Şimdi Ara

PS4 ile terör saldırısı planlamak.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 20
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 22 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 7
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ygrkmklnc (2 mesaj) 4spenox (2 mesaj) Hasemi (1 mesaj) takeru (1 mesaj) UyGaR___ (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj) Mobil (11 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Playstation Genel Bölümü >> PS4 ile terör saldırısı planlamak.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1638 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    13 Kasım 2015'de gerçekleştirilen Paris saldırılarının PS4 üzerinden organize edildiği söyleniyor.

    http://www.radikal.com.tr/dunya/paris-saldirilari-playstation-4le-mi-planlandi-1473352



    |
    |
  • Binbaşı
    1679 Mesaj
    Yok artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    8124 Mesaj
    Ps4 üzerinden mesajlasma belkide oyunda duvara mermiyle yazi yazmak fantastik bir fikir olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4514 Mesaj
    adamlar kesin o zaman ksa only locker 7/24 server'ında falan yapmışlardır işi.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Allah allah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3689 Mesaj
    Yani zaten dinlenilmiyor eger bu dogruysa artık konusmalar diinlenir dikkatlice
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3202 Mesaj
    bune la Radikalin popüler olduğunu bilmesem viral diyeceğim
    |
    |
  • Yarbay
    2098 Mesaj
    Bence de mantıklı,şeytanın aklına gelmeyecek türden birşey

    Bu İŞİD domuzlara da bu yakışır zaten !
    |
    |
  • Yarbay
    22746 Mesaj
    Gerçekten şaşırtıcı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3749 Mesaj
    Xbox hala 720p

    Şaka bir yana müthiş bir plan yapmışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    522 Mesaj
    |
    |
  • Yüzbaşı
    927 Mesaj
    Duvara yazma olayı için yazıların arapça olduğunu düşünürsek, BF de adamların yanında AMMO BOX ile sohbet etmesi lazım. Yoksa mermi yetmez
  • Teğmen
    108 Mesaj
    |
    |
  • Yarbay
    4090 Mesaj
    Mantıklı aslında :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1264 Mesaj
    Ps4 dışında her yeri dinliyorduk demek gibi bişey olmuş bu

    Saçma sapan bi haber.
    |
    |
  • Yarbay
    4041 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 4spenox

    Duvara yazma olayı için yazıların arapça olduğunu düşünürsek, BF de adamların yanında AMMO BOX ile sohbet etmesi lazım. Yoksa mermi yetmez

    Alfabedeki butun harflere bir nesne ismi verilebilir, ozellestirmelere de bir harf verilebilir mesela
    Adamlar her seferinde farkli bir camoyla gelir olup dogdukca camolarla bile bir kripto saglanabilir
    Onune gecilemeyecegi icin yapacak bisi yok ama bu japonlarin isidle adi aniliyor surekli once toyotolar simdide bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1638 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Işid'li olmaları sadece arapça bilmelerine neden değil ki. Fransızca da yazarlar ingilizce de.
    |
    |
    4spenox kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    927 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ygrkmklnc

    Işid'li olmaları sadece arapça bilmelerine neden değil ki. Fransızca da yazarlar ingilizce de.

    Biliyorum hocam. Zaten ben misal olarak verdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    4268 Mesaj

    Başlık biraz yanıltıcı olmuş gerçi ama
    |
    |
    ygrkmklnc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,859
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.