Şimdi Ara

PTR Patch 3.2.0 Notes (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
3.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SINIRYOK


    quote:

    Orjinalden alıntı: darkprens
    2v2 de retri paladin kullanıp yanında healer varken 1900 ratingi geçen varsa gelsin yanıma ellerinden öpücem.



    şakamı bu ? retri paladinler double dpslerin çoğunu sömürdü zaten.

    double dps sömürdük ona lafım yok , gelen 2 dps li takımların %95 ini aldık... ama karşımıza çıkan healerlı takımlarda ne yaptık dersin(healing reduction da var onlarda)... hiçbirşey yapamıyorsun , yanımdaki shamanın earth shocklarıyla fln anca 1800 lere çıkabildik , gerçi üstümde hatefull set var elimdede aman aman güzel bi silah yok...şu sıralar wow a pek giremiyorum , maçlarıda aksattım , ama şuan için nerf yemek 2v2 de retri palaları ciddi manada ağlatacak...
    girin bi araştırın 2v2 de retri olarak 2200 üstü gören palaları(yanında healerla) , sonra gelin pala şöyle pala böyle deyin...
    Seal of vengeance kullanacak olursak 3v3 yada 2v2 CC takımlarında yer bulamayacağımız kesin...
    Vengeance bir kere tank paladin skill i , ne diye retribution lara vengeance verirsin sen ? resmen 41. talent olan repatance boşa gidecek ... en önemlisi ne diye sen gidip seal of blood ı kaldırırsın ve command ın judgement ına damage nerfi verirsin(çok vuruyormuş gibi) ... biz şimdi seal açmadan melee swinglerlemi adam kesicez ben hala anlamış değilim...
    vindication talenti zaten ayrı bi dava ...

    palanın yılın nerfini yediği su götürmez bir gerçek , dk nın yediği nerfler palanınkinin yanında cidden hiçbirşey... exorcism vurmak için mage gibi cast edicez bide , onu ayrı bi merak ediyorum zaten... adam gibi 3v3 de 2000+ lara yeni çıkmışken bu nerf cidden canımı sıktı ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Catacomb -- 28 Haziran 2009; 1:06:36 >




  • Ptr'de test ettim. Brust az daha düşük görünsede paladinler öncekine oranla daha fazla Dmg yapıyor uzun süreli fightlerde.Vengeance tamamen değişti PTR'de test edebilirsin.
    2v Arena zaten öldü onu geç. 3vde Paladin için bir sürü setup var. DK/Pala/Healer - Pala/War/Healer - Pala/Rog/Healer. Sadece Cleave setupları.

    Özellikle Healing reduce classlarla birlikle 3vde çok iyi işler çıkartıyor. Dispell/Freedom/Bop yanında çok iyi dmg. Zaten oyunda 1v1 eşitiliği aramak yanlış.

    Ha Exo instant yine. Flash heal atmak yerine Exo vuracaksın. 15snde kaç defa art of war procluyor ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tritone


    quote:

    Orjinalden alıntı: kucuk

    Beyler Bende Paladin Kasmayı Düşünüyordum....
    Yani Aslında Sırf Buffları Yüzünden Değilde..
    2 Hand Melee Class + Crusader Strike Fln.... Kanatlar fln
    Çok Hoşuma Gidiyor Private Serverda Denemiştim....


    Şimdi Aklımda Birde Warlock vardı...Sizce Hangisi Daha İyi Olur...
    Warlock mu Paladin mi ?



    ben de 2si de var
    lock 80 pala 74
    pvp için locka bulaşma derim
    pala hem pvp hem pvede güzel
    pvede en güzel yani
    ister tank ister healer ister dps olman
    ben bi daha char açmam gibi geliyor
    işin ilginç kısmı pvpde seni en zorlayacak adam lock
    ama ona bakıp da lock manyakmış falan izlenimine kapılma
    herkesin feara bişeyi çıkmış
    warr-dk için özellikle et parçasısın


    ne komik bu yorumdur bu yav 900 resili holy paladinimi 3 vurusta kesen klas kim tahmin et? warlock tabiki gıcık oluyorum söle klasının bilmeyen noobların yaptıgı yorumlara oke sen noobsun ama klasın deil bu arada paladin tarihinin en ciddi nerfiyle karsı karsıya artık paladine karşı pvpde öle cok eizlmiceksiniz aglamanıza pek gerek kalkamdı tabi bu lock arkadaş gibi noobsanız 3 skilde gene kesicez o farklı bişi




  • death knight nerf yemedi aksine bufflandı burst nerflendi toplam damage arttı bazı extreme saçmalıklar giderildi. Eş gearlı bi dkya ben de frost sigil yokken 6k frost strike critlerken o 8.5k sigil farkı 2k cok fazla
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SINIRYOK

    -dk rezil olmuş
    -dk ölmüş
    -dk fazla nerflenmiş diyenlenler bence son arena turnuvasının finalini seyretsinler.

    Druid DK Warrior VS Priest Mage Rogue.
    (sk gaming) (innerfire)

    Maçın sonlarına doğru Druid trinketi yokken önce human formda fear yiyor(10sn) daha sonra sap yiyor(10sn) daha sonra blind yiyor(10sn). Tabi bunlar olurken mage dkye abanıyor warrioru CC yaparken. Rogue de CC aralarında yardım ediyor. DK 30sn CC ye maruz kalan healerinin yardımı olmadan ölmemeyi başarıyor üstüne Warrior ile birlikte Innerfirenin priestini kesiyorlar. Ve tüm bunlara rağmen hala DKnin nerf görmemesini savunmak çok ilginç.
    Tamam Innerfire eDogs kadar kaliteli bir rmp değildi belki ama sonuçta kaç senedir bu turnuvadalar tecrübeleri var ve bir druidi 30sn CC de tutmak gerçekten çook iyi skill ister.

    Warlocklar bence S7 çok çok daha iyi yere sahip olacaklar.

    Petlerin %40 resil ve %100 spell pen alması+ 3 dakka instant summon pet olayı + çok önemli olan bir ayrıntı patchnotu burda yazmamışsınız.

    Resilience: No longer reduces the amount of damage done by damage-over-time spells, but instead reduces the amount of all damage done by players by the same proportion. The other effects of resilience (reducing critical chance, critical damage and mana drain effects) have not changed. Kısaca açıkmak gerekirse resilance normal vurulan dmgyide düşürecek artık.

    (TBC'deki ölmeyen healerler kısaca geri gelmeye başlıyor)

    Eğer lock dest ise casterlerden %25 soullink + %20~(resilden gelen) + %6 molten skin + %30 nether protu üst üste koyunca inanılmaz az dmg alacak. Ama sanıyorumki aff lock daha iyi iş görecektir.

    S7 de tekrar 2 heraler / lock setuplarını görebiliriz 3sde.

    2s yide pek fazla kimse oynamaz artık. Nedenide ;

    The newest season of Arena gear can only be purchased if you meet the requirements with your 3 or 5-player team rating. Rating requirements from 2-player teams can still be used to purchase the previous season of gear.


    2syi kısaca artık blizz önemsemeyecek, 2s ye göre denge kurmaya çalışmayacak. Bunun sonucundada aklıma ilk gelen patchten sonra RMP nerfi gelebilir.. Blind ile sheepi aynı DR'e koyabilirler yada fear ile sheepi.


    Healerlar zaten ölmüyoduki. Oyunda burst healing ve burst damage çok fazla. 1 penance 15k heal atıyor
    penance : 10sn cd %15 base mana 2sn channeling cast.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Melladin


    quote:

    Orjinalden alıntı: tritone


    quote:

    Orjinalden alıntı: kucuk

    Beyler Bende Paladin Kasmayı Düşünüyordum....
    Yani Aslında Sırf Buffları Yüzünden Değilde..
    2 Hand Melee Class + Crusader Strike Fln.... Kanatlar fln
    Çok Hoşuma Gidiyor Private Serverda Denemiştim....


    Şimdi Aklımda Birde Warlock vardı...Sizce Hangisi Daha İyi Olur...
    Warlock mu Paladin mi ?



    ben de 2si de var
    lock 80 pala 74
    pvp için locka bulaşma derim
    pala hem pvp hem pvede güzel
    pvede en güzel yani
    ister tank ister healer ister dps olman
    ben bi daha char açmam gibi geliyor
    işin ilginç kısmı pvpde seni en zorlayacak adam lock
    ama ona bakıp da lock manyakmış falan izlenimine kapılma
    herkesin feara bişeyi çıkmış
    warr-dk için özellikle et parçasısın


    ne komik bu yorumdur bu yav 900 resili holy paladinimi 3 vurusta kesen klas kim tahmin et? warlock tabiki gıcık oluyorum söle klasının bilmeyen noobların yaptıgı yorumlara oke sen noobsun ama klasın deil bu arada paladin tarihinin en ciddi nerfiyle karsı karsıya artık paladine karşı pvpde öle cok eizlmiceksiniz aglamanıza pek gerek kalkamdı tabi bu lock arkadaş gibi noobsanız 3 skilde gene kesicez o farklı bişi


    destruction warlocklar cidden felaket durumda , 6-7k düz chaos bolt yiyoruz ...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: serserie

    death knight nerf yemedi aksine bufflandı burst nerflendi toplam damage arttı bazı extreme saçmalıklar giderildi. Eş gearlı bi dkya ben de frost sigil yokken 6k frost strike critlerken o 8.5k sigil farkı 2k cok fazla


    bencede bufflanmış zaten tank olup naapcan forever dps
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Melladin


    quote:

    Orjinalden alıntı: tritone


    quote:

    Orjinalden alıntı: kucuk

    Beyler Bende Paladin Kasmayı Düşünüyordum....
    Yani Aslında Sırf Buffları Yüzünden Değilde..
    2 Hand Melee Class + Crusader Strike Fln.... Kanatlar fln
    Çok Hoşuma Gidiyor Private Serverda Denemiştim....


    Şimdi Aklımda Birde Warlock vardı...Sizce Hangisi Daha İyi Olur...
    Warlock mu Paladin mi ?



    ben de 2si de var
    lock 80 pala 74
    pvp için locka bulaşma derim
    pala hem pvp hem pvede güzel
    pvede en güzel yani
    ister tank ister healer ister dps olman
    ben bi daha char açmam gibi geliyor
    işin ilginç kısmı pvpde seni en zorlayacak adam lock
    ama ona bakıp da lock manyakmış falan izlenimine kapılma
    herkesin feara bişeyi çıkmış
    warr-dk için özellikle et parçasısın


    ne komik bu yorumdur bu yav 900 resili holy paladinimi 3 vurusta kesen klas kim tahmin et? warlock tabiki gıcık oluyorum söle klasının bilmeyen noobların yaptıgı yorumlara oke sen noobsun ama klasın deil bu arada paladin tarihinin en ciddi nerfiyle karsı karsıya artık paladine karşı pvpde öle cok eizlmiceksiniz aglamanıza pek gerek kalkamdı tabi bu lock arkadaş gibi noobsanız 3 skilde gene kesicez o farklı bişi



    lol sen önce okumayı öğren ondan sonra buraya adam gibi yorum yap zaten ceza almışın belli ne olduğun
    ben yazımda pala lock mu kesiyor diyorum
    off neyse uğraşamıcam senle




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ToughGui
    yakında herkese teleport: orgrimmar falan verirler heralde :D

    instant 80 çıkarsa şaşırmam parayla felan da olabilir yani
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tosunpasa

    bende 4 karakter var, 3ü 80 level 1ide 70 oldu amcası ellerinden öper


  • Patch notelere yenileri eklendi. Mage ile Shadowpriest %20 healing reduce alıcaklar PTR den çıkarsa. Tabi %20 healing reduce ile değişik combolar görebiliriz özellikle 3s için söylüyorum. Shadowplayin geri dönüşü- Healer,lock,mage - Spriest,mage,healer(priest harici) gibi.


    Death Knight

    * Rune of Spellbreaking is no longer cumulative with additional Silence duration reduction.


    Blood

    * Scent of Blood now causes your next 1/2/3 melee hits to generate 10 runic power. (Up from 5)
    * Blood Plague now deals [ 6.325% of AP + 1.15 ] Shadow damage. (Up from [ 5.5% of AP ] shadow damage)


    Frost

    * Frost Fever now deals [ 6.325% of AP + 1.15 ] Frost damage. (Up from [ 5.5% of AP ] frost damage)


    Glyphs

    * Glyph of Corpse Explosion - Increases the radius of effect on Corpse Explosion by 5 yards.





    Druid
    Feral

    * Savage Roar is now only usable in Cat Form.
    * Enrage now generates 20 rage instantly and generates an additional 10 rage over 10 sec.
    * King of the Jungle has an additional effect - In addition, the mana cost of Bear Form, Cat Form, and Dire Bear Form is reduced by 20/40/60%.
    * Primal Tenacity no longer reduces the mana cost of Bear Form, Cat Form, and Dire Bear Form.


    Glyphs

    * Glyph of Innervate - Innervate now grants the caster 45% of his or her base mana pool over 10 sec in addition to the normal effects of Innervate.






    Hunter

    Beast Mastery

    * Animal Handler now increases your pet's attack power by 5/10% instead of increasing its expertise by 5/10.


    Survival

    * Deterrence now deflect all spells. (Old - Only spells cast by targets in front of you)


    Pets

    * Rake (Cat) now deals 47 to 67 bleed damage and an additional 19 to 25 damage every 3 seconds at max rank. (Up from 19 to 25 additional damage over 9 sec)
    * Roar of Sacrifice cooldown has been reduced from 2 min to 1 min.
    * Wild Hunt now increases the contribution your pet gets from your Stamina by 20% and attack power by 15%. (Up from 10%)


    Glyphs

    * Glyph of Arcane Shot - Restores mana equal to 20% of your Arcane Shot's mana cost.
    * Glyph of Freezing Trap - When your Freezing Trap breaks, the victim's movement speed is reduced by 30% for 4 sec.


    Mage

    Fire

    * Living Bomb can now be used on multiple targets at the same time.


    Frost

    * Ice Barrier mana cost has been reduced from 25% of base mana to 21% of base mana.
    * Cone of Cold mana cost has been reduced from 29% of base mana to 25% of base mana.
    * Frost Ward mana cost has been reduced from 16% of base mana to 14% of base mana.
    * Frostbolt mana cost has been reduced from 13% of base mana to 11% of base mana.
    * Ice Armor mana cost has been reduced from 28% of base mana to 24% of base mana.
    * Ice Lance mana cost has been reduced from 7% of base mana to 6% of base mana.
    * Frost Nova mana cost has been reduced from 8% of base mana to 7% of base mana.
    * Empowered Frostbolt now reduces the cast time of your Frostbolt by 0.1/0.2sec instead of increasing its critical strike chance by 2/4%.
    * Permafrost now also reduces the target's healing received by 7/13/20%.




    Paladin

    Protection

    * Ardent Defender now heal you up by 30% of your maximum health and the amount healed is based on defense.


    PvP Items

    * Hateful Gladiator's Libram of Justice now Increases spell power of Flash of Light by 293. (Up from 236)
    * Deadly Gladiator's Libram of Justice now Increases spell power of Flash of Light by 331. (Up from 267)
    * Furious Gladiator's Libram of Justice now Increases spell power of Flash of Light by 375. (Up from 320)
    * Relentless Gladiator's Libram of Justice now Increases spell power of Flash of Light by 436. (Up from 404)


    Glyphs

    * Glyph of Righteous Defense - Increases the chance for your Righteous Defense and Hand of Reckoning abilities to work successfully by 8% on each target.
    * Glyph of Seal of Command - You gain 8% of your base mana each time you use a Judgement with Seal of Command active.


    Priest


    Shadow

    * Vampiric Touch had its damage on dispell doubled. (From 680 to 1360 at Max Rank)
    * Devouring Plague can now affect only one target at a time.
    * Dispersion now has a 2 min cooldown. (Down from 3 min)
    * Improved Mind Blast has an additional effect - while in Shadowform your Mind Blast also has a 20/40/60/80/100% chance to reduce all healing done to the target by 20% for 10 sec.


    Warlock


    Glyphs

    * Glyph of Health Funnel - Reduces the pushback suffered from damaging attacks while channeling your Health Funnel spell by 100%.


    Warrior

    Fury

    * Execute now works up to a maximum cost of 30 rage.
    * Berserker Rage now removes and grants immunity to Fear, Sap, and Incapacitate effects and generating extra rage for when taking damage for 10 seconds.


    Protection

    * Shield Block now also increases the threat generated by Shield Slam by 100%. Does not increase Shield Slam damage.
    * Bloodrage now generates 20 rage. (Up from 10)


    Arms

    * Sudden Death no longer only uses up to 30 total rage. (See the change to Execute)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reahax -- 8 Temmuz 2009; 15:15:40 >




  • yeni sezonu casterlar domine edicek demiştim tekrar diyorum 2 sezondur melee ler teror estiriyor artık caster ın vakti geldi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darkprens

    quote:

    Orjinalden alıntı: tosunpasa

    palada yine bir şey yok sadece seal of blood ve martyr'i silmişler.. DK yı rezil etmişler.. yakında yeniden bufflanması gerekebilir.. shamanda güzel gelişmeler var.. feral druidde nerflenenler arasında.. genel olarak olumlu bir patch ama paladinleri kayırmaları herhalde daha uzun bir süre devam edecek..


    nasıl bir kayırma var anlamadım ?
    crusader strike damage i %132 den %75 e çekilmiş ve burst damage vurmada kullanılan SEAL OF BLOOD kalkmış , daha nasıl bir nerf istiyordunuz ?
    art of war nerfide cabası.

    şu aralar 3v3 oynayanlar RPM setubına karşı neler yapabildiklerini yazabilirmi lütfen ?? palaya o kadar nerf bekliyorsunuzda , bu setuba nerf gelmemelimi sizce ? resmen 2 karakteri birden 20 şer sn cc de tutup healerları ağlatıyorlar , bunu yaparken ne kadar yoruluyorlar peki ? bi o na sheep , bi diğerine sheep , o sırada sap , blind , stun vs ... bi yandan fear yersin ...
    2v2 de retri paladin kullanıp yanında healer varken 1900 ratingi geçen varsa gelsin yanıma ellerinden öpücem.

    son olarak DK ya gelen o BÜYÜÜÜK nerfleri biri yazabilirmi buraya , yoksa benmi körüm ...






    Death knight ile 2400 yaptım . staj sınav vs fazla kasamadım 2500+ görebilirim ,emin ol paladinle 2.2k+ yaparım 2 haftada en kötü 2k. Yapamazsın diyen deadly seti, betrayer ayarında bi silahı olan paladini versin yeter.(O ratei daha önceden görmüş bi healer aynı zmanda) Paladinle rate kasması daha kolay damagei daha fazla, vuruşlar birbirinden bağımsız(dk gibi disease olmazsa olmaz bi sınıf değil). Warrior gibide slowdur vs yeme derdide pek yok.

    Oyunda aynı zmanda warlock/hunter/mage değilsen 2v2 imbalanced vs deme gibi lüksün yok. 3v3 mage rmp zaten sorunu kalmıyor.

    Ayrıca dkya o büyüüük nerfler ufak ufak geliyor birikiyor, sigil nerfleri mesela bi bakıver o büyüüük nerfe. Pala ve dkya en buyuk nerf resilience değişikliği olacaktır. Blizzard dk ve palanın damageini biraz daha düşürüp ms tarzı bişey vermek zorunda kalacak ilerde. Değişiklikler çok köklü bu yamada




  • Bm hunter parçalama zamanı gelmiş
  • ben diyorumki ret paladin ile oynayıp yanında healerla o rate i yapan varmı, sen bana death knight ile yaptım... bir kere dk daki burst paladan fazla(hemen hemen) , cc si daha çok ve death grip denen garip büyüsü var. 2v2 arenada dk ile palayı karşılaştırman bi kere çok büyük hata. bi kere paladinde yavaşlatma büyüsü yok , sadece senden hızlı koşamıyolar o kadar.
    bu günlerde garip bi setup kurduk , prot(pvp holy itemlı) paladin ve retri paladin olarak. 1700 rate den itibaren 25 maç yenilmeden gittik...pvp holy itemlı prot paladini öldürebilen çıkmıyor , adam tek başına bile %5 hp li rog ve %100 lük dk yı aldı... o healerı yanına alan her adam 2200+ ları görebilir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: serserie


    quote:

    Orjinalden alıntı: darkprens

    quote:

    Orjinalden alıntı: tosunpasa

    palada yine bir şey yok sadece seal of blood ve martyr'i silmişler.. DK yı rezil etmişler.. yakında yeniden bufflanması gerekebilir.. shamanda güzel gelişmeler var.. feral druidde nerflenenler arasında.. genel olarak olumlu bir patch ama paladinleri kayırmaları herhalde daha uzun bir süre devam edecek..


    nasıl bir kayırma var anlamadım ?
    crusader strike damage i %132 den %75 e çekilmiş ve burst damage vurmada kullanılan SEAL OF BLOOD kalkmış , daha nasıl bir nerf istiyordunuz ?
    art of war nerfide cabası.

    şu aralar 3v3 oynayanlar RPM setubına karşı neler yapabildiklerini yazabilirmi lütfen ?? palaya o kadar nerf bekliyorsunuzda , bu setuba nerf gelmemelimi sizce ? resmen 2 karakteri birden 20 şer sn cc de tutup healerları ağlatıyorlar , bunu yaparken ne kadar yoruluyorlar peki ? bi o na sheep , bi diğerine sheep , o sırada sap , blind , stun vs ... bi yandan fear yersin ...
    2v2 de retri paladin kullanıp yanında healer varken 1900 ratingi geçen varsa gelsin yanıma ellerinden öpücem.

    son olarak DK ya gelen o BÜYÜÜÜK nerfleri biri yazabilirmi buraya , yoksa benmi körüm ...






    Death knight ile 2400 yaptım . staj sınav vs fazla kasamadım 2500+ görebilirim ,emin ol paladinle 2.2k+ yaparım 2 haftada en kötü 2k. Yapamazsın diyen deadly seti, betrayer ayarında bi silahı olan paladini versin yeter.(O ratei daha önceden görmüş bi healer aynı zmanda) Paladinle rate kasması daha kolay damagei daha fazla, vuruşlar birbirinden bağımsız(dk gibi disease olmazsa olmaz bi sınıf değil). Warrior gibide slowdur vs yeme derdide pek yok.

    Oyunda aynı zmanda warlock/hunter/mage değilsen 2v2 imbalanced vs deme gibi lüksün yok. 3v3 mage rmp zaten sorunu kalmıyor.

    Ayrıca dkya o büyüüük nerfler ufak ufak geliyor birikiyor, sigil nerfleri mesela bi bakıver o büyüüük nerfe. Pala ve dkya en buyuk nerf resilience değişikliği olacaktır. Blizzard dk ve palanın damageini biraz daha düşürüp ms tarzı bişey vermek zorunda kalacak ilerde. Değişiklikler çok köklü bu yamada




  • quote:

    Orjinalden alıntı: darkprens

    ben diyorumki ret paladin ile oynayıp yanında healerla o rate i yapan varmı, sen bana death knight ile yaptım... bir kere dk daki burst paladan fazla(hemen hemen) , cc si daha çok ve death grip denen garip büyüsü var. 2v2 arenada dk ile palayı karşılaştırman bi kere çok büyük hata. bi kere paladinde yavaşlatma büyüsü yok , sadece senden hızlı koşamıyolar o kadar.
    bu günlerde garip bi setup kurduk , prot(pvp holy itemlı) paladin ve retri paladin olarak. 1700 rate den itibaren 25 maç yenilmeden gittik...pvp holy itemlı prot paladini öldürebilen çıkmıyor , adam tek başına bile %5 hp li rog ve %100 lük dk yı aldı... o healerı yanına alan her adam 2200+ ları görebilir.



    1. Retri oynayıp 2v atan paladinlerin büyük çoğunluğu healer ile oynar. sk-gamingden veya arenajunkiesten bakabilirsin.

    2.Dk nin Brustu şu hali ile paladinden fazla değil. (3.2 ye kadar). Ve dkde nerdeyse hiç CC yok. DK ile paladini karşılaştırmak gerçekten yanlış olur. DKde en iyi slow varsa Paladindede "dispell,bouble,freedom" gibi defansif ve takım arkadaşın üstünde kullanabileceğin şeyler var. Misal blind yiyen healer arkadaşını bopla ccden kurtarmak-sheep fear yiyen arkadaşını dispellemek gibi. Diğer bütün dps yapan melee classların dispell,freedom,bop gibi özellikleri olmadığından paladindede onlarda olan birşeyin olmaması normal değilmi ? Yada paladine biz şimdi slow ve mortal strike versek diğer melee classlaın amacı ne olucak ? O yüzden anlamıyorum bizde slow yok bizde şu yok diye şikayet edenlerin derdini.


    3. Aynı classtan 2 tane arenada pek başarılı olmaz. Nedeni ise CClerinin aynı DR'yi paylaşmasıdır. İyi bir priestle daha iyi ratingler yapabilirsin yada bir druid ile. Yoksa 2 tane DK en iyi double dps takımı olurdu değilmi classlar arası sinerjinin önemi olmasa.


    Ha bu arada yakın zamanda nasıl olsa 2s tarihe karışacak gibi. Yorumlarımızı artık 3sye göre yapmak daha doğru olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reahax -- 10 Temmuz 2009; 17:27:43 >




  • sezon 6 başı 2400 mmr larda priest rogdan sonra gelen en çok takım priest retriydi, 1900+ vs savunan arkadaş bu sezon arena yapmadı sanıyorum, ki priest retri hala çok güçlü bi setup.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darkprens

    ben diyorumki ret paladin ile oynayıp yanında healerla o rate i yapan varmı, sen bana death knight ile yaptım... bir kere dk daki burst paladan fazla(hemen hemen) , cc si daha çok ve death grip denen garip büyüsü var. 2v2 arenada dk ile palayı karşılaştırman bi kere çok büyük hata. bi kere paladinde yavaşlatma büyüsü yok , sadece senden hızlı koşamıyolar o kadar.
    bu günlerde garip bi setup kurduk , prot(pvp holy itemlı) paladin ve retri paladin olarak. 1700 rate den itibaren 25 maç yenilmeden gittik...pvp holy itemlı prot paladini öldürebilen çıkmıyor , adam tek başına bile %5 hp li rog ve %100 lük dk yı aldı... o healerı yanına alan her adam 2200+ ları görebilir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: serserie


    quote:

    Orjinalden alıntı: darkprens

    quote:

    Orjinalden alıntı: tosunpasa

    palada yine bir şey yok sadece seal of blood ve martyr'i silmişler.. DK yı rezil etmişler.. yakında yeniden bufflanması gerekebilir.. shamanda güzel gelişmeler var.. feral druidde nerflenenler arasında.. genel olarak olumlu bir patch ama paladinleri kayırmaları herhalde daha uzun bir süre devam edecek..


    nasıl bir kayırma var anlamadım ?
    crusader strike damage i %132 den %75 e çekilmiş ve burst damage vurmada kullanılan SEAL OF BLOOD kalkmış , daha nasıl bir nerf istiyordunuz ?
    art of war nerfide cabası.

    şu aralar 3v3 oynayanlar RPM setubına karşı neler yapabildiklerini yazabilirmi lütfen ?? palaya o kadar nerf bekliyorsunuzda , bu setuba nerf gelmemelimi sizce ? resmen 2 karakteri birden 20 şer sn cc de tutup healerları ağlatıyorlar , bunu yaparken ne kadar yoruluyorlar peki ? bi o na sheep , bi diğerine sheep , o sırada sap , blind , stun vs ... bi yandan fear yersin ...
    2v2 de retri paladin kullanıp yanında healer varken 1900 ratingi geçen varsa gelsin yanıma ellerinden öpücem.

    son olarak DK ya gelen o BÜYÜÜÜK nerfleri biri yazabilirmi buraya , yoksa benmi körüm ...






    Death knight ile 2400 yaptım . staj sınav vs fazla kasamadım 2500+ görebilirim ,emin ol paladinle 2.2k+ yaparım 2 haftada en kötü 2k. Yapamazsın diyen deadly seti, betrayer ayarında bi silahı olan paladini versin yeter.(O ratei daha önceden görmüş bi healer aynı zmanda) Paladinle rate kasması daha kolay damagei daha fazla, vuruşlar birbirinden bağımsız(dk gibi disease olmazsa olmaz bi sınıf değil). Warrior gibide slowdur vs yeme derdide pek yok.

    Oyunda aynı zmanda warlock/hunter/mage değilsen 2v2 imbalanced vs deme gibi lüksün yok. 3v3 mage rmp zaten sorunu kalmıyor.

    Ayrıca dkya o büyüüük nerfler ufak ufak geliyor birikiyor, sigil nerfleri mesela bi bakıver o büyüüük nerfe. Pala ve dkya en buyuk nerf resilience değişikliği olacaktır. Blizzard dk ve palanın damageini biraz daha düşürüp ms tarzı bişey vermek zorunda kalacak ilerde. Değişiklikler çok köklü bu yamada





    pala burst atamıyor kısmı şaka dimi?
    pala yavaslatamıyor? jugmentı değiştir .. sende slow varsa adamda slow olur.( biraz mantık) senden hızlı kosamaz.
    rate arttıkca maç kalitesi artar. 1500de yuh dediğin adam 2200de cok kötü oynanıyo denebilir.
    biraz mantık çerçevesinde yorumlar yaparsan iyi olur. Private serverda oynuyomussun gibi mesajlar yazıyosun. garip setup dıyorsun 2200 diyosun şimdi kendinle çelişiyosun. 1900 yapamıyorum diyodun dün şimdi 2200 diyosun. Yap o zman neyi bekliyosun. kendi elini kendin öp.

    son olarak paladin ile dk her zman kıyaslanır,
    iki sınıfta knight olarak bilinir.
    iki sınıfta plate giyer
    iki sınıftada healing reduce değil burste dayalı oyun mekanizması var
    iki sınıftada warriora göre partnerine destek verebilme daha fazla.
    iki sınıftada healing var(dknın direk cast heal olmasada)
    iki sınıfta %15 ekstra hızla koşar
    iki sınıftada iki aoe spell var(anti stealth dusunulebilen)
    iki sınıfta melee-spell damage dealer denilen sınıflar


    daha sayayım mı yeter mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Warwicky -- 11 Temmuz 2009; 0:17:13 >




  • hersey bir yana da yine elemental shamana birsey gelmemis :S iyi ya da kotu her class a her talenta birseyler gelirken bizi listeye bile almamislar :D
  • Durmak yok yola devam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi subaortik -- 13 Temmuz 2009; 16:11:53 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.