Şimdi Ara

LG LA660S UYDU PROGRAMLANMAMIŞ HATASI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
105.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 1 yıllık lg 660s tv var , kendi uydusundan kanalları izliyorum bugun actıgımda uyduyu görmüyor programlanmamış diyor.Otomatik tarama için soruyor tamam dedigimde yine seçeneklerde uydu yok digiturk eutelsat falan var. Noldu kanallara anlamıyorum daha dün gece izliyordum servis mi çagırmak lazım? antende takılı sorun yok



  • Bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum...
  • usta bende de aynı sıkıntı var. çözmeye uğraşıyorum. servis para istiyor bunu çözümü için. ama tekrar tekrar servise para mı ödicez... çözerseniz siz de yardımcı olun. bugünlerde bu sıkıntıdan çok kişide var.
  • aynı sendeki gibi eutelsat uydusu çıkıyor. bütün uydularım siliniyor tv kapanınca. açtığımda programlanmamış yazıyor. 3 kere fabrika ayarına döndürdüm. acaba güncelleştirmeleri silip tekrar güncellesek düzelirmi. ama güncelleştirmeyi nasıl silebiliriz bilmiyorum
  • Arkadaşlar setingsten kanallar ve oradankanal ayarlamaya girin
    otomatik ayarlama
    uydu seçili olsun ileri diyin
    uydu servis operatörlerinde diğer operatörler yazanı özellikle seçin
    ileri diyince turksat 42.0e uydumuz görülüyor ve onada ileri diyin
    sonraki menüde kesin ağ arama yazan yerin içini işaretleyin
    ileri diyince soru gelirse hayır diyin ve tüm kanalları silin...
    taramadan sonra bende kanallar geldi...
    tv yide bir saattir en az 30 kez kapatıp açtım ve kanallar gitmedi

    Umarım sizdede aynısı olur ve sorun biter...
  • alperentekin kullanıcısına yanıt
    tam anlayamadım usta. normal kanal taraması mı yaptın. farklı olarak ne yaptın acaba
  • eski kanal taramasından tek farkı
    uydular sekmesinde turksatı yada digiturkü seçerdim,
    şimdi ise diğer uydular üzerinden taramamı yaptım
  • arkadaşlar şöyle yaptım oldu.
    1) fabrika ayarına döndürüyorsunuz.
    2) yeni başlarken uydu ayarla kısmında uydu ayarlarını değiştiriyoruz. disec yazan yere A diyoruz
    3) arama yaparken sadece ağ arama işaretli olacak.
    böyle yaptım oldu şimdilik kanallar gitmedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musayasin01 -- 20 Ağustos 2015; 18:20:42 >
  • arkadaşlar uydu ayarlarındaki diseq kapalı duruma geçmiş nedense onu A yaptım sonra digiturk eutelsat vs çıkıyo onlardan yok olanı seçip ileri dedim ag taraması yaptırdım kanallar geldi çözümü bu şekilde.
  • Arkadaşlar benim tv LA690S ve problem bendede var. Anlaşılan neden olduğunu bilen yok galiba. Çözümüde yeniden kanal arama yaparak düzeleceğini sanmıyorum. Yukarıda bahseden arkadaşlar sadece yeni kurulumu anlatmış, ben birkaç kez yeni kurulum yaptım bir süre sonra problem tekrarlıyor. En enteresan tarafı herkeze bugünlerde olmuş olması. Bi ara Tivibuspor'u eklemiştim FB maçını izlemek için ondan şüphelenmeye başlamıştım.
    Şunuda ekleyeyim - Disecq A da B de yaptım düzelmedi yani problem o değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babdeyd -- 22 Ağustos 2015; 18:58:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • babdeyd B kullanıcısına yanıt
    aynen hocam bende tivibusporu ekledim sabahına gitti kanallar disecq A yaptım arattım düzeldi.
  • Bendede aynen öyle oldu Tivibusporu ekledim o zamandan beri yapiyor bunu. Ama nasıl bir durumdur anlamadim.
    Ben zaten disecq A yapiyordum. Cunku Disecq B de var ondada baska uydu izliyorum. Bütün herşey tivibuapor'dan dolayı oldu bilemiyorum virus falan mi bulaştı TV ye anlamış değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayni problem bende de var. sorun guncelleme sonrasi olustugu halde LG ucretli servis vermek istiyor. kendi bozduklari televizyona ucretli servis gondermek de nedir anlamadim. resmen soygun.

    ben manuel arama yaptim tekrar silinmedi. otomatik aramada, kor aramayi da isaretlerseniz acip kapattiginizda kesin kanallar siliniyor. kalici bir cozum bulamadim maalesef.

    ayrica televozyonun resetleyip ilk kurulum asamasinda sadece turksat aratirsaniz da problem olmuyor. ama Disecq ayari yapar iki uydu girerseniz ayni problem oluyor. sanirim konu uyfu alicisinin disecq ile ilgili bir sorunu ama tecrubeli arkadaslar belki daha iyi bilir.

    kesin cozum halen yok.
  • Aynı problemi 1 sene önce yaşadım. Yine bugün de yaşadım.

    Sorun büyük ihtimalle LG kaynaklı.

    Çözüm için

    Böyle bir durumla karşılaşanlar şunu yapsın

    1- Uydu ayarı bölümünden 2. bir uydu ekleyin. İkisi de Türksat olsun.
    2- Ondan sonra otomatik aramada dijitürklü olanları seçmeden iki uyduyu da ağ arama ve şifrelileri atla ayarı aktif olarak taratın.
    3- Sorun çözülecektir.

    Alttakileri de ben yazdım. Sorun yaşayan alıntılasın belki çözüme ulaşırız.
    https://teknoseyir.com/durum/700450
    http://forum.guncelteknoloji.com/konu/muhabbet-kafe.3/page-414#post-31691




  • Bunun için hiçbir araştırma yapmadan direk sorunu çözmeye çalıştım çatıya çıkma kablo kontrol vs arka plana fazla girmek istemiyorum. Sonuç olarak TKGS sisteminin güncellenmesi gerekiyor bunun için boş tarama yapın düzeliyor.Uydu ve anten butonu ikisini seçiyorum kablo tikini kaldırıyorum ileri diyorum otomatik olarak türksat seçili geliyor hiçbişey yapmadan taratıyorum sonunda TKGS güncellenmiştir diye sonlanıyor. Bu sorunun çözümü bu arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selamlar. Bir komşumuzin LG 42lb620v tv miz var. Tv uzun süredir her açılışta sıfırdan kurulum istiyormuş. Ben de bu konuya denk gelince sormak istedim bu tarz problem yaşayan var mı ne yapılabilir?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.sikayetvar.com/lg/lg-tv-her-sabah-acildiginda-ilk-kurulumuna-donuyor
    Benzer bir sorun şikayetvarda denk geldim ancak çözüm yazılmamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.