Şimdi Ara

Pharmaton Multivitamin Kullanan varmı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba PHARMATON kullanan varmı acaba Multivitamin forumda diğer konulara baktım eski tarihli bende bugün almaya karar verdim ama sizinde fikirlerinizi almak istiyorum bağışıklık sistemim kötü durumda imuneks ile birlikte kullanıcağım PHARMATON ilk çıktığında herkes çok fayda görüyordu ama artık kimse fayda görmüyor ürün adı duyulana kadar kaliteli hammadde katılıyorlar daha sonra dandik hammade katıyorlar kar etmek için umarım PHARMATON için geçerli değildir bu sizin önerileriniz nedir? Kullanıpta etkisini iyi gören varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celest -- 26 Şubat 2016; 11:57:23 >



    _____________________________
    " - Vatana ihanetin nedeni olmaz, er ya da geç bedeli olur. "
  • Celest kullanıcısına yanıt
    Hocam ben kullanıyorum. Uzun süredir yani o ilk reklamlı dönemden beri. Öncelikle iştahımı açtı doktorla konuştum bunu vücüttan vücüda değişiyormuş bu durum. Sabah kalkıp içiyorum yaklaşık 3-4 saat sonra etki gösteriyor. Benim vucudum üzerinde etkileri şunlar. Enerji veriyor(uykudan önce içme yani) Rahat hissediyorum, iştah açıyor dediğim gibi aklıma gelen bunlar. Herhangi bir şekilde ilk kullanmaya başladıgımdan beri içeriğinin değiştiğini düşünmüyorum çünkü aynı etkileri gösteriyor hala. Eğer sorun varsa elimden geldiğince yardımcı olabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RidingJoe -- 26 Şubat 2016; 17:08:59 >
    _____________________________
  • Bende merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • işe yaramıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Only you,there is no other.
  • Ben de 3 ay önce kullanmaya başladım ve çok faydasını gördüm
    Akşama kadar,daha dinç oluyorum,hatta sabahları da daha dinç kalkıyorum
    Hala kullanıyorum,isterseniz 30 kapsül olanı alıp 1 ay deneyin,faydası oluyorsa devam edersiniz
    Her sabah,kahvaltıdan sonra bol suyla 1 kapsül yutuyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hocam herkeste aynı olmaz, bende bir etkisi olmadı, ilk başlar uykumu kaçırdı ama uykum var sadece beynim kapanmıyor yani iyi bir şey değil. Birde bıraktığımda bir kaç gün resmen 95 yaşındaki hastalar gibl ayakta zor durdum yani bünyeye bağımlılık yaptırdı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ben baya uzun süre kullandım o ilacı , zayıf olduğum için spor salonuna kaydoldum protein tozuna param yetmediği için bunu kullanmamaı tavsiye ettiler , ki zaten fiyatıda uçuk en son 40 tl idi , ilaç halsizlikten yorgunluktan bitkinlikten gerçekten kurtarıyor , öyle sabahları uyanıp bugun hiç uyasaım kalkasım yok derdini tam çözmez ama fazlasıyla yardımcı olur o konuda , ilacı aç karınla içince mide ağrısı ve bulantısı yapardı , o yüzden ilacı yarı tok günde 1 tane spora gitmeden önce içerdim. ayrıca bu bir ilaç değildir gıda takviyesidir , şimdi olsa yine kullanırım.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    anafranil kullanan varmı?
    10 yıl önce açıldı
    Vitamin kullanan varmı?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • bende uzun süredir kullanıyorum ben de herhangi bir iştaç açıklığı durumu olmadı. faydasını da gördüm. özellikle yoğun çalışma dönemi gerektiren vize final haftalarında ve kpss ye hazırlanırken daha dinç ve algılarımın daha açık olmasını sağladı. ayrıca iş stresiyle de başetmeme yardımcı oldu. şu sıralar keşfettiğim eczaonline sitesinden alıyorum tüm ihtiyaçlarımı. pharmaton 60 kapsülü 53,95 tl ye alıyorum.
    _____________________________




  • 50 lira verdim geçenlerde. ders çalışmama yararı olur diye aldım pişman oldum, hiçbir işe yaramıyor. onun yerine 10 tane efes extra alın 2-3 günde bir için daha çok enerj veriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-46B352547 -- 9 Mayıs 2016; 11:34:31 >
    _____________________________
  • reklamin ne kadar etkili oldugunun kanitidir bu ilac

    http://forum.donanimhaber.com/m_88858888/tm.htm
    _____________________________
    Katılım zamanı: 31 Ocak 2007
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan

    50 lira verdim geçenlerde. ders çalışmama yararı olur diye aldım pişman oldum, hiçbir işe yaramıyor. onun yerine 10 tane efes extra alın 2-3 günde bir için daha çok enerj veriyor

    Kafein alın (Kahvede var veya Redbullda) hocam dersten 30 dakika önce bazı ilaç firmaları ilk başta çok kaliteli hammade koyuyor içine herkes etkiyi görsün satış ve ciro artsın diye daha sonra dandik koyuyorlar maksat ürünü tanıtmak için işe yarıyor diye
    bazıları fayda gördüğünü söylemiş bazıları işe yaramadığını söylemiş bende kararsızım supraydn all day aldım alternatiflere yönelmeyi düşünüyorum diğer vitaminlerden ayıran tek şey gingseng olması pharmatonun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celest -- 9 Mayıs 2016; 11:52:15 >
    _____________________________
    " - Vatana ihanetin nedeni olmaz, er ya da geç bedeli olur. "




  • 5 gündür kullanıyorum herhangi bir etkisini görmedim.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Celest

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan

    50 lira verdim geçenlerde. ders çalışmama yararı olur diye aldım pişman oldum, hiçbir işe yaramıyor. onun yerine 10 tane efes extra alın 2-3 günde bir için daha çok enerj veriyor

    Kafein alın hocam dersten 30 dakika önce bazı ilaç firmaları ilk başta çok kaliteli hammade koyuyor içine herkes etkiyi görsün satış ve ciro artsın diye daha sonra dandik koyuyorlar maksat ürünü tanıtmak için işe yarıyor diye
    bazıları fayda gördüğünü söylemiş bazıları işe yaramadığını söylemiş bende kararsızım supraydn all day aldım ama pharmatonu deniyeceğim şimdi gingseng içeriyor ondan


    hocam bi ara çok kahve tüketiyordum, mideme zararı olmaya başladı 1-2 aydır içmiyorum.doktora gittim prozac falan yazdı, kullandım ama o da bir işe yaramadı. Ritalin istemiştim vermedi onu. İlaçlardan ümidi kestim artık.
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.