Şimdi Ara

PTR Patch 3.2.0 Notes (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
3.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayır paladindede büyük değişiklikler varda bakalım PTR de görücez buffmu nerfmi. Asıl önemli nokta 1snde absurd 10-15k dmg birden almayacaz paladinlerden artık.
    Patch pvp değişiklikleri açısından gerçekten umut veriyor. Umarım s7 clothlar pvp setlere eskisi gibi fazladan armor verirler. Mage harici clothlar başta roglar olmak üzere diğer melee classlardah çok fazla brust yiyor. S7ye fazladan armor vererek biraz olsun açıdandan fixlenmiş olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reahax -- 21 Haziran 2009; 1:30:06 >
  • Umarım dediğin gibi bir gelişme olur DK'ların nerf yediğine sevindim. Eğer bir dengeye oturacaksa buda herkesi susturacaksa bence yapılan çok çok olumlu birşey. Şu noktada ben ölümsüz healerlardan korkar oldum Gerçi DK karakterle healer kesildiği nerde görülmüş bilmiyorum ve aynı şey paladinlerin her türlü talent yapısı + BM hunterlar + frost Mageler. 1v1 olarak düşünürsek tabi. Eğerki oyun 1v1 oranında dengeye oturtulmayacaksa 3v3 veya 5v5 dengesine ben ancak gülerim çünkü 5v5'de takımına üstün gördüğün bir karakter almak mümkün. Magelerin absorbları çok fena ama buna kimse laf edemiyor çünkü dayanıksız bir karakter bütün özellikleri uzak tutmak üstüne kurulmuş bir karaktere, yakalanmasında bir kaçma şansı verilmezse olmaz ama buda magelerde çok abartılmış gibi geliyor değiştirip tek düze bir sistem olsa daha mantıklı olur bence.

    Diğer clotherlara bir armor bonusunu bende kabul ederim madem konu burst damagenin çok olması bunda da armorun iyi bir etkisi olabilir. Benim açık düşüncem DK'nın burst damage fazlalığı dışında pek matah bir yanı olmaması. Özellikleri çok kısıtlı daha fazla spell bakış açısıyla, burst damage azaltımıyla çok daha yerine oturur bir sınıf olabilir görüşündeyim. Yani slience yerine daha spesifik özellikleri tercih etmesi gerekiyor blizzardın (örnek olarak veriyorum, kişiden kişiye çok değişir, belirli sınıflara veya formlara göre heal reduce daha mantıklı olabilir burst damage azaltılmasıyla ve slience kaldırmakla. Örnekler çok değişiklik gösterir illa bu olmalı demek istemedim yani) Çok klişeleşmiş özellikleri var ve buda oyunun içeriğini çok kısıtlıyor slienceyi atmayan karakter veya karakter peti kalmayan ticket açsın veya foruma yazsın :) Aynı şey fear içinde geçerli bence.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tosunpasa

    palada yine bir şey yok sadece seal of blood ve martyr'i silmişler.. DK yı rezil etmişler.. yakında yeniden bufflanması gerekebilir.. shamanda güzel gelişmeler var.. feral druidde nerflenenler arasında.. genel olarak olumlu bir patch ama paladinleri kayırmaları herhalde daha uzun bir süre devam edecek..


    nasıl bir kayırma var anlamadım ?
    crusader strike damage i %132 den %75 e çekilmiş ve burst damage vurmada kullanılan SEAL OF BLOOD kalkmış , daha nasıl bir nerf istiyordunuz ?
    art of war nerfide cabası.

    şu aralar 3v3 oynayanlar RPM setubına karşı neler yapabildiklerini yazabilirmi lütfen ?? palaya o kadar nerf bekliyorsunuzda , bu setuba nerf gelmemelimi sizce ? resmen 2 karakteri birden 20 şer sn cc de tutup healerları ağlatıyorlar , bunu yaparken ne kadar yoruluyorlar peki ? bi o na sheep , bi diğerine sheep , o sırada sap , blind , stun vs ... bi yandan fear yersin ...
    2v2 de retri paladin kullanıp yanında healer varken 1900 ratingi geçen varsa gelsin yanıma ellerinden öpücem.

    son olarak DK ya gelen o BÜYÜÜÜK nerfleri biri yazabilirmi buraya , yoksa benmi körüm ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Catacomb -- 21 Haziran 2009; 3:14:52 >




  • quote:


    crusader strike damage i %132 den %75 e çekilmiş ve burst damage vurmada kullanılan SEAL OF BLOOD kalkmış , daha nasıl bir nerf istiyordunuz ?
    art of war nerfide cabası.


    ama CS nin cd si de 6sn den 4 e düsürüldü diye biliyorum .. bu da belki eskiye gore daha iyi yapar onu deneyip gormek lazım.herkes su an palalara nerf mı yoksa buff mı geldi emin deil ptr de belli olur hersey.Belki burst i biraz azalttılar o dogru olabilir.

    Dk lara gelıncede onların canını sıkacak tek degisiklik bence Frost strike nerf i. oyle ya hic hit kasmaya gerek kalmadan takır takır vuruyolardı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darkprens
    2v2 de retri paladin kullanıp yanında healer varken 1900 ratingi geçen varsa gelsin yanıma ellerinden öpücem.



    şakamı bu ? retri paladinler double dpslerin çoğunu sömürdü zaten.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: darkprens
    son olarak DK ya gelen o BÜYÜÜÜK nerfleri biri yazabilirmi buraya , yoksa benmi körüm ...


    *Frost Presence: %10 bonus health %6 staminaya düşürüldü.

    *Frost Strike: Artık bu yetenek (ability) dodge, parry, block yapılabilinir. Weapon damage bonusu %60 tan %55e düşürüldü.

    *Icebound Fortitude: Cooldownı 2 dakikaya çıkarıldı.

    *Veteran of the Third War: Stamina bonusu düşürüldü 1/2/3%

    *Lichborne: Süresi 10 saniyeye ve cooldownı 2 dakikaya düşürüldü. (Çokta sorun değil)

    *Toughness: Bu talent artık 3/6/9/12/15% yerine 2/4/6/8/10% armor verecek.

    *Desecration: Death Knight’ın damagesini arttırmayacak.

    *Scourge Strike: Weapon damage bonusu %45 ten %40a düşürüldü. Hedefte ki disease başına alınan damage artırımı %11den %10a düşürüldü.


    Ha peki kötümü oldu? Bilmem. Belki evet, belki hayır.

    Hiçte az değil canım kardeşim birleştirebilirsin, sabit bir düzlükte inceleyebilirsin, paladinle karşılaştırabilirsin, Noktalama işaretlerini çoğaltarak farklı anlamlarda incelemeyi de deneyebilirsin, vb... :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mareşal_T® -- 21 Haziran 2009; 4:53:23 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ekucigi


    quote:


    crusader strike damage i %132 den %75 e çekilmiş ve burst damage vurmada kullanılan SEAL OF BLOOD kalkmış , daha nasıl bir nerf istiyordunuz ?
    art of war nerfide cabası.


    ama CS nin cd si de 6sn den 4 e düsürüldü diye biliyorum .. bu da belki eskiye gore daha iyi yapar onu deneyip gormek lazım.herkes su an palalara nerf mı yoksa buff mı geldi emin deil ptr de belli olur hersey.Belki burst i biraz azalttılar o dogru olabilir.

    Dk lara gelıncede onların canını sıkacak tek degisiklik bence Frost strike nerf i. oyle ya hic hit kasmaya gerek kalmadan takır takır vuruyolardı.


    cd sini düşürdüler diye nasıl iyi oluyor??? %110 den %75 gibi iyi bir nerf yemiş seal of matry gitmiş geçen patch de hand of freedom nerf yedi art of war da yedi vindication=demoralizing shout oldu....daha ne istiyorsunuz ki?? bu patch de palaya gelen buffların hepsi pve için..

    dk ya gelince armor bonusları %80den %60 a çekildi millet kabul etmedi olur mu bosslarda zorlanmaya başladık diye ve şu an gelen

    *%10 bonus health %6 staminaya düşürüldü.
    *Icebound Fortitude: Cooldownı 2 dakikaya çıkarıldı.
    *Veteran of the Third War: Stamina bonusu düşürüldü 1/2/3%
    *Toughness: Bu talent artık 3/6/9/12/15% yerine 2/4/6/8/10% armor verecek.

    düzeltmeler ise diğer classlarla benzer özelliklere göre değiştirildi..

    *Frost Strike: Artık bu yetenek (ability) dodge, parry, block yapılabilinir

    bu da zaten çok saçma bir skilldi ki hiç bir şekilde dodge parry yada block yapılamıyordu yani %100 dmg alacaksın..

    Yani burda nasıl bir nerf istiyorsunuz ki pala için hala anlamadım???




  • burda konuşulması gereken Paladin mi yoksa Diğer classlar mı ?
  • Burda pala buflandı dıyenler acaba hic palayla oynadımı yada 3 tus dıyenler bir pala tankla yada dps le konusdumu kac tane skill kullanıyorsunuz diye (Tank oynuyorum 14 tane tus kullanıyorum) yada hicmi recounttan ya arkadas bu palalar bu kadar dps yapıyor acaba nasıl dıye bakmadınız silinen sealın ne oldugunu bilmediginize eminim neyse siz takmıssınız palaya bu bole olmaz direk bir imza kampanyası duzenleyın palaları tamamen silsinler wow dan anca o zaman susarsınız.
  • Burda konuşulması gerekenler paladin ve DK.

    fafatara paladin düşmanlığı yapılmıyor, yorumlanıyor azıcık lafla dokununca ağlak bir hal almışsın, çiko moda girmişsin.

    Burda dk da yorumlandı gayet olumlu şekilde algılayıp kendi yorumlarımı yaptım bak yukarda iyimi kötümü olmuş diye yorumlanır dedim bitti. Ama, o paladininize dokununca hemende ağlamak çok gereksiz. Paladine nerfde geldi gelmedi demem ama ne getirdi ne götürdü bilmiyor kimse, PTR'de denenecek.
  • Çiko mod derken ne biliyorsun paladın hakkında ne kadar paladın oynadın Seal of martty nin ne oldugunu biliyormusun yada kac kez bu sealın nerflendıgını bır arasdır sonra konus neden aglıyayım aglamak dedıgın sey hanı sızın yapdıgınız pala over power onu nerfleyın derken yapdıgınız aglamakmı.
  • Arkadaşım şurda noktayı koyarım ben Benim karakterlerim.

    DK
    Paladin
    Mage
    Hunter
    Rogue

    Ben gördüğüm geniş alanda yorumlamaya çalışıyorum. Benim paladinim gözüme çok üstün gözüküyor sizinkini bilemem, Demekki kişilikle alakalı birazda.
  • kişiliğin her lafından belli oluyor oyunuda cok bildigin butun charlari kasmandan belli ama bu cok char kasma hangisi over power olursa onu kasdıgın anlamınamı gelıyor acaba neyse adam gibi tartismayı bile bilmiyorsun demekki daha senin kişiliğin bukadarmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fafatara -- 21 Haziran 2009; 17:27:21 >
  • Sen benim hangi karakteri ne zaman kastığımı bilmezken, klavye başında kabadayılık yapman bana hiç ilginç gelmiyor, senin gibi sürüyle var. Madem ki uzatmak istiyorsun benim çekindiğimi kim iletti acaba sana da, altında atıp tutuyorsun? Ayrıca o iğrenç Türkçeni düzeltmelisin önce, öğretmenlerin senden utanırdı eminim. Tabi öğretmenlerin olduysa? Bak, bende ne güzel atıp tuttum? Ne kadar kolaymış değilmi? Çünkü anca bu kadarına basabiliyor ve kelimelerimi kendine göre düzenleyip atabiliyorsun.

    Örneğin Kişilik. Bakalım şimdi ne yumurtlarsın?
  • Buraya uye oldugumdan berı kımseyle ağız dalaşına girmedim senin sevineye inmemem lazımdı zaten senin ilk yazdigin mesajda belli olmusdu ne oldugun sana klavye arkasındaki hayatında basarılar. Sana bir tavsiye sen nasıl dusencelerını istedigin gibi yazıyorsan karsıt goruslu biriside birsey yazdımi ole aglama ciko olma felan yazma seviyeli ol sonra ilerde biryerlerde lazım olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fafatara -- 21 Haziran 2009; 20:40:40 >
  • Çok daha önceden son noktayı koyuyorum diyerek bitirmemi bile anlayamacak kadar düşüncesiz isen buna seviye düşürmek denmiyor. Aklın almamış demek ki yapacak birşey yok. Benden de sana tavsiye Adam ol, Türkçe yazmayı öğren. Öğrenemiyorsan da Türk forumlarında dolanma.
  • Adam eger senin oldugun gibi olunuyorsa ben adamda olmak istemıyorum. sevileli ol sen bana ne turkce ogrete bilirsin nede akıllımıyım diye sorgulaya bilirsin seviyesiz olma adam gibi konuş.
  • Bende hata olamazsın zaten. Bu ülkeyi kuponla aldık sananlardan bir farkın yok, yazı kabiliyetin bunu ortaya koyuyor.
  • Arkadaşlaşlar bunda tartışacak bir şey yok sonuçta elden ne gelir ama burdaki sorun bazıları blizzden palaya çok büyük nerf bekliyor ama blizz dediği gibi artık 1v1 yada 2v2 üzerinden denge sağlamaya çalışmıyor..Bu patch de pala nerf yedi ama ne kadar etkili olacak onu patchden sonra yorumlarsınız..Biraz da diğer classlar için yorum yapın mesela roglar 1h axe kullanabilecekmiş
  • Valla classları çok sağlam olup nerf yedikleri için hasmane tavır takınan arkadaşları inanın anlamıyorum. Ben 4 yılı aşkın zamandır wow oynuyorum. Oyuna warrior olarak başladım hala main charım warriordur. Gerek vanilla wow zamanında, geren tbcde, gerekse wotlkde diğer bütün classları oynadım ama warrior hep mainim oldu. Çünki warrior seviyorum. Classın asaleti hoşuma gidiyor. Benimsemişim artık. Ben wotlk betasındada oynadım wow. Orda paladinin, dknın ne oldularını gördüm. Bende kasmayı bilirdim orda gördüğüm gibi direk. Ama oyunu ben oynamak istiyorum charım oynayacaksa boşuna para vermeme gerek yok. Paladine çok güzel değişiklikler yapıldı. Seallar judgement ile silinmiyor, süreleri uzatıldı, Judementler çok daha güzel oldu, mana sorunu çözüldü vs. Ama Talentlerde biraz abartı vardı. Arka arkadaya 3 tane skill vurup anında adam öldürebiliyorlardı. Çoğunuz şuanki paladine hayret ediyorken birde betadaki paladini görseydiniz keşke. Duel başlar stun koyar 2 skill basar ölüsün. Onun can full mana full. Keza DK'da öyle. DK'nın nerflerini ve beta durumunu yazmayacağım çünki acayip üşeniyorum. Nedeni ise inanılmaz değişikliklere uğradı. Weapon dmgi göre hesaplanan ve spell olarak vuran skiller çok can yakıyordu. Nerflenmesi kesinlikle gerekliydi. Feral druid de nerflendi çünki onda da büyük sorunlar vardı. Pvp kısmına hiç girmiyorum bile elimde kalkan ile 6-7k dmgler yediğimi biliyorum. Pve'de de inanılmaz abartıydı. Shred nasıl bi skilldir ya. Bana yaptığı dps'in %45ini tek bir skill ile yapan 2. bir class söyleyin. Bence bu patch oyunu düzene sokacak. Healler olarak druid şuan 1 numara ilerde nerf gelebilir. Warrior'a nerf gelmez daha fazla, ama dk ve paladin nerfinden sonra eline sağlam silah alan warriorlar yanında resto dru ile iyi işler yaparlar.(warrior'un dmgleri ne kadar düşük söylememe gerek yok. sadece fiziksel vurduğu için herşey dmgi düşrüyo. overpowerı düzgün kullanan inanılmaz işler yapar onun dışında stance değiştiremeyi bilmeyen oyuncular dolu arena) Onun dışında bence nerflere çok takılmayın. Wow bu, nerf de bitmez buff da.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.