Şimdi Ara

Pttcell Müşteri Hizmetleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
4.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Pttcell 14lük tarife geçtim hattım 1 hafta kadar önce aktif oldu . Çekindiğim konu çekim gücü ve internet hızıydı fakat bunlarda ciddi bir sorun yaşamadım . Hattımla ilgili sorularım için pttcell'i aradım defalarca her seferinde "sesimi alabiliyor musunuz ?" Tarzında şeyler söyleyip kapadılar. Görüştüğümde ise sorun olduğunu söylediler ( görüşebilmek için en az 10 kez aramanız gerekiyor ) . Konum ise şuydu pttcell 14 lük tarife detaylarında 788 nolu müşteri hizmetlerini paketimdeki dakikalarımla arayabileceğim yazıyordu fakat öyle olmadı ve tüm aramalarım faturalandı fakat mağduriyetimi ciddiye almayıp kaba saba konuştular . Sizce ne yapmam gerekir ?
     Pttcell Müşteri Hizmetleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 3 haneli numaralar ücretli. 4446788 dakikalardan düşer. maalesef bu konuda problem yaşayan kişi sayısı çok. mh'den çözüm bulamazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crista galli -- 22 Aralık 2013; 10:31:36 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Bunu ciddi ciddi problem olarakmı görüyosunuz bence o telefonu olduğun yere bırak ve hemen uzaklaş 4446788 ararsan dakikan varsa her yöne dakikandan dakikan yoksa dakika başı tarifenin arama ücretinden ücret yansız 788 ararsan dakikasında değil sadece arama başına 45kr yansır sitesinde kos kocaman yazıyor okuyanlara tabiki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    Bunu ciddi ciddi problem olarakmı görüyosunuz bence o telefonu olduğun yere bırak ve hemen uzaklaş 4446788 ararsan dakikan varsa her yöne dakikandan dakikan yoksa dakika başı tarifenin arama ücretinden ücret yansız 788 ararsan dakikasında değil sadece arama başına 45kr yansır sitesinde kos kocaman yazıyor okuyanlara tabiki

    adam sitedeki yazının resmini koymuş. 788 dakikadan gider yazıyor???
  • juske J kullanıcısına yanıt
    Algılama problemin mi var dostum sitede yazan bilgiyi paylaştım ve bana yaptıkları muameleyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicotincase

    Pttcell 14lük tarife geçtim hattım 1 hafta kadar önce aktif oldu . Çekindiğim konu çekim gücü ve internet hızıydı fakat bunlarda ciddi bir sorun yaşamadım . Hattımla ilgili sorularım için pttcell'i aradım defalarca her seferinde "sesimi alabiliyor musunuz ?" Tarzında şeyler söyleyip kapadılar. Görüştüğümde ise sorun olduğunu söylediler ( görüşebilmek için en az 10 kez aramanız gerekiyor ) . Konum ise şuydu pttcell 14 lük tarife detaylarında 788 nolu müşteri hizmetlerini paketimdeki dakikalarımla arayabileceğim yazıyordu fakat öyle olmadı ve tüm aramalarım faturalandı fakat mağduriyetimi ciddiye almayıp kaba saba konuştular . Sizce ne yapmam gerekir ?
     Pttcell Müşteri Hizmetleri

    Bunlar soygunun yolunu bulmuşlar.

    Arkadaşın yaşadığı problemin aynısı bana da oluyor

    her seferinde "sesimi alabiliyor musunuz ?" sesiniz gelmiyor" dolabını çeviriyorlar. Maksat bakiyemizdek ücretsiz dakikalardan ya da tl lerden çalmak.

    Ben bunun bir ses kaydı olduğunu düşünüyorum.

    Bu bant kasıtlı olarak tekrar tekrar veriliyor olabilir.

    ya da gerçekten pttcell mh telefonu bozuk.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    turknet telefon hizmeti
    7 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.