Şimdi Ara

Psikolojim çöktü artık bıktım

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
0
Favori
7.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2 aydır çekmediğim kalmadı ölmekten korkup panik atak geçiren bem artık ölmek istiyorum belki bazılarınız kafayı sıyırmış deli falan dersiniz bilemiyorum ama artık gerçekten sıkıldım hayattan hbirşeyden zevk almıyorum , sürekli hastalık araştırıyorum aklımda birşeyler kuruyorum. Bilmiyorum sorunum ne sürekli ağlıyorum sinirliyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Çözüm çok basit herhangi bir işin yok ve boş vaktin çok fazla var.

    Bir işe gir çalış akşama zaten yorgunluktan uyur kalırsın
  • reodentreomantik r kullanıcısına yanıt
    Dostum yapamıyorum aklım hep vücudumda hastalıkta başka yerde hobilerimi bile kaybettim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynen ya benimde coktu resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yardımcı olacak varsa yazarsa sevinirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 9600_G_T kullanıcısına yanıt
    Valla bilmiyorum durumumuz ne olacak hayattan bıktım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hiçbir sorunun yok sadece ergenlik çağındasın bizde o yollardan geçtik.Kendine bir amaç edin bu tarz saçma düşüncelerden kurtulursun.Hastalıklarla ölümle kafayı bozma sürekli onları düşünürsen haliyle psikolojin bozulur.Öyle şeylerle uğraş ki onları düşünmeye vaktin olmasın.Ne bileyim oyun oyna, kitap oku, rap müzik dinle yani kısaca uğraş edin kendine.Öyle hiçbir şey yapmazsan kafan başka şeylere gider.
  • comm kullanıcısına yanıt
    Bilmiyorum ben 3 ay önceye kadar normaldim ne olduysa karantinada yaşamaya başladım anksiyete panik atak vb. Birde kanser korkusu var sürekli vücudumu dinliyorum lenflerim şiş delirmek üzereyim sonra düşünüp ölsem daha iyi diyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lenf bezleriniz için doktora gidecektiniz gittiniz mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynısı bende vardı her gün korona salgınıyla ilgili haberleri takip ederdim sonra bende psikolojik olarak nefes darlığı başladı.Öyle haftalarca sürdü.Sonra artık takip etmemeye ve kafayı takmamaya başladım düzeldi.Yani bir şeyi kafaya çok takarsan panik atak ve anksiyeteye sebep oluyor ve hiçbir şeyden de keyif almamaya başlıyorsun.Yani düşünme bunları.Sanki ölümsüzmüşsün gibi ölümle ilgili düşüncelerden arın.Zaten günün birinde öleceğiz bu yüzden her gününden zevk almaya bak.Yine yazıyorum kendine bir amaç ve uğraş edin.
  • extra34 e kullanıcısına yanıt
    Gittim gitmesine fakat doktor fiziksel muayene yaptı lenfomadan şüphelenmiyoruz dedi kan tahlilide normal çıktı ama ben halen emin değilim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • comm kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim bu sorun yüzünden uğraşlarımı kaybettim hatta bir iş yaparken bile aklıma geliyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • realeu419 kullanıcısına yanıt
    Selamün aleyküm kardeşim 16 yaşlarımda tanıştığım aknsiyete (Kaygı bozukluğu) belirtilerini anımsattın bana :) diyeceğim şu sadece sakin ol .
    Ölmeyeceksin , bayılmayacaksın , kanser olmayacaksın :)
    Bende ilk yakalandığım zamab gitmediğim doktor bakmadığım hekim kalmadı . Ama bi tane akıllı doktorumuz bana söylemedi ve bende internette araştırarak buldum . Senin gibi bir çok insan var . Şahsen bende aynı senin gibi nabız dinler oldum 🤣 Ama korkma bu sadece beyninin sana oynadığı bir oyun . Ne düşünürsen o hastalığı yaşıyormuş gibi hissediyorsun . Dediğin herşey de bende vardı bu arada ..
    Gelelim çözüme :
    1. Dışarı çıkıp sinema tiyatro ve arkadaşlarla takılacaksın bana en iyi gelen onlar oldu . Çünkü kafan dağılıyor aklına gelmiyor vucudun .
    2.kesinlikle sıkıntı çöktüğünde yada huzursuzlandığında üstüne git sen yalansın ve gerçek değilsin de sakince dur yerinde .
    3.Ben psikologa gitmeden atlattım ama psikoloğa görünmende fayda var . Tabiki kesinlikle anksiyetesin demiyorum ama belirtilerin benimle aynı sadece deneyimimi paylaşmak istedim .
    5 yıl geçti şu an Allah şükür etkisi kalmafı diyebilirim 1 yılda geçti benimki ama benim bilgim yoktu yani gerçekten hastayım sanıyordum psikolojik olduğunu bilmiyordum :)
    Çok geçmiş olsun kendini sıkmana gerek yok çok basit ve rahat geçirebileceğin bir süreç :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Merhabalar...
    Yaşanan bu süreçte en büyük etki art arda gelen olumsuz "dünya sonu" düşüncesi her insanın aklına yerleşerek insana ümütsizlik yaratmakla beraber intihar ve benzeri süreçlere iterek insanları büyük bir psikolojik olumsuzluk yaratmakta.

    Bu süreçte bunu en çok yaşayanlar aile bağı kuvvetli olmayanlar.ve benzeri.

    Peki neler yapmalıyız :

    Öncelikle gerekli hobileri kontrol etmeliyiz.
    Aile bağları kuvvetlendirilmeli.
    Yeni hobiler araştırmalı.
    Dünyanın sonunu yavaşlatmak için belli şeyler yapılarak kendini faydalı hissetmelisin.
    Saygılarımla
  • Dipnot: İçinin rahat olması için doktora git şüphelendiğin yerleri göster tabiki ama sana tavsiyem kesinlikle psikologa görünmen olacaktır . Çok yararı oluyor :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hukukbey kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim ancak bu dönem bunları yapmayı çok istiyorum bana yasak var yasak kalkınca sosyalleşeceğim dediklerinizi deneyeceğim birde psikoloğa randevu aldım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hukukbey kullanıcısına yanıt
    Boynumda ve koltuk altımdaki lenfleri gösterdim doktor sadece elle muayene etti lenfomadan şüphelenmiyoruz dedi ama ben halen şüpheliyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TheKill02 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler ama dediğim gibi hobilerimi kaybettim yaparken aklıma düşünceler geliyor ailem pek umursamıyor bendeki belirtileri bu dahada beni üzüyor kendimi kanser hastası olarak hissediyorum sonra öldüğümde onların ağladığı hayaline falan kapılıyorum bu dahada koyuyor bana

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • realeu419 kullanıcısına yanıt
    Kan testi yapılmışsa eğer şüpheli olmayın lakin içinin rahat olması için yinede ultrasonla baktırırsınız hocam. Lütfen iyi hissedin inanın çok iyi anlıyorum sizi ve hepsi hayal ürünü, kuruntu olduğunu göreceksiniz :) Kendinize iyi bakın Saygılarımla ..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hukukbey kullanıcısına yanıt
    Başka bir doktora daha gitmek istiyorum ancak ailem pek umursamıyor önemli birşey değildir diyor onları da anlamıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.