Şimdi Ara

Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R) (340. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.881
Cevap
53
Favori
652.873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 338339340341342
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak11

    quote:

    Orijinalden alıntı: neco59

    mavi olan yakıt borusuna, boru çapı kadar delik olan bir kauçuk parça geçirdim ve bu kauçuk parçayı itebildiğim kadar aşağı yani kanalın içine ittirdim, çok basit bir çözüm oldu, kauçuk parça titreşimden dolayı yerinden oynarsa daha büyük bir kauçuk parça ile kanalı komple kapatmayı düşünüyorum.

    şimdilik sorun kalmadı.

    Resim alabilirmiyiz?

    Alıntıları Göster
    Motorun sağ tarafında kalan kısımda mavi bi hortum var resimlerdede görüldüğü gibi, o hortumun aşağı inen kısımlarına kaucuk bi kelepçe yaptım ve itebiltiğim kadar sona doğru itirdim.

     Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R) Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neco59 -- 13 Şubat 2015; 9:02:59 >




  • monsera M kullanıcısına yanıt
    VW Bakım Periyodlarına göre 180.000'de değişim yapılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odyolog

    VW Bakım Periyodlarına göre 180.000'de değişim yapılıyor.
    Dün akşam iş dönüşü yine Mahmutbey gişelerde DPF yenilemesine benzer belirtilerle birlikte araç kalkarken 2 kere stop etti. 2.stopta aracın marş alması çok uzun sürdü ve göstergede start/stop arıza yazısı çıktı. Uyarı çıkınca S/S'i kapattım. Bu sefer de yay şeklindeki kızdırma bujisi ışığı yanıp sönmeye başladı. Ayrıca fren yaparken sağ önden sinir bozucu bir ses gelmeye başladı. Sıkışık trafikten kurtulup gişeleri geçtikten sonra sağa çektim. Yetkili servisi aradım. Bilgisayara bağlayıp hata kodunu görmeleri gerektiğini söylediler. Yetkili servisle konuşurken aracı çalıştırdım ve araç gayet normal bir şekilde, herhangi bir ikaz vermeden çalıştı. Bu durumda yoluma devam edebileceğimi ama yine de hata kodunu görmeleri gerektiğini söylediler. Eve geçince VAG-COM ile aracı taradım ve motor bölümünde P0087 Fuel Rail/System Pressure - Too Low hatasını gördüm. Tahmini olarak ya iş çıkışı aracı ilk çalıştırdığımda ya da işe geldiğimde aracı durdurmadan hemen önce aracın bu hatayı verdiğini gördüm. İnternetten yaptığım araştırmalara göre bu duruma kötü yakıt, HPFP denilen yüksek basınçlı yakıt pompası ya da yakıt filtresinin tıkanması sebep oluyormuş. Salı ya da çarşamba günü TEM Selimpaşa'da Metro Dinlenme Tesisleri'ndeki PO'dan 100 liralık yakıt almıştım, ondan olabilir mi diye aklıma gelmiyor değil. Ayrıca ben bu problemi yaşarken DPF'nin de yenileme yaptığını öğrendim, VAGCOM en son yenilemeden sonra kaç km yol yapılmış, ne kadar zaman geçmiş gibi bilgileri gösteriyor. Yarın servise götürüp bilgisayara bağlattıracağım. Bakalım servis ne bulacak, bulduğu probleme nasıl bir çözüm getirecek? Sonuçları yarın burada paylaşırım yine.
    Kalın sağlıcakla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_gazi

    Dün akşam iş dönüşü yine Mahmutbey gişelerde DPF yenilemesine benzer belirtilerle birlikte araç kalkarken 2 kere stop etti. 2.stopta aracın marş alması çok uzun sürdü ve göstergede start/stop arıza yazısı çıktı. Uyarı çıkınca S/S'i kapattım. Bu sefer de yay şeklindeki kızdırma bujisi ışığı yanıp sönmeye başladı. Ayrıca fren yaparken sağ önden sinir bozucu bir ses gelmeye başladı. Sıkışık trafikten kurtulup gişeleri geçtikten sonra sağa çektim. Yetkili servisi aradım. Bilgisayara bağlayıp hata kodunu görmeleri gerektiğini söylediler. Yetkili servisle konuşurken aracı çalıştırdım ve araç gayet normal bir şekilde, herhangi bir ikaz vermeden çalıştı. Bu durumda yoluma devam edebileceğimi ama yine de hata kodunu görmeleri gerektiğini söylediler. Eve geçince VAG-COM ile aracı taradım ve motor bölümünde P0087 Fuel Rail/System Pressure - Too Low hatasını gördüm. Tahmini olarak ya iş çıkışı aracı ilk çalıştırdığımda ya da işe geldiğimde aracı durdurmadan hemen önce aracın bu hatayı verdiğini gördüm. İnternetten yaptığım araştırmalara göre bu duruma kötü yakıt, HPFP denilen yüksek basınçlı yakıt pompası ya da yakıt filtresinin tıkanması sebep oluyormuş. Salı ya da çarşamba günü TEM Selimpaşa'da Metro Dinlenme Tesisleri'ndeki PO'dan 100 liralık yakıt almıştım, ondan olabilir mi diye aklıma gelmiyor değil. Ayrıca ben bu problemi yaşarken DPF'nin de yenileme yaptığını öğrendim, VAGCOM en son yenilemeden sonra kaç km yol yapılmış, ne kadar zaman geçmiş gibi bilgileri gösteriyor. Yarın servise götürüp bilgisayara bağlattıracağım. Bakalım servis ne bulacak, bulduğu probleme nasıl bir çözüm getirecek? Sonuçları yarın burada paylaşırım yine.
    Kalın sağlıcakla.


    hocam durumunuza üzüldüm. Durumunuzu bizimle paylaştığınız için ayrıca teşekkürler. yakıttan numune alıp (çaktırmadan) inceleme yaptırmanızı şiddetle öneririm. Hatta sonucu buradan yine bizimle paylaşırsanız seviniriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_gazi

    Dün akşam iş dönüşü yine Mahmutbey gişelerde DPF yenilemesine benzer belirtilerle birlikte araç kalkarken 2 kere stop etti. 2.stopta aracın marş alması çok uzun sürdü ve göstergede start/stop arıza yazısı çıktı. Uyarı çıkınca S/S'i kapattım. Bu sefer de yay şeklindeki kızdırma bujisi ışığı yanıp sönmeye başladı. Ayrıca fren yaparken sağ önden sinir bozucu bir ses gelmeye başladı. Sıkışık trafikten kurtulup gişeleri geçtikten sonra sağa çektim. Yetkili servisi aradım. Bilgisayara bağlayıp hata kodunu görmeleri gerektiğini söylediler. Yetkili servisle konuşurken aracı çalıştırdım ve araç gayet normal bir şekilde, herhangi bir ikaz vermeden çalıştı. Bu durumda yoluma devam edebileceğimi ama yine de hata kodunu görmeleri gerektiğini söylediler. Eve geçince VAG-COM ile aracı taradım ve motor bölümünde P0087 Fuel Rail/System Pressure - Too Low hatasını gördüm. Tahmini olarak ya iş çıkışı aracı ilk çalıştırdığımda ya da işe geldiğimde aracı durdurmadan hemen önce aracın bu hatayı verdiğini gördüm. İnternetten yaptığım araştırmalara göre bu duruma kötü yakıt, HPFP denilen yüksek basınçlı yakıt pompası ya da yakıt filtresinin tıkanması sebep oluyormuş. Salı ya da çarşamba günü TEM Selimpaşa'da Metro Dinlenme Tesisleri'ndeki PO'dan 100 liralık yakıt almıştım, ondan olabilir mi diye aklıma gelmiyor değil. Ayrıca ben bu problemi yaşarken DPF'nin de yenileme yaptığını öğrendim, VAGCOM en son yenilemeden sonra kaç km yol yapılmış, ne kadar zaman geçmiş gibi bilgileri gösteriyor. Yarın servise götürüp bilgisayara bağlattıracağım. Bakalım servis ne bulacak, bulduğu probleme nasıl bir çözüm getirecek? Sonuçları yarın burada paylaşırım yine.
    Kalın sağlıcakla.


    Vag com bendede var, dpf yenilemesine nereden bakiyorsunuz? Gecmis olsun, ins en ucuz sekilde kurtarirsiniz. Arac kac km de?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün gittim servise. Bilgisayara bağladılar. Benim bulduğum hata orada da çıktı, Türkçe olarak. Ama servisteki arkadaş Türkçe Yakıt Sistemi Basıncı Çok Düşük hatasını yakıt seviyesi düşük olarak yorumladı. Ben düzelttim tekrar. Daha sonra internetten araştırmak üzere servis bölümüne indirdi aracı. Yaklaşık bir saat bekledikten sonra aracın yazılımının güncellendiğini, eski yazılımın böyle bir hataya sebep olduğunu, kendi sistemlerinde hata kodunu arattıklarında parça değişimi değil de yazılım güncellemesi yapılması gerektiği yazdığını söylediler. Tabi ben bütün bunlardan tatmin olmadım. Bu nedenle her hafta aracı VAG-COM ile tarayarak aynı hatanın tekrar edip etmediğini takip edeceğim.
    Fren konusunda da balatalara bir sprey sıkarak temizlik yaptıklarını söylediler. Şu anda fren sesinden şikayetçi değilim.

    Bu arada serviste kullanılan program VAG-COM'un birebir aynısı olmasa da VAG-COM'un özelliklerini barındıran bir program. Bir de bluetooth ile haberleşiyor tahminim.

    @burak11

    VAG-COM'da motor ile ilgili verilere motor(engine) bölümünde sol altta Meas. Block'tan erişilebiliyor hocam yanlış hatırlamıyorsam. Orası değilse yarın tekrar bakar yazarım. Araç 66000 km'de. Şimdilik gayet normal çalışıyor çok şükür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_gazi

    Bugün gittim servise. Bilgisayara bağladılar. Benim bulduğum hata orada da çıktı, Türkçe olarak. Ama servisteki arkadaş Türkçe Yakıt Sistemi Basıncı Çok Düşük hatasını yakıt seviyesi düşük olarak yorumladı. Ben düzelttim tekrar. Daha sonra internetten araştırmak üzere servis bölümüne indirdi aracı. Yaklaşık bir saat bekledikten sonra aracın yazılımının güncellendiğini, eski yazılımın böyle bir hataya sebep olduğunu, kendi sistemlerinde hata kodunu arattıklarında parça değişimi değil de yazılım güncellemesi yapılması gerektiği yazdığını söylediler. Tabi ben bütün bunlardan tatmin olmadım. Bu nedenle her hafta aracı VAG-COM ile tarayarak aynı hatanın tekrar edip etmediğini takip edeceğim.
    Fren konusunda da balatalara bir sprey sıkarak temizlik yaptıklarını söylediler. Şu anda fren sesinden şikayetçi değilim.

    Bu arada serviste kullanılan program VAG-COM'un birebir aynısı olmasa da VAG-COM'un özelliklerini barındıran bir program. Bir de bluetooth ile haberleşiyor tahminim.

    @burak11

    VAG-COM'da motor ile ilgili verilere motor(engine) bölümünde sol altta Meas. Block'tan erişilebiliyor hocam yanlış hatırlamıyorsam. Orası değilse yarın tekrar bakar yazarım. Araç 66000 km'de. Şimdilik gayet normal çalışıyor çok şükür.
    arkadaş 165 TL ye fullettim, 400 km sonra anca 1 çentik düştü araç harbici yakmıyor....şu anda 550 KM yaptı daha bir o kadar daha yaparım diyor daha ne olsun, bu soğuk havalarda şehir içi 4.5-5 arası geziniyor....izmir de yaşıyorum iş yerimle evim arasında 8 km var her gün tek başıma gidip geliyorum toplu taşıma ile gitsem daha pahalıya mal oluyor, gerçekten bir harika ancak yakın zamanda bir yedek lastik alıp koymayı düşünüyorum, bunu yapan var mı, araca çok yük bindiriyor mu, bagajın altında ki kısma lastik sıgğıyor değil mi arkadaşlar...




  • Parko35 P kullanıcısına yanıt
    Size tavsiyem mini stepne alin. Hem yer kaplamaz, hemde agirlik yapmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün servisten aradılar. Polo yakıt filtrelerinde değişim yapmış. Ücretsiz degistireceklermis sizleride aradılar mi genel bir arıza mi var acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık Polo'dan bir üst Sınıfa, ör; Golf'e geçmeyi düşünüyorum. Ama dizel + DSG + ACC deyince fiyat uçup gidiyor. Ne yapsam bilemedim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    Artık Polo'dan bir üst Sınıfa, ör; Golf'e geçmeyi düşünüyorum. Ama dizel + DSG + ACC deyince fiyat uçup gidiyor. Ne yapsam bilemedim

    Ikinci el olarak birseyler bakabilirsiniz belki? Gerci ikinci el arac hele ki dsg'li ikinci el arac benim icin biraz muamma.

    Golf gercekten cok guzel arac, 1.6 tdi da cok basarili ama dsg konusunda benim hala soru isaretlerim var. Saglamlik ve dayaniklilik anlaminda tork konvertorlu sanzimanlara hala cok uzak gibi geliyor bana.

    Konfor acisindan cok(ama cok ) basarili ama yuksek degisim ve bakim maliyetleri garantisi bitmis bir arac icin dusundurucu :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fresher -- 19 Şubat 2015; 18:50:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fresher

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    Artık Polo'dan bir üst Sınıfa, ör; Golf'e geçmeyi düşünüyorum. Ama dizel + DSG + ACC deyince fiyat uçup gidiyor. Ne yapsam bilemedim

    Ikinci el olarak birseyler bakabilirsiniz belki? Gerci ikinci el arac hele ki dsg'li ikinci el arac benim icin biraz muamma.

    Golf gercekten cok guzel arac, 1.6 tdi da cok basarili ama dsg konusunda benim hala soru isaretlerim var. Saglamlik ve dayaniklilik anlaminda tork konvertorlu sanzimanlara hala cok uzak gibi geliyor bana.

    Konfor acisindan cok(ama cok ) basarili ama yuksek degisim ve bakim maliyetleri garantisi bitmis bir arac icin dusundurucu :/

    Açıkçası Doğuş'un dizel otomatikleri genelde kurumsal firmalara satması ve bu nedenle gerçekten yüksek fiyat politikası izlemesi düşündürüyor. Leon'da ~5000tl civarı olan DSG farkı, Golf'te neden ~9000 civarı? Anlamak zor...

    Golf 1.4 TSI BMT 122 PS aslında daha makul, DSG + ACC ile tadından yenmeyebilir, ama Polo BM'den sonra yakıt tüketimini gördükçe keyfim kaçabilir gibi geliyor.

    Enteresan bir şekilde, BMW 1.16d'ler 90.000 civarına satılıyor. Şeytan diyor git al.. Gerçi yakında kasası değişiyor, yenisi de çok yakışıklı olmuş..

     Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhabalar.bende aynı durumdayım.
    2,5 yıllık Polo Bluemotion sahibiyim.yıl sonu Golfe geçesim var.
    ilk tercih 1,4 tsi comfortline- ACT 150+ ACC.
    polo ile dizelin ekonomisine de alışmış olduğumduğumdan 1,6 tdi 110 hp Bluemotion da aklımda.
    fakat buna ACC olmaz.hem DSG de yok (( oysa kolaylık ve ihtiyaç.
    1,6 DSG Dizel comfortline - boş, donanım eklersen pahalı oluyor.
    kısaxa 1 polo parası daha gerekiyor.
    işimiz zor ((



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seastar76 -- 19 Şubat 2015; 22:04:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw 1 konusunu bende cok arastirdim. 2. Elde temiz 75 civari rahat bulunabiliyor. Ama bu aralar herkes krizden bahsediyor, yakinda balon patlayacak sanirim. En iyisi bu aralar para harcamamak bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: fresher

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    Artık Polo'dan bir üst Sınıfa, ör; Golf'e geçmeyi düşünüyorum. Ama dizel + DSG + ACC deyince fiyat uçup gidiyor. Ne yapsam bilemedim

    Ikinci el olarak birseyler bakabilirsiniz belki? Gerci ikinci el arac hele ki dsg'li ikinci el arac benim icin biraz muamma.

    Golf gercekten cok guzel arac, 1.6 tdi da cok basarili ama dsg konusunda benim hala soru isaretlerim var. Saglamlik ve dayaniklilik anlaminda tork konvertorlu sanzimanlara hala cok uzak gibi geliyor bana.

    Konfor acisindan cok(ama cok ) basarili ama yuksek degisim ve bakim maliyetleri garantisi bitmis bir arac icin dusundurucu :/

    Açıkçası Doğuş'un dizel otomatikleri genelde kurumsal firmalara satması ve bu nedenle gerçekten yüksek fiyat politikası izlemesi düşündürüyor. Leon'da ~5000tl civarı olan DSG farkı, Golf'te neden ~9000 civarı? Anlamak zor...

    Golf 1.4 TSI BMT 122 PS aslında daha makul, DSG + ACC ile tadından yenmeyebilir, ama Polo BM'den sonra yakıt tüketimini gördükçe keyfim kaçabilir gibi geliyor.

    Enteresan bir şekilde, BMW 1.16d'ler 90.000 civarına satılıyor. Şeytan diyor git al.. Gerçi yakında kasası değişiyor, yenisi de çok yakışıklı olmuş..

     Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R)

    1 serisini de ilk ciktigindan beri cok begenirim, ki otomatik sanzimani da bildigim kadariyla zdf marka ve basarili.

    Ancak bmw'lerin de bakim ve yedek parcalari cok pahali. Almasi, ulasmasi eskiye gore nispeten kolay ancak aldiktan sonrasi biraz zorlayabilir

    Gerci sifir alirsaniz en azindan ilk 3 sene icinde ciddi bir problem yasayacaginizi zannetmiyorum.

    Araba alirken insan fiyat konusunda isin ucunu kacirabiliyor, 40 veren 50 yi verip sunu alir, 50 gozden cikardiysam 60 verir bunu alirim vs vs, isin ucu kaciyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fresher -- 20 Şubat 2015; 9:16:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar selam,

    Bu aksam kar nedeniyle acilan cukurlardan birine 50 km hizla girdim ibb sagolsun su an kar nedeniyle heryer insan dusse kaybolacak tarz da cukurlar dolu. Kontrol ettim sorun yok gibi. Yalniz soyle bir sorun var. cukura girmeden oncede ozellikle tumseklerden gecerken sag tekerin ordan sanki metal parca yere degiyormus gibi tak diye bir ses duyuyorum. Ses cok abarti degil ama bir sorun var gibi hissediyorum. Sizlerde ozellikle tumseklerden gecerken boyle bir ses olayi yasiyor musunuz? Her zamanda olmuyor. Yarin bakalim bir lastikciye gosterecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fresher

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: fresher

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    Artık Polo'dan bir üst Sınıfa, ör; Golf'e geçmeyi düşünüyorum. Ama dizel + DSG + ACC deyince fiyat uçup gidiyor. Ne yapsam bilemedim

    Ikinci el olarak birseyler bakabilirsiniz belki? Gerci ikinci el arac hele ki dsg'li ikinci el arac benim icin biraz muamma.

    Golf gercekten cok guzel arac, 1.6 tdi da cok basarili ama dsg konusunda benim hala soru isaretlerim var. Saglamlik ve dayaniklilik anlaminda tork konvertorlu sanzimanlara hala cok uzak gibi geliyor bana.

    Konfor acisindan cok(ama cok ) basarili ama yuksek degisim ve bakim maliyetleri garantisi bitmis bir arac icin dusundurucu :/

    Açıkçası Doğuş'un dizel otomatikleri genelde kurumsal firmalara satması ve bu nedenle gerçekten yüksek fiyat politikası izlemesi düşündürüyor. Leon'da ~5000tl civarı olan DSG farkı, Golf'te neden ~9000 civarı? Anlamak zor...

    Golf 1.4 TSI BMT 122 PS aslında daha makul, DSG + ACC ile tadından yenmeyebilir, ama Polo BM'den sonra yakıt tüketimini gördükçe keyfim kaçabilir gibi geliyor.

    Enteresan bir şekilde, BMW 1.16d'ler 90.000 civarına satılıyor. Şeytan diyor git al.. Gerçi yakında kasası değişiyor, yenisi de çok yakışıklı olmuş..

     Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R)

    1 serisini de ilk ciktigindan beri cok begenirim, ki otomatik sanzimani da bildigim kadariyla zdf marka ve basarili.

    Ancak bmw'lerin de bakim ve yedek parcalari cok pahali. Almasi, ulasmasi eskiye gore nispeten kolay ancak aldiktan sonrasi biraz zorlayabilir

    Gerci sifir alirsaniz en azindan ilk 3 sene icinde ciddi bir problem yasayacaginizi zannetmiyorum.

    Araba alirken insan fiyat konusunda isin ucunu kacirabiliyor, 40 veren 50 yi verip sunu alir, 50 gozden cikardiysam 60 verir bunu alirim vs vs, isin ucu kaciyor

    Eveet geldik zaafım olan BMW ye. Arkadaşlar ben polo bm almadan önce cebimde 20bin daha olsa 116d alacaktım. O zamanlar sıfırı 68bin liraydı :( İçimde bir uktedir bu araç :))) Defalarca surdum bu aracı ve C sınıfının en heyecanlı ve parasına değen aracı olduğunu soylemeliyim. Performans çok çok iyi :)

    Aynı zamanda alacaksanız 2.elini alın. Sıfır için 15 20 bin fark vermeye değmeyeceğini düşünüyorum. Motorlarda buyuk bir değişim yok. Aynı zamanda motordan da sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum çunku psa ile ortak geliştirilmiş motor kullanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar dun servise gittim 60.000 bakimi icin. Aracin sol on tarafindan iki plastigin birbirine carpmasi gibi bir ses geliyordu. Oradaki formen ile birlikte tecrubeye ciktik. Cukurlardan gecerken usta farkli sesler de geliyor on takima bir bakalim dedi, muhtemelen salincaklardanmis.

    Bahsettigim iki plastigin birbirine carpma sesi ise, karterin plastik muhafazasinin percininin atmasindan kaynakliymis. Arac yere cok yakin oldugundan surtmustur muhtemelen ondan olmustur dedi usta.

    Ayrica start stop da saglikli calismiyordu, cok az seferde devreye giriyordu, bunu da belirttim. Buna da bakacaklar.

    Yarin servise birakicam, bakimla birlikte muhtemelen 900 lira civari bir rakama mal olurmus ama iyi niyet garantisi kapsaminda indirim yaptirmaya calisacaklar.

    Eger beklentimin ustunde bir fatura cikarsa salincaklari bosverin diyecegim guvenlik acisindan bir problem yoksa, ne dersiniz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: fresher

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    Artık Polo'dan bir üst Sınıfa, ör; Golf'e geçmeyi düşünüyorum. Ama dizel + DSG + ACC deyince fiyat uçup gidiyor. Ne yapsam bilemedim

    Ikinci el olarak birseyler bakabilirsiniz belki? Gerci ikinci el arac hele ki dsg'li ikinci el arac benim icin biraz muamma.

    Golf gercekten cok guzel arac, 1.6 tdi da cok basarili ama dsg konusunda benim hala soru isaretlerim var. Saglamlik ve dayaniklilik anlaminda tork konvertorlu sanzimanlara hala cok uzak gibi geliyor bana.

    Konfor acisindan cok(ama cok ) basarili ama yuksek degisim ve bakim maliyetleri garantisi bitmis bir arac icin dusundurucu :/

    Açıkçası Doğuş'un dizel otomatikleri genelde kurumsal firmalara satması ve bu nedenle gerçekten yüksek fiyat politikası izlemesi düşündürüyor. Leon'da ~5000tl civarı olan DSG farkı, Golf'te neden ~9000 civarı? Anlamak zor...

    Golf 1.4 TSI BMT 122 PS aslında daha makul, DSG + ACC ile tadından yenmeyebilir, ama Polo BM'den sonra yakıt tüketimini gördükçe keyfim kaçabilir gibi geliyor.

    Enteresan bir şekilde, BMW 1.16d'ler 90.000 civarına satılıyor. Şeytan diyor git al.. Gerçi yakında kasası değişiyor, yenisi de çok yakışıklı olmuş..

     Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R)

    ne yalan söyleyeyim polo bluemotiondan sonraki arabam bmw 116d olmasını isterim. Şu anda benim için hayal ama 5 sene sonra inşallah alırım herhalde :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Speedy_hlm


    quote:

    Orijinalden alıntı: fresher

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: fresher

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    Artık Polo'dan bir üst Sınıfa, ör; Golf'e geçmeyi düşünüyorum. Ama dizel + DSG + ACC deyince fiyat uçup gidiyor. Ne yapsam bilemedim

    Ikinci el olarak birseyler bakabilirsiniz belki? Gerci ikinci el arac hele ki dsg'li ikinci el arac benim icin biraz muamma.

    Golf gercekten cok guzel arac, 1.6 tdi da cok basarili ama dsg konusunda benim hala soru isaretlerim var. Saglamlik ve dayaniklilik anlaminda tork konvertorlu sanzimanlara hala cok uzak gibi geliyor bana.

    Konfor acisindan cok(ama cok ) basarili ama yuksek degisim ve bakim maliyetleri garantisi bitmis bir arac icin dusundurucu :/

    Açıkçası Doğuş'un dizel otomatikleri genelde kurumsal firmalara satması ve bu nedenle gerçekten yüksek fiyat politikası izlemesi düşündürüyor. Leon'da ~5000tl civarı olan DSG farkı, Golf'te neden ~9000 civarı? Anlamak zor...

    Golf 1.4 TSI BMT 122 PS aslında daha makul, DSG + ACC ile tadından yenmeyebilir, ama Polo BM'den sonra yakıt tüketimini gördükçe keyfim kaçabilir gibi geliyor.

    Enteresan bir şekilde, BMW 1.16d'ler 90.000 civarına satılıyor. Şeytan diyor git al.. Gerçi yakında kasası değişiyor, yenisi de çok yakışıklı olmuş..

     Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R)

    1 serisini de ilk ciktigindan beri cok begenirim, ki otomatik sanzimani da bildigim kadariyla zdf marka ve basarili.

    Ancak bmw'lerin de bakim ve yedek parcalari cok pahali. Almasi, ulasmasi eskiye gore nispeten kolay ancak aldiktan sonrasi biraz zorlayabilir

    Gerci sifir alirsaniz en azindan ilk 3 sene icinde ciddi bir problem yasayacaginizi zannetmiyorum.

    Araba alirken insan fiyat konusunda isin ucunu kacirabiliyor, 40 veren 50 yi verip sunu alir, 50 gozden cikardiysam 60 verir bunu alirim vs vs, isin ucu kaciyor

    Eveet geldik zaafım olan BMW ye. Arkadaşlar ben polo bm almadan önce cebimde 20bin daha olsa 116d alacaktım. O zamanlar sıfırı 68bin liraydı :( İçimde bir uktedir bu araç :))) Defalarca surdum bu aracı ve C sınıfının en heyecanlı ve parasına değen aracı olduğunu soylemeliyim. Performans çok çok iyi :)

    Aynı zamanda alacaksanız 2.elini alın. Sıfır için 15 20 bin fark vermeye değmeyeceğini düşünüyorum. Motorlarda buyuk bir değişim yok. Aynı zamanda motordan da sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum çunku psa ile ortak geliştirilmiş motor kullanıyor.

    hocam arkadan itişli aracın keyfi başka oluyor, tabi altında bmw 116 olunca :) aynı şekilde bende de bir uktedir :) ama her şeyin bir zamanı var.




  • 
Sayfa: önceki 338339340341342
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.