Şimdi Ara

PRO2000 önerilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
27.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pro2000 laptop önerir misiniz? Özelliklerine göre bana fiyatı gayet uygun gibi geldi.
    Kullanan, bilgisi olan arkadaşlar.. Yorumlarınızı paylaşırmısınız?

    Örnek laptop :
    PRO2000 C504 P2NC504: 1556USD
    http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=84397&productid=bd46109



  • PRO 2000 LER İNSİELBERG BİLGİSAYAR FİRMASI GARANTİSİ ALTINDA SATILAN ÜRÜNLERDİR.BİZDE BU ÜRÜNLERİ ARENA BİLGİSAYAR DAN ALIRIZ.PRO2000 TOPLAMA KATEGORİSİNDE YER ALAN CASPER,ESCORT,DATRON VB.ÜRÜNLERDENDİR.ŞIK KASALARI VAR.BU SIRA BÜYÜK REKLAMLAR İLE PİYASAYA GİRMEYE ÇALIŞIYOR.ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA 70 SAYFALIK GAZETE İLANLARI ÇIKACAK(HER HAFTA 1 SAYFA)ÜRÜNÜ BİZDEN ALMAK İSTER İSENİZ FİYATI:1240 DOLAR+DV DİR.
  • hadi ya abi casper da mı toplama .haberim yok valla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmetde

    PRO 2000 LER İNSİELBERG BİLGİSAYAR FİRMASI GARANTİSİ ALTINDA SATILAN ÜRÜNLERDİR.BİZDE BU ÜRÜNLERİ ARENA BİLGİSAYAR DAN ALIRIZ.PRO2000 TOPLAMA KATEGORİSİNDE YER ALAN CASPER,ESCORT,DATRON VB.ÜRÜNLERDENDİR.ŞIK KASALARI VAR.BU SIRA BÜYÜK REKLAMLAR İLE PİYASAYA GİRMEYE ÇALIŞIYOR.ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA 70 SAYFALIK GAZETE İLANLARI ÇIKACAK(HER HAFTA 1 SAYFA)ÜRÜNÜ BİZDEN ALMAK İSTER İSENİZ FİYATI:1240 DOLAR+DV DİR.
  • bu forumda fason notebook tavsiyesi yapmam
  • Kesinlikle önermem arkadaşım satıcısı ve ben notebook ararken uzak durmamı söyledi.Datron-pro2000-monster- vb. markalardan uzak durmamı söyledi bunlara asus ta dahil.....
  • ben kullanıyorum yaklaşık 2 aydır. Herhangi bir yamuğunu görmedim. Tavsiye ederim. Gayet performanslı ürünler.
  • valla arkadaşım(şimdi farkettim hemen hemen her cevaba "valla arkadaşım" ile başlıorum beni buradan ayırt edebilirsiniz..) ben ağustosun 19unda güzel bir günde pro2000 ND510 modelini aldım gerçi tam adı bumuydu da onu da hatırlamıyorum ama D serisinin 2ghzlik olan makinası...
    ben de baya bi araştırdım laptop olayını ve yani nerdeyse hayat tecrübeme bile katkısı oldu diyebilirim..
    bi kere yok fason markaymış yok en kaliteli markaymış cart curt bunu geç bura türkiye senin alacağın servis desteği ve garantinin laptopun fason olması ya da markalı olması ile alakası yok..daha çok aldığın yerdeki adamın o andaki ruh hali,genel şerefsizlik katsayısı ve bunun gibi şeylerle ilgili...yani diyeceem o ki sen ne yaparsan yap alacağın destek her yerde aynıdır çünkü bütün satıcılar bu memleketin insanı..benim tanıdığım teknosadan casper aldı ve ben ondan çok daha ii destek gördüm orbim bilgisayardan...şimdi makinanın artı ve eksilerine geçersek(bunları laptopu kazasız belasız aldıktan sonra başkasına anlatması çok zevkli...)
    eksilerden başliyiim:
    1.kasası güzel değil bir arkadaşın belirttiği gibi çok düz bi kasa ama şahsen bu benim için bi önem ifade etmiyor çünkü ben bu makinayı millete hava atmak için ya da ne biliim süs eşyası niyetine almadım...
    2.ip..nin biri laptop bana gelmeden pili şarj etmiş o yüzden pilden tam randıman alamıyorum..gerçi pil bana sıfır gelmiş olsaydı da bundan daha ii olacağını sanmıyorum...yine de trende 2 saatlik divx seyretmeye yetiyor...hdd den seyrettim ama cdden de seyretsem pek fark olmayacaktı..kısacası pil yaklaşık 2 saat gidiyor hah öle diyiim..tabi kullandığın programa bağlı olarak bu değişir her laptopta bu böyledir.hiç bir laptop pili doom3 ü 2 saat çalıştıramaz kolay kolay...
    3.başka aklıma gelen eksisi...hah bir de ekran o kadar ahım şahım kaliteli değil fakat burdan kötü olduğu anlamını çıkarma benim arkadaşlarım çok beğendi onların toshiba monitörlerinden kat kat iyi olduklarını söyledi..ama objektif olayım onun laptopu 1,5 yıllık o zamana kadar ekranlar da gelişti tabi...
    4.533mhz yalan 400mhz
    artılarına gelirsek
    1.üstünde bilmem herkes için bi artı mı ama card reader var benim çok işime yarıyor.
    2.bir çift hoparlörü var ki aklın almaz ben sony de bile böle hoparlör görmedim iki hoparlörden çıkan surrounda hayran kalırsın ve ses asla az değil hayranım hoparlörlerine
    3. üzerinde çift fan çıkışı var mesela şu anda yaklaşık 12 saattir açık emuleden tosun paşayı çekiyorum aşırı ısınmaya dayanıklı yani..
    4.fason diyen arkadaşlar evet fason..ne gariptir ki o fasonun üzerinde son derece kaliteli motorola dial-up modem,nvidia ekran kartı ve samsung marka hdd var,pil de sanyo...
    5.ağır sayılmaz 2.7 kilo,wireless var
    6.beleş winxp home geliyo yanında...
    saysam daha çok gider çünkü laptopumu çok seviyorum ama son bi artısı var hepsine bedel...
    7.mükemmel performans ve uygun fiyat...ben rami alırken yükselttim bunun da baya faydası oldu...şu an aklına gelecek bilimum oyunu programı rahatlıkla çalıştırabiliyor...örnek:doom3,rome total war,driver3,nfs2,matlab,3dstudio max,autocad,photoshopcs8,adobe premier pro ve benim belalım ve nedense en çok koktuğum en azından bir zamanlar zone alarm....ve ben rami 2gb yapmama rağmen bu aleti 2700ytl ye aldım yanında da hediye olarak 60 milyonluk microsoft mouseyi...kredi kartına da bi 60 milyon hediye verdi...bunları hava atmak ya da başka bi amaçla sölemedim sen istedin anlatmamı..şu an çok memnunum bilgisayarımdan..herkese de tavsiye ederim marka merakı boş bişeydir...tamam işe yaradığı zamanlar da olur fakat burda değil en azından....monster ve datronu bilmiyorum ama hepsi KN1 serisi sanırım en azından monster öyle hatta mosnterın tipi pro2000in aynısı..hepsi inselberg güvencesinde 2 yıl garantili...kolay gelsin




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tt82

    Kesinlikle önermem arkadaşım satıcısı ve ben notebook ararken uzak durmamı söyledi.Datron-pro2000-monster- vb. markalardan uzak durmamı söyledi bunlara asus ta dahil.....



    ASUS'da dahil??? Buna sadece çüş denir.

    Kendi fabrikası olan 3 firmadan biri ve monsterla bir tutuluyo.

    HP, ACER toplama bilgisayar değil mi? Bunlarda mı fason. IBM optik sürücü, ekran kartı mı üretiyo...
  • Kasimusa katılıyorum ve şunu ekliyorum
    Monster, datron, pro2000 hepsi aynı kasa ve sistemi kullanıyor (keysmart ve cbox marklarının da benzer modelleri var) yani kısaca hepsi aynı üretim sadece dağıtıcıı firmaları biraz farklı.Makina fiyati ile diğerlerine göre oldukça ucuz yalnız bununda bir bedeli var.Satışlarda çok sorun çıkıyor.Ben bizzat kendim aldığım makinada şunlar oldu:İlk aldığımda ölü piksel çıktı ve iade ettim ikincide ekran ve ses kartıyla ilgili bir sorun oldu.Tekrar servise gönderdik.Son gelen makinada ısınmadan dolayı restart olmaya başladı.İlk başta binbir hevesle aldığım makina artık tam bir çileye döndü. Servise her gönderişimin bedelini ben ödedim yaptığım telefon görüşmesinin haddi heabı olmadı.En sonunda tepem attı makinayı iade ettim.Bir günde verdiğim nakit parayı alana kadar akla karayı seçtim ve anca bir hafta içinde aldım inan o da binbir nazla.Ne özür dilediler ne de bi kusura bakmayın dediler.Parayı geri öderken binbir bahane uydurdular yok nakit ödemeleri varmış yok çek bozamamışlar yok havale parasını karşılayamazmışlar ancak anlaşmalı olduğu bankadan hesap açtırırsan gönderirlermiş falan da filan. Anlıyacağın bu markalar sat gerisine karışma mantığıyla çalışıyorlar.100-150$ kadar param havaya gitti ve zarara uğradım.Uyguladıkları bazı satış sözleşmeleri var bunlara çok dikkat et ve mutlaka oku.Çünkü herşeyi kendi lehine göre ayarlamışlar. Bu kadar laftan sonra gel gelelim makinaya; aslına bakarsan makinanın performansı gayet iyi ama dediğim gbibi sorunları var en önemli sorunu ısınma makina aşırı ısınıyor.İşlemcinin olduğu sol bölüm resmen yanıyor ve ordaki dokunun esnemesine ve bozulmasına neden oluyor.Dış kasa çok kaliteli değil çok çabuk çizilebiliyor.Kart okuyucusu çok kullanışlı değil.Birde pil öyle abarttıkları gibi 4,5-5 saat gitmiyor.Çalışır halde maksimum 1,5-2 saat hatta bazen 1 saat.Ama kullanılan işlemci ve grafik kartından dolayı performansı oyunlarda iyi.Sesi gördüğüm diğer laptoplardan daha fazla çıkıyor.Şu an aklıma gelenler bunlar.Ha şunu da söyleyeyim bu makinayı alacaksan internetten sipariş vermek yerine gidebiliyorsan mağazalara git.Orda deniyerek ve birinci elden görerek al daha az sorunla karşılaşırsın böylece.Ha bide teknik servis öyle 86 ilde yok resmen bir hayal.Sen bizzat kendin aldığın mağazaya gönderiyorsun (ben İstanbul'dan almıştım sürekli kargoyla İstanbul'a postaladım).Zaten ana merkezler hep İstanbul'da.Şunuda eklemek istiyorum bu adamlar boş durmuyor ve habira forum sitelerini takip edip kendi firmalarını öven yazılar ve savunmalar yazıyorlar ona göre dikkat et.Bende 2-3 hafta önce notebook hakkında ılıman yazılar yazmıştım ama bu olanlarda sonra böyle bişey imkansız.Umarım bi nebze yardımcı olabilmişimdir.




  • Sn. Forum Üyeleri;

    Tartışmaların kendi doğal akışı içerisinde şekillenmesini istedik. Ancak görüyoruz ki halen devam eden ürünümüz ve firmamız hakkında haksız suçlamalar yada yorumlar var. Ve bu açıklamalar insanların kafalarını ister istemez karıştırıyor. Hakkımızda yapılan yanlış yorumlara cevap olması ve kullanıcıların haksız biçimde yanıltılmasını engellemek amacı ile ürünümüz ve Sn. Darkight kullanıcısının yazdıkları ile ilgili detaylı açıklamalar yapmayı gerekli gördük.

    Aşağıdaki mesajlar Darknight kullanıcısının mesajından alınmıştır.

    26 Eylül 2005, 16:18:49

    " asus a6v, datron kn serisi ve monster notebook arasında kararsız kaldım.Daha sonra ilerde upgrade imkanı olur ve fiyatı biraz daha uygun diye monsterın 2.0 GHz Sonoma işlemcili notebookundan aldım.Hemen ikinci gün eklime ulaştı.Paketi heycanla açtım ama notebooku çalıştırınca hevesim kursağımda kaldı zira ölü piksel vardı yine de sistem kurayım belki düzelir umuduyla sistemde kurdum tabiki pek bişey değişmedi.Firmayı aradım geri gönderin dediler.3 gün sonra yenisi geldi bunda da yaklaşık bir hafta sonra ses sorunu çıktı bu da tekrar iade şu an gelecek diğer makinayı bekliyorum. "

    Tarih 14 Ekim 2005, 19:26:26

    " Ben bizzat kendim aldığım makinada şunlar oldu:İlk aldığımda ölü piksel çıktı ve iade ettim ikincide ekran ve ses kartıyla ilgili bir sorun oldu.Tekrar servise gönderdik.Son gelen makinada ... "

    Sayın Darknight kullanıcısı ürünü sipariş etmiş. 1 gün sonra teslim almış. Üründe " 1 ADET ÖLÜ PİXEL " çıkmış. Bizi bu problem bilgisi ile ilgili aramış bizde Yetkili Servise ürünü iletmesini ve bu kanaldan probleminin çözüleceğini söylemişiz. Kendisi ısrarla ürünü bize göndermek istemiş, göndermiş. Bizde ürününü hemen değiştirmişiz. Şimdi soruyorum size; " 1 ADET ÖLÜ PİXEL " çıktığında kaç marka, daha doğrusu hangi notebook markası ürünü değiştiriyor. Değiştiren var mı ? Siz benden daha iyi takip ediyorsunuz bütün markaları !!!! Var mı ? Ben söyliyeyim; YOK !!! Tüm markalarda dünya standartı olan 5 ölü pixel değişime tabi tutulmuyor ve arıza yada problem diye değerlendirilmiyor. Biz Sn. Darknight kullanıcısının " 1 ÖLÜ PİXEL " problemi olan notebook' unu servise almışız. Birebir değiştirmişiz ve geri gönderirken Kargo ücretini ödeyerek göndermişiz. Bu şartlarda söylermisiniz bana nasıl iade etmek istediğinde zorluk çıkartan firma diye nitelenebiliriz ??? Bu arada ürün Sn. Darknight kullanıcısına 3 gün sonra ulaşmış. Biz aslında ürünü aynı gün değiştirdik. Yalnız kendisi Şırnak' da bulunduğu için kargo teslim süresi 2 - 3 gün sürüyor... Bizdeki ürün değişimi süresi aslında kargo ile gelen ürünler için 1 gün yada aynı gündür. Mağazamıza gelen müşterilerimize ise ürünü kontrol ederek anında değişim yapıyoruz.

    Sn.Darknight kullanıcısı 2.notebook' unu 1 hafta kullandıktan sonra üründe ekran ve ses kartı ile ilgili bir problem çıktığını belirtmiş mesajında. Problem Windows' un Media Player'ını çalıştırdığında 1-2 sn. ekranda çizgi çıkıyor vb.. bir problem. Bu konuyu iyice araştırdık, ürünün tüm testleri tekrar tekrar yapıldı. Üründe donanımsal hiçbir problem yok. Kendisine de belirttik bu durumu. Yazılımdan kaynaklanan bir sorun olduğunu ve üründe herhangi bir donanım problemi olmadığını fakat titiz bir kullanıcı olması nedeni ile isterse ürünü hemen iade alabileceğimizi belirttik. Yinede Sn. Darknight' ın ürünle ilgili bir memnuniyetsizliği olmaması ve aldığı ürün içine sinsin diye ürünü tekrar " 2.KERE BİREBİR DEĞİŞTİRDİK. " Kendisi de mesajında belirtmiş zaten bu durumu. Bu arada kendisine ürünü isterse tamamen İADE ederek PARA İADESİ yapabileceğimizi belirtmişiz. Kendisi önce tamamen İADE ETMEYİ KABUL ETMİŞ. Fakat bir kaç gün sonra teknik servisimizi arayarak ürünü İADE ETMEKTEN VAZGEÇTİĞİNİ belirtmiş ve gelecek ürünlerden biri ile ürününün değiştirilmesini talep etmiştir. Bizde Sn. Darknight kullanıcısının servisde bulunan ürününü 2.KEZ BİREBİR DEĞİŞTİRMİŞİZ. İade konusunda problem yarattığımızı düşündüğün firmamızın tavrı bu anlattıklarım. Ve bunu zaten size bizi şikayet eden Darknight belirtmiş yukarıdaki mesajlarında...

    Darknight bu seferde başka bir nedenle üründe problem olduğunu belirterek ürünü bize 3. kez tekrar göndermiş. " En sonunda tepem attı makinayı iade ettim " diye yazmış ama inanın bizi sadece gülümsetiyor bu açıklama. Bazen takıntı noktasında titizlik gösteren yada bazı konularda cidden takıntı yapan insanlar var hayatın içinde. Bu yüzden biz farkında olarak durumun bir an önce kesin çözüm bulma yoluna gitmişiz. Nasıl yani hiçbir müşterimizde problem yok bir tek Darknight' da mı problem ??? Garip gelmiyor mu size !!! Neyse... Biz iade için kendisine kestiğimiz faturayı geri göndermesi gerektiğini, ürünle beraber kendisine gönderdiğimiz çantayı geri göndermesi gerektiğini belirtmişiz. Ayrıca kendisinden para iadesi yapabilmemiz için kendisine ait bir banka hesap numarası istemişiz, doğal olarak. Sn. Darknight bize YTL hesap numarasını bildirmiş fakat ödemeyi USD olarak istediğini belirtmiş. Bizde ödemeyi YTL olarak güncel serbest piyasa kurundan hemen yapabileceğimizi, USD olarakda memnuniyetle yapabileceğimizi yalnız bize USD hesap numarası bildirmesi gerektiğini söylemişiz. Sn. Darknight faturayı göndermemek ve USD hesabı bildirmemek ama illaki bu şartlarda iade etmek için kendi kendine direnmiş bir süre. Bu arada ürünle beraber gelen notebook çantasını ısrarla iade etmemeye çalışmış vs... Kendi kendine bu süreci uzatmış anlıyacağınız. Muhasebe servisimiz doğal olarak eksik evrak, çanta vs.. gelir gelmez ve USD hesabı bildirildiği gün PARA İADESİNİ HEMEN gerçekleştirmiş. " Bir günde verdiğim nakit parayı alana kadar akla karayı seçtim ve anca bir hafta içinde aldım inan o da binbir nazla.Ne özür dilediler ne de bi kusura bakmayın dediler.Parayı geri öderken binbir bahane uydurdular yok nakit ödemeleri varmış yok çek bozamamışlar yok havale parasını karşılayamazmışlar falan da filan. " Sadece gülümsetiyor bu yazı bizi. Biz 1 notebook parası iadesi için müşteriye çek bozamamışız, nakit ödememiz varmış vs.. gibi bir açıklama yaparmıyız sizce ??? Size hiç mantıklı geliyor mu ? Asla, katiyetle böyle bir şeyin olması mümkün değil. Böyle bir açıklama olamaz zaten. Bu arada biz hiç bir firmadan ürün satışı için çek almıyoruz. Yani bozdurulmak üzere kasamızda çekimiz Sn. Darknight' ın dediği gibi maalesef hiçbir zaman için yok. Ayrıca havaleyi hesap sahiplerine ücretsiz olarak İNTERNET ŞUBESİ' nden yapıyoruz. Darknight kullanıcısının kendi kendine söylediği asılsız sözler açıkcası bizi oldukça rahatsız etti. Kendisini gerçekle kesinlikle bağdaşmayan bu sözler nedeni ile kınıyoruz.

    " Şunuda eklemek istiyorum bu adamlar boş durmuyor ve habira forum sitelerini takip edip kendi firmalarını öven yazılar ve savunmalar yazıyorlar ona göre dikkat edin. " demiş Darknight. Bu açıklamayı destekleyen herhangi bir forumdan bana mesajlar bulabilir mi soruyorum kendisine ? Nereye yazmışız bu mesajları ? Böyle birşey kesinlikle söz konusu değil, kesinlikle. Şimdiye kadar forumda bir sürü eleştri yapıldı ürünümüz ile ilgili. Biz olumlu ve olumsuz eleştirileri takip ediyoruz, bunlardan ders almaya ve sorun varsa hemen çözmeye çalışıyoruz. Yani amacımız daha önce belirttiğim gibi foruma müdahele ederek insanları yanlış yönlendirmek değil kesinlikle. Ama kullanıcıların deneyim, görüş ve beklentilerinden hareketle ürünümüzü geliştirmeye tabiki çalışıyoruz. Ürünümüzde bir dönem klavye sorunu olduğunu yazdılar hemen çözüm bulundu. Isınma sorunu var denildi şu an ısınma sorunu tamamen ortadan kaldırıldı. Biz sizin söyledikleriniz ile ürünümüzü ve yaptığımız işi en iyi hale getirmeye ve doğal süreç içerisinde kullanıcıların gerçekten aldıkları üründen memnun olarak bireysel yorumlarını olumlu yapmalarını sağlamaya çalışıyoruz. Asla direkt olarak foruma müdahalelerle değil.

    Bu arada 81 ilde servisimiz olduğuna inanmadığını belirtmişsin ısrarla. Sürekli belirtiyorum bizim servis organizasonumuz INSELBERG firması tarafından yürütülüyor. INSELBERG firmasının PRO2000 markası için ARENA ile birlikte yürüttüğü bir satış ve servis organizasyonu var. Aynı organizasyon MONSTER markası içinde Yetkili Servis olarak görev alıyor, Türkiye genelinde. INSELBERG bu servis organizasyonu ile MIGROS' larda broşür şeklinde bir kağıt form satarak yerinde servis ve ücretsiz adres teslimi kurulum yapıyor. Biz aynı organizasyonu kullanıyoruz. Bizim söylediklerimize inanmıyorsanwww.pro2000.com.tr adresinden INSELBERG firmasını arayıp istediğin il için güncel servis noktası bilgilerini öğrenebilirsin. İstediğiniz ildeki istediğiniz servis noktasına telefonla ulaşarak gerekli bilgilere anında erişebilirsin. İstersen sana en son hali ile servis listesini bana mail adresini bildir mail atayım. Senin inanmadığın servis organizasyonu Türkiye' nin en büyük mağazacılık kanallarında satılan ürünler ile ilgili ( TEKNOSA, VATAN, ARENA, MIGROS vb... ) ve Online satış sitelerinde ( hepsiburada.com, bidolu.com, estore.com.tr vs.. ) bir servis organizasyonudur Ve oldukça etkin kurulum ve yerinde servis çözümü üreten bir organizasyondur. Bu servis organizasyonu PRO2000 markası için 30.000 adet üzerinde PC ve 5000 adet üzerinde notebook ürününe bu yıl içerisinde sadece adrese teslim, kurulum ve yerinde servis çözümü üretmiş bir organizasyondur. Biz ne dersek sonuçta boş. Sen istediğin biçimde bu bilgileri kontrol edebilirsin. Dediğim gibi bu organizasyon gerçekten yaşayan ve bu işin içinden biri olarak söylüyorum gerçekten başarılı bulduğum bir organizasyondur. Kişilerin İstanbul' a ısrarla ürünü yollamak gibi bir zorunluluğu kesinlikle yok. Ama ısrarla bize göndermek istediklerinde tabiki müşterilerimize hayır demiyoruz.

    Dediğim gibi yorumları size bırakıyorum. Açıklamalarımız bunlar. Olabildiğince detaylı açıklama yaptığımı düşünüyorum. Sorularınız yada eleştirileriniz olursa bana lütfen mesaj atın.

    Saygılarımla,

    İlhan YILMAZ
    Genel MÜDÜR


    quote:

    Orjinalden alıntı: darkknight

    Kasimusa katılıyorum ve şunu ekliyorum
    Monster, datron, pro2000 hepsi aynı kasa ve sistemi kullanıyor (keysmart ve cbox marklarının da benzer modelleri var) yani kısaca hepsi aynı üretim sadece dağıtıcıı firmaları biraz farklı.Makina fiyati ile diğerlerine göre oldukça ucuz yalnız bununda bir bedeli var.Satışlarda çok sorun çıkıyor.Ben bizzat kendim aldığım makinada şunlar oldu:İlk aldığımda ölü piksel çıktı ve iade ettim ikincide ekran ve ses kartıyla ilgili bir sorun oldu.Tekrar servise gönderdik.Son gelen makinada ısınmadan dolayı restart olmaya başladı.İlk başta binbir hevesle aldığım makina artık tam bir çileye döndü. Servise her gönderişimin bedelini ben ödedim yaptığım telefon görüşmesinin haddi heabı olmadı.En sonunda tepem attı makinayı iade ettim.Bir günde verdiğim nakit parayı alana kadar akla karayı seçtim ve anca bir hafta içinde aldım inan o da binbir nazla.Ne özür dilediler ne de bi kusura bakmayın dediler.Parayı geri öderken binbir bahane uydurdular yok nakit ödemeleri varmış yok çek bozamamışlar yok havale parasını karşılayamazmışlar ancak anlaşmalı olduğu bankadan hesap açtırırsan gönderirlermiş falan da filan. Anlıyacağın bu markalar sat gerisine karışma mantığıyla çalışıyorlar.100-150$ kadar param havaya gitti ve zarara uğradım.Uyguladıkları bazı satış sözleşmeleri var bunlara çok dikkat et ve mutlaka oku.Çünkü herşeyi kendi lehine göre ayarlamışlar. Bu kadar laftan sonra gel gelelim makinaya; aslına bakarsan makinanın performansı gayet iyi ama dediğim gbibi sorunları var en önemli sorunu ısınma makina aşırı ısınıyor.İşlemcinin olduğu sol bölüm resmen yanıyor ve ordaki dokunun esnemesine ve bozulmasına neden oluyor.Dış kasa çok kaliteli değil çok çabuk çizilebiliyor.Kart okuyucusu çok kullanışlı değil.Birde pil öyle abarttıkları gibi 4,5-5 saat gitmiyor.Çalışır halde maksimum 1,5-2 saat hatta bazen 1 saat.Ama kullanılan işlemci ve grafik kartından dolayı performansı oyunlarda iyi.Sesi gördüğüm diğer laptoplardan daha fazla çıkıyor.Şu an aklıma gelenler bunlar.Ha şunu da söyleyeyim bu makinayı alacaksan internetten sipariş vermek yerine gidebiliyorsan mağazalara git.Orda deniyerek ve birinci elden görerek al daha az sorunla karşılaşırsın böylece.Ha bide teknik servis öyle 86 ilde yok resmen bir hayal.Sen bizzat kendin aldığın mağazaya gönderiyorsun (ben İstanbul'dan almıştım sürekli kargoyla İstanbul'a postaladım).Zaten ana merkezler hep İstanbul'da.Şunuda eklemek istiyorum bu adamlar boş durmuyor ve habira forum sitelerini takip edip kendi firmalarını öven yazılar ve savunmalar yazıyorlar ona göre dikkat et.Bende 2-3 hafta önce notebook hakkında ılıman yazılar yazmıştım ama bu olanlarda sonra böyle bişey imkansız.Umarım bi nebze yardımcı olabilmişimdir.





  • Bence fason mal işine girmeyin derim ben girdim pişmenım,ben casper aldım servisi en çok olan firma türkiyede casper fason mal satanlar arasında.Bu makinelerin kasalarını üreten firanın adresihttp://www.sabioproducts.com girin modellerine bakın bunlar yeni bir model ürettiğinde tüekiyedeki fason satanlarda hemen yeni modelini geitiriyolar.ben niye pişmanım?keşke 200$-300$ daha fazla verseydimde asus,sony..vs markalardan alsaydım.Notebook şuan çalışıyo aöa gel bide bana sor ethernete kablo takılıyken bilgisayar açılmıyo,bekleme modundan çıkcınca cd-rw kayboluyo ortalıklardan,Touchpad düzgün çalışmıyo kullanılmıyacak kadar hemde, ısınma desen hiç soğuk çalıştığını görmedim,birtanede ölü pixel im var,,,,,bikaç azrıza daha var ama onlarıda yazmıyım ağlarsınız.....Yani hiç bu fason işlere girmeyin derim kafanızı bozmaya değmez 200$-300$ boşverin küfü ettiğinize değmiyoo...




  • yaptiginiz aciklama ve bilgilendirme icin tesekkurler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ilhan@fokusshop.com

    Sn. Forum Üyeleri;

    Tartışmaların kendi doğal akışı içerisinde şekillenmesini istedik. Ancak görüyoruz ki halen devam eden ürünümüz ve firmamız hakkında haksız suçlamalar yada yorumlar var. Ve bu açıklamalar insanların kafalarını ister istemez karıştırıyor. Hakkımızda yapılan yanlış yorumlara cevap olması ve kullanıcıların haksız biçimde yanıltılmasını engellemek amacı ile ürünümüz ve Sn. Darkight kullanıcısının yazdıkları ile ilgili detaylı açıklamalar yapmayı gerekli gördük.

    Aşağıdaki mesajlar Darknight kullanıcısının mesajından alınmıştır.

    26 Eylül 2005, 16:18:49

    " asus a6v, datron kn serisi ve monster notebook arasında kararsız kaldım.Daha sonra ilerde upgrade imkanı olur ve fiyatı biraz daha uygun diye monsterın 2.0 GHz Sonoma işlemcili notebookundan aldım.Hemen ikinci gün eklime ulaştı.Paketi heycanla açtım ama notebooku çalıştırınca hevesim kursağımda kaldı zira ölü piksel vardı yine de sistem kurayım belki düzelir umuduyla sistemde kurdum tabiki pek bişey değişmedi.Firmayı aradım geri gönderin dediler.3 gün sonra yenisi geldi bunda da yaklaşık bir hafta sonra ses sorunu çıktı bu da tekrar iade şu an gelecek diğer makinayı bekliyorum. "

    Tarih 14 Ekim 2005, 19:26:26

    " Ben bizzat kendim aldığım makinada şunlar oldu:İlk aldığımda ölü piksel çıktı ve iade ettim ikincide ekran ve ses kartıyla ilgili bir sorun oldu.Tekrar servise gönderdik.Son gelen makinada ... "

    Sayın Darknight kullanıcısı ürünü sipariş etmiş. 1 gün sonra teslim almış. Üründe " 1 ADET ÖLÜ PİXEL " çıkmış. Bizi bu problem bilgisi ile ilgili aramış bizde Yetkili Servise ürünü iletmesini ve bu kanaldan probleminin çözüleceğini söylemişiz. Kendisi ısrarla ürünü bize göndermek istemiş, göndermiş. Bizde ürününü hemen değiştirmişiz. Şimdi soruyorum size; " 1 ADET ÖLÜ PİXEL " çıktığında kaç marka, daha doğrusu hangi notebook markası ürünü değiştiriyor. Değiştiren var mı ? Siz benden daha iyi takip ediyorsunuz bütün markaları !!!! Var mı ? Ben söyliyeyim; YOK !!! Tüm markalarda dünya standartı olan 5 ölü pixel değişime tabi tutulmuyor ve arıza yada problem diye değerlendirilmiyor. Biz Sn. Darknight kullanıcısının " 1 ÖLÜ PİXEL " problemi olan notebook' unu servise almışız. Birebir değiştirmişiz ve geri gönderirken Kargo ücretini ödeyerek göndermişiz. Bu şartlarda söylermisiniz bana nasıl iade etmek istediğinde zorluk çıkartan firma diye nitelenebiliriz ??? Bu arada ürün Sn. Darknight kullanıcısına 3 gün sonra ulaşmış. Biz aslında ürünü aynı gün değiştirdik. Yalnız kendisi Şırnak' da bulunduğu için kargo teslim süresi 2 - 3 gün sürüyor... Bizdeki ürün değişimi süresi aslında kargo ile gelen ürünler için 1 gün yada aynı gündür. Mağazamıza gelen müşterilerimize ise ürünü kontrol ederek anında değişim yapıyoruz.

    Sn.Darknight kullanıcısı 2.notebook' unu 1 hafta kullandıktan sonra üründe ekran ve ses kartı ile ilgili bir problem çıktığını belirtmiş mesajında. Problem Windows' un Media Player'ını çalıştırdığında 1-2 sn. ekranda çizgi çıkıyor vb.. bir problem. Bu konuyu iyice araştırdık, ürünün tüm testleri tekrar tekrar yapıldı. Üründe donanımsal hiçbir problem yok. Kendisine de belirttik bu durumu. Yazılımdan kaynaklanan bir sorun olduğunu ve üründe herhangi bir donanım problemi olmadığını fakat titiz bir kullanıcı olması nedeni ile isterse ürünü hemen iade alabileceğimizi belirttik. Yinede Sn. Darknight' ın ürünle ilgili bir memnuniyetsizliği olmaması ve aldığı ürün içine sinsin diye ürünü tekrar " 2.KERE BİREBİR DEĞİŞTİRDİK. " Kendisi de mesajında belirtmiş zaten bu durumu. Bu arada kendisine ürünü isterse tamamen İADE ederek PARA İADESİ yapabileceğimizi belirtmişiz. Kendisi önce tamamen İADE ETMEYİ KABUL ETMİŞ. Fakat bir kaç gün sonra teknik servisimizi arayarak ürünü İADE ETMEKTEN VAZGEÇTİĞİNİ belirtmiş ve gelecek ürünlerden biri ile ürününün değiştirilmesini talep etmiştir. Bizde Sn. Darknight kullanıcısının servisde bulunan ürününü 2.KEZ BİREBİR DEĞİŞTİRMİŞİZ. İade konusunda problem yarattığımızı düşündüğün firmamızın tavrı bu anlattıklarım. Ve bunu zaten size bizi şikayet eden Darknight belirtmiş yukarıdaki mesajlarında...

    Darknight bu seferde başka bir nedenle üründe problem olduğunu belirterek ürünü bize 3. kez tekrar göndermiş. " En sonunda tepem attı makinayı iade ettim " diye yazmış ama inanın bizi sadece gülümsetiyor bu açıklama. Bazen takıntı noktasında titizlik gösteren yada bazı konularda cidden takıntı yapan insanlar var hayatın içinde. Bu yüzden biz farkında olarak durumun bir an önce kesin çözüm bulma yoluna gitmişiz. Nasıl yani hiçbir müşterimizde problem yok bir tek Darknight' da mı problem ??? Garip gelmiyor mu size !!! Neyse... Biz iade için kendisine kestiğimiz faturayı geri göndermesi gerektiğini, ürünle beraber kendisine gönderdiğimiz çantayı geri göndermesi gerektiğini belirtmişiz. Ayrıca kendisinden para iadesi yapabilmemiz için kendisine ait bir banka hesap numarası istemişiz, doğal olarak. Sn. Darknight bize YTL hesap numarasını bildirmiş fakat ödemeyi USD olarak istediğini belirtmiş. Bizde ödemeyi YTL olarak güncel serbest piyasa kurundan hemen yapabileceğimizi, USD olarakda memnuniyetle yapabileceğimizi yalnız bize USD hesap numarası bildirmesi gerektiğini söylemişiz. Sn. Darknight faturayı göndermemek ve USD hesabı bildirmemek ama illaki bu şartlarda iade etmek için kendi kendine direnmiş bir süre. Bu arada ürünle beraber gelen notebook çantasını ısrarla iade etmemeye çalışmış vs... Kendi kendine bu süreci uzatmış anlıyacağınız. Muhasebe servisimiz doğal olarak eksik evrak, çanta vs.. gelir gelmez ve USD hesabı bildirildiği gün PARA İADESİNİ HEMEN gerçekleştirmiş. " Bir günde verdiğim nakit parayı alana kadar akla karayı seçtim ve anca bir hafta içinde aldım inan o da binbir nazla.Ne özür dilediler ne de bi kusura bakmayın dediler.Parayı geri öderken binbir bahane uydurdular yok nakit ödemeleri varmış yok çek bozamamışlar yok havale parasını karşılayamazmışlar falan da filan. " Sadece gülümsetiyor bu yazı bizi. Biz 1 notebook parası iadesi için müşteriye çek bozamamışız, nakit ödememiz varmış vs.. gibi bir açıklama yaparmıyız sizce ??? Size hiç mantıklı geliyor mu ? Asla, katiyetle böyle bir şeyin olması mümkün değil. Böyle bir açıklama olamaz zaten. Bu arada biz hiç bir firmadan ürün satışı için çek almıyoruz. Yani bozdurulmak üzere kasamızda çekimiz Sn. Darknight' ın dediği gibi maalesef hiçbir zaman için yok. Ayrıca havaleyi hesap sahiplerine ücretsiz olarak İNTERNET ŞUBESİ' nden yapıyoruz. Darknight kullanıcısının kendi kendine söylediği asılsız sözler açıkcası bizi oldukça rahatsız etti. Kendisini gerçekle kesinlikle bağdaşmayan bu sözler nedeni ile kınıyoruz.

    " Şunuda eklemek istiyorum bu adamlar boş durmuyor ve habira forum sitelerini takip edip kendi firmalarını öven yazılar ve savunmalar yazıyorlar ona göre dikkat edin. " demiş Darknight. Bu açıklamayı destekleyen herhangi bir forumdan bana mesajlar bulabilir mi soruyorum kendisine ? Nereye yazmışız bu mesajları ? Böyle birşey kesinlikle söz konusu değil, kesinlikle. Şimdiye kadar forumda bir sürü eleştri yapıldı ürünümüz ile ilgili. Biz olumlu ve olumsuz eleştirileri takip ediyoruz, bunlardan ders almaya ve sorun varsa hemen çözmeye çalışıyoruz. Yani amacımız daha önce belirttiğim gibi foruma müdahele ederek insanları yanlış yönlendirmek değil kesinlikle. Ama kullanıcıların deneyim, görüş ve beklentilerinden hareketle ürünümüzü geliştirmeye tabiki çalışıyoruz. Ürünümüzde bir dönem klavye sorunu olduğunu yazdılar hemen çözüm bulundu. Isınma sorunu var denildi şu an ısınma sorunu tamamen ortadan kaldırıldı. Biz sizin söyledikleriniz ile ürünümüzü ve yaptığımız işi en iyi hale getirmeye ve doğal süreç içerisinde kullanıcıların gerçekten aldıkları üründen memnun olarak bireysel yorumlarını olumlu yapmalarını sağlamaya çalışıyoruz. Asla direkt olarak foruma müdahalelerle değil.

    Bu arada 81 ilde servisimiz olduğuna inanmadığını belirtmişsin ısrarla. Sürekli belirtiyorum bizim servis organizasonumuz INSELBERG firması tarafından yürütülüyor. INSELBERG firmasının PRO2000 markası için ARENA ile birlikte yürüttüğü bir satış ve servis organizasyonu var. Aynı organizasyon MONSTER markası içinde Yetkili Servis olarak görev alıyor, Türkiye genelinde. INSELBERG bu servis organizasyonu ile MIGROS' larda broşür şeklinde bir kağıt form satarak yerinde servis ve ücretsiz adres teslimi kurulum yapıyor. Biz aynı organizasyonu kullanıyoruz. Bizim söylediklerimize inanmıyorsanwww.pro2000.com.tr adresinden INSELBERG firmasını arayıp istediğin il için güncel servis noktası bilgilerini öğrenebilirsin. İstediğiniz ildeki istediğiniz servis noktasına telefonla ulaşarak gerekli bilgilere anında erişebilirsin. İstersen sana en son hali ile servis listesini bana mail adresini bildir mail atayım. Senin inanmadığın servis organizasyonu Türkiye' nin en büyük mağazacılık kanallarında satılan ürünler ile ilgili ( TEKNOSA, VATAN, ARENA, MIGROS vb... ) ve Online satış sitelerinde ( hepsiburada.com, bidolu.com, estore.com.tr vs.. ) bir servis organizasyonudur Ve oldukça etkin kurulum ve yerinde servis çözümü üreten bir organizasyondur. Bu servis organizasyonu PRO2000 markası için 30.000 adet üzerinde PC ve 5000 adet üzerinde notebook ürününe bu yıl içerisinde sadece adrese teslim, kurulum ve yerinde servis çözümü üretmiş bir organizasyondur. Biz ne dersek sonuçta boş. Sen istediğin biçimde bu bilgileri kontrol edebilirsin. Dediğim gibi bu organizasyon gerçekten yaşayan ve bu işin içinden biri olarak söylüyorum gerçekten başarılı bulduğum bir organizasyondur. Kişilerin İstanbul' a ısrarla ürünü yollamak gibi bir zorunluluğu kesinlikle yok. Ama ısrarla bize göndermek istediklerinde tabiki müşterilerimize hayır demiyoruz.

    Dediğim gibi yorumları size bırakıyorum. Açıklamalarımız bunlar. Olabildiğince detaylı açıklama yaptığımı düşünüyorum. Sorularınız yada eleştirileriniz olursa bana lütfen mesaj atın.

    Saygılarımla,

    İlhan YILMAZ
    Genel MÜDÜR


    quote:

    Orjinalden alıntı: darkknight

    Kasimusa katılıyorum ve şunu ekliyorum
    Monster, datron, pro2000 hepsi aynı kasa ve sistemi kullanıyor (keysmart ve cbox marklarının da benzer modelleri var) yani kısaca hepsi aynı üretim sadece dağıtıcıı firmaları biraz farklı.Makina fiyati ile diğerlerine göre oldukça ucuz yalnız bununda bir bedeli var.Satışlarda çok sorun çıkıyor.Ben bizzat kendim aldığım makinada şunlar oldu:İlk aldığımda ölü piksel çıktı ve iade ettim ikincide ekran ve ses kartıyla ilgili bir sorun oldu.Tekrar servise gönderdik.Son gelen makinada ısınmadan dolayı restart olmaya başladı.İlk başta binbir hevesle aldığım makina artık tam bir çileye döndü. Servise her gönderişimin bedelini ben ödedim yaptığım telefon görüşmesinin haddi heabı olmadı.En sonunda tepem attı makinayı iade ettim.Bir günde verdiğim nakit parayı alana kadar akla karayı seçtim ve anca bir hafta içinde aldım inan o da binbir nazla.Ne özür dilediler ne de bi kusura bakmayın dediler.Parayı geri öderken binbir bahane uydurdular yok nakit ödemeleri varmış yok çek bozamamışlar yok havale parasını karşılayamazmışlar ancak anlaşmalı olduğu bankadan hesap açtırırsan gönderirlermiş falan da filan. Anlıyacağın bu markalar sat gerisine karışma mantığıyla çalışıyorlar.100-150$ kadar param havaya gitti ve zarara uğradım.Uyguladıkları bazı satış sözleşmeleri var bunlara çok dikkat et ve mutlaka oku.Çünkü herşeyi kendi lehine göre ayarlamışlar. Bu kadar laftan sonra gel gelelim makinaya; aslına bakarsan makinanın performansı gayet iyi ama dediğim gbibi sorunları var en önemli sorunu ısınma makina aşırı ısınıyor.İşlemcinin olduğu sol bölüm resmen yanıyor ve ordaki dokunun esnemesine ve bozulmasına neden oluyor.Dış kasa çok kaliteli değil çok çabuk çizilebiliyor.Kart okuyucusu çok kullanışlı değil.Birde pil öyle abarttıkları gibi 4,5-5 saat gitmiyor.Çalışır halde maksimum 1,5-2 saat hatta bazen 1 saat.Ama kullanılan işlemci ve grafik kartından dolayı performansı oyunlarda iyi.Sesi gördüğüm diğer laptoplardan daha fazla çıkıyor.Şu an aklıma gelenler bunlar.Ha şunu da söyleyeyim bu makinayı alacaksan internetten sipariş vermek yerine gidebiliyorsan mağazalara git.Orda deniyerek ve birinci elden görerek al daha az sorunla karşılaşırsın böylece.Ha bide teknik servis öyle 86 ilde yok resmen bir hayal.Sen bizzat kendin aldığın mağazaya gönderiyorsun (ben İstanbul'dan almıştım sürekli kargoyla İstanbul'a postaladım).Zaten ana merkezler hep İstanbul'da.Şunuda eklemek istiyorum bu adamlar boş durmuyor ve habira forum sitelerini takip edip kendi firmalarını öven yazılar ve savunmalar yazıyorlar ona göre dikkat et.Bende 2-3 hafta önce notebook hakkında ılıman yazılar yazmıştım ama bu olanlarda sonra böyle bişey imkansız.Umarım bi nebze yardımcı olabilmişimdir.







  • bilgisayar alırken önce kararı iyi vermek lazım insan aldığı şeye güven duymak ister. bu da markadan başlıyor 18 sene önce bir ibm vardı şimdi ise birsürü marka var eğitim düzeyi arkadaş ve yetiştirilme tarzı birleşip bunu ortaya koyuyor. masaüstü toplarken markaya değil performansa bakıyorum ama laptopa gelince işler değişiyor. o kadar paranın bir anda verilerek mala çevrilmesi insanı korkutuyor. ben okadar parayı pro2000 için harcamazdım firma yetkilileri kızmasınlar. marka yaratmak ürün satmaktan daha zordur çünkü marka ürünün ötesindedir. bunu yapabilirseniz başarılısınız demektir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zacky -- 30 Kasım 2005, 1:27:52 >
  • Arkadaşlar pro2000 bomba gibi geliyor sadece reklamı eksik insanlar duymadığı ürünleri almaya pek yanasmıyor ama arastırırlarsa ne kadar sağlam bir firma olduğu belli olur arkasında inselberg var arena var ilerde çok daha yaygınlaşacak büyük teknoloji mağzalarının hepsinde zaten pro2000 mevcut
  • Her nekadar Pro2000 in iyi bir marka olduğunu söyleyen arkadaşlara saygı duysamda, onlara katılamıyorum.
    Şöyleki; bugün itibariyle (22.01.2007) hala serviste olan bir bilgisayarım var Pro2000 de. İzmir'de Pro2000 in yetkili bayisi olan bir teknik servise 15.12.2006 tarihinde verdiğim bilgisayarın çeşitli sebeplerden hala bana ulaşmadı.

    Belirtilen sebep, anakart arızasıydı ki ben 1.5 ay boyunca neredeyse her Allah'ın günü hem İzmir'i hem İstanbul Pro2000 i aradım ve cihazın durumunu sordum. Bana anakartın ellerinde olmadığını yurtdışından isteyeceklerini bile söylediler. Nasıl olduysa muadili bir anakartı vermediler. Anlayın artık. Sonuçta yine aynnı kartı bulamadıklarını ve muadilli bir kart yollayacaklarını belirttiler. Ama başka bir dert başladı ki o da CPU sununda yeni gelecek olmasıydı. "Anakartınız geldi ama CPU nuzu bekliyoruz" cevabını da son 2 haftadır alıyorum.
    Pro2000 deki arkadaşlar da artık çokmu alışık bir durumdur bilmiyorum, "bir bilgisayarın 1.5 aay boyunca serviste kalmasına" normal birdurummuş gibi tepki veriyorlar.

    Anlamış değilim.




  • arkadasım sırf senin için forma üye oldum oncelik le ben bir pro2000 laptop kulanıcısıyım bu msj da sana laptop umdan atıyorum sana kısa ca sunu soyle ye bilirim ki leptop gercek ten güzel fakat
    ben aldığımada alcağımada pişman oldum diye bilrsin ki hem iyi diyosun hemde kotu ewt cunku aldığımda dvd-rw si yazmıyodu değiştirmek için servise gonderdim ban ikinci elbir rw takmıslar we haperlorumu patlatmıslar daha sonra bunları yaptılar yeni rw taktılar fakat 3 ay sonra ekran bozuldu Allah razı olsun inselberk ten laptob u değiştirip sıfırını werdiler daha sonra yeni laptop un 4 ay kullandım yine ekranı bozuldu yine değiştirdiler 4 ay sonra yine bozuldu ekanı goturdum yine Allah razı olsun 1 gunde ekranı değiştirip bana laptop umu werdiler yani anlıyacağın kardeşim inselberk e helal olsun werdikleri urunun arkasındalar tum markalarda olmayan teknik serwis bunlada war adamlar arı gibi calısıyo haaaaa belkide bu benim sansımdır ama PRO2000 İN C SERİSİNDE BU PROBLEM WARMIS c serisini alma diyeceğim warsa baska bi seiden al bu haldeyken bile PRO2000 İN tüm ürünlerini tawsiye ediyorum ama C serisin den uzakdur




  • Merhaba,
    Öncelikle aldığınız servisten memnun olmanıza sevindim. Fakat, nasıl olurda devamlı arızalanan bir bilgisayardan memnun kalırsınız anlayamıyorum. Belki ev kullanıcısı olarak bu durum sizi rahatsız etmiyor olabilir (kaldı ki, ben olsam evde kullandığım bilgisayarın dahi devamlı aıza çıkarmasından çok rahatsız olurum ) fakat ben 100 den fazla PC den oluşan bir sistemde sadece 1 değil 2 değil 10 larca bilgisayarın teker teker arıza çıkarması durumunu bir gözünüzün öüne getirmenizi rica ediyorum.
    Siz devamlı bilgisayarınız yenilenirken, dosyalarınızı ordan oraya yüklemekten sıkılmadıysanız, bilgisayarınızı her defasında tekrar konfigüre etmek sorun yaratmıyorsa ne diyebilirim, Ne Mutlu Size ..

    Saygılarımla.

    Ersin Koçal
    Bilgi Sistemleri Sorumlusu\ Bilg. Müh.
  • ALINTIDIR:
    25 Mart 2007; 19:10:24

    Merhaba,
    Öncelikle aldığınız servisten memnun olmanıza sevindim. Fakat, nasıl olurda devamlı arızalanan bir bilgisayardan memnun kalırsınız anlayamıyorum. Belki ev kullanıcısı olarak bu durum sizi rahatsız etmiyor olabilir (kaldı ki, ben olsam evde kullandığım bilgisayarın dahi devamlı aıza çıkarmasından çok rahatsız olurum ) fakat ben 100 den fazla PC den oluşan bir sistemde sadece 1 değil 2 değil 10 larca bilgisayarın teker teker arıza çıkarması durumunu bir gözünüzün öüne getirmenizi rica ediyorum.
    Siz devamlı bilgisayarınız yenilenirken, dosyalarınızı ordan oraya yüklemekten sıkılmadıysanız, bilgisayarınızı her defasında tekrar konfigüre etmek sorun yaratmıyorsa ne diyebilirim, Ne Mutlu Size ..

    Saygılarımla.

    Ersin Koçal
    Bilgi Sistemleri Sorumlusu\ Bilg. Müh.





    acıkca soylemek gerekir se gercekten memnunum ama dediğim gibi ekranı bozuldu we bunun nedeninin seriden kaynaklandığını soylediler bana yeni bir ekran taktılar we takılan ekranada ayriyeten 2 yıl garanti werdiler buyuzden memnunum ama sunuda soyliyim gercekten bole bişe olmasa cok daha iyi olurdu ozellik bakımın dan da fiyatolarak diğer laptoplarla kıyasladığımızda gercek ten fiyatı cok uygun cift fan war günlük sabit 15 saat kullanıyorum we suana kadar kasasından hiçbir problem yasamadım tekrar yineliyorum inselberg e cok teşekkürler bana problem yaratmadıkları için bu arda benim laptop un adı:PRO2000 P2NC300N NOTEBOOK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasan69 -- 25 Mart 2007; 23:23:07 >




  • pro2000 p2nc300n modelindeki laptop u bende kullanıyorum yaklasık 3 yıldır kullanıyorum gayette memnunum ilk başlarda ekranı duvara çarpmıştım bi sorun olmuştu ama servisine vermiştim bana yeni ekranı takıp 1 hafta gecmeden geri yolladılar şimdi diceksin sen ana servise yakın oturuyorsun erken gelıo dıe ama ben Bursa'nın ilçesinde oturuyorum ve ist. e yolladılar bilgisayarı gayette kısa sürede geldi kısaca memnunum
  • Tavsiye Etmeem Casper toplama olabilir ama yuksek performas gücüne sahip
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.