Şimdi Ara

PSA Opel’i satın almak için görüşüyor (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
0
Favori
6.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alman hükümeti de Opel'in PSA'ya devrini destekliyor imiş. İşler bayağı ciddiye bindi iki taraftan da resmi açıklamalar geliyor sürekli.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İngiltere'de Opel endişesi!

    ABD'li General Motors'un çoğunluk hissesine sahip olduğu Opel'in satışı için Fransız PSA Group ile görüşmelere başladığı haberleri otomotiv dünyasına bomba gibi düştü. Taraflar görüşmeleri doğrularken, olası satış sonrası işten çıkarma olup olmayacağı Opel'in faaliyette bulunduğu ülkelerde endişe yaratıyor.

    GM'nin satacağı varlıklar arasında olan İngiltere'deki Vauxhall tesislerinde 4500 kişi çalışıyor.

    İngiltere, satış görüşmelerinin açıklanmasının ardından General Motors yetkilileri ile temas kurarak kaygılarını iletti.

    İngiltere Ticaret Bakanlığı, hükümetin GM ile yakın temasta bulunduğunu ve iki şirketin satış görüşmeleri yaptıklarını açıklamalarının ardından konunun yakından takip edildiğini açıkladı.

    İngiltere'de büyük ölçüde yabancı şirketlere ait olan otomotiv endüstrisi ihracatının yarısından fazlasını Avrupa Birliği ülkelerine gerçekleştiriyor. Ancak İngiltere'nin Avrupa Birliği'nden ayrılma referandumundan (Brexit) "evet" sonucunun çıkması ülkedeki otomotiv sektöründe endişe yarattı.

    Başbakan Theresa May, Brexit'in yol açtığı rekabet kaybını azaltmak için sektöre ek destek sözü vermesi Nissan'ın ülkede yatırım kararı almasını sağlamıştı.




  • Güneşi batmayan ülke, sömürge ilahı, şimdi düştüğü duruma bak
  • Fransız opel..kulağa hoş geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Fransız opel..kulağa hoş geliyor

    Almanlığa, Fransız kalmasın da sonra
  • bu satış gerçekleşirse Opel 'in kalitesi düşerken PSA grubunun kalitesi artar. Ayrıca GM , kendisi de sürekli zarar ediyor. Yakın bir gelecekte GM ve diğer büyük ABD şirketleri de batmaktan kurtulamayacak. Keşke şu Opel'i Türkiye satın alsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Fransız opel..kulağa hoş geliyor

    2 milyar Dolar gibi bir meblağda anlaşacaklarmış. Satış sonrası GM, elektrikli araç teknolojilerini belli kısıtlamalar ile beraber PSA'nın kullanımına açacak.



    PSA'nın asıl amacı da, Opel'in güçlü olup da Peugeot-Citroën'in zayıf olduğu pazarlarda elini güçlendirmek istemesiymiş.



    Olayın gerçekleşmesi bana hâlâ çok uzak gibi geliyor ama olacak sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra k kalitede son nokta o zaman opel yaptı son altın direksiyon vuruşıyla zirvede bırakmak istedi sevinsem mi üzülsem mi bilemedim
  • Loyalty L kullanıcısına yanıt
    Opel'in içini boşaltıp Fransa'dan mühendis göndermeyecekler ki markaya :)

    Opel'in bütün çalışanları ve fabrikaları yerli yerinde duracak. GM yerine PSA'ya bağlı olacak sadece marka.

    Bi yandan da iyi aslında, GM'nin Avrupa pazarına ne ilgisi alakası var ne de hevesi var. Olan Opel'e oluyordu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GM Opel'i satınca Amerikadaki markası Buick'i de kapatması lazım. Ne de olsa opelin modellerinde düzenleme yaparak Buick diye satıyorlardı.
  • Psa nın araçlarını tasarım olarak hiç beğenmesemde opeli almalarını istiyorum. Opelin açıklarını kapatıp faha güzel bir şekilde piyasaya süreceklerini düsünüyorum.



    Opelide kendilerine benzetirlerse almayız olur biter. Psa dan beklentim daha kaliteli iç mekan, daha iyi yalıtım ve daha iyi otomatik vites. Fazlasına gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 milyar dolar gerçekten ucuz muş. Bu perşembe sonucun aciklanmasi bekleniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucavuss

    2 milyar dolar gerçekten ucuz muş. Bu perşembe sonucun aciklanmasi bekleniyor.

    o zaman bu iş olur hocam yazık oldu be üzgünüm
  • PSA Opel'i bünyesine katarak Avrupa'da VW'nin ardından 2. en büyük otomotiv markası olacak ve 3 tane mainstream markanın (Peugeot, Citroen ve Opel) gücüyle VW grubunun orta-sınıf üçlüsüne (VW, Skoda, Seat) tam rakip olacak. Rekabet tüketici için her zaman iyidir, bekleyip görelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Çok riskli bir alim bence.GM aldi yine zararla kapatti Opel.Alman firmalari almak istemiyor.Karli bir is olsa VW BMW de alabilirdi. PSA alinca ayri bir birim gibi devam mi eder yoksa Seat,Skoda vs gibi markalarin vw nin icinde eridigi gibi PSA türevi olup erir mi göreceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D78B5F520 -- 18 Şubat 2017; 20:37:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fransız şirketleri her zarar eden otomobil şirketini alır oldu. Piyasa iyiden fransız-çinli arasında geçer oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Psa motorda iyi şu an. Şanzımanı ikisi de japonyadan almıştı son yıllarda, devam da etmeli. Opelin zayıf noktası zannedersem üretim maliyetleri. Psa'nın da kaporta boya kalitesi. Birleşim faydalı olur bence.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • opel için büyük ilerleme olacaktır, gm gibi ne yaptığı belirsiz bir firma yerine sürekli ilerleyen atılım yapan bir firmanın bünyesinde olmak çok daha iyi

    ayrıca fransızmış çinliymişe takılmayın, land rover ın olduğu yer jaguar ın olduğu yer belli, arkasındaki güçle opel de tekrar rekabetçi konumuna dönecektir, özellikle motor teknolojisi bu kadar ileri bir grubun bünyesine girmesi büyük avantaj
  • Asıl önemli olan nokta, olası bir satılmadan sonra platform lisans ve haklarının kimde kalacağı?

    Çünkü benzer şekilde Saab kapanma-satılma arifesindeyken GM satılacağı çıkardı. Ama satarken Saab'ın bütün patent ve lisans haklarını vermem kendi teknolojim dedi. Yani bomboş bir markayı satmayı önerdi. Dolayısıyla kimse yanaşmadı. (Bizim Saab-nevs 'le olan maceramız ayrı bir hikaye, girmiyorum :-) )

    Şimdi burda da, Opel'in kendi modellerini üzerine inşa ettiği Delta (Astra H), Delta2(Astra J), d2XX(Astra K), Epsilon (Vectra C), Epsilon2(Insignia), vs. vs. Bu platformalar Opel tarafından geliştirildi ama hak sahipliği GM'e ait. Zaten o nedenle Buick, Holden, Saab, Chevrolet gibi markalarının hepsinde kullandı.

    PSA'ya geçişte asıl bu meseleler tartışılıyordur zaten. Yeni Insignia çıktı çıkıcak Epsilon2XX olması lazım platformun ismi, o da yine GM lisanslı olacak. Ama sonraki Astra'lar Corsa'lar hangi platformu kullanır. TAbi bunlar satış olursa...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    Asıl önemli olan nokta, olası bir satılmadan sonra platform lisans ve haklarının kimde kalacağı?

    Çünkü benzer şekilde Saab kapanma-satılma arifesindeyken GM satılacağı çıkardı. Ama satarken Saab'ın bütün patent ve lisans haklarını vermem kendi teknolojim dedi. Yani bomboş bir markayı satmayı önerdi. Dolayısıyla kimse yanaşmadı. (Bizim Saab-nevs 'le olan maceramız ayrı bir hikaye, girmiyorum :-) )

    Şimdi burda da, Opel'in kendi modellerini üzerine inşa ettiği Delta (Astra H), Delta2(Astra J), d2XX(Astra K), Epsilon (Vectra C), Epsilon2(Insignia), vs. vs. Bu platformalar Opel tarafından geliştirildi ama hak sahipliği GM'e ait. Zaten o nedenle Buick, Holden, Saab, Chevrolet gibi markalarının hepsinde kullandı.

    PSA'ya geçişte asıl bu meseleler tartışılıyordur zaten. Yeni Insignia çıktı çıkıcak Epsilon2XX olması lazım platformun ismi, o da yine GM lisanslı olacak. Ama sonraki Astra'lar Corsa'lar hangi platformu kullanır. TAbi bunlar satış olursa...

    GM; alt-orta segmentte ve taşımacılıkta Chevrolet ve premium segmentte Cadillac'ı üretse daha fazla tasarruf yapar ve kara geçebilir belki.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.