Şimdi Ara

Philips 49 Pus 7502 aldık bakalım hayırlı olması dileğiyle. (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
955
Cevap
11
Favori
64.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 7502 kullanan arkadaşlar
    https://www.youtube.com/watch?v=zRGUkxrwdeU ve
    https://www.youtube.com/watch?v=12ZqE54jCqk
    testlerini yapabilir misiniz? bu testlerden sonra TV'mde bildiğiniz Dirty Screen olduğunu farkettim. Servis çağırmalı mıyım? yoksa tüm modeller mi böyle? bir test yaparsanız sevinirim.
  • Arkadaşlar merhaba. Philips 49PUS7502 TV aldım. Telefonun ekranı TV'ye yansıtmak istedim fakat TV'de miracast ile alakalı hiçbir şey bulamadım. Telefonumu (LG-H815 - G4) daha önce başka TVlerde kolayca ekran paylaşımı ile bağladım fakat buna bağlanmıyor. Nette araştırdım ama bir şey bulamadım. Philips TV remote uygulamasını indirdim telefona ama TV yi görmüyor. Google Chromecaat uygulamasi Google home indirdim onda da TV yi görmüyor. Internet kotasindan yemeden kablosuz ekran paylaşımı şansım yok mu benim bu TV'de? Benim için En önemli özelliklerden birisi olan miracast yok mu şimdi bu TV'de?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahadir90 kullanıcısına yanıt
    Selam, airscreen apksini indirip tvye kurun, telefondan görüntü aktarimini açın, tvniz telefonu görecektir.



    Bu arada ek bilgi olarak; es file ile telefona indirdiginiz apk yi paylaş/es lan/ seceneginden tvye wireless aktarabilirsiniz. Tabii tvye de es file yukledikten sonra.

    Sağlıcakla kalın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkürler. Bu uygulamayı indirerek yaptım fakat anlamadığım şey neden yerleşik en gucsl Chromecast bile çalışmıyor? YouTube üzerinden cast tuşu ile paylaşım çalışıyor ama ekran paylaşımı hem Google Home ile hem de telefonun ekran paylaşımı uygulaması ile çalışmıyor. Bağlanıyor deyip öylece kalıyor TVde de bir hareket olmuyor.



    Bunun dışında TV ye sesli komut gonderemiyorum. Dinleniyor diyor ama sonra anlaşılamadi diyor. TV de mikrofon yok mu? Ben sesli etkileşim özelliği var diye biliyordum. Kumandada mikrofon yok bunu biliyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bahadir90

    Çok teşekkürler. Bu uygulamayı indirerek yaptım fakat anlamadığım şey neden yerleşik en gucsl Chromecast bile çalışmıyor? YouTube üzerinden cast tuşu ile paylaşım çalışıyor ama ekran paylaşımı hem Google Home ile hem de telefonun ekran paylaşımı uygulaması ile çalışmıyor. Bağlanıyor deyip öylece kalıyor TVde de bir hareket olmuyor.



    Bunun dışında TV ye sesli komut gonderemiyorum. Dinleniyor diyor ama sonra anlaşılamadi diyor. TV de mikrofon yok mu? Ben sesli etkileşim özelliği var diye biliyordum. Kumandada mikrofon yok bunu biliyordum.
    Android TV uygulaması ile sesli komut gönderebilirsiniz telefonunuzdan ama her zaman stabil çalışmıyor alım konusunda TV.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de test ettim sadece 1 yerde piksel hatası var gibi ya da ekranda leke var ama elimle gideremedim. Dirty screen denilen şey ekranda bulutlanmalarsa arka plandaki, benimkinde de var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Telefon dışında TV nin kendisinde yok mu sesli komut için mikrofonu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahadir90 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, airscreen bende de baglanmadi bugün. Program ile alakalı bir durum sanırım. Aylık bir ucret ödemek gerekebilir, daha önceden sorunsuz bağlanmıştı. Google home ile bağlantı kurabilirsiniz. Ama iphone için değil tabii. Youtube ile bağlantı tam anlamıyla telefonu aktarmadigindan pek cazip gelmiyor bana. Tvden youtube daha kolay oluyor.



    Sesli komut bende sorunsuz çalışıyor. Hatta o kadar Türkçe anlamaya çalışıyor ki ingilizce kelimeleri bile Türkçe'ye çeviriyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • madmexx M kullanıcısına yanıt
    Sesli komutu telefon üzerinden mi veriyorsunuz? Böyle bir televizyona neden mikrofon koymazlar çok ilginç. Kumandada da mikrofon yok. Internet yoksa eğer sesli komut gonderemiyoruz çok kötü.



    Bende Chromecast hiçbir şekilde çalışmıyor. Google home ile de cast yapmıyor. Baglaniliyor yazıyor ama bağlanmıyor. Sadece airascreen çalışıyor.



    Onun dışında, işletim sisteminde sıkıntı olduğunu fark ettim. İlk aldığımda mayis sürümü vardı güncelledim ağustos sürümü geldi. Televizyonunun ayarlar menüsünde biraz dolaşıp geri dönmek istediğimde en son geri tuşu işlemiyor. Ayarlar menüsünden Bluetooth menüsü kayboluyor, TV ağ adı siliniyor, Ayrıca kanallara dönünce kurulu uydu kanalı yok şimdi kur yazıyor. Sonra, airascreen de bağlanmıyor. TV yi fişten çekip 10 sn bekleyip tekrar takip acıyorum o zaman normale dönüyor. Sıkıntı yazılımsal bir şey belli.



    TV yi ne yapmalı şu an bilmiyorum daha 3 gün oldu kurulum yapılali böyle sorunlu kullanmak istemiyorum ama donanımsal bir sorunu görünmediği için de pek göndermek istemiyorum servise falan. Bu sorunlar herkeste var mı? Ne öneririsiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bahadir90 kullanıcısına yanıt
    Selam, internet bağlantısı olmadan sesli komutu deneyeceğim. Dediğiniz gibi bir ilişki gelmemişti aklima hiç, deneyip yazarim. Ben kumandaya konuşuyordum:) mikrofon tv'de ise uzak mesafelerden de aliyor demek ki.



    Sorunun yazilimdan kaynaklı oldugundan emin iseniz son sürümü oldugundan emin olun ve servise de danışın derim. Sorun hala devam ediyor ise bu şekilde kullanımı keyif vermeyeceği için ben iade edin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • madmexx M kullanıcısına yanıt
    Denediniz mi?



    TV yi ilk aldığımda sıkıntı çıktı teslim edilmeden iptal ettim siparişi. Bunda da böyle oldu. 3. Kez alsam yine bir şey çıkar eminim. Şu an sorun yazılımsal görünüyor. İşletim sistemi sıkıntılı. Formatlasam düzelir mi bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahadir90 kullanıcısına yanıt
    Selam, dediginiz gibi. İnterneti kapatinca sesli komut çalışmıyor. Internet bağlantısı yok yaziyor ekranda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahadir90 kullanıcısına yanıt
    Servise yazilim güncellemesi talebinde bulunun ve sorunu anlatin. Belki kolay halledilecek bir durumdur. Bunları yaptiktan sonra baktiniz olmuyor iade edin derim. Kendiniz yazilim guncelleme ile zaman kaybetmeyin derim. Belki tvyi tekrar kur yapabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • madmexx M kullanıcısına yanıt
    Hocam Philips servisi aradım durumu söyledim televizyonu sıfırlayın yeniden kurun sorun devam ederse servis yönlendirelim dedi. Satın aldığım yeri aradım. İade edemezsiniz servis raporu gerekir iade için dedi.



    Sorun 2 tane: 1. Sorun yazılımsal görünüyor. Ayarlara girip TV'yi ağa falan bağlayınca geri çıkınca kanal listesini kaybediyor ve kurulu kanal yok hatası veriyor. Resim olarak ekledim bakabilirsiniz. Ayrıca Bluetooth ayar menüsü de kayboluyor ağ ayarlari altındaki menüden. 2. Hata ise şu ana ekran yansıtma yapamadım. Chromecast çalışmıyor gibi. Ama araştırırken şunu fark ettim. Ekran yansıtma için Chromecast cihazını mi takmamiz lazım TV'ye? Yerleşik Chromecast yok mu bu TV'de? Ben sadece aynı ağdayken internet olmasa bile ağ üzerinden yansıtma yapılıyor diye biliyorum. Ayrı bir Chromecast cihazı mi satın almam lazım yoksa?



    Onun dışında ışık sızması bulutlanma vs sorunlar yok. Ama YouTube ile ekran testi yaparken ekranda aşağıdan yukarı ince dalgalı çizgiler var gibi arka planda. Ama bu düz tek renkler varken belli oluyor. Normal bir yayında görünmüyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bahadir90 kullanıcısına yanıt
    Dostum bir seneden beri sıkıntısız kullanıyorum. Ben 4250 TL gibi bir fiyata almıştım. O fiyat aralığında en iyisi buydu.

    Hata kurulum yaparken yanlış birşey yapmışsın gibi duruyor. Tam bilmiyorum çünkü ben kablolu TV izliyorum. Hdmi ile bağlanıyorum.

    İkincisi yansıtma olayında youtube gibi şeyleri yansıtmak istiyorsan yada müziğini paylaşmak istiyorsan aynı ağ içinde olduğunuzda otomatik olarak izin veriyor. Bir kaç kez telefon ekranını yansıttım ama 55 inç olunca tv çok sırıtıyor ve denemek için zaten yapmıştım. Normal şartlarda hiç ihtiyaç duymadığım birşey telefon ekranı yansıtma. Fakat youtube ve Tidal den müzikleri falan çokça yansıtıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahadir90 kullanıcısına yanıt
    https://youtu.be/dsoV66g6hMs

    Ben telefon ekranını bu videoyu izleyerek yapmıştım. Umarım sizin içinde yardımcı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahadir90 kullanıcısına yanıt
    Selam, Salih bey benim de vereceğim cevapları vermiş. Tvnin kendi receiverini kullanmıyorum ben de. Digitürk bagli. Belki siz de harici bir receiver ile deneyebilirsiniz. Yazdığınız sorunları yaşamadığım için cevap vermiyorum, servis daha fazla yardımcı olacaktır sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saliharslann S kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. Ben yapmadım kurulumu hocam. Kurulumu servis yaptı. Yerleşik TV uydu alıcısıni kullanıyorum ben. Chromecast ile YouTube falan yansitmada sorun yaşamıyorum. Ama Telefonun ekranıni yansıtırken çok uğraştıriyor ve airscreen diye bir uygulama ile yapabiliyorum sadece. Yerleşik Chromecast uygulamasını aç deyince durduruldu diye hata veriyor. TV ye güncelleme yapıp son sürüm yüklememe rağmen aynı. İşin tuhaf tarafı şu. TV de yüklü sürüm ağustos 8 olarak görünüyor. Philipsin sitesinden güncellemelere bakınca Eylül 17 görünüyor ama sürüm bilgisi 1 tane harf hariç aynı. Tüm sürüm bilgisi aynı ama benim TV de TPM171E. R.003 ile başlıyor. Internetteki sürümde TPM171E.003 ile. Geri kalan her şey aynı. Acaba bu sürümler aynı mı yoksa bu R revision kelimesinin baş harfi olan R mi. Gerekirse bu sürümü el ile indirip kurmayı deneyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • saliharslann S kullanıcısına yanıt
    Hocam attığınız videoda Chromecast receiver uygulamasını açıyor. Benim TV de öyle bir uygulama yok. Yerleşik Chromecast uygulamasi var. Ona da girince uygulama durduruldu hatası veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tv yi sıfırlayip yeniden kurduktan sonra bütün sorunlar gitti. Chromecast tek tıklama ile sorunsuz bağlanıyor şimdi. Kanal listesi de kaybolmuyor ayarlardan çıkınca. Şu an için her şey stabil çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.