Şimdi Ara

PSU Kaç Watt Nereden Öğrenebilirim ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
14
Cevap
0
Favori
1.745
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Kasa/Güç kaynağı >> PSU Kaç Watt Nereden Öğrenebilirim ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj
    Programı Felan Var Mı ? Kasayı Açtım Yazmıyor Yani Kasadan Gözükmüyor. Lütfen Yardımcı Olun



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj
    Arkadasında Bunlar Yazıyor Acaba Kaç Watt Psu ? Artı Olaraktan Hd7850 Alsam Sorun Yaşarmıyım ? i5 İşlemci 6Gb Ram Var Pcde

    AC 230V~, 50Hz, 4A

    Kasanın En Alt Kısmında İse Böyle Bir Yazı Var :

    Power Supply 240 VAC/300W/50-60 Hz.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5271 Mesaj
    Psu300 watt, 7850 130 watt güç harcıyor. Sistemini yazmamışsın ama, muhtemelen yetmez.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cmldrs

    Psu300 watt, 7850 130 watt güç harcıyor. Sistemini yazmamışsın ama, muhtemelen yetmez.

    şuanki ekran kartıda 100watt harcıyor bir sorun olur mu psuyada para vermek istemiyorum
    _____________________________
  • Yarbay
    3003 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Joney1sTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: cmldrs

    Psu300 watt, 7850 130 watt güç harcıyor. Sistemini yazmamışsın ama, muhtemelen yetmez.

    şuanki ekran kartıda 100watt harcıyor bir sorun olur mu psuyada para vermek istemiyorum

    su anki ekran kartın 100w cekiyorsa bu psu yeter..ama 7850 için riskli..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10029 Mesaj
    hazır pc mı bu casper exper dell tarzı ? ıllakı bu psunun bı etıketı vardır modelı vs yazar
    psunu ustunde +12v degerıne bakın kac amper 18a gıbı bırdeger yazar
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: pegasus1881

    hazır pc mı bu casper exper dell tarzı ? ıllakı bu psunun bı etıketı vardır modelı vs yazar
    psunu ustunde +12v degerıne bakın kac amper 18a gıbı bırdeger yazar

    evet exper hazır pc, valla okunmuyor be kardeş sadece şunları okuyabildim, V&+3. 3V: 103W ve +3, 3V- 21A bunları okuyabildim
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj
    neyse beyler kasayı söküp bakıyorum yetti artık :D
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10029 Mesaj
    en ıyısı olur bıze gereklı olan 12v karsısında yazan Amper degerı ama experse buyuk ıhtımalle ısını gormez dıyım
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    679 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Joney1sTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: pegasus1881

    hazır pc mı bu casper exper dell tarzı ? ıllakı bu psunun bı etıketı vardır modelı vs yazar
    psunu ustunde +12v degerıne bakın kac amper 18a gıbı bırdeger yazar

    evet exper hazır pc, valla okunmuyor be kardeş sadece şunları okuyabildim, V&+3. 3V: 103W ve +3, 3V- 21A bunları okuyabildim

    12v girişindeki A değerini yaz.Ama o sisteme HD7770 alsan daha kararlı olur diye düşünüyorum.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    652 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sancar69

    quote:

    Orijinalden alıntı: Joney1sTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: pegasus1881

    hazır pc mı bu casper exper dell tarzı ? ıllakı bu psunun bı etıketı vardır modelı vs yazar
    psunu ustunde +12v degerıne bakın kac amper 18a gıbı bırdeger yazar

    evet exper hazır pc, valla okunmuyor be kardeş sadece şunları okuyabildim, V&+3. 3V: 103W ve +3, 3V- 21A bunları okuyabildim

    12v girişindeki A değerini yaz.Ama o sisteme HD7770 alsan daha kararlı olur diye düşünüyorum.

    tamam kardeş adama sordum 500watt lazım dedi en az psuya para vermek istemiyorum 7770 alsam daha iyi olur değil mi ? 2 ay götürsün yeter beni , sonuçta benim kartta suan 100watt harcıyor buda :)
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    679 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Joney1sTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: sancar69

    quote:

    Orijinalden alıntı: Joney1sTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: pegasus1881

    hazır pc mı bu casper exper dell tarzı ? ıllakı bu psunun bı etıketı vardır modelı vs yazar
    psunu ustunde +12v degerıne bakın kac amper 18a gıbı bırdeger yazar

    evet exper hazır pc, valla okunmuyor be kardeş sadece şunları okuyabildim, V&+3. 3V: 103W ve +3, 3V- 21A bunları okuyabildim

    12v girişindeki A değerini yaz.Ama o sisteme HD7770 alsan daha kararlı olur diye düşünüyorum.

    tamam kardeş adama sordum 500watt lazım dedi en az psuya para vermek istemiyorum 7770 alsam daha iyi olur değil mi ? 2 ay götürsün yeter beni , sonuçta benim kartta suan 100watt harcıyor buda :)

    Hangi adama sordun?

    Satıcılara soru sormayın arkadaşlar.Kafadan sallayan hiçbirşeyden haberi olmayan cahil insanlar.

    Ben sana psunun üzerindeki 12v girişinin Amper değerini soruyorum bana o değeri ver sana HD7770 çalışıp çalışmayacağını söylerim.


    HD7770 500w falan istemez.300w ister.
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    12 Mesaj
    Benim islemcim core 2 quad q8200 ekran karti hd3450 ram 2gb.bu sistemde ekran karti olarak gtx 750ti kullansam psu yeter mi? Psu nun ustunde input 240v yaziyo icinde yazandan anladigim kadariyla da 300 watt.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    10939 Mesaj

    Zotac 750ti a yeter gibi :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Can Yavuz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Intel Core i7 950 // Gigabyte GA-X58-USB3 // 3x2Gb Kingston 1600mhz // Nvidia GTX750 TI 2Gb // Creative Sb Audigy // 240Gb Kingston Hyperx 3K // Akasa Infiniti // Xigmatek Apache // Codegen 300W

    #!/bin/bash
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
SEO
Bey Azura
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.