Şimdi Ara

PSN OYUN İADE TALEP ETME FORMU (cyberpunk 2077 iade takip) SONY İADE ALMAYA BASLADI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
540
Cevap
2
Favori
25.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • psn türkiye işi yokuşa sürecekmiş gibi geliyor bana ama hadi bakalım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CDPR, iade açıklamasını yapmadan evvel PS Türkiye Support sayfasından talepte bulunmuştum. Dönüş bekliyorum hâlâ.

  • Cevap alan var mı
  • görünüşe göre sony bu işi baya yokuşa sürecek gibi ama bakalım nasıl olacak


  • DelNaja kullanıcısına yanıt
    Demiştim yokuşa yatacaklar kesin vermemek için
  • İnternetten okuduğuma göre CDPR Sony ile iletişime geçince iadeler kabul görmeye başlıcakmış. Anladığım kadarıyla CDPR'nin açıklaması yeterli değilmiş.

  • Bu iş yalan olacak gibi kapalı alpha gibi çıkan oyuna para verdik resmen.

  • Varmı haber beyler?
  • Hindistan dan normalde saat 10 gibi mail gelirdi fix bir şekilde bizim iadeler palavra olacak gibime geliyor
  • gelen giden mail yok ; Sony TR yani para iadeside yapmıyorsun oyunu iade alıcan cüzdana parayı ekliyeceksin zaten yine oyun alıcaz bu neyin yokuşu arkadaş anlamadım

  • 0212 391 04 01 numaralı telefondan Playstation müşteri hizmetlerine ulaştım. Destek sayfasından ilettiğim iade talebimin ulaştığına dair teyit aldım ve oluşturduğum kaydın takip numarasını verdiler.


    İade talebiyle ilgili olarak, CDPR'ın açıklamasından haberdar olduklarını, iki taraf arasındaki görüşmelerin (CDPR ve Sony'den bahsediyor olsa gerek) devam ettiğini ve şu an için iade yapıp, yapamayacaklarını söylemediğini iletti.


    Yani şu an iade taleplerimizin reddedilmesi gibi bir durum yok. Beklemedeyiz.

  • oyunun playstation 4 için yayınlanan trailerlarına kadar kaydettim.

    şu anda playstation mağazasındaki videoları ve ekran görüntülerini de aldım. gösterdikleri ürün ile bize sattıkların ürünün alakası olmadığını kanıtlayalım sonuçta :)

    vaad edilen bilgileri de derledim.

    bitmemiş bozuk ürünü bu şekilde size satamazlar.

    bana bilgilerini verdiği, gösterdiği, vaad ettiği ürün ile bana sattığı ürün aynı değil.


    parasında değilim.

    bu tamamen keriz yerine konmak.


    "iade etmiyoruz" dedikleri saniye tüketici mahkemesine başvuracağım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defected -- 15 Aralık 2020; 12:1:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defected

    oyunun playstation 4 için yayınlanan trailerlarına kadar kaydettim.

    şu anda playstation mağazasındaki videoları ve ekran görüntülerini de aldım. gösterdikleri ürün ile bize sattıkların ürünün alakası olmadığını kanıtlayalım sonuçta :)

    vaad edilen bilgileri de derledim.

    bitmemiş bozuk ürünü bu şekilde size satamazlar.

    bana bilgilerini verdiği, gösterdiği, vaad ettiği ürün ile bana sattığı ürün aynı değil.


    parasında değilim.

    bu tamamen keriz yerine konmak.


    "iade etmiyoruz" dedikleri saniye tüketici mahkemesine başvuracağım.

    kesinlikle katılıyorum her şekilde iade alınması gerekli; yapılan büyük kandırmaca aynı şeyleri defalarca söylüyoruz ama sinirlenilmeyecek gibide değil





  • Adamlar erteleyip durdular aslında bu büyük bir sorunun olduğuna işaretti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben oyunu 1 aralıkta almışım. 21 Aralık'ta form yollasam kabul olur mu? Oyunu alırken banka iade veriyordu onu bekliyorum. Bir de ben oyunu kardeşlikle almıştım. Oyunu kendi hesabımdan baya bir süre oynadım. Ama oyunun Alındığı Sec hesaptan 2-3 saat oynanmış. Sec hesaptaki süre baz alınır değil mi?
  • yani iade almasınlar bende ps5 almam olur biter. tek tek pc parçası toplarım eskiden yaptığım gibi zor bişey değil

  • Hindistan cevap ;

    Dear Customer,

    Greetings from Sony India!

    We really apologize for the inconvenience caused.

    Further to your e-mail, we would like to inform you that we have forwarded your case to the concerned PSN team and they are looking into it. It may take around 1 week to get revert from the concerned team regarding this issue. We will get back to you as soon as possible once we get update from them.

    We would request you to be patient on this as they are trying their level best to resolve your case .

    İşi uzatacaklar gibi duruyor. Anladığım kadarıyla bir anlaşmaya varılması bekleniyor gibi.

    Edit. En kötü ihtimal Cd projekt red e yazıp paramı nakit isteyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ardamax -- 15 Aralık 2020; 16:52:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ardamax

    Hindistan cevap ;

    Dear Customer,

    Greetings from Sony India!

    We really apologize for the inconvenience caused.

    Further to your e-mail, we would like to inform you that we have forwarded your case to the concerned PSN team and they are looking into it. It may take around 1 week to get revert from the concerned team regarding this issue. We will get back to you as soon as possible once we get update from them.

    We would request you to be patient on this as they are trying their level best to resolve your case .

    İşi uzatacaklar gibi duruyor. Anladığım kadarıyla bir anlaşmaya varılması bekleniyor gibi.

    Edit. En kötü ihtimal Cd projekt red e yazıp paramı nakit isteyeceğim.

    Sony ihaleyi almak istemiyor firma ile görüşüyor olabilirler ama eninde sonunda o paralar iade olacak





  • gamer-x kullanıcısına yanıt

    Cüzdana eklemek zorundalar mı? Kredi kartına ekletme şansımız yok mu? Ben harcadığım para ile tekrardan ps4 oyunu almak zorunda mıyım? Çok saçma değil mi cüzdana para eklenmesi.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.