Şimdi Ara

Philips TV 4 kere aynı arızayı verdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2014 yılında aldığım Philips televizyonun arka aydınlatma ledleri 4 kere arızalandı. 2 kere garanti kapsamında, 1 kere de ücretli tamir oldu. Şu anda son arızasından dolayı hala serviste. Şimdi tekrar tamir edilecek de ne zaman tekrar bozulacak diye bekleyeceğiz. Bu ayıplı mal kapsamına girmez mi? Tüketici hakem heyetine gidip yeni TV isteyebilir miyiz?



  • Allah kolaylık versin..
    Ben videoya çekip ispat ettiğim halde tv mi yapamadılar.
    Hollanda ya şikayet ettim..
    servis müdürü telefon açıp çemkirmek istedi..
    3 defa tv yi götürüp sorun bulamadık dediler..
    videoyu yolladım cevap veremediler.
    servis elemanının yanında aynı sorunu yaptı fabrikadan yazılım gelecek diyerek kaçtı...ve gelmediii....
    Arayan servis müdürünü aradığına pişman ettim...
    hemen yasal yolavukat v.b dedi ..bende konuşmayı kaydettim..Hemen başvurun geç kalmayın deyince ..
    beyefendi özür dilerim kusura bakmayın
    bizim elimizden gelecek hiçbirşey yok..
    Çoğu modelde yazılım sorunu var..fabrika çözemiyor arada biz kalıyoruz dedi..
    bende 4 sene önce Aldığınız 5000 TL haram zıkkım olsun dedim..
    tv nin garantisi bitti ..
    Halen arasıra reset atıyor...
    Size tavsiyem her türlü servis işlemi için yazılı kağıt almanızdı ve sözle söylediklerini servis kağıdına yazmaları....ama yazmazlar...
    BENDE VİDEOYA ÇEKİYORUM ARTIK...
    Uzun oldu kusura bakma...Yaram depreştiiii biraz hakkını helal et




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.