Şimdi Ara

Polo 1.2 tsi Comfortline vs Fiesta 1.4 Titanium

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İki araçta manuel hemen hemen aynı fiyatlarda sizce tercih ne olmalı? Yılda en fazla 15bin km yaparım (o kadar zor ama) beni üzmeyecek 3-4 yıl rahatça sorunsuz binebileceğim araç istiyorum. Bekar ve 25 yaşındayım ilk aracım olacak. Tavsiyelerinize açığım 2-3 aydır araştırıyorum yardımcı olursanız sevinirim. Herhangi araç tavsiyeniz varsa link arabilirsiniz fiyat en fazla 55bin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • fiesta daha iyi bi araç benim gözümde tasarım olsun sürüş olsun vesayre ancak polonun motoru daha iyi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fosfagın tabiki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bende aynı yaşta 1.2 tsi poloyu tercih ettim b segmentinde yakıt olarak daha iyidir hacimden dolayı vergi kazancınız varken güç olarak kaybınız olmaz, uzun yolda dizellere yakın bir tüketimi vardır şehir içinde aşırı üzmez fiestanın sürüşü bana da daha zevkli gelmişti denerken ancak dizel olanına bakmıştım ve kağıt üstünde daha güçsüz bir motora daha fazla fiyat ödemem gerektiği ve titanium donanımında dahi herşeyin opsiyon oluşu (polodan da fazla) beni vazgeçirdi. Misal titanium donanım dahi alsanız bir ekranı, park sensörü veya ekstra güvenlik donanımı olmuyor otomatik bakıyorsanız da 4 ileri fiesta yakıt olarak üzer poloya kıyasla ikisiyle de test sürüşü yapın derdim güncel kasaları çıkmasaydı ama malesef o şansınız kalmadı artık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • manner34 M kullanıcısına yanıt
    Benim de gönlümden Polo geçiyor yakın zamanda mı aldınız acaba? Fiesta alırsam tüp taktırmam gerekli diye düşünüyorum yoksa bayagı yakıyor dediler 8/100 civarı. Polo'da ki deneyiminizi aktarabilir misiniz rica etsem ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 atmosferik bir motorla 1.2 turbolu bı araç hiçbir konuda kiyaslanmaz polo kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alprklt

    Benim de gönlümden Polo geçiyor yakın zamanda mı aldınız acaba? Fiesta alırsam tüp taktırmam gerekli diye düşünüyorum yoksa bayagı yakıyor dediler 8/100 civarı. Polo'da ki deneyiminizi aktarabilir misiniz rica etsem ?

    Ben 2016 ağustosta 0 km olarak 49500TL ye aldım hocam ondan sonra vergi bindirimleri geldi dolar euro yükseldi şuan fiyatları çok uçuk gerçekten keşke daha üst birşey alsaydım o zaman diyorum ama liste fiyatı 55 di indirimle makul seviyeye gelince bütcemi aşmadan bu tercihi yaptım İstanbul da okurken evim çok yokuş olduğundan dolayı durduraksız yokuştu ve 8-8,5 lt civarı yakıyordu şuanda işim evime çok yakın 1km motor soğuk git gel 7-7.5 lt civarında yakıyor yine dur kalk olan bir mesafe. Kıyaslamanız açısından karma tüketimim 5,9 şuan aldığımdan itibaren açık olan,aynı şekilde 3km merkeze git gel yaptığımda 5.8-6,0 civarına geriliyor uzun yoldaysa hiç üzmüyor araba bagaj ve arka koltuklar yük dolu 3 kişi İstanbula gidiş dönüş tüketimim 5.3 ltydi istanbuldaki trafikler dahil 300km olarak kısacası ben memnunum pişman eden hiçbir yeri olmadı çok şükür olacağınıda düşünmüyorum. İşe başladıktan sonra bende daha büyük c sınıfı birşey arayışındayım şuanda 1,0 golf comfort paket düşünüyorum bu benzinli motorların çok üzeceğini düşünmüyorum dikkatli kullanmak kaydıyla yani agresif kullanan bir sürücüde değilim bunu belirteyim kullanım tarzına göre tüketim değeri değişecektir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • manner34 M kullanıcısına yanıt
    Maalesef suanda 50 binlerde ikinci eli. Anlıyorum ben genellikle uzun yolda yapacağım işim gereği köyde yaşıyorum ama yazları merkezdeyim yaz tatillerinde türkiye turu düşünüyorum mesela. Bir de köyle merkez arası yokuşlu oluyor genellikle o zaman fazla yakar sanırım. Piyasası olan bir araç fiestaya göre daha yakışıklı bana göre tercihimi polodan yana kullanacağım gibi bilgi için teşekkür ederim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni karmasayi bende yasadim gittim 0 tsi manuel polo aldim.75000 km oldu sorunsuz biniyorum.Tavsiyem polodan yana olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ayni motora sahip daha donanımlı ve daha yüksek modelli Ibiza ve Fabia da tercih edilebilir. Bu fiyata 4 ya da 5 yaşında Polo alinabiliyorken , 2016 hatta 2017 Ibiza ya da Fabia alinir. Fabia güncel kasaya sahiptir ancak Ibiza' nin yeni kasası o fiyata mümkün değildir. Fabia 1.2 tsi ambition 55 binden daha düşük fiyata alınabiliyor. Malum sitede var. Donanım olarak Polo dan aşağı değil ancak ön konsol malzeme kalitesi, süspansiyon sertliği dışında Polo' dan asagi kalır yanı yoktur ve hatta daha geniş bir aractir. 2. Elde Polo her türlü üstündür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RelaxedGuy R kullanıcısına yanıt
    2015 model polo aralarında en mantıklı olanı fabia fiyat olarak bilemem ama ibizayla aralarında fark çok az ki tabi ki aralarında en iyisi polodur. Satarken sıkıntı yaşamak istemiyorum açıkcası o nedenle fabia düşünmüyorum öneri için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55.000 TL'ye 2015 düşük km ve temiz araç bulunabilirse elbette en mantıklısi Polo..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiteraryN

    1.4 atmosferik bir motorla 1.2 turbolu bı araç hiçbir konuda kiyaslanmaz polo kesinlikle

    http://www.zeperfs.com/duel5961-5603.htm

    Şehir içi ve şehir dışı fabrika tüketim verileri hemen hemen aynı. (turbo aracın tüketim gerçekçiliği konusuna girmiyorum) Üstüne bir de atmosferik çok nokta enjeksiyonun tüp ile gerçek koşullarda tsi'ın neredeyse yarısı kadar yakabileceği gerçeği var.

    Şahsen bende 2012 model manueli var 1.4 jazzın, tüpte 18 kuruş karma ortalama (yeri geliyor otobanda 110-120 -öyle 90/100 değil- , yeri geliyor şehiriçi). Yaklaşabilen tsi varsa beri gelsin. Beklerim. "Yok o kadar inmez tüketim" diyecek tsi'cı arkadaş varsa, en yakın zamanda fiş ve km verisiyle ispat ederim, tek şartım var. Tsi'ın da fotoğrafını göreceğim Yürümez diyen 90 hp tsi'cı varsa, otobandaki rampa yukarı dahil en aşağı kafa burun gideceğimi de gösterebilirim. ( Fakat bu ikisini yapabilirsem, senelerce yapılan vw argesi neye yarayacak ? )

    Uzun vadede bakımlarının daha ucuz olacağı, turbo değişimi gibi bir sürecin söz konusu olmayacağı var.

    Kıyaslanmaz, haklısınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: LiteraryN

    1.4 atmosferik bir motorla 1.2 turbolu bı araç hiçbir konuda kiyaslanmaz polo kesinlikle

    http://www.zeperfs.com/duel5961-5603.htm

    Şehir içi ve şehir dışı fabrika tüketim verileri hemen hemen aynı. (turbo aracın tüketim gerçekçiliği konusuna girmiyorum) Üstüne bir de atmosferik çok nokta enjeksiyonun tüp ile gerçek koşullarda tsi'ın neredeyse yarısı kadar yakabileceği gerçeği var.

    Şahsen bende 2012 model manueli var 1.4 jazzın, tüpte 18 kuruş karma ortalama (yeri geliyor otobanda 110-120 -öyle 90/100 değil- , yeri geliyor şehiriçi). Yaklaşabilen tsi varsa beri gelsin. Beklerim. "Yok o kadar inmez tüketim" diyecek tsi'cı arkadaş varsa, en yakın zamanda fiş ve km verisiyle ispat ederim, tek şartım var. Tsi'ın da fotoğrafını göreceğim Yürümez diyen 90 hp tsi'cı varsa, otobandaki rampa yukarı dahil en aşağı kafa burun gideceğimi de gösterebilirim. ( Fakat bu ikisini yapabilirsem, senelerce yapılan vw argesi neye yarayacak ? )

    Uzun vadede bakımlarının daha ucuz olacağı, turbo değişimi gibi bir sürecin söz konusu olmayacağı var.

    Kıyaslanmaz, haklısınız.

    1.4 Fiesta 0-100 ü 12.2 saniye

    1.2 TSI 0100 ü 10.8 saniye der susarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiteraryN


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: LiteraryN

    1.4 atmosferik bir motorla 1.2 turbolu bı araç hiçbir konuda kiyaslanmaz polo kesinlikle

    http://www.zeperfs.com/duel5961-5603.htm

    Şehir içi ve şehir dışı fabrika tüketim verileri hemen hemen aynı. (turbo aracın tüketim gerçekçiliği konusuna girmiyorum) Üstüne bir de atmosferik çok nokta enjeksiyonun tüp ile gerçek koşullarda tsi'ın neredeyse yarısı kadar yakabileceği gerçeği var.

    Şahsen bende 2012 model manueli var 1.4 jazzın, tüpte 18 kuruş karma ortalama (yeri geliyor otobanda 110-120 -öyle 90/100 değil- , yeri geliyor şehiriçi). Yaklaşabilen tsi varsa beri gelsin. Beklerim. "Yok o kadar inmez tüketim" diyecek tsi'cı arkadaş varsa, en yakın zamanda fiş ve km verisiyle ispat ederim, tek şartım var. Tsi'ın da fotoğrafını göreceğim Yürümez diyen 90 hp tsi'cı varsa, otobandaki rampa yukarı dahil en aşağı kafa burun gideceğimi de gösterebilirim. ( Fakat bu ikisini yapabilirsem, senelerce yapılan vw argesi neye yarayacak ? )

    Uzun vadede bakımlarının daha ucuz olacağı, turbo değişimi gibi bir sürecin söz konusu olmayacağı var.

    Kıyaslanmaz, haklısınız.

    1.4 Fiesta 0-100 ü 12.2 saniye

    1.2 TSI 0100 ü 10.8 saniye der susarım

    "1.4 atmosferik bir motorla 1.2 turbolu bı araç" demişsin. Genel konuşmuşsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • RelaxedGuy R kullanıcısına yanıt
    Var evet mantıklı olan da polo bence de :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiteraryN


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: LiteraryN

    1.4 atmosferik bir motorla 1.2 turbolu bı araç hiçbir konuda kiyaslanmaz polo kesinlikle

    http://www.zeperfs.com/duel5961-5603.htm

    Şehir içi ve şehir dışı fabrika tüketim verileri hemen hemen aynı. (turbo aracın tüketim gerçekçiliği konusuna girmiyorum) Üstüne bir de atmosferik çok nokta enjeksiyonun tüp ile gerçek koşullarda tsi'ın neredeyse yarısı kadar yakabileceği gerçeği var.

    Şahsen bende 2012 model manueli var 1.4 jazzın, tüpte 18 kuruş karma ortalama (yeri geliyor otobanda 110-120 -öyle 90/100 değil- , yeri geliyor şehiriçi). Yaklaşabilen tsi varsa beri gelsin. Beklerim. "Yok o kadar inmez tüketim" diyecek tsi'cı arkadaş varsa, en yakın zamanda fiş ve km verisiyle ispat ederim, tek şartım var. Tsi'ın da fotoğrafını göreceğim Yürümez diyen 90 hp tsi'cı varsa, otobandaki rampa yukarı dahil en aşağı kafa burun gideceğimi de gösterebilirim. ( Fakat bu ikisini yapabilirsem, senelerce yapılan vw argesi neye yarayacak ? )

    Uzun vadede bakımlarının daha ucuz olacağı, turbo değişimi gibi bir sürecin söz konusu olmayacağı var.

    Kıyaslanmaz, haklısınız.

    1.4 Fiesta 0-100 ü 12.2 saniye

    1.2 TSI 0100 ü 10.8 saniye der susarım

    "2012 model manueli var bende 1.4 jazzın"

    @msansertekin hocam iddiayı jazz üzerine konuşmuş fiesta üzerine değil. Yanlış anlamışsınız sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.2 tsi var bizde de, donanım biraz zayıf ama motor ve vergi olarak fiestaya üstün.

    2014 comfortlar jantbkapaklı, mumkunse 2015 alın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiesta suphesiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0eco tsi ibiza

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.