Şimdi Ara

Polo Classic Hakkında Yorumlar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
2
Favori
31.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2000-2001 model bir polo classic almayı düşünüyorum elimde 15000 tl nakit para var

    kullanan arkadaşlardan araç hakkındaki düşüncelerini almak istiyorum.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Polo Classic Hakkında Yorumlar

    Volkswagen Polo Classic, uzun yıllardır piyasada olan, beğenilen bir araçtır. Kullanıcı yorumları, aracın güçlü ve zayıf yönlerini ortaya koymaktadır.

    Volkswagen Polo 1.6 Classic, 1998 modelinin kullanıcı yorumları, aracın güvenilir ve dayanıklı olduğunu göstermektedir. Yakıt verimliliği ve düşük bakım maliyetleri de sıkça dile getirilmektedir. Ancak bazı kullanıcılar, aracın iç mekanının dar ve konforsuz olabileceği konusunda yorum yapmıştır.

    Polo Classic tutulan modeli, geniş bir bagaj hacmi ve konforlu bir sürüş deneyimi sunmasıyla bilinmektedir. Volkswagen Polo Classic yorumları genel olarak olumludur ve araç, fiyatına göre iyi bir değer olarak görülmektedir.

    Kullanıcılar, aracın performansından ve yol tutuşundan memnun kalmaktadırlar. Polo Classic, şehir içi ve uzun yolculuklar için uygun bir seçenek olarak kabul edilmektedir. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar aracın gürültülü olabileceği konusunda yorum yapmıştır.

    Volkswagen Polo Classic kullanıcı yorumları, aracın güvenilir, dayanıklı, yakıt tasarruflu ve uygun fiyatlı bir seçenek olduğunu göstermektedir. Ancak, dar iç mekan ve gürültü seviyeleri bazı kullanıcılar için bir sorun teşkil edebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • benzinli 1.6 polo classic sahibiyim.
    araç 150.000 km'yi devirdi. şuana kadar 1 kere sol cam motorunun lastiği değişti. yani sıkıntı sorun çıkartan bir araç değil.
    yakıt tüketimi yeni nesil araçlara göre yüksek olsa da gayet iyi seviyede. 100 kilometredeki yakıt tüketimi (opet-shell ile9) lpg ile ankara şehir içi 8-8,5 lt, istanbulda 10-10,5 lt. şehir dışında 100 km'de 7lt kadar oluyo.
    kasası hafif olduğundan ve 1,6 motora sahip olduğundan dolayı hızlanması oldukça iyidir.
    yüksek hızlarda (110km üstü) içerideki motor ve yol sesi rahatsız edici olabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etkinus

    benzinli 1.6 polo classic sahibiyim.
    araç 150.000 km'yi devirdi. şuana kadar 1 kere sol cam motorunun lastiği değişti. yani sıkıntı sorun çıkartan bir araç değil.
    yakıt tüketimi yeni nesil araçlara göre yüksek olsa da gayet iyi seviyede. 100 kilometredeki yakıt tüketimi (opet-shell ile9) lpg ile ankara şehir içi 8-8,5 lt, istanbulda 10-10,5 lt. şehir dışında 100 km'de 7lt kadar oluyo.
    kasası hafif olduğundan ve 1,6 motora sahip olduğundan dolayı hızlanması oldukça iyidir.
    yüksek hızlarda (110km üstü) içerideki motor ve yol sesi rahatsız edici olabiliyor.
    Genel olarak rahat, yumuşak kullanımlı bir araç. Benim kayınpederde bir tane vardı, çıkardığı problemler:
    - 10 senede 3-4 defa Doğuş Oto servisinde debriyaj teli değişti. Ya kronik bir problem var, veya bu parçanın düzgün takması zor bir iş. parçayı değiştirmek de bayağı uzun sürüyor, işçilik masrafı yüksek oluyor. En sonunda kavga dövüş bedavaya değiştirttik. Debriyaj balatası da erken değiştirilmişti (vw balataları güya çevreci malzeme kullanmak için daha zayıf oluyormuş), servis bu iki problemin debriyajı kötü kullanmaktan oluştuğunu iddia ediyordu ama öyle değil.
    - 2 veya 3 defa çok soğuk havalarda kapı kilidinin içinde bir şeyler dondu. anahtarı sokup çevirince bir kırılma hissediliyor ve o kapı iptal oluyor.
    - önü çıkartılan tipte teybi bozuluyor, temassızlıkla başlıyor sonra hiç çalışmıyor.
    -fren diskleri yamuldu ve titreme yaptı, değiştirmek zorunda kaldık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-AFB8954A9

    Genel olarak rahat, yumuşak kullanımlı bir araç. Benim kayınpederde bir tane vardı, çıkardığı problemler:
    - 10 senede 3-4 defa Doğuş Oto servisinde debriyaj teli değişti. Ya kronik bir problem var, veya bu parçanın düzgün takması zor bir iş. parçayı değiştirmek de bayağı uzun sürüyor, işçilik masrafı yüksek oluyor. En sonunda kavga dövüş bedavaya değiştirttik. Debriyaj balatası da erken değiştirilmişti (vw balataları güya çevreci malzeme kullanmak için daha zayıf oluyormuş), servis bu iki problemin debriyajı kötü kullanmaktan oluştuğunu iddia ediyordu ama öyle değil.
    - 2 veya 3 defa çok soğuk havalarda kapı kilidinin içinde bir şeyler dondu. anahtarı sokup çevirince bir kırılma hissediliyor ve o kapı iptal oluyor.
    - önü çıkartılan tipte teybi bozuluyor, temassızlıkla başlıyor sonra hiç çalışmıyor.
    -fren diskleri yamuldu ve titreme yaptı, değiştirmek zorunda kaldık.

    Alıntıları Göster
    99 model polo clasic aldım 100 bg otomatik. daha önce 92 doğan vardı onunla lpg de hemen hemen aynı yakıyor. 1 lt lpg ile 10 km yapıyor. biraz fazla yakıyor gibi 1000 km yol yaptım 10 günde. tofaştan sonra çok fark etti benim için :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: potanak

    99 model polo clasic aldım 100 bg otomatik. daha önce 92 doğan vardı onunla lpg de hemen hemen aynı yakıyor. 1 lt lpg ile 10 km yapıyor. biraz fazla yakıyor gibi 1000 km yol yaptım 10 günde. tofaştan sonra çok fark etti benim için :)

    Alıntıları Göster
    konu hort olmuş bu konuyu açtıktan 1 hafta sonra 2005 kia picanto aldım 13500 e,arabaya gerçekten ihtiyacım vardı ve ilaç oldu bana 14750 ye sattım 1,5 ay önce,şimdi de 2004 Astra G Elegance Otomatik aldım ve acaip memnunum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E2BECF3D0

    konu hort olmuş bu konuyu açtıktan 1 hafta sonra 2005 kia picanto aldım 13500 e,arabaya gerçekten ihtiyacım vardı ve ilaç oldu bana 14750 ye sattım 1,5 ay önce,şimdi de 2004 Astra G Elegance Otomatik aldım ve acaip memnunum

    Alıntıları Göster
    Öncelikle hayırlı olsun arabanız... Ben de Polo Classic sahibi olduğum için hemen konuya bakma ihtiyacı duydum, başka bakan olursa diye bir kaç bilgi vereyim.

    Polo Classic öyle çok sorun çıkartan bir araç değil. Fakat sorun çıktığı zaman da her usta altından kalkamıyor, onu söylemeliyim. 4-5 ustaya gösterdiğim su eksiltme sorunu her seferinde "Bir şey yok" diye yorumlanmıştı fakat daha sonra memlekete gidip akrabama gösterdiğimde su borularının eskidiği için eksilttiğini söylemişti. Çoğu usta anlamadı bile ne olduğunu.

    Buji değiştirmesi zordur, bir Fiat'ın bujisi 15 dk'da değişirken Polo Classic'te motor kapağının kalkması gerekir, bir kaç saat alır.

    Bakımlarını aksatmadığınız sürece sizi üzmez. Yaşıtı arabaların motoru bitmeye başlarken Polo Classic hala otobanda coşar. :)




  • Bendede 2001clasic var. Yakiti asiri fazla. Sehir ici konya da 40 kurus yakiyor. Satmayi dusunuyoru
    m

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • CYBORGXXX C kullanıcısına yanıt
    Valla hocam bende tam polo clasic alıyordum ki son anda vazgeçip 97 Corolla aldım konyada yaşıyorum bende, 40 kuruşu benzindemi yakıyor gazdamı ?
  • tcdd4242 kullanıcısına yanıt
    Benzini hic olcmedim. Tupte 38-40 kurus arasi yakiyor. Ocagima incir agaci dikecek valla.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • CYBORGXXX C kullanıcısına yanıt
    O zaman iyiki almamışım ya.Benim Corolla şuan tüpte 23-25 kuruş yakıyor maşallah diyeyim bari

    Ama bana sizin değerler biraz fazla geldi sanki gaz ayarında bir sıkıntı olabilir veya beyinde
  • CYBORGXXX C kullanıcısına yanıt
    Sizinkinde bi sıkıntı var. O kadar yakmaması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bujileri degistirip tekrar atar yaptircam. Ins. Duser. Yoksa satarim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar bende de 2001 trendline 6kv2 1.6 75 hp ALM 8v motorlu bir polo vardı.motorunun ivmesinden ve o göstergelerden sonra xaten daha bişey dememe gerek kalmıyor o zevk bambaşka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 1998 bir polo var genel olarak memnunum ama soğuk havalarda ve uzun süre kullanmadığımda araba çalıştrırken zorlanıyoruz. marş 5-6 kez denemeden sonra basıyor.

    Acaba ne önerirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan330

    bende 1998 bir polo var genel olarak memnunum ama soğuk havalarda ve uzun süre kullanmadığımda araba çalıştrırken zorlanıyoruz. marş 5-6 kez denemeden sonra basıyor.

    Acaba ne önerirsiniz

    motor yağı 10-40 mı? bujiler-akü sağlam mı?
  • etkinus kullanıcısına yanıt
    bujiler sağlam

    motor yağı kısmını sorduğunuzu anlayamadım .

    akü ye de bu hafta baktırıcam
  • serkan330 S kullanıcısına yanıt
    motor yağının kalınlığıyla, akıcılığıyla alakalı. kalın yağlar kışın daha fazla katılaştığı için motor ilk çalışmada zorlanabiliyo. çeşitli markaların yağları var piyasada, ama hangi marka olursa olsun bizim motorda 10w-40 cinsi motor yağı olmalı.
  • etkinus kullanıcısına yanıt
    ona dikkat ederim. ama söylediğim havalar çok soğuk havalar değil.

    mesela istanbuldaki geçen hafta . yağmurluydu çalışıtıramadım . 10 dk ka.

    acaba sorun nerde ctesi bosch servise götürüp baktırıcam akü ve diğer şeylerine bilgisayara bağlayıp

    genel de bu sorun hareret müşrü krank sensörü benzin pompası veya ateşleme bobini diyenler var veya boğaz kelebeği

    ama hangisidir bilemiyorum
  • O sorun bende de oluyordu zorlanıyordu ama bazen 1 de bazen de 2 marşta alıyordu.sanki akü azalmış gibi 5 saniye basıyorum anca alıyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wv 98 model aracım çok soğuk havalarda kapı kilidinin içinde bir şeyler dondu. anahtarı sokup çevirince bir kırılma hissediliyor ve o kapı iptal oluyor. ön kapılar tamamen iptal oldu açılmıyıor ne içten ne dıştan arka kapılar acılıyor bu konu hakkında bilgisi olan varmı

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.