Şimdi Ara

Psa gurup Fıat'ı bitirecek mi?Bu işten kim karlı çıktı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu nasıl birleşme ben anlamadım gitti Güya %50-50 ortaklık var ama görünüşe bakılırsa tüm gurubu PSA yönetiyor ve onların dedikleri yapılıyor gibi.Zannedersem stellantis CEO'su Carlos teverez de Psa kökenli.


    İtalyan hükümeti ilk defa bir alfa modelinin italya dışında (polonya) üretilmesine karşı çıkmış ve yasalara aykırı olduğunu söylemiş.


    Fıat gurup icinde özgün tasarıma sahip bir markanın modelinin nasıl pejo tasarım ve platformları ile berbat bir duruma geldiğini görmek için Alfa milano modeli iyi bir örnek.


    Bu iş böyle fıat çatısındaki markaların tamamını psa tasarım,platform ve motorları ile devam etmesine dönecekse gerizekalı fıat dükkanı kapatıp gitsin.

    Doblo pejo kasa ve motoruyla geldi satışlarda yok oldu gitti.Fiorino hala en çok satan ticarilerde en başta.Egea satışlarda rekor kırıyor ama şimdi onu da kaldırıp yine psa alt yapılı ve motorlu bir modele çevirecekler.Yani onu da bitirecekler.Fıat yıllardır satış lideri ama böyle yavaş yavaş tüm modellerini PSA'ya devrederse yakında bana göre gurup içinde eriyip gidecek.Lancia da pejo olma yolunda. Sıra maseratide.

    Psa gurup Fıat'ı bitirecek mi?Bu işten kim karlı çıktı?


    Psa gurup Fıat'ı bitirecek mi?Bu işten kim karlı çıktı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 15 Nisan 2024; 20:50:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Opel'i de aldıktan 3-4 sene sonra açıldı, normalde leş arabalar yapıyordu ama şu an Opel logosuyla lastiklerine kadar Fransız araçlar satıyorlar. Hem de satısları dehşet gidiyor.

    Bir de Alman kalitesi diyenler görüyorum ulen lastik Michelin far Valeo motor şanzıman Fransız geliyor.


    Doblo'yu mundar etmelerine üzüldüm. Egea'ya falan da karışırlarsa Fiat Türkiye biter.

    Egea'ya 1.2 Puretech koyabilirler, Corsa, C3, 208, C4'lere 1.3 Multijet+manuel koyabilirler, C-Elysee'yi belki Fiat logosuyla satabilirler, bu şekil Fiat bir şey kazanmadı resmen Fransa ya peşkeş çekilmiş.

    Tofaş Doblo, Otosan Courier'ı kaybetti. Yerli Transporter gelecek diyorlar ama bakalım. Fiat'a en azından EMP1 verirse C4 şasisi üzerine Egea inşâ edilebilir, aynı şasi elektrik ve Hybrid içinde biçilmiş kaftan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Civata Beyi -- 16 Nisan 2024; 0:13:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence PSA grubunun biraz azalması lazım . Gerekli gereksiz bir dünya markayı icinde barindiyor. Hepsi de Fransız otomobillerine benzedi zaten . İçlerinde kendine has olan bir tek alfa Romeo kalmıştı o da gidici. Fiat zaten ne yaptığı belirsiz. Yıllardır model gamına yeni bir model ekleyemedi mevcut modellerini de bitirdi . Egea olmasa bu kadar satışı zor görür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfa sadece İtalya,ve niş modellerle ile sınırlı kalırsa batar geniş kitlelere ulaşmak için tonale Milano gibi araçları üretiyorlar başarılı da oldular
    Mercedes Afrika'da Amerika'da vag Çin'de araba üretince sorun yok,alfa polonyaya taşınınca herkes delleniyor işe bak:)
    Maserati zaten apayrı bir dünya,onu nereden çıkardın anlamadım ya neyse:)
    Fiat bence senin düşündüğünun tam aksine PSA ile işbirliği yaparak çin tehdidi karşısında ayakta kalmak için tarihi bir adım attı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 16 Nisan 2024; 6:59:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfa Romeo Milano yani Junior için aşağıdaki makaleden kaynakli olduğunu düşünüyorum;

    https://tr.motor1.com/news/716011/italya-hukumeti-milano-yasal-degil/

    Alfa Romeo markasi olarak konumlandirmalari yanlis , trend suv araçlar olabilir , Alfayi alfa yapan şey futuristik araçlari olmasi idi. Suv segmentte rekabet çok , junior cikardi diyelim ayni grubun zaten Citroen c3a si var, jeep avengeri var, Peugeot 2008 i var, Opel mokkasi var. Ayni segment 5 tane birbirine benzer araçlari var.
    Sedan tarafinda devam etmeliler ve 2.0 motor yerine 2.9 v6 Ferrari motoru ile üretmeleri gerekirdi , sifiri ne kadar oldu bilmiyorum ama 5m vardir , 5m veren adam zaten 7-8m de verir en azindan performansi fazlasiyla alirdi diye düşünüyorum.
    Gelelim suv olan diğer modeli Stelvio, bu araç olmamis yani içine bizzat bindim ve sigamadim, yanlardan basik , motor desen gm in milat öncesi 2.0 turbo motoru :) ha tek güzel yani zf sanzimani ve Maserati levanteyi andiran tasarimi. Yurtdisinda dizel olarak bu modelden fazlaca var ama fiyatlari piyasa gereği diplerde.
    Tonale modeli için inanin hiç binemedim buna merak ediyorum nasildir diye ama dct sanzimanli dizele bulasilmaz. Hibrit olanlarinda daha farkli sanziman vardi diye hatirliyorum tasarim olarak albenili duruyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • AlperInTheHouse A kullanıcısına yanıt
    Araç daha çıkmadan ismi değişti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Makaleye göre bakarsak üretim yerini kaydirarak daha az maliyetle üretmeyi hedeflemişler tabi isim değişikliği de gerekli olmuş.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • FIAT Markasına bir şey olmaz.Çünkü İTALYA üklesinin simgesi.

    Olsa bile İTALYAN Devleti buna izin vermek istemez.

    Dahil olduğu grup gözden çıkarmaya kalktı FIAT Markasını diyelim, buna Ülkemizde çok fazla ( FIAT - TOFAŞ ) satış yapan ve fabrikası olan KOÇ Grubu müdahele eder.Fabrikaları hatta markayı satın alabilir.Tıpkı Balkankarda ki FORD fabrikasını aldığı ve FORD markalı otomobiller üretmeye devam ettiği gibi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 16 Nisan 2024; 22:36:23 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.