Şimdi Ara

Piranha Fuga 5.0 İnç Navigasyon (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
922
Cevap
2
Favori
123.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şu ilk uydu bulmada 10 dakika veya 3-5 dakika bekleme kafamı karıştırdı

    bunun sebebi var mı ??? ( güncelleme yazılımsal vs vs...) yoksa her fuga da mı var bu durum....
  • Valla ben hiç 10 dakika falan sürdüğünü görmedim. Arabayı çalıştırıyorum, cihazın düğmesine basıyor, emniyet kemerini takıyorum. Ben rotayı ayarlayana kadar o uyduğu buluyor. Ben de durum böyle
    quote:

    Orijinalden alıntı: vaegir

    şu ilk uydu bulmada 10 dakika veya 3-5 dakika bekleme kafamı karıştırdı

    bunun sebebi var mı ??? ( güncelleme yazılımsal vs vs...) yoksa her fuga da mı var bu durum....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozann -- 8 Haziran 2011; 11:17:46 >
  • that_inspector çok sağol



    fugayı 6-7 aydır ve üstünde kullanan forum üyeleri zaman içinde hepinizde yavaş uydu bulma kasma vs oluyor mu

    alacağım ama çok tereddütte kaldım telefunekn tlf 350 ile fuga arasında.

    bu ara 1-2 güne almam lazım o yüzden sürekli soruyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vaegir -- 8 Haziran 2011; 14:34:57 >
  • çok nadiren geç bulma oluyor ama bu gecikme benim o anda bulunduğum nokta binanın dibi diyemi yoksa benmi bişeyleri yanlış yapıyoum bilmiyorum ama şu kadarını söyleyim yaklaşık 8 aydır kullanmaktayım gayet memnunum. şu an alacak olsam yine fuga yı alırım. etrafımda eş dost 3 kişiyede aldım hepside severek kullanıyolar.. bu geç bulma olayına katılmıyorum. bana göre almayı engelleyecek durumda bi kusur değil..
  • FUGA yarın A101'de 189 TL. Ben yarın alıyorum cihazı... Bakalım hayırlısı. Daha önce hiç kullanmadım umarım memnun kalırım.
  • Selam Arkadaşlar,
    Bugün A101'den 189 TL.ye (9 Taksit) FUGA NAVİGASYON aldım...
    Daha önce hiç navigasyon kullanmadım...İnşallah memnun kalırım.
    Hadi hayırlısı...
    İlk izlenimlenim gayet olumlu...
  • Bende aldım ve kısık ses parazitli fm transmitter'i görünce anında elden çıkardım. :( Benim için hüsan oldu. Ayrıca ekran kontrastı biraz düşük sanırm güneşli saatlerde pek tat vermedi. Araştırmaya devam ediyorum Tomtom'ların malzeme kalitesi çok iyi ama maalesef multimedya uygulamaları kullanılmıyor ve maalesef kullandığı harita pek tercih edilmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gayseri71

    Selam Arkadaşlar,
    Bugün A101'den 189 TL.ye (9 Taksit) FUGA NAVİGASYON aldım...
    Daha önce hiç navigasyon kullanmadım...İnşallah memnun kalırım.
    Hadi hayırlısı...
    İlk izlenimlenim gayet olumlu...




    Taksitli olunca 199 TL olmuyor mu? Ben de almayı düşünüyorum ama henüz son kararımı veremedim. Açıkçası Piranha markasına pek güvenemiyorum. Bu ürünün göze batan kronik bir eksikliği, hatası vs. var mıdır? Kullanan arkadaşların genel görüşü nedir? İlk defa bir navigasyon aleti alacağım kısmetse. Bu konuda fazla bilgim yok.




  • bana göre tek zayıf noktası.. ki diğerleride belki öyledir... yoğun güneş ışığı vurduğunda ekranı görmek zorlaşıyor.. ama sesli uyarı olduğundan büyük bir sorun değil..

    ben navking aldım aynı özellikte 1 haftada çözemedim geri verip fuga aldım almak isteyenlerede kesinlikle tavsiye ederim.. ama şunuda ekleyeyim ürün parasının tam kaşılığı hakkını veriyor.. ben vatan dan 280 tl almıştım şimdi 180 küsür çok daha iyi düşünmeden alın derim. sadece servis konusunda yorumlar olumsuz.. daha servise yolum düşmedi ama bende biraz korkuyorum..

    navitec telefunken de tercih edilebilir.. gerisi size kalmış..
  • 5 inch aracıma büyük geleceği için 3,5 inch lik Explorer aldım. Uydu bulması , hız sınırı uyarısı 3D haritalardan felan çook memnunum.. Ancak şu anda beni deli eden tek sorun cihazın sesinin az çıkması.. Sesli yol tarifi ses düzeyini en sağdaki konuma , Ana ses düzeyini de en sağ tarafa yani en yüksek konuma getiriyorum.

    Hatta dinamik ses dedikleri bi şey var. En düşük En yüksek Km gibi kriterleri girmişler. Anladığım kadarı ile belli bir hızdan sonra ses fazla çıksın diye yapılmış bir özellik. Bunda da en düşük ve en yükseği 10 Kms yapıyorum ki bu hızdan sonra ses yüksek çıksın diye ama nafileee...!!!

    Radyo yu bile açamıyorsunuz navigasyondaki ablanın sesini duyabilmek için , o kadar cılız anlatıyor ki yok böyle bi şey..
    Üründe Fm transmitter özelliğide olmadığı için cihazın kendi sesine mahkum durumdayım...

    Bir de Piranhanın sitesinde ve forumlarda farklı sesler ile tarif yapan dosyalar var. Onlardan birini indirip yüklesem ses seviyesinde bir artış olur mu ?

    Bu cihazların ses ayarları nasıl yapılıyor , konu hakkında yardımcı olabilecek birileri var mı ? Özellikle bu dinamik ses olayını doğru mu ayarladım acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 10 Haziran 2011; 9:23:20 >




  • PİRANHA mı tek kelim "UZAK DURUN"

    Piranha FUGA kullanıyordum. Taaki 4 hafta öncesine kadar.

    Aracımı çukurlara sert düşürmemek için hız bile yapmıyorum. Torpidoda sarılı duran ürünümün camı kendiliğinden kırılmış.
    Birgün torpidodadan alırken ekranı patlamış olarak bulunca şok oldum. Müşteri hizmetleri ile görüşeyim dedim. Piranha Müşteri Hizmetlerine ulaşmak abartısız 20 dakika. Ürünü gönderin dediler gönderdim. Yazılı olarakta savunmamı yaptım. 1 Hafta bekledim. Sonra öğrendimki 2.günde Kullanıcı hatası deyip kenara koymuşlar bana haber bile vermiyorlar. Camı için Tam 140TL istediler. Benden nasıl para istersiniz dedim. Kutusunda kocaman puntolar ile 1'e 1 Birebir değişim yazıyo, Üstelik kapınızdan alıp kapınıza teslim diyorlar. 4 Ay önce 300TL ya almıştım Ürünün sıfırı vatanda 210TL lara kadar geriledi. Nasıl bir fiyat politikaları var bilmiyorum. benden 140TL istiyorlar. Okadar laf söyledim. Tek söyledikleri Kırık Çatlak kullanıcı hatası dediler. Her kırık yada çatlak kullanıcı hatasımı olur. Durduğu yerde ekranı patlayan bir ürün. Nasıl benim hatam olabilir. Ayrıca insan aracında bu ürnü kullanmadığı zaman nerede muhafaza edecek. Ee malüm torpidoda. Birde en çok zoruma giden ve o kadar iş yoğunluğum olmasına rağmen beni buraya yazdıran bu olay yüzünden sinirim bozuldu. Torpidoda gelişi güzelde muhafaza etmiyordum. Sürekli kutusunda duruyordu. Bundan daha fazla nasıl koruyayım ben bu ürünü. Daha ne olması gerekiyor anlamadım. Benimle birebir Aynı sorunu Navitech te yaşayan bir DH kullanıcısıda vardı. Demekki bu ürünlerin ekranlarında problem olabiliyor. 140TL vermem dedim. Ürünü geri gönderelim dediler. gönderin lanet olsun dedim. Utanmadan karşı ödemeli göndermişler. Ben onlara gönderirken birde kendim ödemiştim. Hani kapıdan alıp kapıya teslim di Kutusuna yazmayı reklam yapmay biliyorlar. 2.5TL lık kargo parasına tamah eden bir firmadan ne beklenir?

    Birde eğer ürün gönderirken karşı ödemeli gönderseymişim teknik servis ürünü almıyormuş. Böyle sorun yaşayan çok kişi var. Adamlar almayınca Kargo firmalarında ürünler bekliyormuş. Millette ürünümüz yapılıyor diye bekliyor... Nerede cihazım deyince çıkıyor ortaya.

    Ürünlerinizi dikkatli kullanın çünkü Piranhanın Teknik servisi fiyatlar konusunda şaşırmışlar. Hizmet adına hiçbirşey yok. Derdinizi anlatacağınız kimse yok sürekli aynı bayan çıkıyo telefona.

    Zaten yaptığımız en büyük hata içerisinde oda olsun buda olsun derken cihaz amacını yapmaktan aciz. Kartaldan Küçükyalıya gitmek isterken beni Bostancı köprüsüne kadar götürüp ters döndüren bir cihazdı FUGA.


    Eminimki bu yazdıklarımın arkasından Bana sert çıkacak Piranhacılar olacak. Eyvallah olsun. Ben bir kullanıcıyım. Özenle kullandığım ve gözüm gibi baktığım cihaz bu hale geldi. Teknik servisi ile bunları yaşadım. İşte o yüzden Piranhanın teknik servisinin ne olduğunu herkes bilsin. Yarın öbür gün sizinde başınıza gelebilir.

    Benim Tek derdim var. Bana 300TL kaçtı başkasınada kaçmasın.

    Birdaha Piranha mı. Benden uzak olsun. Garmin 1410 aldım. şimdilik fena değil en azından sesli yönlendirmeleri Piranhadaki gibi robot gibi çıkmıyor. Ama daha bir sorun yaşayıp teknik servise falan göndermedim. O yüzden iyi de diyemem...


    FUGA Cam Vantuzu, şarj cihazı ve çatlak camlı gövdeye ihtiyacınız olursa irtibata geçin.




  • Durduğu yerde ekranın çatlayacağını hiç sanmam. Araç kullanımı ile de bu gerçekleşmez. Belki biri bakmak için aldığında elinden felan düşürmüştür. O kadar da değil yani.

    Ayrıca ürünlerde oluşan kırık ve çatlaklar her zaman kullanıcı hatasıdır. Ama bazı ürünlerde kronikleşmiş kırılma ve çatlamalar varsa firma bunu tesbit eder ve gerekli tamiri ücretsiz yapar. Servise yüklenmenizin anlamı yok. Tamam pirhanha servis konusunda çok zayıf kalıyor ama bu durumda suçlamak doğru olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kurbagaprens -- 10 Haziran 2011; 15:35:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurbagaprens

    Durduğu yerde ekranın çatlayacağını hiç sanmam. Araç kullanımı ile de bu gerçekleşmez. Belki biri bakmak için aldığında elinden felan düşürmüştür. O kadar da değil yani.

    Ayrıca ürünlerde oluşan kırık ve çatlaklar her zaman kullanıcı hatasıdır. Ama bazı ürünlerde kronikleşmiş kırılma ve çatlamalar varsa firma bunu tesbit eder ve gerekli tamiri ücretsiz yapar. Servise yüklenmenizin anlamı yok. Tamam pirhanha servis konusunda çok zayıf kalıyor ama bu durumda suçlamak doğru olmaz.


    İşte piranhada sizin mantığınızla bana inanmadı. Neden durduğu yerde çatladığına inanmıyorsunuz. Kullanıcı olarak ben doğru söyleyemem Piranha haklıdırmı? Cam Çatlaksa bu kesin düşmüş vur damgayı gönder. Bir içini aç bir bak ne bileyim bir teknik servis olmak bu kadar kolaymı yaaa. Bu firmanın Ar-Ge si falan yokmu. Her kırık ve çatlak nasıl kullanıcı olabilir. Belliki bu cihazda teknik bir problem var bu hale geldi. İçerisinde baskı yapan birşeymi var. Ve aracıma benim haricimde kimse binmez. Torpido dersen küçücük. Kutusuyla tam giriyordu. Hadi çukura düştüm kutu torpidoda hopladı desem ama hareket edeceği bir yer yok.

    Hemen damgayı vursunlar zaten. Siz bile inanmazsanız piranha mı inanacak. Bununda tek sebebi var. Biz millet olarak malı satana kadar taklalar atıp sattıktan sonrada almasaydın zorlamı sattım mantığında olduğumuz için. O yüzden bu tarz düşüncelere düşmenizde açık konuşayım şaşırtmadı beni.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kibritinyanmayanucu


    quote:

    Orijinalden alıntı: kurbagaprens

    Durduğu yerde ekranın çatlayacağını hiç sanmam. Araç kullanımı ile de bu gerçekleşmez. Belki biri bakmak için aldığında elinden felan düşürmüştür. O kadar da değil yani.

    Ayrıca ürünlerde oluşan kırık ve çatlaklar her zaman kullanıcı hatasıdır. Ama bazı ürünlerde kronikleşmiş kırılma ve çatlamalar varsa firma bunu tesbit eder ve gerekli tamiri ücretsiz yapar. Servise yüklenmenizin anlamı yok. Tamam pirhanha servis konusunda çok zayıf kalıyor ama bu durumda suçlamak doğru olmaz.


    İşte piranhada sizin mantığınızla bana inanmadı. Neden durduğu yerde çatladığına inanmıyorsunuz. Kullanıcı olarak ben doğru söyleyemem Piranha haklıdırmı? Cam Çatlaksa bu kesin düşmüş vur damgayı gönder. Bir içini aç bir bak ne bileyim bir teknik servis olmak bu kadar kolaymı yaaa. Bu firmanın Ar-Ge si falan yokmu. Her kırık ve çatlak nasıl kullanıcı olabilir. Belliki bu cihazda teknik bir problem var bu hale geldi. İçerisinde baskı yapan birşeymi var. Ve aracıma benim haricimde kimse binmez. Torpido dersen küçücük. Kutusuyla tam giriyordu. Hadi çukura düştüm kutu torpidoda hopladı desem ama hareket edeceği bir yer yok.

    Hemen damgayı vursunlar zaten. Siz bile inanmazsanız piranha mı inanacak. Bununda tek sebebi var. Biz millet olarak malı satana kadar taklalar atıp sattıktan sonrada almasaydın zorlamı sattım mantığında olduğumuz için. O yüzden bu tarz düşüncelere düşmenizde açık konuşayım şaşırtmadı beni.

    Bence cihazda üretim hatası kaynaklı görülmeyen kılcal çatlak varsa daha sonra kendiliğinden çatlayabilir. Beyefendinin ifadesine göre bunun tespiti için gerekli inceleme yapılmamış gibi duruyor. Bende Piranha kullanıyorum ve henüz teknik servise cihazımı göndermeyi gerektirecek bir sorun olmadı, ancak şunu söylemeliyim ki, bundan sonra her ne sebeple olursa olsun cihazımı değiştirmem gerekirse Piranha'dan uzak duracağım. Bugüne kadar çevremde arkadaşlarımdan yaklaşık 10 kişiyede Piranha aldırmıştım. Şimdi pişman oldum buna. Bu kadar çok şikayet edilen bir markayı tavsiye etmek benim arkadaşlarım arasında ki güvenilirliğimi yitirmeme neden olur. Umarım firma kısa zamanda kendisine çeki düzen verir. Yoksa geçen yıl kazandığı Türkiye'de en çok navigasyon cihazı satan firma ünvanını bir yılda hiç cihaz satamayan firma ünvanına çevirebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kibritinyanmayanucu


    quote:

    Orijinalden alıntı: kurbagaprens

    Durduğu yerde ekranın çatlayacağını hiç sanmam. Araç kullanımı ile de bu gerçekleşmez. Belki biri bakmak için aldığında elinden felan düşürmüştür. O kadar da değil yani.

    Ayrıca ürünlerde oluşan kırık ve çatlaklar her zaman kullanıcı hatasıdır. Ama bazı ürünlerde kronikleşmiş kırılma ve çatlamalar varsa firma bunu tesbit eder ve gerekli tamiri ücretsiz yapar. Servise yüklenmenizin anlamı yok. Tamam pirhanha servis konusunda çok zayıf kalıyor ama bu durumda suçlamak doğru olmaz.


    İşte piranhada sizin mantığınızla bana inanmadı. Neden durduğu yerde çatladığına inanmıyorsunuz. Kullanıcı olarak ben doğru söyleyemem Piranha haklıdırmı? Cam Çatlaksa bu kesin düşmüş vur damgayı gönder. Bir içini aç bir bak ne bileyim bir teknik servis olmak bu kadar kolaymı yaaa. Bu firmanın Ar-Ge si falan yokmu. Her kırık ve çatlak nasıl kullanıcı olabilir. Belliki bu cihazda teknik bir problem var bu hale geldi. İçerisinde baskı yapan birşeymi var. Ve aracıma benim haricimde kimse binmez. Torpido dersen küçücük. Kutusuyla tam giriyordu. Hadi çukura düştüm kutu torpidoda hopladı desem ama hareket edeceği bir yer yok.

    Hemen damgayı vursunlar zaten. Siz bile inanmazsanız piranha mı inanacak. Bununda tek sebebi var. Biz millet olarak malı satana kadar taklalar atıp sattıktan sonrada almasaydın zorlamı sattım mantığında olduğumuz için. O yüzden bu tarz düşüncelere düşmenizde açık konuşayım şaşırtmadı beni.


    Arkadaşım cihaz zaten 1 ay sigortalı sanıyorum sizinki 1 ayı geçmiş. Böyle bahsettiğin gibi bir problem olmuş olsa zaten sigorta devreye girer değiştirilirdi. Birşeyleri yaparken başka şeyleri yıkmadan yapmak lazım. Biraz da empati yapmanız lazım. Üreticinin yerine koyun kendinizi ve verin ürünü atıyorum 1 ay sonra geri gelsin kırık diye. Hemen değiştir geri yolla. Ben polemik olsun istemiyorum. Perakende mağazacılık yapıyorum, müşteri memnuniyeti adına da gerçekten bazen akla gelmeyecek şeyler yapıyoruz. Ama bakıyorum bazen de bu iyi niyet son derece suistimal ediliyor. Halı satıyorum kadın 1 hafta sonra geliyor diyor ki halı küçük geldi veya beğenmedim rengini değiştircem. Yemin billah ediyor, hatta ileri gidip çocuğunun üzerine yemin ediyor. Ben tam 15 yıldır halı satıyorum. Halı 1 gün serilmiş olsa bile sorun değil anlar ve söylerim. Tamam diyorum yemine izana gerek yok alalım halıyı evden bakalım kullanılmamışsa işinizi görelim. Aldırıyorum halıyı içinden susam, kadın saçları, ve çay lekesi çıkıyor. Bunlar olmasa bile halının serildiği çok belli. Ertesi gün komşusu diyor ki görücüleri geldi serdiler. Şimdi çocuğunun bile üzerine yemin edebilen bir tüketici varken hangi birine inanırsın.

    Bu tür problemlerde çözüm yasayla tesbit edilmiştir. Kırık, çatlak, patlak hangi sebeple olursa olsun (üründe kronik bir sorun yoksa) garanti dışıdır. Çıkıp bunun için yaygara koparmanıza hiç gerek yok. Ben piranha'yı savunmuyorum yenisini 189'a almış biri olarak 140 liralık ekran ücreti bikere laçkalığın daniskasıdır. Ama torpidoda öylece dururken ekran kırılmış dediğinizde kime anlatırsanız anlatın inandırıcı gelmeyecektir. Polemik olsun istemediğimden ben uzatmayacağım. Sizi yalancılıkla da itham etmiyorum bunu bilmenizi isterim ama bana göre mutlaka bilginiz haricinde bir müdahale olmuştur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurbagaprens


    quote:

    Orijinalden alıntı: kibritinyanmayanucu


    quote:

    Orijinalden alıntı: kurbagaprens

    Durduğu yerde ekranın çatlayacağını hiç sanmam. Araç kullanımı ile de bu gerçekleşmez. Belki biri bakmak için aldığında elinden felan düşürmüştür. O kadar da değil yani.

    Ayrıca ürünlerde oluşan kırık ve çatlaklar her zaman kullanıcı hatasıdır. Ama bazı ürünlerde kronikleşmiş kırılma ve çatlamalar varsa firma bunu tesbit eder ve gerekli tamiri ücretsiz yapar. Servise yüklenmenizin anlamı yok. Tamam pirhanha servis konusunda çok zayıf kalıyor ama bu durumda suçlamak doğru olmaz.


    İşte piranhada sizin mantığınızla bana inanmadı. Neden durduğu yerde çatladığına inanmıyorsunuz. Kullanıcı olarak ben doğru söyleyemem Piranha haklıdırmı? Cam Çatlaksa bu kesin düşmüş vur damgayı gönder. Bir içini aç bir bak ne bileyim bir teknik servis olmak bu kadar kolaymı yaaa. Bu firmanın Ar-Ge si falan yokmu. Her kırık ve çatlak nasıl kullanıcı olabilir. Belliki bu cihazda teknik bir problem var bu hale geldi. İçerisinde baskı yapan birşeymi var. Ve aracıma benim haricimde kimse binmez. Torpido dersen küçücük. Kutusuyla tam giriyordu. Hadi çukura düştüm kutu torpidoda hopladı desem ama hareket edeceği bir yer yok.

    Hemen damgayı vursunlar zaten. Siz bile inanmazsanız piranha mı inanacak. Bununda tek sebebi var. Biz millet olarak malı satana kadar taklalar atıp sattıktan sonrada almasaydın zorlamı sattım mantığında olduğumuz için. O yüzden bu tarz düşüncelere düşmenizde açık konuşayım şaşırtmadı beni.


    Arkadaşım cihaz zaten 1 ay sigortalı sanıyorum sizinki 1 ayı geçmiş. Böyle bahsettiğin gibi bir problem olmuş olsa zaten sigorta devreye girer değiştirilirdi. Birşeyleri yaparken başka şeyleri yıkmadan yapmak lazım. Biraz da empati yapmanız lazım. Üreticinin yerine koyun kendinizi ve verin ürünü atıyorum 1 ay sonra geri gelsin kırık diye. Hemen değiştir geri yolla. Ben polemik olsun istemiyorum. Perakende mağazacılık yapıyorum, müşteri memnuniyeti adına da gerçekten bazen akla gelmeyecek şeyler yapıyoruz. Ama bakıyorum bazen de bu iyi niyet son derece suistimal ediliyor. Halı satıyorum kadın 1 hafta sonra geliyor diyor ki halı küçük geldi veya beğenmedim rengini değiştircem. Yemin billah ediyor, hatta ileri gidip çocuğunun üzerine yemin ediyor. Ben tam 15 yıldır halı satıyorum. Halı 1 gün serilmiş olsa bile sorun değil anlar ve söylerim. Tamam diyorum yemine izana gerek yok alalım halıyı evden bakalım kullanılmamışsa işinizi görelim. Aldırıyorum halıyı içinden susam, kadın saçları, ve çay lekesi çıkıyor. Bunlar olmasa bile halının serildiği çok belli. Ertesi gün komşusu diyor ki görücüleri geldi serdiler. Şimdi çocuğunun bile üzerine yemin edebilen bir tüketici varken hangi birine inanırsın.

    Bu tür problemlerde çözüm yasayla tesbit edilmiştir. Kırık, çatlak, patlak hangi sebeple olursa olsun (üründe kronik bir sorun yoksa) garanti dışıdır. Çıkıp bunun için yaygara koparmanıza hiç gerek yok. Ben piranha'yı savunmuyorum yenisini 189'a almış biri olarak 140 liralık ekran ücreti bikere laçkalığın daniskasıdır. Ama torpidoda öylece dururken ekran kırılmış dediğinizde kime anlatırsanız anlatın inandırıcı gelmeyecektir. Polemik olsun istemediğimden ben uzatmayacağım. Sizi yalancılıkla da itham etmiyorum bunu bilmenizi isterim ama bana göre mutlaka bilginiz haricinde bir müdahale olmuştur.


    Bakın dediklerinize katılıyorum insanlarımız bizim böyle ne yazıkki. İşte belki bu yüzden sizde benim söylediklerime inanmıyorsunuz. İlla bir sorun vardır diyorsunuz. Kırık çatlak garanti dışıdır deyip geri plana çekilmek nasıl doğru olabiliyor. Üründe "umitafy" arkadaşın dediği gibi üretim hatası kaynaklı görülmeyen kılcal çatlak varsa daha sonra kendiliğinden çatlamışsa. Yada içerisinden bir parçanın cama baskı yaparak çatlatmış olabilieceği hiç olasılığı yokmu. Hem beni suçlamadığınızı söylüyorsunuz hemde kesin sizin bilginiz haricinde birşey olmuştur diyorsunuz. 2 gün koydum kutusuna sonra bir baktım bu halde. 2 gün içinde arabama kimse binmeyi bırak el bile sürmedi. Daha nasıl anlatayım bilmiyorum. Gece arabaya hırsız girip navigasyonu kırıp geri koyup kapıları kitleyip gitmesi size göre daha yüksek bir olasılık. Ama asla Piranhanın fabrikasyon hatası olamaz dimi? Kusura bakmayın ama ben kendimi buna inanarak sessiz kalamam. Siz buna yaygara diyorsunuz ama ben insanları bilgilendiriyorum. Koyun olum sesimi çıkarmadan duramam. Bu olanları sahiplenemem kusura bakmayın.

    Elektronik marketlere sıklıkla giderim araştırırım. Ve bu yaşadığım olaydan beri kimin elinde piranha görsem yaşadığım olayıda anlatıyorum. Herkes ticareti ahlakıyla yapsın. Ürün kutularına şöyle böyle deyip sonrasında geri adım atmak ne demek görsünler. 2.5TL lık kargo parasını bile kar sayan bir firmayı bana savunmayın Allah aşkına. Siz bence benim yazdıklarımı baştan iyice okuyun.




  • Konu hakkında yardımcı olabiliecek var mı ???
    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN
    5 inch aracıma büyük geleceği için 3,5 inch lik Explorer aldım. Uydu bulması , hız sınırı uyarısı 3D haritalardan felan çook memnunum.. Ancak şu anda beni deli eden tek sorun cihazın sesinin az çıkması.. Sesli yol tarifi ses düzeyini en sağdaki konuma , Ana ses düzeyini de en sağ tarafa yani en yüksek konuma getiriyorum.

    Hatta dinamik ses dedikleri bi şey var. En düşük En yüksek Km gibi kriterleri girmişler. Anladığım kadarı ile belli bir hızdan sonra ses fazla çıksın diye yapılmış bir özellik. Bunda da en düşük ve en yükseği 10 Kms yapıyorum ki bu hızdan sonra ses yüksek çıksın diye ama nafileee...!!!

    Radyo yu bile açamıyorsunuz navigasyondaki ablanın sesini duyabilmek için , o kadar cılız anlatıyor ki yok böyle bi şey..
    Üründe Fm transmitter özelliğide olmadığı için cihazın kendi sesine mahkum durumdayım...

    Bir de Piranhanın sitesinde ve forumlarda farklı sesler ile tarif yapan dosyalar var. Onlardan birini indirip yüklesem ses seviyesinde bir artış olur mu ?

    Bu cihazların ses ayarları nasıl yapılıyor , konu hakkında yardımcı olabilecek birileri var mı ? Özellikle bu dinamik ses olayını doğru mu ayarladım acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    Konu hakkında yardımcı olabiliecek var mı ???
    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN
    5 inch aracıma büyük geleceği için 3,5 inch lik Explorer aldım. Uydu bulması , hız sınırı uyarısı 3D haritalardan felan çook memnunum.. Ancak şu anda beni deli eden tek sorun cihazın sesinin az çıkması.. Sesli yol tarifi ses düzeyini en sağdaki konuma , Ana ses düzeyini de en sağ tarafa yani en yüksek konuma getiriyorum.

    Hatta dinamik ses dedikleri bi şey var. En düşük En yüksek Km gibi kriterleri girmişler. Anladığım kadarı ile belli bir hızdan sonra ses fazla çıksın diye yapılmış bir özellik. Bunda da en düşük ve en yükseği 10 Kms yapıyorum ki bu hızdan sonra ses yüksek çıksın diye ama nafileee...!!!

    Radyo yu bile açamıyorsunuz navigasyondaki ablanın sesini duyabilmek için , o kadar cılız anlatıyor ki yok böyle bi şey..
    Üründe Fm transmitter özelliğide olmadığı için cihazın kendi sesine mahkum durumdayım...

    Bir de Piranhanın sitesinde ve forumlarda farklı sesler ile tarif yapan dosyalar var. Onlardan birini indirip yüklesem ses seviyesinde bir artış olur mu ?

    Bu cihazların ses ayarları nasıl yapılıyor , konu hakkında yardımcı olabilecek birileri var mı ? Özellikle bu dinamik ses olayını doğru mu ayarladım acaba ?



    ses farkı mutlaka olur cihazla gelen seslendirme zaten kısık ve boğuk.. tüm ses dosyalarını yükleyin birini seçin farkı görün...




  • slm arakadaşlar bende navıgasyon alma arefesındeyım fugayı araştırdım. hemen butun yorumları okudum ama kafam karıstı. ben dahacok navıgasyon ozellıgını kulancagım aldım cıhazım fuganın ekstra ozllıklerıde hosuma gıdıyor. sızce almalımıyım genel ıtıbarı ıle cıhazından memnun alanlar. yanlız servıs bıraz sıkıntılı okudugum yorumlardan anladıgım. almamı tavısıye edıyormusunuz? ilginize teşekkurler.
  • amacın navi ise pahalı cihazların yaptığını 189 tl lik bu cihazda aynen yapar.

    üzerindeki başarsoft haritası, pahalı cihazlardaki başarsoft haritası ile bire bir aynı.

    sonuç : NAVİ yaparken, harita aynı ise göstereceği şeylerde aynıdır.

    gönül rahatlığıyla alınabilir.
  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.