DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
plakadan aracın sahibi bulma
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
8
Cevap
1
Favori
60.237
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> plakadan aracın sahibi bulma
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      44 Mesaj
      08 Haziran 2007 14:12:57 Konu Sahibi
      arkadaşlar plakadan bir arcın sahıbini nasıl bulabilirim adını veya adresini
      aradığim plaka 16 lv 665 bu aracın sahibi tarafından dolandırıldık acaba adresini veya ismini bulabilirmiyim yardımcı olurmusunuz veya bilen bir i varsa bana bulabilirmi ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim



      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3206 Mesaj
      08 Haziran 2007 15:20:20
      1975 MODEL MERCEDES BİR ARABA

      1983 ten beri aynı kişide

      arac bir otobüs

      tahdit var üzerinde: Muvakkat muaf deniyor.

      ama bu terimin anlamını bilmiyorum.


      emniyetin sitesinde sadece bunlar var.

      bence vergi dairesinde ya da emniyette adamın varsa baktır plakadan
      |
      |
      _____________________________

      Resimli Hali

      [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
    • Yarbay
      5463 Mesaj
      08 Haziran 2007 15:25:11
      quote:

      Orjinalden alıntı: blanebate

      arkadaşlar plakadan bir arcın sahıbini nasıl bulabilirim adını veya adresini
      aradığim plaka 16 lv 665 bu aracın sahibi tarafından dolandırıldık acaba adresini veya ismini bulabilirmiyim yardımcı olurmusunuz veya bilen bir i varsa bana bulabilirmi ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim


      dolandırıldıysan polise intikal ettirirsen zaten onlar herşeyini bulur. en azından bilgilerini bulur. plakalar bugünler için.

      sigortacı, polis, jand, vb çalışan tanıdıklarınız da yardımcı olurlar.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1333 Mesaj
      08 Haziran 2007 17:41:52
      forumda bir ara
      bu hususta garanti bankası internet bankacılığı
      vasıtasıyla bulunabiliyordu.
      |
      |
      _____________________________

      Today Tomorow Toyota Tofaş
      Cumhuriyet'e sahip çık!
    • Çavuş
      44 Mesaj
      08 Haziran 2007 21:42:11 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: ankarametinerr

      1975 MODEL MERCEDES BİR ARABA

      1983 ten beri aynı kişide

      arac bir otobüs

      tahdit var üzerinde: Muvakkat muaf deniyor.

      ama bu terimin anlamını bilmiyorum.


      emniyetin sitesinde sadece bunlar var.

      bence vergi dairesinde ya da emniyette adamın varsa baktır plakadan


      öncelikle sağol arkadşım ilgilendigin için araba eski model şahin yani murat 131 ben bu adresten aradımhttp://www.trafik.gov.tr/sorgulamalar/sorgulamalar.asp# 1988 murat gözüküyor siz hangi linkten mercedes ve otobüş oldugunu buldunuz one more arkadşım kendim halledicem bunu ben bir bulayım önce miktar az zaten değmez plaka 16 LV 665 bulursanız buraya atarsınız sevinirim tanıdık polis arkadaşlar var ama burdan bulamassam bursaya gidince sorucam zaten bu vatandaş mudanya eşkeldenmiş zaten küçük enin de sonunda ele gececek ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim ve buraya yazarsanız iyi olur
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      602 Mesaj
      08 Haziran 2007 22:41:03
      quote:

      Orjinalden alıntı: ricardozonta

      forumda bir ara
      bu hususta garanti bankası internet bankacılığı
      vasıtasıyla bulunabiliyordu.


      arkadaşım eskiden garanti bankasının internet şubesinden sahibini öğrenmek istediğin aracın mtv sini yatırıyor gibi yapıp araç sahibinin vergi numarasını öğreniyordun, daha sonra trafik.gov.tr den elde ettiğin bilgiler ve vergi numarasını kullanarakwww.gib.gov.tr adresinden aracın ruhsat bilgilerine ulaşabiliyordun, ancakwww.gib.gov.tr bu hizmetinin süistimal edildiğindenmidir bilinmez artık tc kimlik numarası da sormaya başladı. eğer araç sahibinin tc kimlik numarasını biliyorsan anında bulabiliriz. somut olayda araç sahibinin kim olduğunun bilinmemesi ayrıca tc kimlik numarasının bilinmesinin hemen hemen mümkün olmaması nedeniyle trafik.gov.tr bilgileriyle yetinmen gerekecek...
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      44 Mesaj
      09 Haziran 2007 00:26:54 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: Mnt1907



      Alıntıları Göster



      arkadaşım eskiden garanti bankasının internet şubesinden sahibini öğrenmek istediğin aracın mtv sini yatırıyor gibi yapıp araç sahibinin vergi numarasını öğreniyordun, daha sonra trafik.gov.tr den elde ettiğin bilgiler ve vergi numarasını kullanarakwww.gib.gov.tr adresinden aracın ruhsat bilgilerine ulaşabiliyordun, ancakwww.gib.gov.tr bu hizmetinin süistimal edildiğindenmidir bilinmez artık tc kimlik numarası da sormaya başladı. eğer araç sahibinin tc kimlik numarasını biliyorsan anında bulabiliriz. somut olayda araç sahibinin kim olduğunun bilinmemesi ayrıca tc kimlik numarasının bilinmesinin hemen hemen mümkün olmaması nedeniyle trafik.gov.tr bilgileriyle yetinmen gerekecek...

      teşekkürler netten bulamıcaz biz onu neyse tanıdık arkadşlar var emniyeteonlardan öğrnicem artık
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      580 Mesaj
      09 Haziran 2007 18:30:37
      dolandırıcılık yapan adam sahte plaka kullanmayı akıl edemiyomu ki bence plakadan pek bişi çıkmaz

      moralini bozmak gibi olmasın ama
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      53 Mesaj
      16 Mart 2015 20:51:56
      plakadan arça sahibini öğrenmeniz mümkün değil arkadaşlar. kimse paylaşmaz bu bilgiyi sizinle. Ancak şurda bişiler anlatılmış öğrenme yoluyla ilgilihttp://www.devlette.com/plakadan-arac-sahibi-sorgulama-ogrenme/
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
SEO
izmir havalimanı transfer
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR2
0,432
1.2.122

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.