Şimdi Ara

pickup kazası..130km hızla tıra arkadan çarpmak...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
3.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 130km ile harfiyat kamyonuna arkadan çaprmış..sürücü hafif yaralı olarak itfaye tarafından araçtan çıkarılmış.hastanede ayakta tedavi edilmiş.
    kapılarda kasma olmadığı için alet kullanmamışlar..binek bir araç olsa o hızda düşünemiyorum bile...ncapta 64km ile bile patates oluyorlar...



    EYÜP Kemerbugaz yolunda giden pikap aynı yönde seyir eden hafriyat kamyonuna arkadan çarptı. Kazada pikap araç içinde sıkışan sürücü itfaiye ekipleri tarafından kurtarılarak ambulans ile hastaneye kaldırıldı. Kaza yapan aracın hız göstergesi 130 km’de takılı kaldığı dikkat çekti.


    Kaza, Eyüp Kemerburgaz yolu üzerinde saat 10.00 sıralarında meydana geldi. Natan Özçakır’ın kullandığı 34 EC 9060 plakalı pikap, hız nedeniyle önünde seyreden 34 GY 7804 plakalı hafriyat kamyonuna çarptı. Çarpmanın etkisiyle pikap sürücüsü Natan Özçakır araç içerisinde sıkıştı. Sürücüyü kurtarmak için olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri yaralıyı kurtararak sağlık ekiplerine teslim etti. Ambulans ile Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne götürülen yaralının hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

    Kazaya karışan kamyon şoförü Hasan Nadir Bayrak "Ben şeridimde gidiyordum. Arkadan gelen araç, TIR’ı sağladı ve bana vurdu. Zaten aracın hız ibresi de 130 km’de takılı kalmış" dedi.

    Kaza nedeniyle Kemerburgaz yolu üzerinde bir süre trafik sıkışıklığı yaşandı. Kaza yapan araçların çekilmesinden sonra trafik normale döndü. Polisin olayla ilgili soruşturması sürüyor.




    video:http://video.haber7.com/video-galeri/43649-hiz-ibresi-130-kmde-kaldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 5 Kasım 2014; 19:10:12 >







  • kamyon yada tirlara arkadan carpan araclarin yuksek olmasi yasama sansini arttirdigini daha onceden biliyorduk.

    Pick-up surucusununde alacagi nefes varmis diyelim. Yoksa hizi epey yuksekmis.
  • pick upla 130 mu yapılır leylek gibi arabalar onlara yük atıp bineceksin boş boş 130 yaparsan yol tutuşundan bahsetmek çok zor.
    Gerçi hafif ticariyle bmw sollamaya çalışan ülkem insanına ne anlatıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    kamyon yada tirlara arkadan carpan araclarin yuksek olmasi yasama sansini arttirdigini daha onceden biliyorduk.

    Pick-up surucusununde alacagi nefes varmis diyelim. Yoksa hizi epey yuksekmis.
    TIR'a çarpan pickup 2012 model SSONGYONG. Kapılarında ki yazılardan gördüğüm kadarı ile şirket arabası. Hatta emlakçı olabilir. Arsalar vs. yazıyor. Artık nasıl gidiyordu bilinmez. Günahını almayayım ama herhalde makas atıyordu. TIR şoförüne göre TIR'ı sağlayıp bana vurdu diyor. Orta şeritte giden TIR'ı sağından geçip sağ şeritte seyreden bu TIR'a vurmuş olsa gerek. Geçmiş olsun ne diyelim. Bu arada sanki vurulan TIR'ın arkasında koruma demiri var gibi. Videolar da yamulmuş demiri alıyor da birisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    TIR'a çarpan pickup 2012 model SSONGYONG. Kapılarında ki yazılardan gördüğüm kadarı ile şirket arabası. Hatta emlakçı olabilir. Arsalar vs. yazıyor. Artık nasıl gidiyordu bilinmez. Günahını almayayım ama herhalde makas atıyordu. TIR şoförüne göre TIR'ı sağlayıp bana vurdu diyor. Orta şeritte giden TIR'ı sağından geçip sağ şeritte seyreden bu TIR'a vurmuş olsa gerek. Geçmiş olsun ne diyelim. Bu arada sanki vurulan TIR'ın arkasında koruma demiri var gibi. Videolar da yamulmuş demiri alıyor da birisi.


    yanlıs tırın arkasını baya bi yamultmuş hoca..koruma demiri felan yalan olmuş..
    ssangyong ncap testini bedavaya getirmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 3 Kasım 2014; 12:56:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    TIR'a çarpan pickup 2012 model SSONGYONG. Kapılarında ki yazılardan gördüğüm kadarı ile şirket arabası. Hatta emlakçı olabilir. Arsalar vs. yazıyor. Artık nasıl gidiyordu bilinmez. Günahını almayayım ama herhalde makas atıyordu. TIR şoförüne göre TIR'ı sağlayıp bana vurdu diyor. Orta şeritte giden TIR'ı sağından geçip sağ şeritte seyreden bu TIR'a vurmuş olsa gerek. Geçmiş olsun ne diyelim. Bu arada sanki vurulan TIR'ın arkasında koruma demiri var gibi. Videolar da yamulmuş demiri alıyor da birisi.


    yanlıs tırın arkasını baya bi yamultmuş hoca..koruma demiri felan yalan olmuş..
    ssangyong ncap testini bedavaya getirmiş


    Hah işte sende fark ettin demek o demiri. Demir epey bir bükülmüş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    TIR'a çarpan pickup 2012 model SSONGYONG. Kapılarında ki yazılardan gördüğüm kadarı ile şirket arabası. Hatta emlakçı olabilir. Arsalar vs. yazıyor. Artık nasıl gidiyordu bilinmez. Günahını almayayım ama herhalde makas atıyordu. TIR şoförüne göre TIR'ı sağlayıp bana vurdu diyor. Orta şeritte giden TIR'ı sağından geçip sağ şeritte seyreden bu TIR'a vurmuş olsa gerek. Geçmiş olsun ne diyelim. Bu arada sanki vurulan TIR'ın arkasında koruma demiri var gibi. Videolar da yamulmuş demiri alıyor da birisi.


    yanlıs tırın arkasını baya bi yamultmuş hoca..koruma demiri felan yalan olmuş..
    ssangyong ncap testini bedavaya getirmiş


    Hah işte sende fark ettin demek o demiri. Demir epey bir bükülmüş.

    Alıntıları Göster
    Yalnız bir şey fark ettim, gösterge panelindeki ibre 6N2 kasa Polo'ların ibresi ile aynı, sadece renk farkı var sanki (Merkezindeki yuvarlak ve ibre çubuğu)
     pickup kazası..130km hızla  tıra arkadan çarpmak...
     pickup kazası..130km hızla  tıra arkadan çarpmak...

    Araç kazada işini iyi yapmış, sürücüsünü sağ salim indirmiş yine de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    TIR'a çarpan pickup 2012 model SSONGYONG. Kapılarında ki yazılardan gördüğüm kadarı ile şirket arabası. Hatta emlakçı olabilir. Arsalar vs. yazıyor. Artık nasıl gidiyordu bilinmez. Günahını almayayım ama herhalde makas atıyordu. TIR şoförüne göre TIR'ı sağlayıp bana vurdu diyor. Orta şeritte giden TIR'ı sağından geçip sağ şeritte seyreden bu TIR'a vurmuş olsa gerek. Geçmiş olsun ne diyelim. Bu arada sanki vurulan TIR'ın arkasında koruma demiri var gibi. Videolar da yamulmuş demiri alıyor da birisi.


    yanlıs tırın arkasını baya bi yamultmuş hoca..koruma demiri felan yalan olmuş..
    ssangyong ncap testini bedavaya getirmiş


    Hah işte sende fark ettin demek o demiri. Demir epey bir bükülmüş.

    Alıntıları Göster
    Kamyon durmuyormus gidiyormus adamin dedigine gore. Pickup 130 olsa kamyon da 60 la gidio olsa. Carpma hizi 70 ve ondeki cizim ileri yone dogru hareketli. Bu NCapteki sabit cisimden cok daha farkli bir durum.

    Eger 130 ile bir betona ya da duran kamyona carpsa cok daha kotu olurdu durum.




  • Bence ibre yanlış yaklasık 1800 kilo olan bi aracın hızını 0a indirmek için yaklaşık 15.210.00j enerji lazım (sürtünme hariç)
    Ben bu enerjiyle atomu parçalamışım araba nası sağlam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Albert-Einstein -- 3 Kasım 2014; 13:17:07 >
  • İmkansız bu hizla normalde kurtulması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANIL-D

    İmkansız bu hizla normalde kurtulması
    Ben pick-up kullanıyorum. Hız sınırı zaten 90km. Bastın mı gidiyor ama dikkatli olmak lazım. Yolda tutması da durması da normal araçtan zor. Bir kere 140 yaptım baktım direksiyon sertleşmiyor hala yumuşacık bir daha da yapmadım. Hız sınırımda gidiyorum nereye gidersem. Zaten konforlu araç cruise control'ü aç rahat rahat git derdin neydi be arkadaş.
  • Korando Sportslar 2000 devirde 130 la gidiyormuş bunuda öğrenmiş olduk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    TIR'a çarpan pickup 2012 model SSONGYONG. Kapılarında ki yazılardan gördüğüm kadarı ile şirket arabası. Hatta emlakçı olabilir. Arsalar vs. yazıyor. Artık nasıl gidiyordu bilinmez. Günahını almayayım ama herhalde makas atıyordu. TIR şoförüne göre TIR'ı sağlayıp bana vurdu diyor. Orta şeritte giden TIR'ı sağından geçip sağ şeritte seyreden bu TIR'a vurmuş olsa gerek. Geçmiş olsun ne diyelim. Bu arada sanki vurulan TIR'ın arkasında koruma demiri var gibi. Videolar da yamulmuş demiri alıyor da birisi.


    yanlıs tırın arkasını baya bi yamultmuş hoca..koruma demiri felan yalan olmuş..
    ssangyong ncap testini bedavaya getirmiş


    Hah işte sende fark ettin demek o demiri. Demir epey bir bükülmüş.

    Yalnız demirin mukavemeti kötü gibi geldi bana. Adam ayağı ile bile itiyor. Enerjiği soğurması açısından böyle diyeceğim ama tek bir boru parçası ne kadar enerji absorbe edebilir ki .. Öylesine takılmış gibi geldi bana. Gerçi 130 km de az buz değil : ) Ama yüksek araçta olsa bence bu hıza göre yine aracın hasarı az gibi.

    Bu arada videoda bir adam var ben mi yanlış anladım. Önceden beni sıkıştırdı , videosunu falan çektim yolladım gibi bişey diyor. Anlaşılan o ki önceden de baya kural ihlalinde bulunmuş gibi sürücümüz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANIL-D

    İmkansız bu hizla normalde kurtulması
    130km hızla napiyormuş .kesin daha fazladır o.çarpma anı 130 dur .ölseydi üzülmezdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Kamyon durmuyormus gidiyormus adamin dedigine gore. Pickup 130 olsa kamyon da 60 la gidio olsa. Carpma hizi 70 ve ondeki cizim ileri yone dogru hareketli. Bu NCapteki sabit cisimden cok daha farkli bir durum.

    Eger 130 ile bir betona ya da duran kamyona carpsa cok daha kotu olurdu durum.

    aynen hoca..öndeki hareket halindeymiş..yoksa daha vahim sonuçlar doğardı..
    aracın çarpmadan hemen önceki hızı 140km olarak tespit edilmiş.
    ilk darbeden sonra 130km de takılı kalmış..

    öyle bile olsa 70km ile çarpmış..araç görevini yapıp sürücüyü sağ kurtarmış..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 3 Kasım 2014; 13:26:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Kamyon durmuyormus gidiyormus adamin dedigine gore. Pickup 130 olsa kamyon da 60 la gidio olsa. Carpma hizi 70 ve ondeki cizim ileri yone dogru hareketli. Bu NCapteki sabit cisimden cok daha farkli bir durum.

    Eger 130 ile bir betona ya da duran kamyona carpsa cok daha kotu olurdu durum.

    aynen hoca..öndeki hareket halindeymiş..yoksa daha vahim sonuçlar doğardı..
    aracın çarpmadan hemen önceki hızı 140km olarak tespit edilmiş.
    ilk darbeden sonra 130km de takılı kalmış..

    öyle bile olsa 70km ile çarpmış..araç görevini yapıp sürücüyü sağ kurtarmış..
    Ulan ayar oluyorum şu arabalarla böyle hız yapanlara geçmiş olsun demek gelmiyor




  • Yazılımcı Online kullanıcısına yanıt
    hocam zaten 130 ile sizi kurtarabilecek bir araç yok şu an..bu pickupun aracın ncap testleri yok..ama araç sağlammış..görevini de başarıyla yapmış....

    bu araçlar araçlar bizim tabirimizle " çok kemikliymiş"..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 3 Kasım 2014; 15:00:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    hocam zaten 130 ile sizi kurtarabilecek bir araç yok şu an..bu pickupun aracın ncap testleri yok..ama araç sağlammış..görevini de başarıyla yapmış....

    bu araçlar araçlar bizim tabirimizle " çok kemikliymiş"..
    130 km/h ile kamyona çarpıp bu kadar az hasar aldıysa bence bi şükretsin araba sağlammış. başlığı okuyunca yarıya kadar gömülmüştür dedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersah00 -- 3 Kasım 2014; 14:15:43 >
  • Yahu yola bak, heryeri hafriyat kamyonu sarmış, otoyol değil sanki inşaat sahası. Adamda baktı gidecek yer yok sağlayım bari dedi herhalde bunları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper74

    Yahu yola bak, heryeri hafriyat kamyonu sarmış, otoyol değil sanki inşaat sahası. Adamda baktı gidecek yer yok sağlayım bari dedi herhalde bunları.
    Pick-up denince parçapinçik sürücü bekliyordukta

    bu ssang-yong bildiğin suv yani (ruhsatı nedir o ayrı mesele)

    Pick up dediğimiz h100, l300 gibi önü dümdüz araçlar genelde bunlara pick-up dendiğini yeni görüyorum. (ki haber veya bildirim hatalı)

    Transit vb. modellerde var lakin onlar kamyonet & kamyon olarak geçiyor ruhsatta.

    sahibinden.com anasayfasına dön
    Detaylı Ara
    Giriş Yap
    Üye Ol
    Ücretsiz* İlan Ver
    Anasayfa Vasıta Arazi, SUV & Pick-up Ssangyong Actyon Sports 2.0 SXDI 4x2
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.