Bildirim
Punto almayı düşünüyorum ancak..
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
20 liraya temiz donanımlı olanı alamazsınız malesef. Aldığınızda yüksek km ya da darbeli falan olur..
Baz donanım yani fire motor active donanım temizinden bulursunuz ancak
Cam tavan olanlar dynamic ve emotion donanımda oluyor. opsiyon olarak sunuldu..
Çekişi kişiden kişiye göre değişir ama 1,4 77 hp bi motor fazla birşeyde beklememek gerekir. -
en az 25bine donanımlısını bulursunuz. -
2007 model aynı motoru olanını 1 seneye yakın kullandım şehiriçi gayet yeterli ve ekonomik son hız 200 e çıkyor bomboş temde basarsan sonuna kadar onun dışında 20 liraya alınabilecek en doğru arabalardan.1 snede hiç masraf çıkarmadan 10000 km yaptım -
bu paraya en doğru hangi modelini bakmalıyım ? 1.3 motor da çok cılız geliyor bana.20 Bin TL limitle ne alabilrim ? -
1.3 dizel turbo olduğu için benzinlierden daha fazla performans verir. 1.4 benzinlinin 3 farklı versiyonu var: fire( 77 hp) , starjet(95 hp) ,turbojet (120 HP)
Lpg ile uyum konusunda en iyisi fire , starjet landirenzo ile ıyı ama bazı kitlerde sorunlu . Turbojete de lpg uygulanabiliyorMUŞ.
Starjeti 5 ay falan kullandım , vasat performansı var , fire ondan az daha zayıf olur. Bununla birlikte aşırı beklenti yoksa ihtiyacı karşılar.
Ayrıca fiyatlar mı uçtu , ben 2009 67 binde starjet fun tamamen orjinal masrafsız aracı 22 ye sattım 1.5 ay önce ... Bence 20-22 civarı fire active bakın .
2. elde temizlik donanımdan önce gelir ... Km düşürülmemiş , bakımlı multijet bulursanız ballı kaymak olur bu arada :)
Araba bu fiyatlara alınacak en ideal modellerden biri , B sınıfı standartlarını gayet iyi karşılıyor , yakıtı bakımı vs. de üzmez .
İç hacmi beklenenden fazla , konfor yol tutuş vs. sınıf standartlarında .. -
Bu paraya dizeli cok zor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam dizel olanı 1.4 fire dynamicten daha mı performanslı şimdi.motor hacmi büyük ve benzinli ama turbo farkediyo mu bu kadar ? -
Bacanağımın okuldan mezun olduktan sonra ik aldığı araç 1.2 duologic punto'ydu . Bir cenazeye 6 iri kıyım adm binip o zincirlikuyu rampasında bizi rahatlıkla götürünce motoruna helal olsun demişliğim var. -
quote:
Orijinalden alıntı: killsomething
hocam dizel olanı 1.4 fire dynamicten daha mı performanslı şimdi.motor hacmi büyük ve benzinli ama turbo farkediyo mu bu kadar ?
Kardeş birincisi fire motor atmosferik oldugu için performans istiyorsan yuksek devir çevirmen lazım , bu da yakıtı icmesi demek. Ikincisi turbo ara hizlanma yani sollamalarda cok buyuk avantaj saglar. Günlük kullanımda daha avantajlidir. Üçüncüsü yokuş çıkarken atmosferikler kan aglarken ,turbo girdiği hızla çıkar Yokuşu.
Bununla birlikte uzun ömür, sorunsuzluk konusunda atmosferik daha iyidir. 2. Elde dizellerin km dusurme olayi cok yaygın dikkatli ol , o yuzden emin olmadıkça dizel alma...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.4 motor biraz devirli kullanmayı sever ama kendi muadilleri içinde ekonomik bir motordur, punto ya da yeter artar bile, ben linea da aynı motoru 130 bin kullandım, sıkıntısını yaşamadım, ama gaza basınca koltuğa yapıştıran araba istersen bu motor değildir alacağın, 1.3 mjet ile aralarında öyle dağlar taşlar fark yok 1.3 mjet di kullanmış biri olarak söylüyorum, bu motorun farkıda turbo dizel olmasından kaynaklı düşük devir tork avantajıdır, yoksa performansları aynı. -
quote:
Orijinalden alıntı: killsomething
Merhaba arkadaşlar Punto almayı düşünüyorum 2. el. maksimum 20 Bin TL ve 1.4 motor olacak ancak motor gücü nasıldır çok mu kuvvetsiz ?Bazılarının üstü cam tavan falan hangi serisi tam bilmiyorum.2008 model falan güzel bu fiyatlara var ama ne yapmalıyım sizce ?
2007 modelini kullanıyorum motorun çekişi üzmez, yol tutuşu iyidir, sorunsuz bir araç masraf çıkartmaz lpg ye çok güzel uyum sağlıyor ben atiker taktırdım 33 litre civarında alıyor şehir içinde 380 km götürüyor. tam şehir içinde kullanılacak araba.
Şehirler arası yol için bir süreden sonra konforu yetmiyor. Rüzgar ve yol sesi alıyor. Tabi bütün b sınıfı araçlar böyle reno citroen ve pejo ya göre kesinlikle tercih edilebilecek bir araç ama onu söyleyebilirim.
-
bu paraya en mantıklı punto geldi bana da .Tek kapı çok var temiz ve ucuz ama tek kapı istemiyorum.Temiz olsun kullanırım bir iki sene olmadı satarım.Aslında Rover 216 si alıcaktım, işte o araba gerçekten kuvvetli ama eskidi artık yoksa efsane .. temizini bulmak zor.İlanlara hala bakıyorum km si düşük temiz 5 kapı bulduğum zaman alacağım. -
quote:
Orijinalden alıntı: killsomething
bu paraya en mantıklı punto geldi bana da .Tek kapı çok var temiz ve ucuz ama tek kapı istemiyorum.Temiz olsun kullanırım bir iki sene olmadı satarım.Aslında Rover 216 si alıcaktım, işte o araba gerçekten kuvvetli ama eskidi artık yoksa efsane .. temizini bulmak zor.İlanlara hala bakıyorum km si düşük temiz 5 kapı bulduğum zaman alacağım.
Yakın bir arkadaşıma 1.4 fire + lpg evo aldık , gercekten o paralara alınabilecek en iyi araç puntodur. Motora gelirsek size bağlı diyebilirim ama kesinlikle zor durumda bırakmaz sollamalarda falan , tabi 1.3 dizelle kıyaslanamaz bunun yanında yakıt gerçekten bu lpg fiyatlarına göre bile çok ekonomik uzun yolda kasmadan lpg de 6-7 litreleri görebiliyorsunuz. Size tavsiyem temiz bir lpgli 1.4 fire active bulmanız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yani kıyaslanamaz derken biraz lpg ve dizel arasındaki farklarını anlamaya çalışıyorum.Doblo 1.3 dizel kullandım2010 ve 2012 model vardı iki tane. o arabaya göre motor biraz yavaş kalıyodu ancak araba da maxi yine de iyi sayılırdı.Benzin lpg daha mı avantajlıdır motoru 1.4 çünkü onlarda. -
quote:
Orijinalden alıntı: killsomething
yani kıyaslanamaz derken biraz lpg ve dizel arasındaki farklarını anlamaya çalışıyorum.Doblo 1.3 dizel kullandım2010 ve 2012 model vardı iki tane. o arabaya göre motor biraz yavaş kalıyodu ancak araba da maxi yine de iyi sayılırdı.Benzin lpg daha mı avantajlıdır motoru 1.4 çünkü onlarda.
Yakıt olarak dizelle lpg hemen hemen aynı , ancak fire atmosferik motorun ömrü dizelle göre daha uzundur tabi bakımları aksatılmazsa performans olarak ise dizel öndedir fire a kıyasla. Fire active lpg tavsiye etmemin sebebi ise ikinci elde dizellerin kmleri genelde çekme oluyor o fiyatlarda fire motor ise fiyat olarak daha ucuz olduğundan daha temizini bulabilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Ahmet-Fe
quote:
Orijinalden alıntı: killsomething
yani kıyaslanamaz derken biraz lpg ve dizel arasındaki farklarını anlamaya çalışıyorum.Doblo 1.3 dizel kullandım2010 ve 2012 model vardı iki tane. o arabaya göre motor biraz yavaş kalıyodu ancak araba da maxi yine de iyi sayılırdı.Benzin lpg daha mı avantajlıdır motoru 1.4 çünkü onlarda.
Yakıt olarak dizelle lpg hemen hemen aynı , ancak fire atmosferik motorun ömrü dizelle göre daha uzundur tabi bakımları aksatılmazsa performans olarak ise dizel öndedir fire a kıyasla. Fire active lpg tavsiye etmemin sebebi ise ikinci elde dizellerin kmleri genelde çekme oluyor o fiyatlarda fire motor ise fiyat olarak daha ucuz olduğundan daha temizini bulabilirsiniz.
"fire atmosferik motorun ömrü dizelle göre daha uzundur " demişsiniz fakat multijet şuan piyasadaki dizelelrden ve birçok atmosferik motordan bile daha uzun km ve sağlamlıktadır.
-
punto 100 bin km testi :
Merhaba, bu hafta çıkan Almancı Auto Show (Sayı 2009/30 27.07-02.08) dergisinde Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 16V’nin 100,000 km (28 ay) uzun dönem test sonucu var. Ben hemen tüm marka-modellerin uzun dönem testlerini takip ederim. Değişimi başlatması bakımından G.Punto’nun sonuçları bence Bravo’lar içinde iyi bir referansdır. Daha önce hi böyle ifadelere rastlamamıştım. Okumanızı tavsiye ederim çok ilginç bir test olmuş. Dikkatimi çeken bazı olumlu cümleleri buraya taşıyorum;
“Testin sonucu ise, kötümserlerin Fiat’ın yeni kalitesi hakkında güzel bir ders almalarını sağladı. Çünkü test sonucunda söküldüğünde bu küçük motorun, neredeyse fabrikadan ilk çıktığı gibi kalmayı başardığı ortaya çıktı.”
“Gerçekten de motordaki tüm yapıtaşları ve şanzıman, fabrika –üretim- hata toleransları içindeydi. Hatta silindirdeki freze izleri bile hala görülebiliyordu. Yani kelimenin gerçek anlamıyla “tertemiz” bir sonuç oldu.”
“Bu başarıyı, yanlışlıkla depoya konulan yüksek oktanlı benzinle 60 km yol yapmasıda engelleyemedi ve uzun dönem testinde araca hiç de yumuşak davranılmadı.”
“Fiat motorları artık problemsiz. Dayanıklılıkları birinci sınıf ve istisnalara çok ender rastlanıyor. Bugüne kadar test aygıtlarıyla kontrol ettiğimiz en iyi motorlardan biri.”
“Aracın diğer unsurlarıda 100 bin kilometreden hiç etkilenmemiş gibi. Uzun maratonun ardından iç mekanda tıkırtı veya gıcırtı sesi duyulmaması dikkat çekici.”
“Ön kapı menteşelerinin sabitleme noktalarındaki minimal pas izleri dışında herşey tertemizdi ve çok iyi korunmuştu.”
“Geriye sadece şanzıman kalıyor: Dişli sistemi ve kavramada en küçük bir yorgunluk ibaresi yok.”
“Test otomobilimiz, kendisini kullanan herkesi ve tüm yolcularını güvenilir bir şekilde gidecekleri yere bıraktı. Yolda kalmasınıa neden olabilecek hiçbir arıza çıkarmadı ve sadece tek bir plansız servis ziyareti yapmak zorunda kaldı.”
-
quote:
Orijinalden alıntı: the_zula
quote:
Orijinalden alıntı: Ahmet-Fe
quote:
Orijinalden alıntı: killsomething
yani kıyaslanamaz derken biraz lpg ve dizel arasındaki farklarını anlamaya çalışıyorum.Doblo 1.3 dizel kullandım2010 ve 2012 model vardı iki tane. o arabaya göre motor biraz yavaş kalıyodu ancak araba da maxi yine de iyi sayılırdı.Benzin lpg daha mı avantajlıdır motoru 1.4 çünkü onlarda.
Yakıt olarak dizelle lpg hemen hemen aynı , ancak fire atmosferik motorun ömrü dizelle göre daha uzundur tabi bakımları aksatılmazsa performans olarak ise dizel öndedir fire a kıyasla. Fire active lpg tavsiye etmemin sebebi ise ikinci elde dizellerin kmleri genelde çekme oluyor o fiyatlarda fire motor ise fiyat olarak daha ucuz olduğundan daha temizini bulabilirsiniz.
"fire atmosferik motorun ömrü dizelle göre daha uzundur " demişsiniz fakat multijet şuan piyasadaki dizelelrden ve birçok atmosferik motordan bile daha uzun km ve sağlamlıktadır.
700 bin gören multijet takside gördüm haklısınız fakat bu bir gerçektir benzinli atmosferik motor genelde daha uzun ömürlüdür. Ama tabi işin içine lpg girince hangisi daha uzun ömürlü olur meçhul , ancak benzinli aracın bakımı dizelden daha ucuz olduğundan bu fark kapanır diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu zamanda bu paraya çok rahat 1.3dizel punto bulursunuz. Bu araçlardan donanım falan beklemeyin. Cam otomatiği abs klima olsun zaten iş görecektir. (Bana göre).
Ne yazıkki bu paraya donanım zor. Hele ki sıfır donanımlı araçların 50.000TL üstü olduğu düşünülürse...
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- doblo otomatik vites kullanıcı yorumları
- nissan pulsar kronik sorunlar
- byd seal kullanıcı yorumları
- toyota hibrit batarya fiyatı 2024
- mercedes c200 yorumları
- byd han 2025
- sıfır araba fiyatları
- renault logan
- byd 2025 modelleri
- en az yakan arabalar
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X