Şimdi Ara

coca cola yazısını ters çevirince allah yok din yalan yazıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
9.675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • hahaha eskiden bide bu yalan vardı



    _____________________________
  • İlk duyduğumda baya denemiştim nasıl yazıyor diye bi türlü bulamamıştım :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Black guns matter
  • Öyle zaten

     coca cola yazısını ters çevirince allah yok din yalan yazıyor
    _____________________________
  • ters çevirmeden iç sende
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerliso

    Öyle zaten

     coca cola yazısını ters çevirince allah yok din yalan yazıyor


    nasil benzetiryorsunuz anlamiyorum. okadar baktim ama hala benzetemiyorum.
    bence cok fazla ugrasiyorsunuz birseyler bulmak icin :D
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b0Ni

    ters çevirmeden iç sende

    Bura türkiye krds ne bekli10

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Le cola yazısınıda ters çevirince darwin yok maymunlar yalan yazıyormuş napacaz?
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Pepsiyi cevirince ne yaziyor acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coskun Marley

    hahaha eskiden bide bu yalan vardı

    kol kola koka kola
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <
  • Hz Muhammed S.A.V. de var ve geldi. Mekkede var. İnanmayan gidip görebilir. 1800 lü yıllarda çıkan bir marka bu yazısıda o zamandan beri aynı sanmıyorum bunun bilerek yapıldığını ama Allah C.C. büyük bilerek yapıldıysada, sorumlular hesabını verecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armut Bey

    Hz Muhammed S.A.V. de var ve geldi. Mekkede var. İnanmayan gidip görebilir. 1800 lü yıllarda çıkan bir marka bu yazısıda o zamandan beri aynı sanmıyorum bunun bilerek yapıldığını ama Allah C.C. büyük bilerek yapıldıysada, sorumlular hesabını verecek.

    Hocam ben mi yanlış okuyorum yoksa ilk satırda hz Muhammed dirildi mi yazıyor ? LoL

    Her neyse son satırda da güldürdünüz siz mi vereceksiniz hocam
    _____________________________






    "çocukken her akşam yatmadan önce tanrı'ya bana bir mercedes vermesi için dua ederdim. bir gün tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım ve diyanet işleri başkanı oldum."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Coskun Marley

    hahaha eskiden bide bu yalan vardı

    kol kola koka kola

    yemekçi reis
    _____________________________
    naber
  • Ahahahah

    İnanirdim lan ben buna birde millete anlatirdim çocukluk işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Al1mert A kullanıcısına yanıt
    Hz Muhammed geldi peygamberlik görevini yaptı manasında söyledim. Sorumlular Allaha hesap verecek. Eğer gerçekten bilerek yapılmış bişeyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaplan261 -- 20 Haziran 2016; 20:21:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yalan beyler kolayı çevirdim yere döküldü

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Üyelik tarihi: 8 Haziran 1988

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_99971077/f_//tm.htm
  • kardeş yaloüan o aloc acoc yazıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kramponcu -- 20 Haziran 2016; 21:01:46 >
    _____________________________
  • fenerliso kullanıcısına yanıt
    Arapça bilmesem yerim ama ters yazılmış hoca. La mecca ile la mohammadin yeri tam tersi olmalı
    Edit: 1900 bilmem kaç yılında dünya savaşı varken insanları böyle kodlar oluşturmaya vakit harcayarak kadar boş sanma ve üstüne bu kadar zekice tasarımlar yapacak kadar akıllı olma hastalığına ne denir bilmiyorum. Sonuç olarak insanlar bu kadar kompleks ve akıllı değiller boş teori üretmeyin yav



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HerGiyotineBurnunuSokma -- 20 Haziran 2016; 21:8:11 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • HerGiyotineBurnunuSokma kullanıcısına yanıt
    Aynen ora ters yazılmış ama ben yazmadim yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hmm evet böyle daha mantıklı :)
    Adamların ona uğrayacağını sanmıyorum. Benim o kadar param olsa kasmazdim böyle şeylere keyfime bakardım.

    Bu arada logonun 200 yıldır kullanıldığını sanan var:)
    Bir bakın 2.logodan art niyet olmadığı bellihttps://marka123.com/2012/11/13/coca-cola-logosunun-evrimi/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________






    "çocukken her akşam yatmadan önce tanrı'ya bana bir mercedes vermesi için dua ederdim. bir gün tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım ve diyanet işleri başkanı oldum."
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.