golf, Astra, Focus, Corolla, vs denk araçlardır. Kimisi kedi gibi kıvrak, kimisi kütüphane gibi sessiz, kimisi hızlı, kimisi de sorunsuz. Hiçbiri diğerine büyük üstünlük sağlamıyor her konuda, premiumlar hariç. Çünkü benzer fiyatlara satılıyorlar. Aynı paraya diğeri her konuda üstün bir araba sunamaz. Yine de bu arabaları B segmentinden bozma deyip aşağılamak cahilliktir.
    Hocam ne kadar ilginç üstüne basa basa 308 fiyat performans aracı dememize rağmen, tutmuş dünya genelindeki satış rakamları ile kıyaslama yapılıyor. O zaman Türkiyedeki en iyi araç FIAT en iyi SUV Dacia. Dünyanın en iyi aracı 44 milyon satan corolla 😀

    Çocukça tartışmaları geçmek lazım, 400k paran varsa ve bu parayı VW ye vermek isyitorsan dolu dolu Golf al seni tutan yok, biz diyoruz ki 230k ya dolu bir 308 var ve güzel bir seçenek bunu anlamamak ne kadar zor.

    Zaten konunun amacında VW hiç yok konuyu buraya çekenler, bu ülkede yaşamıyor sanırım.
    308 T9 2013 yolında tanıtılmış bir model. Hala golf hariç diğer rakiplerine yakın satmış avrupada ki bu bile başarıdır.

    Golfün piyasası diğerleriyle kıyas götürmez zaten, 2000in başlarında yakın rekabet vardı ama sonra golf koptu gruptan.

    Mevcut kasanın artıları eksileri tartışılır ama sadece arka diz mesafesine bakarak B sınıfı demek de cahillik olur kusura bakmayın. Omuz mesafesi, yalıtım, malzeme kalitesi bir sürü kriter var.

    Buralarda 308'in övülme sebebini anlamaya çalışmanız lazım. 230 bine c sınıfı gayet kaliteli ve donanımlı araç veriyor adamlar. Daha ne yapsınlar 199'a mı bıraksınlar? Genç aile babası iseniz, dinamik sürüş kalite donanım gibi şeyler ilginizi çekiyorsa bu paraya bu araba fiyat performans ürünüdür. O kadar. Yoksa kimse zaten 400 binlik A3 ile overall kıyaslama yapmıyor.

    QQ kesinlikle çağa ayak uyduramadı, 2019'da yaptığı motor ve şanzuman güncellemelerinden sonra kadjar ile aralarında hiç fark kalmadı diyebilirim hatta kadjarın bagajı daha büyük, öncü olmak değil bu durumu korumak lazım.


    Bunun haricinde 308 şuan eşimin aracı, 2018 yeni polodan geçtik, komik bir şekilde polo highline ile 308 aynı fiyat, VW kullanmış biri olarak şunu rahatlıkla söyleyebilirim parasının arabası değil. VW'nin mantığı hep şöyle en iyi araç benim dolayısıyla en pahalıda ben olacağım, o iş artık öyle değil daha önce 2012 model punto aracımda olan artık her araçta sıradan olan bir hız sabitleyici özelliği arkadaşımın 2016 model 300k seviyesindeki Passatında yok. Benzer şekilde daha önce eşimin aracı olan poloda bırakın hız sabitleyiciyi dijital klima bile yok, sadece 2 airbag var daha sayacağım ne komiklikler. Hadi bunları geçtim, ocaktan beri araç piyasasını takip ediyorum hiçbir araç firması zam yapmayıp hatta indirime girerken VW sürekli zam yapıyor, sırf bunun için bile VW tercih etmem, tabi bu benim şahsi fikrim.


    Tabi çok prim yapıyor, fiyatı hiç düşmüyor falan bunlar da VW'nin + ları ama ben araçta özellik seven biriyim, o yüzden VW beni hiç tatmin etmiyor.


    Bu arada konu başlığı QQ ile 308 olmasına rağmen Alman-Fransız tartışmasına döndü  


    Hiçbir araç markasına da körü körüne bağlı değilim, akla ve mantığa uyarsa her araç alınır. Her aracın hitap ettiği bir kesim vardır, tercihlere saygı duymak gerekir. Tabiki her aracın + ve - leri var zaten forumun amacı bunları belirtip kişilere faydalı olmak.


    Amacımız tercih sıkıntısı çekenlere bir nebzede olsa yardımcı olmak.

     

  • Faydalı bir inceleme yazısı. Teşekkürler, elinize sağlık.


    Bu şekilde kişilerin tecrübelerini aktarması bana göre fiyat karşılaştırması ve genel araç karşılaştırmalarından (yol tutuş, tüketim vb.) daha faydalı. Kullanım detayları çok önemli bence.


    Mesela donanım olarak ben cam tavan yerine veya yağmur sensörü yerine hafızalı koltuğa çok ihtiyaç duyuyorum. Aracı eğer sürekli 2 kişi değişimli kullanıyorsa bu önemli mesela. İnsanlar genele göre değil kendi ihtiyacına göre donanım seçmeli diye düşünüyorum.


    Edit : İmla




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n a v y_35 -- 5 Mart 2021; 20:57:22 >
  • Güzel inceleme, gerçekten de 308 yol tutuşu, motor şanzıman uyumu ve sessiz dengeli şasisiyle bu fiyatlara alınabilecek en iyi araç.
  • macropolo kullanıcısına yanıt

    Ah bir de guzel gozukse, icime sinse tipi direkt alicam.

  • elinize sağlık,


    eski bir 308 kullanıcısı olarak dediklerinize katılıyorum...Qashqai ve 308 arasında kalanlar için 

  • QQ için dediklerinize katılıyorum, ancak 308 de bence C segmenti HB için şuan tam bir fiyat/performans aracı.

    Belki kendi anavatanındakiler bizdeki gibi ötv hesabına girmediği için mercedes, audi, bmw rahat alabiliyorlardır
  • 308 ne midir? Sınıfındaki en iyi yol tutuşu ve sürüş karakterini sunan araçtır, benzinli motoru üst üste 3 yıl yılın motoru seçilmiş, dizel motoru bazı wagen lar gibi traktör gibi çalışmayan, şanzımanı patlamayan bir araçtır. Ses yalıtımı ve bagaj hacmi olarak sınıfının en iyisidir, trim sesi yoktur... öyle her tarafını yağlayıp ballayıp her sene aynı model buzdolabı çıkartmaya benzemez. Ha bide çıktığı yıl yılın otomobili seçilmişti...

    Peki siz cehalet nedir bilir misiniz?

    Qq de anlatayım madem, segmentinin kurucusu modeldir ama artık dinazordur, sınıfında kendisinden çok daha iyi rakipleri vardır, renault motoru ve şanzımanı kullanır.
  • macropolo kullanıcısına yanıt

    QQ kesinlikle çağa ayak uyduramadı, 2019'da yaptığı motor ve şanzuman güncellemelerinden sonra kadjar ile aralarında hiç fark kalmadı diyebilirim hatta kadjarın bagajı daha büyük, öncü olmak değil bu durumu korumak lazım.


    Bunun haricinde 308 şuan eşimin aracı, 2018 yeni polodan geçtik, komik bir şekilde polo highline ile 308 aynı fiyat, VW kullanmış biri olarak şunu rahatlıkla söyleyebilirim parasının arabası değil. VW'nin mantığı hep şöyle en iyi araç benim dolayısıyla en pahalıda ben olacağım, o iş artık öyle değil daha önce 2012 model punto aracımda olan artık her araçta sıradan olan bir hız sabitleyici özelliği arkadaşımın 2016 model 300k seviyesindeki Passatında yok. Benzer şekilde daha önce eşimin aracı olan poloda bırakın hız sabitleyiciyi dijital klima bile yok, sadece 2 airbag var daha sayacağım ne komiklikler. Hadi bunları geçtim, ocaktan beri araç piyasasını takip ediyorum hiçbir araç firması zam yapmayıp hatta indirime girerken VW sürekli zam yapıyor, sırf bunun için bile VW tercih etmem, tabi bu benim şahsi fikrim.


    Tabi çok prim yapıyor, fiyatı hiç düşmüyor falan bunlar da VW'nin + ları ama ben araçta özellik seven biriyim, o yüzden VW beni hiç tatmin etmiyor.


    Bu arada konu başlığı QQ ile 308 olmasına rağmen Alman-Fransız tartışmasına döndü Qashqai ve 308 arasında kalanlar için 


    Hiçbir araç markasına da körü körüne bağlı değilim, akla ve mantığa uyarsa her araç alınır. Her aracın hitap ettiği bir kesim vardır, tercihlere saygı duymak gerekir. Tabiki her aracın + ve - leri var zaten forumun amacı bunları belirtip kişilere faydalı olmak.


    Amacımız tercih sıkıntısı çekenlere bir nebzede olsa yardımcı olmak.

    Qashqai ve 308 arasında kalanlar için 





  • Hocam hayırlı olsun tekrardan 😉

    Son derece detaylı ve güzel bir inceleme olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    308 ne midir? Sınıfındaki en iyi yol tutuşu ve sürüş karakterini sunan araçtır, benzinli motoru üst üste 3 yıl yılın motoru seçilmiş, dizel motoru bazı wagen lar gibi traktör gibi çalışmayan, şanzımanı patlamayan bir araçtır. Ses yalıtımı ve bagaj hacmi olarak sınıfının en iyisidir, trim sesi yoktur... öyle her tarafını yağlayıp ballayıp her sene aynı model buzdolabı çıkartmaya benzemez. Ha bide çıktığı yıl yılın otomobili seçilmişti...

    Peki siz cehalet nedir bilir misiniz?

    Qq de anlatayım madem, segmentinin kurucusu modeldir ama artık dinazordur, sınıfında kendisinden çok daha iyi rakipleri vardır, renault motoru ve şanzımanı kullanır.

    öyle bir anlatmışki 308 i sanki bentley bentayga yı anlatıyor..


    308 den bahsettiğinin farkındamısın ?


    sınıfının en iyisi sınıfının kralı sınıfının bentaygası 308 dünyada kaç adet sattı ? hiç avrupa c segment satış rekoru kırdımı ?


    ne anlatıyorsunuz burda.. la fontenden masallar..





  • 3008 Allure Elegance kullanıyorum. En doluya yakın paket diyelim... Dizel EAT6.
    Aracımdan çok memnunum. Addblue deposu sorunu yaşamış olmama rağmen.
    308'e mi geçsem dediğim zamanlar oluyor. Otomobil hissini özlüyorum. Virajlarda, ani fren yapmak gerektiğinde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bende345 -- 6 Mart 2021; 8:47:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pbmax P kullanıcısına yanıt
    Ben 308 kullandım, siz kullandınız mı? Yıllarca farklı marka modellerde araçlarda kullandım, binmediyseniz boşa yorum yapmayın. Mazda nın da satış rakamları çok parlak değil ama çok iyi bi marka olduğu gerçeğini değiştirmez keza volvo da öyle...

    Ha bir de Bentayga lüx bi suv ve Bentley in en az tutulan modeli.
  • icedes06 İ kullanıcısına yanıt
    Benim niyetim sorduğunuz 2 aracı karşılaştırmaktı ama yaşının tahminen 16 17 olduğunu düşündüğüm forumda ağzına sakız olmuş 2 3 kelimeden başka bişey bilmeyen vw aşıklarına cevap vermek istedim. Siz de yazmışsınız zaten vw parasının arabası değil. Qq konusuna gelecek olursak yazdığım sebeplerden dolayı, hacim derdi olmayan herkes mantıklı olanı seçecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    Bu mesaj silindi.
    Tam bir kahvehane yorumu 😃
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Ben 308 kullandım, siz kullandınız mı? Yıllarca farklı marka modellerde araçlarda kullandım, binmediyseniz boşa yorum yapmayın. Mazda nın da satış rakamları çok parlak değil ama çok iyi bi marka olduğu gerçeğini değiştirmez keza volvo da öyle...

    Ha bir de Bentayga lüx bi suv ve Bentley in en az tutulan modeli.

    madem öyle niye 308 istenilen rakamlarda satamıyor ?

    bunun bir mantıklı açıklaması vardır heralde ?


    Madem C segmentte çıtayı yükselten bir model, neden zirveye oynayamıyor ?


    Premium markalar bile 308 den fazla satıyor..

    Golf, 308 in her dönem en az 3 katı fazla satıyor..


    Hadi Türkiyede insanlar fanatik diyelim.. E peki avrupada mı fanatik ? 308 mükemmel ise neden Avrupalı tercih etmiyor ?


    Qashqai ve 308 arasında kalanlar için




  • pbmax P kullanıcısına yanıt
    Çıtayı yükselten model gibi lafları anca sizin gibi vag fanatikleri söyler, ben her testte rahatça görülebilecek elle tutulur veriler yazdım, okuma yazma varsa yukarıda satışla ilgili de bişeyler yazdım, kime ne ispatlamaya çalışıyorsunuz anlamadım.

    Ayrıca verdiğiniz listeye sizin mantığınızla yaklaşacaksak 308 audi a3 ten s3 ten daha iyi bi araç. Böyle mi yorumlayalım. Bana fanatiklik yapmayın, savunduğunuz araç neyse yol tutuş testini, bagaj hacmini koyun ortaya, reel şeylerle gelin yoksa fanatik ergen saçmalıklarıyla uğraşacak vaktim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Çıtayı yükselten model gibi lafları anca sizin gibi vag fanatikleri söyler, ben her testte rahatça görülebilecek elle tutulur veriler yazdım, okuma yazma varsa yukarıda satışla ilgili de bişeyler yazdım, kime ne ispatlamaya çalışıyorsunuz anlamadım.

    Ayrıca verdiğiniz listeye sizin mantığınızla yaklaşacaksak 308 audi a3 ten s3 ten daha iyi bi araç. Böyle mi yorumlayalım. Bana fanatiklik yapmayın, savunduğunuz araç neyse yol tutuş testini, bagaj hacmini koyun ortaya, reel şeylerle gelin yoksa fanatik ergen saçmalıklarıyla uğraşacak vaktim yok.

    308 a3 ten dahamı iyi ?

    Bunu gerçekten yazdın mı ?

    Muhabbetin sonuna geldik..

    Yukarıda sonuçları yazdım.. 308 in satışlarını gördük.. bildiğin kia ceed ayarında normal bir araç işte.. b segmentten bozmada diyebiliriz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pbmax P kullanıcısına yanıt

    Hocam sabrınıza hayranım, gerek honda gerek pejo gibi markaların radikal fanlarına karşı ısrarla gerçekleri dillendiriyorsunuz fakat bazılarının gözleri var görmezler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam, konu amacına inşallah ulaşır. Zira amacının haricinde bi sürü şey yazılıyor 😀



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icedes06 -- 6 Mart 2021; 23:42:23 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.