Şimdi Ara

Philips 49 Pus 7502 aldık bakalım hayırlı olması dileğiyle.

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
953
Cevap
14
Favori
60.057
Tıklama
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Televizyonlar >> TV Tavsiyeleri >> Philips 49 Pus 7502 aldık bakalım hayırlı olması dileğiyle.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5487 Mesaj
    Şu an 4000 TL bu tv az daha ucuza bulsam direk alıcam bunu artık başka modeller ile kafa ağrıtmama gerek kalmadı



    Sony nin iyisi iyi para philips 49pus7502 tam bir fiyat performans ürünü başka açıklaması olamaz



    Teşekkürler PHILIPS !!!









    TV yi alınca burda detaylı bir şekilde inceleme yapacağım umarım muradıma ererim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    6 Not
    yayın ne yazmamışsın ama kablo tv içinse hızlı kanal geçişini unut...
    |
    |
    _____________________________
    Powered by casper computer...
    キャスパーで動く
  • Yarbay
    3573 Mesaj

    49 ile 55” arasında panel hızı vs olarak bir fark var mı? Bir de ps4 pro performansı nasıl acaba en önemli konu bu benim için.



    Android tv’lerde çeşitli media playerlar yüklenebiliyormuş bu sayede format konusunda sıkıntı yokmuş bunu öğrendiğim iyi oldu. Youtube’da incelemeleri izledim ambilight gerçekten fark yaratıyor. Baya sıcak bakmaya başladım bu modele. Her an 49” siparişi verebilirim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    saliharslann kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    #23 King James
  • Çavuş
    93 Mesaj

    https://mobile.donanimhaber.com/tv-tavsiyesi-arayanlar-okumadan-gecmeyin--98334172-1164 1164-1165 sayfalarını oku👍hocam bende 7502 ıle mu8000 arasında kaldım faydalı olur 👍



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    MajestiC kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    172 Mesaj
    bugün teknosaya gittim inceledim 49pus7502 yi. baya şık duruşu var .fiyat da 2 günlüğüne 3.800 e inmiş .baya dagaza gelmişken alsam mı acaba . sağolsun arkadaşlar baya açıklayıcı yorumlar yazmışlar o yüzden de içim ısındı
    _____________________________
    COD4 FOREVER <3
  • Yüzbaşı
    674 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Laxity


    quote:

    Orijinalden alıntı: vaegir

    bugün teknosaya gittim inceledim 49pus7502 yi. baya şık duruşu var .fiyat da 2 günlüğüne 3.800 e inmiş .baya dagaza gelmişken alsam mı acaba . sağolsun arkadaşlar baya açıklayıcı yorumlar yazmışlar o yüzden de içim ısındı

    Geçen haftalarda vatanda 2 defa 3600'e düştü. Kasanın içerisinde siyah çerçeve olduğu için gece hariç kullanımda göze batacağından vazgeçtim. Alacaksanız eğer en azından hafta sonunu bekleyin , belki vatan 3600'e fiyatı yeniden çeker.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    8329 Mesaj



    ambilight nedeniyle Philips 55PUS7502'yi satın almaya karar verdim. Test dergilerine göre, TV, bugün dilediğiniz her şeyi getiriyor: 4k, HDR, Android TV. 3D bu TV'yi desteklemez, ancak 3D videoları 2D olarak yeniden hesaplayabilir. Test için PETS animasyon filmini başlattım ve Ambilight ile bağlantılı resim kalitesinden etkilendim. Geceleri karanlık bir film başlattığımda televizyon beni zaten tamamen ikna etti. Panelin siyahı temsil edemediği son derece farkedildi. Bu test raporlarında belirtilmiş, ancak marjinal olarak belirtilmiştir. Karşılaştırma yapmak için, "eski" Samsung UE55H6600'yle doğrudan karşılaştırma yapmaya başladım (ekli resimlere bakın). Siyah alanların gri aydınlatması da aynı değildi, neredeyse gri ayna gibi görünüyordu, açıya bağlı olarak başka bir noktada daha parlaktı. Hata, ayarlar tarafından telafi edilemedi. Internet'ten gelen sonuçlara bağlı olarak fabrika ortamında ve en uygun ayarda idi.
    Bu nedenle maalesef TV'yi geri gönderirim.

    böyle gerçekci kullanıcı yorumlarını bu forumdada görmek dileğiyle..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RNNN -- 11 Aralık 2017; 13:41:48 >
    _____________________________




  • Teğmen
    172 Mesaj

    vatanın internet mağazasında mı yoksa normal mağazada mı 3600 idi hocam. Yukko diyebir site var orada da 3600 .Güvenilir bir yer mi acaba yukko bilen var mı?
    |
    |
    Enigmatical kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    COD4 FOREVER <3
  • Teğmen
    172 Mesaj

    Hocam dediklerin doğru forumda birçok mesajını okudum ama ne alayım onu bilemiyorum. Verebileceğim para 3500 civarı üstüne çıkamıyorum fazla.. LG alacaktım öyle kötülediler 49sj800v yi uzaklaştım.A101 deki 55mu7350 yi alayım dedim net bilgi yok hakkında ve 50hz ve dahili belleğin 300 mb olması sebebiyle caydım. bilsem ki farkını anlamayacağım 55 inç 3600 tl onu alıp geçeceğim. TV araştırmaktan helak oldum .yorum okumaktan kafam iyice karıştı.
    TV ile yapacağım çok bişey yok haftada 4-5 film arada haber programı vb.
    Oyun performansı falan beklemiyorum.Sadece film izlerken görüntü kalitesi bozulmasın istiyorum. Philips 100 hz olmasından dolayı görüntü daha akıcı olur hareketli sahnelerde diye düşündüm. Zaten bu paralara VA panel de bulunmuyor.
    sizce bu durumda 49pus7502
    55mu7350 mi alınmalı ?
    |
    |
    RNNN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    COD4 FOREVER <3
  • Yarbay
    8329 Mesaj

    illa ikisinden biri olacak derseniz pus7502 ama o 4-5 filmi izlerken karanlık sahneleri göremeyeceksiniz onun yerine gri beyaz karışımı bulutlanlamalar göreceksiniz fotodaki gibi va panelde görebileceğiniz ayrıntılarıda göremeyeceksiniz benim takıldığım nokta ne biliyormusunuz bu tv lerde 2000-2500tl olsa neyse ips de olsa alınır diyeceğim ama 3800-4000tl az para değil arkadaş gidipte ips e verilmez yıllarca kullanıyoruz bu tv leri 1000tl den kaçıpta aradaki neredeyse 2 kat performans farkından vazgeçmek bana çok saçma geliyor
    |
    |
    vaegir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    172 Mesaj

    5 bin tl civarı va panel sony 8505 var bir de mu8000 mi? CURVED mu7500 ler de ips mi
    |
    |
    RNNN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    COD4 FOREVER <3
  • Yarbay
    8329 Mesaj

    aynen 50mu7000 de va ama motion performansı kötü 7500 lerde ips aslında o modeller gerçek 7500 değil belkide öyle bi model bile yok samsung mu8000 altındaki modellerde çakallık yaptı burda mu7000 diye sattığı tv yurtdışındaki giriş seviye 61.. serisi mu7400 diye sattığı aslında mu6400 vs..
    |
    |
    vaegir kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5487 Mesaj
    Yaw rnnn kardeş yine ne yaptın ettin bu Philips tv yi de kötüledin milletin kafasını iyice allak bullak ettin ya gerçekten helal olsun sana diyecek laf yok sana kardeş



    Attığın resimden bile bişey anlaşılmıyor ki öndeki tv mi pus7502 arkadaki tv mi ?



    TV nin siyahları bu kadar kötü göstereceğini hiç sanmıyorum bu kadarda değil yaww YouTube da sürüsüyle pus7502 tv inceleme videosu var orda karanlık sahneler gayet siyah bırakın burda acayip acayip yorumlar yapmayı bu tv nin aynısı Sony de olsa direk alırım ama yok arkadaş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tda 1562q -- 11 Aralık 2017; 14:47:13 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    334 Mesaj
    Rnnn yaa kardeş kusura bakmada ben sadece bu televizyonu 2 aydan beri inceliyorum. Bir çok video ve kullanıcı yorumu okudum hatta vatan ve media markt da bana ilk lg ve samsung bombardımanı yapılınca direk aklımdaki Philips 55pus7502 söyledim o nasıl dedim her ikiside bana o daha iyi dedi. Eksi olarak sadece kanal geçiş yavaşlığı söyledi ki ben bunu kabul ediyorum. Kendi şahsi denemelerimde de sizin bahsettiğiniz siyah ile benim test ettiğim ve gördüğüm siyah arasında hiç alaka yok bile. Burada bir çok arkadaş marketlerden bu tv yi test etme imkanı buluyor ve siz hayla siz kendinize ve gördüklerinize ve bunca kullanan insana inanmayın sadece benim aslı astarı olmayan dediklerime inanın modunda sınız. Kusura bakmayında reklam yeri değil burası siz mu8000 alın ve mutlu olun ama karşı model ve markalar için içi boş iftiralarda ve kotulemelerde bulmayın. Şu sayfaya pus7502 için bilgi almaya geliyorum sizin trollemenizi sürekli okuyorum ve bir noktadan sonra sıkıcı ve itici oluyor. Kullanıcılardan daha çok sizin mesajlarınız var. Lütfen rica ediyorum artık bırakın bu trolleme yi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    5487 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: saliharslann

    Rnnn yaa kardeş kusura bakmada ben sadece bu televizyonu 2 aydan beri inceliyorum. Bir çok video ve kullanıcı yorumu okudum hatta vatan ve media markt da bana ilk lg ve samsung bombardımanı yapılınca direk aklımdaki Philips 55pus7502 söyledim o nasıl dedim her ikiside bana o daha iyi dedi. Eksi olarak sadece kanal geçiş yavaşlığı söyledi ki ben bunu kabul ediyorum. Kendi şahsi denemelerimde de sizin bahsettiğiniz siyah ile benim test ettiğim ve gördüğüm siyah arasında hiç alaka yok bile. Burada bir çok arkadaş marketlerden bu tv yi test etme imkanı buluyor ve siz hayla siz kendinize ve gördüklerinize ve bunca kullanan insana inanmayın sadece benim aslı astarı olmayan dediklerime inanın modunda sınız. Kusura bakmayında reklam yeri değil burası siz mu8000 alın ve mutlu olun ama karşı model ve markalar için içi boş iftiralarda ve kotulemelerde bulmayın. Şu sayfaya pus7502 için bilgi almaya geliyorum sizin trollemenizi sürekli okuyorum ve bir noktadan sonra sıkıcı ve itici oluyor. Kullanıcılardan daha çok sizin mesajlarınız var. Lütfen rica ediyorum artık bırakın bu trolleme yi

    Ağzınıza sağlık hocam ben rnnn beye söyleye söyleye dilimde tüy bitti adam koyu Samsung elemanı apaçık belli bu



    RNNN HOCA

    Mu8000 dediği tv yi duvara asınca o altında ç@k gibi sallanan saçma sapan kutuyu duvarın neresine gizleyeceğiz ?



    Samsung bu model tv ile kullanıcıları resmen kekliyor sene olmuş 2017 halen 50 hz tarama hızı olan tv satıyor.



    Samsung almam aldırmam benim gözümde vestel ile Samsung neredeyse aynı kalitede ve özellikte.

    Millet size uysa gidip bu saçma sapan sulu boya ve pastel boya renkli panele dünya para verecek. Sonra aldığına bin pişman olacak



    Yani dememiz oki sen bu sayfaya yorum filan yapma bırak biz gerekli açıklamayı yaparız millete



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Çavuş
    93 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: tda 1562q


    quote:

    Orijinalden alıntı: saliharslann

    Rnnn yaa kardeş kusura bakmada ben sadece bu televizyonu 2 aydan beri inceliyorum. Bir çok video ve kullanıcı yorumu okudum hatta vatan ve media markt da bana ilk lg ve samsung bombardımanı yapılınca direk aklımdaki Philips 55pus7502 söyledim o nasıl dedim her ikiside bana o daha iyi dedi. Eksi olarak sadece kanal geçiş yavaşlığı söyledi ki ben bunu kabul ediyorum. Kendi şahsi denemelerimde de sizin bahsettiğiniz siyah ile benim test ettiğim ve gördüğüm siyah arasında hiç alaka yok bile. Burada bir çok arkadaş marketlerden bu tv yi test etme imkanı buluyor ve siz hayla siz kendinize ve gördüklerinize ve bunca kullanan insana inanmayın sadece benim aslı astarı olmayan dediklerime inanın modunda sınız. Kusura bakmayında reklam yeri değil burası siz mu8000 alın ve mutlu olun ama karşı model ve markalar için içi boş iftiralarda ve kotulemelerde bulmayın. Şu sayfaya pus7502 için bilgi almaya geliyorum sizin trollemenizi sürekli okuyorum ve bir noktadan sonra sıkıcı ve itici oluyor. Kullanıcılardan daha çok sizin mesajlarınız var. Lütfen rica ediyorum artık bırakın bu trolleme yi

    Ağzınıza sağlık hocam ben rnnn beye söyleye söyleye dilimde tüy bitti adam koyu Samsung elemanı apaçık belli bu



    RNNN HOCA

    Mu8000 dediği tv yi duvara asınca o altında ç@k gibi sallanan saçma sapan kutuyu duvarın neresine gizleyeceğiz ?



    Samsung bu model tv ile kullanıcıları resmen kekliyor sene olmuş 2017 halen 50 hz tarama hızı olan tv satıyor.



    Samsung almam aldırmam benim gözümde vestel ile Samsung neredeyse aynı kalitede ve özellikte.

    Millet size uysa gidip bu saçma sapan sulu boya ve pastel boya renkli panele dünya para verecek. Sonra aldığına bin pişman olacak



    Yani dememiz oki sen bu sayfaya yorum filan yapma bırak biz gerekli açıklamayı yaparız millete





    Hocam mıllete haksızlık yapmayalım bence herkesin bi görüşü var bende tv alma arifesındeyım ps4 var vb ozamn ben sana sorayım bilinsel olarak verılerle anlatabılırmısın bana bende mesela 7502 düşünüyom 100hz olması , p5 kullanması , ppı 2200 olması ve amlıght benı cezbedıyor sızde bıseyler soyleyın ozamn bilelım neden 7502 bu fıyat aralıgında secılmelı???



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: tda 1562q
    _____________________________




  • Yarbay
    5487 Mesaj
    Hocam tv kağıt üzerindeki değerleri ile gayet cezbedici

    Bende mediamark ta inceledim. Hoşuma gitti renk kalitesi Sony e yakın bence



    Sony aynı bu özelliklerde tv si 49 inch olarak yok. 55 inch var 55xe8505 model oda 5000 TL civarı



    Sony den sonra hiç düşünmeden alabileceğiniz marka ve model bence bu olmalı pus7502 aslında çokta pahalı değil diğer markalarda bu kadar özellik olmamasına rağmen bundan daha pahalı



    Valla hocam sizi bilmem ama bu tv 100 hz yazılım ile 2200 hz gayet yüksek bir hz değeri p5 görüntü işlemcisi var ekran 4k 10 bit ve IPS panel





    Bana malzeme kalitesi Sony e kıyasla biraz dandik geldi yalan yok Sony deki kalite bu Philips tv lerde yok bence



    Bu saatten sonra 50 hz tv ye para kuruş verilmez



    Bence bu tv nin bana göre tek eksiği panelin va olmaması diğer Özellikler gayet yeterli



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    8329 Mesaj

    tv yi alırsanız eve götürünce bakar görürsünüz siyah performansını bakalım mağazada incelediğinizle uzaktan yakından alakası varmı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    saliharslann kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5487 Mesaj
    RNNN hocam size inat gidip bu tv yi alacağım videoları resimleri her bişeyini detaylı bi şekilde inceleyeceğim.



    Resmen Philips killer sınız ya sizin tavsiye edeceğiniz tv varmı bu özeliklerde bu fiyat aralığında ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    674 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Laxity


    quote:

    Orijinalden alıntı: vaegir

    vatanın internet mağazasında mı yoksa normal mağazada mı 3600 idi hocam. Yukko diyebir site var orada da 3600 .Güvenilir bir yer mi acaba yukko bilen var mı?

    Web'e özel diyor ama mağazadan alma imkanı oluyor. Genelde indirim 2-3 gün sürüyor. Dediğiniz yerle alışverişim olmadı.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Media Sözlük
bankalar.org
SEO
Sohbet
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,922
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.