Şimdi Ara

puantörlük nasıl bir iş?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
8.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bir denizcilik şirketinden iş teklıfı aldım fakat bu ıs hakkında hıc bı bılgım yok. iş maas calısma saatleri vs.. bılen arkadaslar bılgı verırse sevınırım.



  • böyle birşey herhalde

     puantörlük nasıl bir iş?
  • sinless34 bılgılendırme ıcın tesekkur ederım .
  • denizcilik firması derken bir liman işletmesi veya konteyner firması olabilir sanırım. limanda görev yapacaksın gemiden tahliye edilen yüklerin kayıdını tutacaksın bu konteynerda olabilir dökme yükse kamyon sayılarınıda tutabilirsin yükün cinsine göre puantaj yaptığın işlem değişebilir çok dikkat gerektiren bir iş gözden kaçırmaman gerekli yükleri :) birde açık havada çalışacaksın :) çalışma şartları zor olabilir maaş durumu hakkında pek bir bilgim yok
  • Limanda ise sakat bir iş değil mi? Sonuçta Türkiyede kaçakçılık en çok deniz yoluyla yapılıyor. Patronun bunların kaydını tutma derse yapabileceğin bişey yok. Eğerki birde patronların karanlık işlerde uğraşan tiplerse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: india_ipekyolu

    Limanda ise sakat bir iş değil mi? Sonuçta Türkiyede kaçakçılık en çok deniz yoluyla yapılıyor. Patronun bunların kaydını tutma derse yapabileceğin bişey yok. Eğerki birde patronların karanlık işlerde uğraşan tiplerse.

    limanda kaçakçılık işleri eskidendi şimdi çok sıkı denetimler var.sen tek puantör olmazsın hem yükün sahibinin puantörü ayrı geminin puantörü ayrı olur ayrıca limanın kendi puantörüde olur ayrıca limandan çıkış yapan her kamyon kantar makmuzu veya yük makbuzunu kapıda gümrük memurlarına vermek zorundadır. zaten senin orda %100 bir sorumluluğun yok sadece tedbir amaçlı diğer puantörlerinde yanlışlık yapabilme ihtimal,ne karşı bir önlem :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.