Şimdi Ara

Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R) (246. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.881
Cevap
54
Favori
643.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 244245246247248
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitxen

    ZAM GELMİŞ;




    Polo BlueMotion BlueMotion 42.700 TL



    + bir de ayın 13'ü gibi %1,5 zam bekleniyor hatırladığım kadarıyla.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw.com.tr'de "Online Servis Randevusu" disinda online olan baska bir sey goremedim. Biraz daha detaya girer misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Draculius

    quote:

    Orijinalden alıntı: S10

    Ben aracımı aldım.. Boya koruma yaptırmak istemiyorum dedim Doğuş oto ya.. Ki zaten bu araçlar boya koruma yapılıp gönderiliyor.. Haklı da çıktım arabada baya sağlam boya koruma var.. Yaptıralım deseydım baya bir fiyat kaçıcaktı :))) koskoca VW deniz yoluyla güneşte yağmurda çamurda araç göndericek boya koruma yapmadan mı gönderiyor dedim cevap verememişlerdi :)) üzerinden geçeriz tazeleriz falan kem küm yaptılar.. 830tl falan dediler yanlış duymadıysam :)) yaptırmadım pişman deilim :)))

    Merhaba,

    İyiki de yaptırmamışsın. Ben alırken yaptırdım fakat 2 ay içinde bazı lekeler çıkmaya başladı. Güneş ışığında bakıldığında oval yansımalar mevcuttu. Boya koruma yaparken uygulanan aletin oval izleri gibi.
    Neyse götürdüm gaziemir vosmere , anlattım boya formenine derdimi , çıkardım güneş ışığında baktırdım arabaya. Evet, yapan arkadasların hatası (auto master diye bir firma yapmış ) , zaten artık onlarla çalışmıyoruz kendi ekibimiz yapıyor dedi. 2saat lik işlemi olduğunu söyledi ve bıraktım arbayı. 2saat sonra aldım 0 gibi yapmışlardı. Tekrar kesinlikle bu lekerin olmayacagını da söyledi. Derken 2 ay geçti geçmedi yine leker çıkmaya başladı. Yıkamacım boyaya ciddi zarar verdiklerini, yeni araba talep etmemi söyledi. Şimdi gidip tekrar bu durum hakkında konuşmayı düşünüyorum. Gerekirse tükeciti haklarına bile başvurucam.

    Başına buna benzer bir durum gelen var mı arkadaşlar? Veya tavsiyesi olan? Şimdiden teşekkürler.

    Bu tür durumlar gerçekten can sıkıcı olabiliyor. Maalesef bu tür firma çalışanlarının ne şekilde işlem yaptıklarını bilemediğimiz için, hiç bir zaman aracımı güvenip de bırakamadım.

    Şahsen Turtle Wax'ın ürünlerinden ve süpermarketlerden mikro fiber bez alıp vakit oldukça kendim uygulamayı tercih ediyorum. Hem daha ucuza denk geliyor, hem neresine ne yapıldığını biliyorum hem de keyif alarak vakit geçirmiş oluyorum.

    Bir kaç sayfa önce de yazmıştım, Turtle Wax Extra Gloss Sealer Wax bu iş için oldukça uygun. Yaklaşık 30tl gibi fiyata satın alınabiliyor ve bir şişeyle en az 3-4 kere koruma / cila yapılabilir. 12 ay koruma iddia etse de, malum hiç bir ürün belirtilen sürenin sonuna kadar dayanmıyor - en azından normal cilalardan daha uzun süre koruma yapacağını öngörebiliriz.

    Sizin durumunuza gelirsek, çıkan lekeler nasıl acaba? Fotoğraf çekseniz görünüyor mu..? Hare şeklinde mi, yoksa benek gibi mi.. Belki yardımcı olmamız konusunda fikir verici olabilir.

    Merhaba. Arabamdaki izler resimdekiler ile hemen hemen aynı. Özelikle belli açılardan güneş ışığı vurduğunda inanılmaz derecede rahatsız edici bir görüntü oluşuyor.




  • Merhaba arkadaşlar,

    Uzun araştırmalar sonucu bende bluemotion almaya karar verdim. Bugün Trabzon Bahadır otomotiv ile bir görüşme yaptım 42.700 ve bir zam daha gelebileceğini söylediler. Aracı şimdi spariş verirsem eylül 10'da burda olacakmış. Şu üst üste gelen ve gelecek zamlar biraz canımı sıktı. Araba sanırım 43.200 civarı mal olacak. Henüz spariş geçmedik cuma günü diye konuştuk deneyimli arkadaşlardan yardım rica ediyorum pazarlık vs yapma şansı varmıdır ? arabaya neler ekletmeli ? yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Draculius

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Draculius

    quote:

    Orijinalden alıntı: S10

    Ben aracımı aldım.. Boya koruma yaptırmak istemiyorum dedim Doğuş oto ya.. Ki zaten bu araçlar boya koruma yapılıp gönderiliyor.. Haklı da çıktım arabada baya sağlam boya koruma var.. Yaptıralım deseydım baya bir fiyat kaçıcaktı :))) koskoca VW deniz yoluyla güneşte yağmurda çamurda araç göndericek boya koruma yapmadan mı gönderiyor dedim cevap verememişlerdi :)) üzerinden geçeriz tazeleriz falan kem küm yaptılar.. 830tl falan dediler yanlış duymadıysam :)) yaptırmadım pişman deilim :)))

    Merhaba,

    İyiki de yaptırmamışsın. Ben alırken yaptırdım fakat 2 ay içinde bazı lekeler çıkmaya başladı. Güneş ışığında bakıldığında oval yansımalar mevcuttu. Boya koruma yaparken uygulanan aletin oval izleri gibi.
    Neyse götürdüm gaziemir vosmere , anlattım boya formenine derdimi , çıkardım güneş ışığında baktırdım arabaya. Evet, yapan arkadasların hatası (auto master diye bir firma yapmış ) , zaten artık onlarla çalışmıyoruz kendi ekibimiz yapıyor dedi. 2saat lik işlemi olduğunu söyledi ve bıraktım arbayı. 2saat sonra aldım 0 gibi yapmışlardı. Tekrar kesinlikle bu lekerin olmayacagını da söyledi. Derken 2 ay geçti geçmedi yine leker çıkmaya başladı. Yıkamacım boyaya ciddi zarar verdiklerini, yeni araba talep etmemi söyledi. Şimdi gidip tekrar bu durum hakkında konuşmayı düşünüyorum. Gerekirse tükeciti haklarına bile başvurucam.

    Başına buna benzer bir durum gelen var mı arkadaşlar? Veya tavsiyesi olan? Şimdiden teşekkürler.

    Bu tür durumlar gerçekten can sıkıcı olabiliyor. Maalesef bu tür firma çalışanlarının ne şekilde işlem yaptıklarını bilemediğimiz için, hiç bir zaman aracımı güvenip de bırakamadım.

    Şahsen Turtle Wax'ın ürünlerinden ve süpermarketlerden mikro fiber bez alıp vakit oldukça kendim uygulamayı tercih ediyorum. Hem daha ucuza denk geliyor, hem neresine ne yapıldığını biliyorum hem de keyif alarak vakit geçirmiş oluyorum.

    Bir kaç sayfa önce de yazmıştım, Turtle Wax Extra Gloss Sealer Wax bu iş için oldukça uygun. Yaklaşık 30tl gibi fiyata satın alınabiliyor ve bir şişeyle en az 3-4 kere koruma / cila yapılabilir. 12 ay koruma iddia etse de, malum hiç bir ürün belirtilen sürenin sonuna kadar dayanmıyor - en azından normal cilalardan daha uzun süre koruma yapacağını öngörebiliriz.

    Sizin durumunuza gelirsek, çıkan lekeler nasıl acaba? Fotoğraf çekseniz görünüyor mu..? Hare şeklinde mi, yoksa benek gibi mi.. Belki yardımcı olmamız konusunda fikir verici olabilir.

    Merhaba. Arabamdaki izler resimdekiler ile hemen hemen aynı. Özelikle belli açılardan güneş ışığı vurduğunda inanılmaz derecede rahatsız edici bir görüntü oluşuyor.


    Bunlar da benim arabadaki yansımalar. Kim der bu araba 0 :(



    öğrendiğim kadarıyla ; boya koruma yapılırken fazla ciladan ve kötü işçilikten kaynaklanan bir durummuş.

    Sizinle daha önceden de msjlaşmıştık. O zmn satmaktan vazgeçmiştiniz BM nizi :) Bakın 0 aldım başa bela oldu :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Draculius -- 1 Temmuz 2013; 20:19:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beratkeles

    Merhaba arkadaşlar,

    Uzun araştırmalar sonucu bende bluemotion almaya karar verdim. Bugün Trabzon Bahadır otomotiv ile bir görüşme yaptım 42.700 ve bir zam daha gelebileceğini söylediler. Aracı şimdi spariş verirsem eylül 10'da burda olacakmış. Şu üst üste gelen ve gelecek zamlar biraz canımı sıktı. Araba sanırım 43.200 civarı mal olacak. Henüz spariş geçmedik cuma günü diye konuştuk deneyimli arkadaşlardan yardım rica ediyorum pazarlık vs yapma şansı varmıdır ? arabaya neler ekletmeli ? yardımcı olursanız sevinirim.

    pazarlık olayı kesinlikle var, sonuna kadar zorlayın. Hediye olarak kauçuk paspas alın. Park sensörü biraz zor ama şansınızı deneyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenarkilic

    vw.com.tr'de "Online Servis Randevusu" disinda online olan baska bir sey goremedim. Biraz daha detaya girer misiniz?

    Evet orası. Online servis randevusu linkinden giriş yapın, kullanıcı adı / şifre belirtip kaydolduktan sonra, aracınıza özel kullanım klavuzunu Türkçe pdf olarak ulaşabilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenarkilic

    vw.com.tr'de "Online Servis Randevusu" disinda online olan baska bir sey goremedim. Biraz daha detaya girer misiniz?

    Evet orası. Online servis randevusu linkinden giriş yapın, kullanıcı adı / şifre belirtip kaydolduktan sonra, aracınıza özel kullanım klavuzunu Türkçe pdf olarak ulaşabilirsiniz.

    Bilgi icin tekrar tesekkurler. Kayit olup girdim fakat kullanim klavuzunu indiremiyorum. Arabamin modelini secebilecegim bir yer yok, sanirim TC numarasindan bilgiler otomatik olarak getiriliyor. Hollanda'da yasadigim icin erisemiyor olabilirim. Elinde bulunan birisi guven_ar@yahoo.com mail adresime gonderebilirse memnum olurum. Tesekkurler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenarkilic

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenarkilic

    vw.com.tr'de "Online Servis Randevusu" disinda online olan baska bir sey goremedim. Biraz daha detaya girer misiniz?

    Evet orası. Online servis randevusu linkinden giriş yapın, kullanıcı adı / şifre belirtip kaydolduktan sonra, aracınıza özel kullanım klavuzunu Türkçe pdf olarak ulaşabilirsiniz.

    Bilgi icin tekrar tesekkurler. Kayit olup girdim fakat kullanim klavuzunu indiremiyorum. Arabamin modelini secebilecegim bir yer yok, sanirim TC numarasindan bilgiler otomatik olarak getiriliyor. Hollanda'da yasadigim icin erisemiyor olabilirim. Elinde bulunan birisi guven_ar@yahoo.com mail adresime gonderebilirse memnum olurum. Tesekkurler.

    Az önce gönderdim - 9MB mail filtrelerinde takılmazsa, ulaşması lazım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arada, Polo BM, daha doğrusu start-stop'lu araçlarda, normal versiyonlarına göre farklı bir akü kullanıldığını öğrendim.

    Bu sayede akü ömrü daha çok (2x veya 3x kat) şarj/deşarj yapabilecek özellikteymiş.

    Polo BM'de kullanılan akünün marka modelini tam olarak bilmiyorum ama, Varta'nın S&S sistemli araçlar için ürettiği aküler hakkında bilgiye şu linkten ulaşabilirsiniz:

    http://www.varta-automotive.com/en-gb/products/start-stop/

    BM'nin kullanma klavuzunda, aküde asit seviyesi ölçümünün nasıl yapılacağı anlatılmış, altında da "Start-Stop'lu araçlarda asit ölçümü teknik olarak mümkün değildir" gibi bir ifade var.

    Uzun dönemde dezavantaj gibi görünebilecek bir nokta ise, akü ömrünün tamamladığında, sadece akünün değiştirilmesinin yeterli olmadığı, bir "cihaz" ile ECU'nın haberdar edilmesi gerektiği birdirilmiş. Tahmin ediyorum bir kaç seneye sanayideki yerlerde de bu cihazlardan görmeye başlayacağız..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cat_power -- 2 Temmuz 2013; 13:24:14 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Uzun zamandır Polo BM'in teknik özellikleri oldukça detaylı araştırmaya çalışıyorum - şu ana kadar anlamadığım / öğrenemediğim bir nokta var: fren enerjisi geri kazanımı. Mantığını anlıyorum, sonuçta frenleme enerjisini kullanarak aküyü ilave şarj ediyor - ama nasıl? Alternatörü kullanarak mı.. Peki bu ilave şarj tamamlandığında faydası nasıl gerçekleşiyor? Yani, hızlanırken alternatörü geçici olarak devre dışı mı bırakıyor.. Gerçekten işin teknik kısmını merak ediyorum.. Bilen varsa, paylaşırsa sevinirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenarkilic

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenarkilic

    vw.com.tr'de "Online Servis Randevusu" disinda online olan baska bir sey goremedim. Biraz daha detaya girer misiniz?

    Evet orası. Online servis randevusu linkinden giriş yapın, kullanıcı adı / şifre belirtip kaydolduktan sonra, aracınıza özel kullanım klavuzunu Türkçe pdf olarak ulaşabilirsiniz.

    Bilgi icin tekrar tesekkurler. Kayit olup girdim fakat kullanim klavuzunu indiremiyorum. Arabamin modelini secebilecegim bir yer yok, sanirim TC numarasindan bilgiler otomatik olarak getiriliyor. Hollanda'da yasadigim icin erisemiyor olabilirim. Elinde bulunan birisi guven_ar@yahoo.com mail adresime gonderebilirse memnum olurum. Tesekkurler.

    Az önce gönderdim - 9MB mail filtrelerinde takılmazsa, ulaşması lazım.

    Cok tesekkurler, dosyayi sorunsuzca aldim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    Uzun zamandır Polo BM'in teknik özellikleri oldukça detaylı araştırmaya çalışıyorum - şu ana kadar anlamadığım / öğrenemediğim bir nokta var: fren enerjisi geri kazanımı. Mantığını anlıyorum, sonuçta frenleme enerjisini kullanarak aküyü ilave şarj ediyor - ama nasıl? Alternatörü kullanarak mı.. Peki bu ilave şarj tamamlandığında faydası nasıl gerçekleşiyor? Yani, hızlanırken alternatörü geçici olarak devre dışı mı bırakıyor.. Gerçekten işin teknik kısmını merak ediyorum.. Bilen varsa, paylaşırsa sevinirim.

    Bu benim de merak ettiğim bir konu.
    Şöyle bir şey olabilir mi: Arka tekerlerdeki kampana içersinde fren yapılırken aküyü şarj edecek bir sistem mevcut.
    Frenlemeyi enerjiye çevirecek, başka bir yöntem aklıma gelmiyor.
    E aklıma gelmiyor diye başka bir yöntemi de olmayacak değil.




  • Aracı alırken pazarlık payı bırakmadılar. Sonuçta aracın satılacagından çok eminler ve bir kuruş dahi aşağı inmiyorlar.ayrıca extradan eşantiyon olarak paspas vs vermediler... o kadar diretmeme ragmen nuh diyorlar peygamber demiyorlar. fark ettiyseniz start stop bazen devreye girmiyor... bu devreye girmeme olayı frenlerin ürettiği enerjinin yeterli olmamasi... sanırsam frenden ürettiği enerjiyi marş motoruna ek bir kısım koydular ve o kısımda depolayarak kullanıyor olabilir. pek anlamış değilim ama aracımdan çok memnunum :) şu anda 550 km'yi gördüm 1 haftalık olmasına rağmen fıldır fıldır geziyorum bana mısın demiyor hehe :D 50 TL verip kauçuk paspas alıcam artık yapacak birşey yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitxen

    quote:

    Orijinalden alıntı: beratkeles

    Merhaba arkadaşlar,

    Uzun araştırmalar sonucu bende bluemotion almaya karar verdim. Bugün Trabzon Bahadır otomotiv ile bir görüşme yaptım 42.700 ve bir zam daha gelebileceğini söylediler. Aracı şimdi spariş verirsem eylül 10'da burda olacakmış. Şu üst üste gelen ve gelecek zamlar biraz canımı sıktı. Araba sanırım 43.200 civarı mal olacak. Henüz spariş geçmedik cuma günü diye konuştuk deneyimli arkadaşlardan yardım rica ediyorum pazarlık vs yapma şansı varmıdır ? arabaya neler ekletmeli ? yardımcı olursanız sevinirim.

    pazarlık olayı kesinlikle var, sonuna kadar zorlayın. Hediye olarak kauçuk paspas alın. Park sensörü biraz zor ama şansınızı deneyin

    Hocam pazarlığı araba gelince yapmalı dimi ? ayrıca araca ne ekletmeli ? önerileriniz var mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: best_TR

    Aracı alırken pazarlık payı bırakmadılar. Sonuçta aracın satılacagından çok eminler ve bir kuruş dahi aşağı inmiyorlar.ayrıca extradan eşantiyon olarak paspas vs vermediler... o kadar diretmeme ragmen nuh diyorlar peygamber demiyorlar. fark ettiyseniz start stop bazen devreye girmiyor... bu devreye girmeme olayı frenlerin ürettiği enerjinin yeterli olmamasi... sanırsam frenden ürettiği enerjiyi marş motoruna ek bir kısım koydular ve o kısımda depolayarak kullanıyor olabilir. pek anlamış değilim ama aracımdan çok memnunum :) şu anda 550 km'yi gördüm 1 haftalık olmasına rağmen fıldır fıldır geziyorum bana mısın demiyor hehe :D 50 TL verip kauçuk paspas alıcam artık yapacak birşey yok.

    BEn start&Stopun frenlerle ilgili olduğunu sanmıyorum. Bazan aracı çalıştırıp 100 metre frensiz gidip durduğumda bile çalışabiliyor. Bazan da dağdan inerken sürekli fren tutuyorum ama aşağıda ışıkta durduğumda çalışmıyor. Mantığını ben tam anlamış değilim.




  • Hangisi daha iyi? Birini kaybettiğimden beri bi teker böyle geziyorum




  • start stopun frenden elde edilen enerji ile doğrudan bir alakası yok. frenlerden elde edilen enerji akü şarjında kullanılıyor. start stopun aktif hale gelmemesinin bir sürü sebebi olabilir.
    eminiyet kemeri, motor sıcaklığı vs vs vs
    Saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ppzrg

    start stopun frenden elde edilen enerji ile doğrudan bir alakası yok. frenlerden elde edilen enerji akü şarjında kullanılıyor. start stopun aktif hale gelmemesinin bir sürü sebebi olabilir.
    eminiyet kemeri, motor sıcaklığı vs vs vs
    Saygılarımla

    +1

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkaraca9

    Hangisi daha iyi? Birini kaybettiğimden beri bi teker böyle geziyorum


    bence dikkatli bakmadıkça belli olmuyor bile. Her durumda güzel bence




  • 
Sayfa: önceki 244245246247248
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.