Şimdi Ara

Philips 49 Pus 7502 aldık bakalım hayırlı olması dileğiyle. (48. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
955
Cevap
11
Favori
64.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bahadir90 kullanıcısına yanıt
    pc bağlantısında 100hz kullanıma izin vermiyor ondan öyle gözüküyor 2017 model samsunglarda aynı ama tv ler 100hz 7502 modelide 100hz nasıl anlarım derseniz netten 50fps bir içerik indirin birde 100fps tv de oynatın aradaki farkı görürsünüz yada 50fps içerik indirin araya yapay kare katan ayarı açın aradaki farkı görürsünüz 50hz tv lerde 50fps içeriklere yapay kare ekleyemezsiniz
  • Tv de Şöyle bir Sorun Yaşıyorum

    Genel oalrak memnunum fakat tv de örneğin bir dizi de insanların etrafında blur efekti çıkıyor maç izlerken topun etrafında da var özellikle hareketli sahnelerde çıkıyor bu olay ayarla duzeltebilirmiyim
  • marjinaltr M kullanıcısına yanıt
    motion ayarlarını kapatın düzelir hocam
  • RNNN kullanıcısına yanıt
    Pc bağlantısı olmadan TVnin kendi tarayıcısı ve yüklediğim Chrome tarayıcısı ile yaptığım testlerde de 60 Hz diyor. Hiçbir yerde 100 Hz olduğuna dair resmi bit yazı da bulamadım TVnin resmi websitesinde falan. Bu TV maalesef 100 Hz değil. Hele bazılari 120 Hz diyor o hiç değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahadir90 kullanıcısına yanıt
    hocam ne sizi nede kendimi yoramam bu tv 100hz onu bilinde gerisi önemsiz :)
  • Bahadir90 kullanıcısına yanıt
    bu linktende bakabilirsiniz
    https://www.displayspecifications.com/
  • RNNN kullanıcısına yanıt
    :) Sayın arkadaşım o sitede bende gördüm aynı bilgiyi ama resmi bir site değil. Philips'in sitesinde ve TV teknik bilgilerinde bile yazmıyor böyle bir şey. Keşke 100 Hz olsa ama hiçbir şekilde resmi bir yazı yok. Olsaydı zaten gözümüzün içine sokarlardı 100 Hz diye her yazıda. Değil maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahadir90 kullanıcısına yanıt
    size yukarda nasıl anlayacağınızı yazdım yazdıklarımdan herhangi birini denedinizmi hocam
  • RNNN kullanıcısına yanıt
    50 fps video indirip izleyerek aradaki farkı falan gözlemlemeye çalışmak bir TV'nin tekinik bir özelliğe sahip olup olmadığını anlamak için tek çözüm yoluysa o TV'de o özellik YOKTUR. Koskoca Philips müşterilerinin 100 Hz TV'ye sahip olup olmadığını bu şekilde mi test edin diyecek yani?

    Var olan bir özellik açık ve net bir şekilde sitesinde yazmıyorsa ve deneme-yanılmayla el yordamıyla var olduğu iddia ediliyorsa akla mantığa sığan bir yanı yok ki ekran yenileme hızını gösteren sitelerde de 60 Hz olduğu bilgisi çıktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bahadir90 -- 8 Haziran 2019; 9:7:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7502 için youtube reklam engelleyici varmıdır youtube video izlerken çok fazla reklam çıkıyor video kesiliyor
  • Beyler televizyon yanlışlıkla Kısıtlı Profile girdi ve çıkmıyor. Hiçbir PIN kodu falan da ayarlamadim ama girdiğim hiçbir kodu da kabul etmiyor. Televizyonu sifirlamadan bu profilden nasıl çıkarırım bilgisi olan var mı?

    İnternette İngilizce olarak da birçok makale yazı falan okudum ama hiçbir kod işe yaramadı. TV'de bir sürü ayar, uygulama düzenleme var format atmak istemiyorum. Bilgisi olan yazarsa çok memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bahadir90

    Beyler televizyon yanlışlıkla Kısıtlı Profile girdi ve çıkmıyor. Hiçbir PIN kodu falan da ayarlamadim ama girdiğim hiçbir kodu da kabul etmiyor. Televizyonu sifirlamadan bu profilden nasıl çıkarırım bilgisi olan var mı?

    İnternette İngilizce olarak da birçok makale yazı falan okudum ama hiçbir kod işe yaramadı. TV'de bir sürü ayar, uygulama düzenleme var format atmak istemiyorum. Bilgisi olan yazarsa çok memnun olurum.
    İleride başka birisinin başına aynı şey gelirse benim gibi 2 gün uğraşmasın diye yazıyorum.

    Philips TV Müşteri Hizmetlerini aradım ve sorunu anlattım. Maalesef yeterli bilgiye sahip değiller ve Çocuk kilidini sıfırlayınca o da sıfırlanır dedi telefondaki temsilci. 8888 kodu ile çocuk kilidi sıfırlanıp yeniden ayarlandığı halde Kısıtlı Profil (Restricted Profile in English) PIN Kodunda hiçbir değişiklik olmadı. Zaten ben çocuk kilidi için de herhangi bir kod ayarlamamı?tım daha önce.

    Sonuç olarak Kısıtlı Profil'den hiçbir şekilde çıkamadım. TV açıldıktan sonra Uygulama Menüsünü açınca yaklaşık 10-12 saniye sonra otomatik kısıtlı profile geçiş yapıyor. Ben bu 12 saniye içinde televizyonu kapatmayı, kapatıp fişten çıkarmayı vb. birçok şeyi deneyerek bu moda geçmesini belki önleyebilirim diye denemeler yaptım ama işe yaramadı.

    Müşteri Temsilcisi de şifre sıfırlama işe yaramadığı için tek çözüm yolunun TV'yi yeniden kurmak olduğunu söyledi. Maalesef TV'yi yeniden kurdum. Açıldığında ilk önce bu Kısıtlı Profil kendi kendine falan oluşmuş mu diye baktım ama yoktu. Yani bu Kısıtlı Profili benim Televizyonda birisi aktif hale getirmiş. Bunu yapan da tahminimce ilk gün kuruluma gelen beceriksiz teknik servis elemanları. Aynı elemanlar hem Samsung hem Philips, Hem Simfer Hem Telefunken gibi bircok markanın yetkili teknik servisi ve eve ne alırsam bunlarla muhatap oluyorum ve yaşattıkları başka sorunları düşününce buna da onlar sebep olmuş olmalı diye düşünüyorum.

    Her neyse durum bu. Yani yanlışlıkla Kısıtlı Profile geçiş yaparsaniz ve Pin Kodunu bilmiyorsanız tek seçenek TV'yi yeniden kurmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Philips 55 pus 7502 tv kullanicisiyim bir kac sey yazma geregi duydum .gercekten aldigim icin cok pismanlik duydugum bir tv.Kendi kendine kapanip aciliyor yazilimsalmi donanimsalmi anlayamadim cok sinir bozucu wifi ozelligi ac diyorum dönuyor dönuyor wifi ac basarili olmuyor blutot zaten calismiyor tekrar tekrar tv yi yeniden kurmaktan biktim bu kadar rezil bir tv olamazya resmen parami cope atmisim gibi hissediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Televizyona gelen son güncellemeden sonra tarayıcıdan video izlerken videolar takılıp başa dönüyor. Bu sorun 3 aydır falan var maalesef. Sorun neyden kaynaklı çözemedim. Google Chrome çok kasıyordu kaldırıp Edge kurdum. Onda da aynı. Tarayıcı kaynaklı değil televizyonun standart uygulamalarından birisi yüzünden böyle olduğunu düşünüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu modelde recovery moda nasıl giriyoruz arkadaşlar. Bilen var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.