Şimdi Ara

Forged motor hakkında öneri/tavsiye - 207 le mans-

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
5.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. 20 gün kadar önce araç tavsiyesi hakkında sizlerden yardım istemiştim. Bunun için tekrar teşekkürler.
    http://forum.donanimhaber.com/m_94774223/f_//tm.htm#94774223
    Kısmet olursa bir araç ile anlaştım,,, Bir aksilik olmaz ise alacağım....

    Araç için aklımdaki uprage parçalar şu şekilde (araç stock);

    -Dr.Ecu veya mehmet gazihan yazılım (tahminen 210-220hp)
    -Yazılım sonrası verimlilik için Seat Sport Intercooler
    -5cm Eibach yay
    -Wössner forged piston
    -ZRP forged kollar
    -HKS mantar filtre veya Green short ram air filtre
    -Custom turbo boruları (Krom)
    -Basınç göstergeleri için aklımda bir şey yok genüz. Tahminen Shadow-hks
    -Hks blow off
    -Egzoz işini bilmiyorum, iskender ustaya danışmam gerek. Sesli bir şey istemiyorum, polisler ile uğraşamam.
    -Double teyp (daha araştırmadım)


    Şimdilik aklımdakiler bunlar. Unuttuklarımda var tabi bu liste içerisinde. Bu konularda çok çok yeniyim. Bu zamana kadar hep motosiklet üstündeydim. Danışıp, araştırdığım kadarıyla bu ürünleri not ettim. Maddiyat çok sorun değil ama uçuk paralarda düşünmüyorum. 10.000Tl yeterli...
    Bu arada aracın motor R56, cooper S ile aynı motor kullanılıyor. Standart 175 hp.

    Tahminen turboyu büyütmeden 280bg kadar alabilirim güzel bir egzoz sistemi ile birlikte. Bakalım, zaman neler göstericek
    İşler umduğum gibi gider ise inceleme konusu açacağım araç hakkında.







  • Düşündüğünüz araç nedir?
  • Roland Deschain kullanıcısına yanıt
    Başlıkta yazdığı gibi 207 le mans...
    Eğer araç cacık çıkarsa 207rc.
    Rc, lemans modeline göre daha donanımlı... Le mans'da sınırlı sayıda üretimle dikkat çekiyor. Şuan ülkemizde 44 veya 43 adet var

     Forged motor hakkında öneri/tavsiye - 207 le mans-
     Forged motor hakkında öneri/tavsiye - 207 le mans-
     Forged motor hakkında öneri/tavsiye - 207 le mans-



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baba Naber -- 5 Ağustos 2014; 11:53:38 >




  • 1.6 THP değil mi motor? EP6DTS kodlu motor?
  • *President* kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam. PSA ve BMW grubun ürettiği motor.

    2006–2010 Peugeot 207 RC
    2007–2010 Mini Cooper S
  • Aracın dışına dokunmama kararınız yerinde olmuş. Bu arabayı alıp da standart bir otomobilmiş gibi dışına takıp takıştıranlar var.

    Evlerden ırak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi yağ sıkıntısı vardı diye hatırlıyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 207 GT, RC yağ yakıyor hepsi. Ama Polo GTI kadar çok değil diye biliyorum.
  • DolceVita. Aynen, kesinlikle dış müdahalede bulunmayacağım.

    Thomassee-DXM06 Aracı çok sıkıştırdığımızda 4.000-5.000km'de 600-900ml kadar yağ yakıyor.
    Bu tarz araçların hepsi yağ yakar... Fakat makul seviyelerdedir.

    Canını çıkarmadan kullandığımızda ise 5.000km için konuşacaksak 200ml civarı yakıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baba Naber

    DolceVita. Aynen, kesinlikle dış müdahalede bulunmayacağım.

    Thomassee-DXM06 Aracı çok sıkıştırdığımızda 4.000-5.000km'de 600-900ml kadar yağ yakıyor.
    Bu tarz araçların hepsi yağ yakar... Fakat makul seviyelerdedir.

    Canını çıkarmadan kullandığımızda ise 5.000km için konuşacaksak 200ml civarı yakıyor



    Güzel setup düşünmüşsün hacı

    Gerçi aldığında da üstünde belli tesisat vardır illa ki

    Tech turkey sitesine de bak biraz.

    Burda sanayici adam bulunmaz




  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    Bütün seçimlerimde oradaki araç sahiplerine danıştım zaten. İzin olaylarını erken halledebilirsem 41.000TL satılan lemans var. Onun sahibiylede görüştük... Direk kapatmam yapmayı düşünüyorumda...

    Hayırlısı, kısmet. Keşke Türkiyede olsam şuan
  • Baba Naber kullanıcısına yanıt
    Peki neden bu motor için kol piston değiştirmeyi düşünüyorsun?
  • *President* kullanıcısına yanıt
    Aracı yüklemeye başladığımda mecburen değiştirmek zorunda kalacağım. Turbo büyüyecek, egzoz, pipe out, stage 4 yazılım derken.... Pistonlar dayanmayacak haliyle...

    Birde bu aracı uzun yıllar binmek için alacağım. Zaten doğru düzgün zamanım olmayacak, işte izinlerde filan senede 40 gün anca
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baba Naber

    Aracı yüklemeye başladığımda mecburen değiştirmek zorunda kalacağım. Turbo büyüyecek, egzoz, pipe out, stage 4 yazılım derken.... Pistonlar dayanmayacak haliyle...

    Birde bu aracı uzun yıllar binmek için alacağım. Zaten doğru düzgün zamanım olmayacak, işte izinlerde filan senede 40 gün anca

    Normalde 1.8 barda yürüyor diye biliyorum. Bu yüzden kol piston değişikliğine gerek var mı emin değilim. İyice araştırın paranız boşa gitmesin




  • *President* kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler bilgi için. Bilgi almak için böyle bir konu açtım zaten Ben bir bakiyim bu olaya... Fakat Türkiye ve avrupada gördüğüm kadarıyla herkes piston-kola girişmiş.

    Özgürle daha konuşamadık doğru düzgün, esas bilgi alacağım kişi oda işte zaman, zaman....
    Kendi yaptığı aracı:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baba Naber

    Çok teşekkürler bilgi için. Bilgi almak için böyle bir konu açtım zaten Ben bir bakiyim bu olaya... Fakat Türkiye ve avrupada gördüğüm kadarıyla herkes piston-kola girişmiş.

    Özgürle daha konuşamadık doğru düzgün, esas bilgi alacağım kişi oda işte zaman, zaman....
    Kendi yaptığı aracı:

    Bunun sebebini net bir şekilde anlamak lazım. Projeniz aslında chip tuning ile sınırlı, yani turbo büyümeyecek aman aman bir basınç artışı olmayacak vs. Bu yüzden kol piston gerekmeyebilir ki ucuz parçalar değiller. Bir de tüm işlemleri yaptıktan sonra DR.ECU ile görüşüp güzel bir yazılm yaptırın ama en son bu işlem. Öncen yazılım yaparsanız aracın üstündeki değişikliklerden sonra tekrar yaptırmanız gerekecek.

    Daha önce yapmış birinden yardım almak zaten en güzeli. Yani sizin güç hedefiniz için kol piston değişikliği gerekli midir? bunu iyice araştırın. Tech de sizin aracınızla ilgili 500 sayfalık konu var




  • *President* kullanıcısına yanıt
    quote:

    Aracı yüklemeye başladığımda mecburen değiştirmek zorunda kalacağım. Turbo büyüyecek, egzoz, pipe out, stage 4 yazılım derken.... Pistonlar dayanmayacak haliyle...


    İleride turboyu büyüteyeceğimden bahsetmiştim bir önceki mesajımda. 1.8-9 bar civarı hedefliyorum. Haliyle kollar dayanmayacaktır bu basınca.

    Şuan ilk mesajımda bahsettiğim piston 1750TL kol 750-1000 TL civarları. Yazılım için 500-600 civarı isteniyor.

    Şuan 1117 sayfa var. Aşağı yukarı yarısını okudum, okumaya devam ediyorum. Teşekkürler ilginiz için.
  • Aldın mı arabayı hacı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baba Naber

    quote:

    Aracı yüklemeye başladığımda mecburen değiştirmek zorunda kalacağım. Turbo büyüyecek, egzoz, pipe out, stage 4 yazılım derken.... Pistonlar dayanmayacak haliyle...


    İleride turboyu büyüteyeceğimden bahsetmiştim bir önceki mesajımda. 1.8-9 bar civarı hedefliyorum. Haliyle kollar dayanmayacaktır bu basınca.

    Şuan ilk mesajımda bahsettiğim piston 1750TL kol 750-1000 TL civarları. Yazılım için 500-600 civarı isteniyor.

    Şuan 1117 sayfa var. Aşağı yukarı yarısını okudum, okumaya devam ediyorum. Teşekkürler ilginiz için.

    Bu motor zaten overboost modda 2 barda yürümüyormuydu stock olarak?




  • Ben 1.4 motorumda turboyu (IHI VL36) 1.7 barda yürütebiliyorum bence 1.8, 1.9 barda RC kol falan çıkarmayacaktır :)
    GT ile RC'nin egzantrik mili aynı mı? Belki bu modifiye edilebilir.

    Birde bu tarz araçlarda en nefret ettiğim şey abartı blow-off sesi. Araç zaten 1.8 barda falan yeterince hoş bir turbo emiş sesi ve dump valve sesi çıkaracaktır. Birde abartı bir blow-off takıp çok düşük devirde bile puf puf gezmenin mantığını anlamıyorum. Bence çok amele işi oluyor o şekilde. Panora'da haftasonu bir tane RC turluyor aynı bu şekilde sürekli puf puf sesi. Komik oluyor baya.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.