Şimdi Ara

Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R) (380. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.881
Cevap
54
Favori
643.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 378379380381382
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel

    Dik yokuşta kalkmaya çalışırken ayağını fazla çekmen gerekiyor, öyle olunca da titreme yapıyor. Kaç binde araba?

    Dik yokuşta kalkmaya çalıştığımda hiç titreme felan olmuyo, hatta elfreni çekikken kalkmaya denedim yine çok iyi bi şekilde öne doğru ivmelenmeye çalışıyor. Aracım 65.000 de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mmnder16 kullanıcısına yanıt
    65 binde baskı balata bitirmek için çok acemi olmak gerekir, bence baskı balata bitik değildir. Düz zeminde 5. viteste el freni çekiliyken kalkmaya çalışın. Araba kalkmaya çalışırsa baskı balata bitik demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel

    65 binde baskı balata bitirmek için çok acemi olmak gerekir, bence baskı balata bitik değildir. Düz zeminde 5. viteste el freni çekiliyken kalkmaya çalışın. Araba kalkmaya çalışırsa baskı balata bitik demektir.

    Aynen dediklerinize katılıyorum. İşin garibi aldığımdan beri böyle. Muhtemelen aracın yapısı gereği bu şekildedir. 2 sene önce aldığımda aracı aldığım adama özellikle sormuştum bu durumu. Bu araçlarda bu şekilde demilti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmnder16


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel

    65 binde baskı balata bitirmek için çok acemi olmak gerekir, bence baskı balata bitik değildir. Düz zeminde 5. viteste el freni çekiliyken kalkmaya çalışın. Araba kalkmaya çalışırsa baskı balata bitik demektir.

    Aynen dediklerinize katılıyorum. İşin garibi aldığımdan beri böyle. Muhtemelen aracın yapısı gereği bu şekildedir. 2 sene önce aldığımda aracı aldığım adama özellikle sormuştum bu durumu. Bu araçlarda bu şekilde demilti

    Vag grubunun debriyajları yüksek kavrıyor bu normal. Bitik debriyaj tam debriyajın son noktasında filan kavrıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracımda şöyle bi durum söz konusu,mesela ışıklara yaklaşıyorum,vites 2 yada 3 de,ayağımı gazdan çewkiyorum,aracı vitesde yavaşlamaya bırakıyorum,devir düştükçe bi gurultu sesi geliyo,sürtünmeyi andırır bi ses.
  • mesutyuksel kullanıcısına yanıt
    istersen 1 vakte kadar çıkar dostum :) ama hata yapacağından eminim. aracımda şuan %5 lik bi performans kaybı var ki o da kalkışlarda sadece. onun dışında düz yolda ak git durumuna devam:) hiç bir performans kaybı yok. hata yapacağından eminim dediğim de şöyle ki; eğer b segmentinde bir araç alacaksan, şuan piyasada vw polo dışında iyi bir araç yok. hem de bu bm kadar az yakan araçta yok. ben işim gereği sürekli yollardayım, sürekli farklı araçlar kullanma imkanına da sahip oldum. bazı parası çıkışmazlarda yeni çıkan benzinli vw 1.2 tsi çok az yakıyor aynı dizel gibi 1.2 tdi'dan çok iyi derler, onlar da kendilerini avutanlardan.

    şuan polo 1.2 tdi bluemotion aracın üstüne az yakan araç piyasada yok. bunun iddiasına girerim. geçtiğimiz yaz istanbul'dan 110 tl'ye iki arkadaş, araç yüklü halde fethiye'ye gittiğimde çok iyi tecrübe ettim bu durumu. kaldı ki ordan manavgat'a gittim. dönüşte tek başıma geldim 100 tl yakıt parası harcadım sadece.

    bu aracın bana yolda verdiği güven, rahatlıkta verdiğim paranın hakkını gayet karşılıyor.

    servis olayına gelince. haklısın fahiş fiyatlar boşa yapılan emekler var. ne yapacaksın? sanki diğer markaların servis fiyatları çok mu ucuz? şuan 607 tl diyorlar int sitelerinde. pejoda ne kadar? taş çatlasın 400 tl. sırf serviste 200 tl daha az vereceğim diye değer mi kaliteden ödün vermeye..? ki ben valeo firmasında çalıştım bi dönem. fransızların ne denli ucuz işçilik yaptığına adım gibi eminim.

    tercih senin. ister sat aracını ister kullan.

    diğer arkadaşta 500 liraya debriyaj almış 1200 liradan yakınmış. haklısın valla bu parça fiyatı konusunda. ben de bi kez mazot filtresini kafama göre ucuz diye mahle kl 778 marka aldım. sonuç? arabadan cazur cuzur sesler gelmeye başladı. yetkili servise götürdüm orjinali neyse onu taktılar ve araç düzeldi.

    6 yıldır bm kullanan biri olarak yeni kullanıcılara tavsiyem; bizim araçlar biraz nazlıdır. aracı kullandıkça, tecrübe ettikçe asıl değerini anlıyorsunuz. bilginize.

    herkese iyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: irresponsible

    istersen 1 vakte kadar çıkar dostum :) ama hata yapacağından eminim. aracımda şuan %5 lik bi performans kaybı var ki o da kalkışlarda sadece. onun dışında düz yolda ak git durumuna devam:) hiç bir performans kaybı yok. hata yapacağından eminim dediğim de şöyle ki; eğer b segmentinde bir araç alacaksan, şuan piyasada vw polo dışında iyi bir araç yok. hem de bu bm kadar az yakan araçta yok. ben işim gereği sürekli yollardayım, sürekli farklı araçlar kullanma imkanına da sahip oldum. bazı parası çıkışmazlarda yeni çıkan benzinli vw 1.2 tsi çok az yakıyor aynı dizel gibi 1.2 tdi'dan çok iyi derler, onlar da kendilerini avutanlardan.

    şuan polo 1.2 tdi bluemotion aracın üstüne az yakan araç piyasada yok. bunun iddiasına girerim. geçtiğimiz yaz istanbul'dan 110 tl'ye iki arkadaş, araç yüklü halde fethiye'ye gittiğimde çok iyi tecrübe ettim bu durumu. kaldı ki ordan manavgat'a gittim. dönüşte tek başıma geldim 100 tl yakıt parası harcadım sadece.

    bu aracın bana yolda verdiği güven, rahatlıkta verdiğim paranın hakkını gayet karşılıyor.

    servis olayına gelince. haklısın fahiş fiyatlar boşa yapılan emekler var. ne yapacaksın? sanki diğer markaların servis fiyatları çok mu ucuz? şuan 607 tl diyorlar int sitelerinde. pejoda ne kadar? taş çatlasın 400 tl. sırf serviste 200 tl daha az vereceğim diye değer mi kaliteden ödün vermeye..? ki ben valeo firmasında çalıştım bi dönem. fransızların ne denli ucuz işçilik yaptığına adım gibi eminim.

    tercih senin. ister sat aracını ister kullan.

    diğer arkadaşta 500 liraya debriyaj almış 1200 liradan yakınmış. haklısın valla bu parça fiyatı konusunda. ben de bi kez mazot filtresini kafama göre ucuz diye mahle kl 778 marka aldım. sonuç? arabadan cazur cuzur sesler gelmeye başladı. yetkili servise götürdüm orjinali neyse onu taktılar ve araç düzeldi.

    6 yıldır bm kullanan biri olarak yeni kullanıcılara tavsiyem; bizim araçlar biraz nazlıdır. aracı kullandıkça, tecrübe ettikçe asıl değerini anlıyorsunuz. bilginize.

    herkese iyi forumlar.

    Bu ileti kime yazılmış tam anlayamadım;ancak yetkili servis debriyaj seti olarak Luk veya Sachs kullanıyor, ben de gittim 500 liraya Sachs aldım. Benim anlatmak istediğim servis zaten aynı marka ürünleri fahiş satıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mesutyuksel kullanıcısına yanıt
    hocam ben işin orjinalinden yanayım açıkcası. bakın mesela bu araçların aküsü de varta marka akü. start stoplu egm varta diye geçer. gidin sorun serviste 900 tl. akücüye gidin "abi eski aküyüde verirsen sana 400 tl olur" derler. ben de sizin gibi gittim akücüye, adamlar yerine oturtamadı aküyü. zira bu markalar vw ye parça satıyor ama vw araçları için özel parça üretiyorlar. yani parçalar üzerinde aynı marka aynı model dahi olsa milimetrik farklar oluşabiliyor. ve parça orjinal değilse haliyle ileride sıkıntılar çıkarabiliyor. bilg.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irresponsible

    hocam ben işin orjinalinden yanayım açıkcası. bakın mesela bu araçların aküsü de varta marka akü. start stoplu egm varta diye geçer. gidin sorun serviste 900 tl. akücüye gidin "abi eski aküyüde verirsen sana 400 tl olur" derler. ben de sizin gibi gittim akücüye, adamlar yerine oturtamadı aküyü. zira bu markalar vw ye parça satıyor ama vw araçları için özel parça üretiyorlar. yani parçalar üzerinde aynı marka aynı model dahi olsa milimetrik farklar oluşabiliyor. ve parça orjinal değilse haliyle ileride sıkıntılar çıkarabiliyor. bilg.

    Yanlış bilgi, OEM diye bir kavram var bu sektörde. Bir araç üretilirken o araçların hepsine aynı marka parça takılmaz. Kimine Luk debriyaj seti takılır, kimine Sachs takılır. Kimine Bosch fren diski takılır kimine Ferodo. Dolayısıyla bu OEM parçaları servisten alınca daha orijinal olmuyor. Oturtmayı becerememişse o adamın sorunu. Aracın üzerinde gelen akü Varta Agm 68 Ah ben de akünün ömrü bitince Energizer Agm 70 Ah taktırdım( Varta'yla aynı grubun aküsü, Arçelik Beko gibi). Gayet de şak diye oturdu, çok güzel marş basıyor. Debriyaj setini servisten kazıklanarak almadım kendi tedarikçilerinden aldım canavar gibi çalışıyor. Böyle düşündüğünüz ve serviste satılanı orijinal gördüğünüz sürece servis bu fiyat politikasına devam edecektir. Herkes fiyatı uygun olan OEM ürünü alıp kullansa servis de rekabet edebilmek için piyasayla aynı fiyatlara paşa paşa düşecektir. Polo 1.2 TDI Bluemotion uyumlu Ferodo fren balatası serviste neyse dışarıda da odur. Çakma satan yerlerden almamak kaydıyla. Zira Beyazıt'ta da Levi's marka yapıştırılan pantolon dolu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: irresponsible

    istersen 1 vakte kadar çıkar dostum :) ama hata yapacağından eminim. aracımda şuan %5 lik bi performans kaybı var ki o da kalkışlarda sadece. onun dışında düz yolda ak git durumuna devam:) hiç bir performans kaybı yok. hata yapacağından eminim dediğim de şöyle ki; eğer b segmentinde bir araç alacaksan, şuan piyasada vw polo dışında iyi bir araç yok. hem de bu bm kadar az yakan araçta yok. ben işim gereği sürekli yollardayım, sürekli farklı araçlar kullanma imkanına da sahip oldum. bazı parası çıkışmazlarda yeni çıkan benzinli vw 1.2 tsi çok az yakıyor aynı dizel gibi 1.2 tdi'dan çok iyi derler, onlar da kendilerini avutanlardan.

    şuan polo 1.2 tdi bluemotion aracın üstüne az yakan araç piyasada yok. bunun iddiasına girerim. geçtiğimiz yaz istanbul'dan 110 tl'ye iki arkadaş, araç yüklü halde fethiye'ye gittiğimde çok iyi tecrübe ettim bu durumu. kaldı ki ordan manavgat'a gittim. dönüşte tek başıma geldim 100 tl yakıt parası harcadım sadece.

    bu aracın bana yolda verdiği güven, rahatlıkta verdiğim paranın hakkını gayet karşılıyor.

    servis olayına gelince. haklısın fahiş fiyatlar boşa yapılan emekler var. ne yapacaksın? sanki diğer markaların servis fiyatları çok mu ucuz? şuan 607 tl diyorlar int sitelerinde. pejoda ne kadar? taş çatlasın 400 tl. sırf serviste 200 tl daha az vereceğim diye değer mi kaliteden ödün vermeye..? ki ben valeo firmasında çalıştım bi dönem. fransızların ne denli ucuz işçilik yaptığına adım gibi eminim.

    tercih senin. ister sat aracını ister kullan.

    diğer arkadaşta 500 liraya debriyaj almış 1200 liradan yakınmış. haklısın valla bu parça fiyatı konusunda. ben de bi kez mazot filtresini kafama göre ucuz diye mahle kl 778 marka aldım. sonuç? arabadan cazur cuzur sesler gelmeye başladı. yetkili servise götürdüm orjinali neyse onu taktılar ve araç düzeldi.

    6 yıldır bm kullanan biri olarak yeni kullanıcılara tavsiyem; bizim araçlar biraz nazlıdır. aracı kullandıkça, tecrübe ettikçe asıl değerini anlıyorsunuz. bilginize.

    herkese iyi forumlar.

    Bu ileti kime yazılmış tam anlayamadım;ancak yetkili servis debriyaj seti olarak Luk veya Sachs kullanıyor, ben de gittim 500 liraya Sachs aldım. Benim anlatmak istediğim servis zaten aynı marka ürünleri fahiş satıyor.

    Servislerin de tam garantisi yok. En son servis ücreti tak etti yağ ve filtre bakımlarını ben yaptım. Ne göreyim servis hava filtremin bir vidasını takmamış. Diyeceksiniz belki çok mu önemli diye, eğer vw benim servisim garantili ben temiz işçilik yaparım kaliteden ödün vermem, aracını servise borak gönül rahatlığı ile çayını iç ama bunun karşılığında da biraz fazla para alırım diyorsa değil bir vidanın kalitesini bile önemserim arkadaş. Polen filtresini değişimine geçtim bir de gördüm ki polen filterini yamuk takmışlar. Şunu söyleyeyim servisin de tam bi garantisi yok. Üstlerine kusur almıyolar. Durumu servis danışmanına anlattığımda yok böyle bir şey diye bana tavır alıyo. Servislerin de net kullandığı bi marka yok. Vw mazot filtresini mi üretiyo yoksa poleni mi, yoksa balataları mı. Yoksa amortisörü mü. Üreticilerden alıyo bunları kendi markasını basıyor. 700TL maksimum 800tl olan luk baskı balatasına bana 1300TL fiyat verirse ben de derim hiç kusura bakma. Bi de işçilik 1500TL alacak. Şunu unutmayalım sanayide bu işi çok iyi yapan ustalar mevcut. Bana göre servisin tek artısı arabayı iyi tanıyan elemanların bulunması. Onlar bile filtremi yamuk takıyolarsa vidamı takmaya unutuyolarsa aracımın garantisi bittikten sonra o servise elimden geldiğince uğramam bile. Arkadaşımın arabasında ufak bi ses geliyodu ve servis uçuk bi fatura çıkarttı. Ee işin kolayına kaçıyolar, tüm patçaları değiştir sesten kurtul. Kusura bakmasınlar bu ustalık değil dolandırıcışıktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mmnder16 kullanıcısına yanıt
    Önemli olan OEM parçayı alıp uygun yerde taktırmak. Ben debriyaj setini ve fren balatalarını 500 liraya aldım 300 liraya taktırdım. Ne servisten alınan ürünlerde ne de servisin işçiliğinde istedikleri parayı hakedecek bir avantaj yok. Ben debriyaj setimi enişteme değiştirttim, özel servisin istediği işçilik ücretini verdim. Tertemiz de oldu. Şimdi de tedarikçiye gittim Ferodo ön disk,balata,arka pabuç sordum fiyat 280 dedi. Servis ne der çok merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel

    Önemli olan OEM parçayı alıp uygun yerde taktırmak. Ben debriyaj setini ve fren balatalarını 500 liraya aldım 300 liraya taktırdım. Ne servisten alınan ürünlerde ne de servisin işçiliğinde istedikleri parayı hakedecek bir avantaj yok. Ben debriyaj setimi enişteme değiştirttim, özel servisin istediği işçilik ücretini verdim. Tertemiz de oldu. Şimdi de tedarikçiye gittim Ferodo ön disk,balata,arka pabuç sordum fiyat 280 dedi. Servis ne der çok merak ediyorum.

    Aynı parçalara benim de ihtiyacım var ön ve arka fren takımları değişmesi gerekiyor.
    Yaklaşık 3 senelik oldu daha tık demediler maşallah.
    Aksaray'da oto parçacılar ne denli güvenlidir?
    Bilgi ve tavsiyesi olanlar yazabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamsen


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel

    Önemli olan OEM parçayı alıp uygun yerde taktırmak. Ben debriyaj setini ve fren balatalarını 500 liraya aldım 300 liraya taktırdım. Ne servisten alınan ürünlerde ne de servisin işçiliğinde istedikleri parayı hakedecek bir avantaj yok. Ben debriyaj setimi enişteme değiştirttim, özel servisin istediği işçilik ücretini verdim. Tertemiz de oldu. Şimdi de tedarikçiye gittim Ferodo ön disk,balata,arka pabuç sordum fiyat 280 dedi. Servis ne der çok merak ediyorum.

    Aynı parçalara benim de ihtiyacım var ön ve arka fren takımları değişmesi gerekiyor.
    Yaklaşık 3 senelik oldu daha tık demediler maşallah.
    Aksaray'da oto parçacılar ne denli güvenlidir?
    Bilgi ve tavsiyesi olanlar yazabilir mi?

    Yılman Oto var oraya bir bak. Yalnız Aksaray biraz pahalı olabili, İkitelli Sanayi daha uygun gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gostergemde 117 rakkami ve ingiliz anahtari sekli çıktı bu ne demek ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 2. El 50bin km altında değişeni,boyanan parçası olmayan 1.2 tdi bluemotion araç bakıyorum ama malum sitede 54-51 bin gibi fiyatlar isteniyor bu kriterleri araçlara. 47-48 bine bulsam alıcam hemen.
    Bu fiyatlar hakkında sizin fikirleriniz nedir?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar.
    yeni vergilendirmelerden sonra araba 2.el piyasası acayip karışık.
    millette şaşkın, yeni fiyatlara bakıp aracını iyi satarım diye düşünüyor istemeden.
    sonra alacağı aracı sanki düşük verecekler ))

    bende de 54.000 de olan 2012 bluemotion var, satacak olsam bile ne fiyat vereceğimi
    kestiremezdim ...
    golf 8 hele bi çıksın, ilk buradan duyururum satışımı ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tt44

    Bende 2. El 50bin km altında değişeni,boyanan parçası olmayan 1.2 tdi bluemotion araç bakıyorum ama malum sitede 54-51 bin gibi fiyatlar isteniyor bu kriterleri araçlara. 47-48 bine bulsam alıcam hemen.
    Bu fiyatlar hakkında sizin fikirleriniz nedir?

    Benim aracım 67binde, 2013 kapalı garaj arabası. Satacak olsam 48 bine satarım ve satarken alıcının kusurlu gördüğü bir yer varsa yaptırırım. Dediğinize katılıyorum ama malesef araba piyasası uçuk. Satan kişi ucuza verip pahalı araba almak istemez tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skymoon34

    Gostergemde 117 rakkami ve ingiliz anahtari sekli çıktı bu ne demek ?

    Yağ değişimine 117 gün kaldığını gösteriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmnder16


    quote:

    Orijinalden alıntı: skymoon34

    Gostergemde 117 rakkami ve ingiliz anahtari sekli çıktı bu ne demek ?

    Yağ değişimine 117 gün kaldığını gösteriyor.

    Teşekkürler bilgi için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar

    2012 Polo 1.2 bluemotion 85.000 km'de bir araç buldum. 43000 fiyat istiyor. Pazarlıkla bıraz daha düşebilir. SBMde değişen parça gözükmüyor. Servise henüz götürmedim.. sizce fiyat uygun mu.. aracı alırsam pişman olur muyum. İlk aracımız olacak. Birde boyum 1.88 arabanın boyutu konusunda sıkıntı yaşarmıyım 😊 Bugün görmeye gidip anlaşma ihtimalim var. Yardımcı olursanız çok sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 378379380381382
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.