Şimdi Ara

PSA Opel’i satın almak için görüşüyor (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
0
Favori
7.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bence General Motors Opel olmadan yeni bir platform üretmede sıkıntı çekecektir. Eğer Opel'in ürettiği platformlar GM'de kalırsa PSA Empy2 platformu üzerinden Opel devam eder. Belki Psa-Opel ortaklaşa platform üretebilirler herşey zamana bağlı kesinde değil. Burdan kazançlı çıkan PSA olacaktır doğru yönetirse işleri. Fransızlara Alman kanı karıştı diyelim. Keşke biz alsak ama biz otomobil üretmede fazla tecrübemiz yok yazık olur Opele sonra
  • GM, Opel için bir kamburdu umarım kurtulur en kısa sürede. Kim alırsa alsın Opelin daha güzel işler yapacağı kesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emruz

    Bence General Motors Opel olmadan yeni bir platform üretmede sıkıntı çekecektir. Eğer Opel'in ürettiği platformlar GM'de kalırsa PSA Empy2 platformu üzerinden Opel devam eder. Belki Psa-Opel ortaklaşa platform üretebilirler herşey zamana bağlı kesinde değil. Burdan kazançlı çıkan PSA olacaktır doğru yönetirse işleri. Fransızlara Alman kanı karıştı diyelim. Keşke biz alsak ama biz otomobil üretmede fazla tecrübemiz yok yazık olur Opele sonra

    kesinlikle katılıyorum, GM 'nin ürettiği birçok model Opel'den alıntı yapma şeklinde yapılıyor. GM iflasa gidiyor...
  • yalıtımı halletseler harika keyifli bir araç ama bunu yapmak opel için imkansız sanırım:)
  • Opel Almanları tedirgin etti

    Opel'in Fransız PSA'ya satılmasıyla ilgili Almanya'dan bir açıklama geldi. Ekonomi bakan yardımcısı Maching, Opel'in Almanya'daki faaliyetlerine dair garanti verilmediğini söyledi.

    Çoğunluk hissesi General Motors'da bulunan Opel'in Fransız PSA PEugeot Citroen'e satışı bir süredir gündemde. Her iki taraf görüşmeleri doğrularken, henüz satışın netleştiğine dair bir açıklama gelmedi. Ancak almanlar şimdiden tedirgin...

    Almanya Ekonomi Bakan Yardımcısı Matthias Maching, GM ve Peugeot'un Opel'in Almanya'daki fabrikaları ve araştırma merkezlerinde istihdamın korunacağına dair bağlayıcı bir garanti vermediklerini söyledi.

    'CESARET VERİLER AMA...'

    Machnig, GM ve Peugeot yönetimleri ile Alman yönetimi arasında yapılan ilk görüşmelerin Almanya'da istihdamın korunacağına dair cesaret verici sinyaller ortaya koyduğunu belirtirken, "Ancak bu güvenceler bağlayıcı sözleşmelere dönüşmedi. Bu nedenle istihdam konusunda bir spekülasyonda bulunmak için erken" diye konuştu.

    Maching, Peugeot ile birleşmenin Opel için daha iyi bir geleceğin temelini oluşturabileceğini de ifade etti.




  • PSA 'nın patronunun bir açıklaması varmış daha bugün yayınlandı. Gayet isteklilermiş Opel'i satın almak konusunda. 2022'ye kadar 1,5 milyar euroluk kazanç sağlayabilirmış bu satınalma PSA grubuna.



    Yani ufak tefek pürüzler aşılırsa, bu iş gerceklesecek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • PSA İLE GM ARASINDA ‘EMEKLİ’ PAZARLIĞI
    AMERİKAN General Motors’tan (GM) bünyesindeki Alman Opel’i almak için görüşmeler yapan Peugeot Citroen Grubu (PSA) geçtiğimiz hafta 2016 yılı bilançosunu açıkladı. Fransız hükümetinin desteği ve Çinli Dongfeng’in yüzde 14 hisse almasıyla yeniden yarışa dönen PSA Grubu son üç yıldır art arda 3 farklı alanda da büyüme kaydemiş. Otomotiv bölümü 2015 yılındaki yüzde 5 ile karşılaştırıldığında faaliyet kârını yüzde 6’ya çıkartırken yüzde 5.8 büyüme ile satışlarını ise 3.15 milyon adede yükseltmiş. Asıl kritik nokta ise PSA Grubu, 2016 yılında 2.7 milyar Euro nakit akışı sağlayarak net mali büyüme elde etmiş. Bu da PSA Grubu’nun Opel’i almak için elinde net para olduğunu ortaya koyuyor. Ama Bloomberg ajansına göre şu anda asıl pazarlığın emeklilik yükümlülüklerinde yaşandığı belirtiliyor. Yapılan hesaplamaya göre Opel ve Vauxhall için bu miktarın 9 milyar dolar olduğu ve PSA’nın bunu üstlenmek istemediği söyleniyor. Bir bakıma GM emeklilik yükümlülüğünü yerine getirmeye hazırsa, anlaşma devam edecek gibi gözüküyor. PSA Grubu’nun şu an Opel’i almak için 2 milyar doları gözden çıkardığı, bu paranın 1 milyar dolarını satın alma bedeli, geri kalan 1 milyar dolarını da GM’in aslan payını alacağı emeklilik yükümlülükleri için verebileceği iddia ediliyor. Çünkü PSA Grubu CEO’su Carlos Tavares’in Opel ve Vauxhall’ı alarak yaratılacak ortak sinerjiden (üretim, parça, platform, kalıp) yılda 1 milyar dolarlık tasarruf elde etme planı yaptığı söyleniyor.




  • GM Opel' i sattıktan sonra Chevrolet ile Avrupa pazarına döner mi acaba?
  • Opel senelerdir ciddi araç satan bir firma. Zarar etmesi komik.



    Umarım VW grubu, Alfa Romeo ile birlikte Opel'i de paket yapıp alır da kalitesini yükseltir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son dakika… PSA Opel’i satın aldı
    PSA (Peugeot-Citroen) 2.2 milyar euro karşılığında Opel'i satın aldığını resmen açıkladı. General Motors tazminatlar ve şirketin dönüşümü için Opel'e 3 milyar euro ödeyecek.

    ABD’li General Motors’a (GM) ait Vauxhall ve Opel, Peugeot-Citroen’e (PSA) satıldı. Bu anlaşmayla birlikte PSA Avrupa’nın en büyük ikinci araç üreticisi oldu.
    PSA’dan yapılan araştırmaya göre GM’nin mali operasyonları da 900 milyon euroya satın alındı.
    Avrupa’nın en büyük otomobil üreticisi Volkswagen olurken bu anlaşmayla birlikte PSA, Renault-Nissan’ı geride bırakarak ikinci oldu.
    General motors tazminat ve şirketin devri için PSA’ya 3 milyar euro ödeyecek.

    1931 YILINDA GM SATIN ALDI

    Adam Opel AG veya kısaca Opel, 1862 yılında Adam Opel tarafından Almanya’da kuruldu. Şirket, 1899’dan beri otomobil üretiyor. Merkezi Rüsselsheim kentinde bulunan Opel’e General Motors şirkete ortak oldu. 1931 yılında ise şirketin hisselerinin tamamını satın aldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg


    quote:

    Orijinalden alıntı: ucavuss

    PSA iyi değil diyen opelciler yorumlarinizi bekliyoruz.

    Tata da, Land Rover ve Jaguar'ın sahibi Ki Citroen ile Tata zaten karşılaştırılamaz.

    Trump Hükümeti, GM'in yurt dışı yatırımlarına da sıcak bakmıyor, bu kapsamda gayet mantıklı.

    Amerika'nın reisi Trump GM'in yurtdışı yatırımına sıcak bakmıyor tamam ama Opel'in PSA'ya satılarak GM'nin daha da küçülmesi iflasa doğru gitmesine sebep olabilir. Tek büyük üretici olarak Ford kalabilir.




  • Kesinlikle hocam

    Zaten teknolojiyi asıl ürettiği, Avrupadaki gelişmeleri takip edip, dahil olduğu kurum Opel'di. Buick'ın altyapısı Opel mesela. Bu işin beşiği olan Avrupa ayağından çekilmiş oldu, ayağına sıkmış gibi oldu. Trump ithalatı kısıtlarsa, o şekilde ayakta durur, gerçi Ford'a neden böyle bir kısıtlama getirmedi bilemiyoruz. GM'in muhalif bir tarafımı var acaba....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg

    Kesinlikle hocam

    Zaten teknolojiyi asıl ürettiği, Avrupadaki gelişmeleri takip edip, dahil olduğu kurum Opel'di. Buick'ın altyapısı Opel mesela. Bu işin beşiği olan Avrupa ayağından çekilmiş oldu, ayağına sıkmış gibi oldu. Trump ithalatı kısıtlarsa, o şekilde ayakta durur, gerçi Ford'a neden böyle bir kısıtlama getirmedi bilemiyoruz. GM'in muhalif bir tarafımı var acaba....

    Opel'in PSA'ya satılmasıyla Amerika'da Buick kapanır mı ne dersiniz?
  • Artık diğer markalarından kopya model alır diye düşünüyorum, o da ha Kia, ha Hyundai almaya benzer. Biliyorsunuz Kia ve Hyundai kardeş firmalar, Peugeot ve Citroen gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg

    Artık diğer markalarından kopya model alır diye düşünüyorum, o da ha Kia, ha Hyundai almaya benzer. Biliyorsunuz Kia ve Hyundai kardeş firmalar, Peugeot ve Citroen gibi.

    GM belki de diğer firmalar gibi marka sayısını azaltsa (Toyota/Lexus),(Nissan/İnfiniti),(Honda/Acura) orta ve alt segmentte Chevrolet, üst segmentte Cadillac, taşımacılıkta GMC şeklinde devam etse daha karlı hale gelebilir. Bence çok farklı markalar içermesi ve aşırı bürokrasi GM'i zarara sürüklüyor. Opel'de belki bu yüzden hep zarar etti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fredd_35 -- 25 Mart 2017; 14:37:13 >
  • Mantıklı

    Bu kadar yere el atma, kontrolü de zorlaştırıyor muhakkak, yönetim ve finansta dağılıyorlar, hepsi aynı marka, sadece üretim yerleri farklı ülkeler olsa(Ford gibi), durum böyle olmazdı belki. Durum GM açısından çetrefilli hale gelmiş, yoksa gayet iyi satış rakamları olan Opel, neden zarar etsin, bir yerde ipin ucu kaçıyor demek.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.