Şimdi Ara

PORT SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yazılım Versiyonu:

    v1.7_181221

    Donanım Versiyonu:

    Archer C5v v1 00000000


    Türknet aboneliğim için gönderilen bu modemle bir çok sorun yaşadım. Port yönlendirmesi için satın aldığım statik ip ile yönlendirme yaptığımda TCP protokolü yönlendirmelerim başarılı olsada hiçbir UDP portu açık gözükmüyor hiçbir şekilde.


    ISP servisi ile konuştum modem Türk Telekoma ait onlarla görüşün dediler Türk Telekom tarafında muhattap bulamadım. Bu modem de Türk Telekom tarafından lokalize edilmiş bir firmware kullanıyor yani desteği de yok Tp-Link tarafında. Bu port yönlendirme sorunu ile yaklaşık 1 aydır boğuşuyorum yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.


    EDIT: Türk Telekom ile görüştüm hiçbir şekilde yardımcı olamayacaklarını söylediler. TürkNet kanalına başvurdum onlarda hiçbir aksiyon alamayacaklarını söylediler bu konu hakkında ve Bir network uzmanı ile görüşmemi tavsiye ettiler yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.








  • hocam bende benzer bir sorunu airties modemde yaşamıştım port açıyordum kontrol ettiğim zaman kapalı görünüyordu daha sonra farkettim benim ev içi ağımda kapalı görünüyormuş sadece, arkadaşıma dentirdiğim zaman sorun olmadan girdi o porta belkide sizinkide benzer bir sorun olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Djdy -- 3 Haziran 2021; 5:37:26 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.