Şimdi Ara

Peugeot 5008 (213. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37.536
Cevap
147
Favori
1.647.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 211212213214215
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    quote:

    Orijinalden alıntı: dennis65


    quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    quote:

    Orijinalden alıntı: dennis65

    Arkadaslar selamlar,
    bugun ilk defa aracin video ekranlarini denedim. Cok guzel bir ozellikmis gercekten :)
    gecenlerde yazmistim, bende bir nokia n96 var, ona bir kompozit kablo buldum ve bugun baglantiyi yaptim. Hic zorlaadan goruntuleri iki ekrandan da aldim. Sonra sesi de bluetooth kulakliklardan aldim.
    Simdi tek bir sorunum kaldi. Sesi aracin icinden, kendi hoporlorlerinden nasil alabiliyoruz? Teybin konfigurasyonlarina baktim bulamadim.
    Selamlar

    dostum çözersen haber ver..bende uğraştım ama yapamadım..yanlız gerilerde bir yerde 7-8 sayfa geride bir arkadaş resimle nasıl yapıldığını anlatmıştı...hatta kullanma kılavuzunda da var...ikisi de aynı..tek problem ben arabada o kadar uzun oturmuyorum..fazla uğraşamıyorum..burada tek dikkat edeceğin bu eşleştirmeyi yaparken motorun çalışır durumda olmamaması...yarım kontak durumu olacak sanırım

    Dun aksam denedim, telefon ile teybi eslestirdim ve video sesini aractan aldim. Ancak daha kulaklikla teybi eslestirip video sesini arac hoperlorlerinden almadim.
    Dediginiz gibi motor calisirken eslesmeyi yapmiyor. Yarim
    kontakteyken eslestirebiliyoruz.
    En kisa zamanda deneyip haberdar ederim

    hocam haber veririsin çözersen iyi olur..
    benim tam olarak yapmak istediğim..arka monitorlarda blutooth kulaklıklar ile izlediğimiz filmin sesini araç hoparlörlerinden almak...tüm arçta dinlemek yani...

    Sevgili ganeja,
    forumda yaptigim arastirmada sorunu soyle cozuyorsunuz:

    video izlemek icin kullandiginiz cihazın ses çıkışını aux girişine bağlayan kablo alacaksınız, bağladıktan sonra direksiyon altında radyo-mp3 vs seçtiğiniz düğmeden "yan giriş"i seçeceksiniz. Boylece sesi hoperlorlerden alabileceksiniz..




  • arkadaşlar merhabalar
    aracım üzerindeki araştırmalara devam ediyorum. galiba benim aracımda 2010 perimium pack bluetooth yok. çünkü teyp konfigrasyonunda sadece müzik çalar ve arçö kısımları mevcut. bluetooth ile ilgili bir ayar kısmı bulunmuyor. orta konsolda aux girişi var. sanırım buraya mp3 çalar bağlayıp teyptede yan girişi seçip şarkıları dinleyebiliriz. fakat arabada bluetooth yoksa gerçekten nasıl oluyorda video ekranları olupda kulaklıklar buletooth üzerinden çalışıyor. hoş servisin yani aracı aldığım yerin bana verdiği kulaklık sözünü yerine getireceğini sanmam. yerine getirmezlerse nereden ve kaça alınır acaba bilgisi olan varmıdır? ayrıca daha çözmem gereken konulardan biriside video oynatıcı olayı. veya iphone dan faydalanma imkanımız varmı. galiba kompozit kablo almamız gerekecek veya en uygun yol hangisidir.

    arkadaşlar çok soru soruyorum ama bazı arkadaşların yol bilgisayarı bilgilerini teyp ekranında da gördüklerini anladım.benim teypte böyle bir ayarlama yapmam mümkünmü acaba. yoksa benim teypmi diğer bilgileri teyp ekranından gören arkadaşlardan farklı.
    şimdiden cvplarınız için teşekkürler.




  • bugün 200 km civarında yol yaparak bozdağa çıktım..bunun 100 km kadarı rampalarla ve virajlarla dolu bir yolda ve gayet soğuk bir havada..ortalama hız 50 km ve tüketilen yakıt 5.8 lt 100 km'de..benzer araçlarda millet ortalama 7-8 lt değerlerden bahsediyor..toplamda aracımla 800 km'yi devirdim bugün..ve ortalama 6.1lt..çok sakin ve çok agrasif kullanmıyorum..1600 kg'dan fazla bir araçta hiçte yabana atılacak bir ortalama değil bence..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heroist

    arkadaşlar merhabalar
    aracım üzerindeki araştırmalara devam ediyorum. galiba benim aracımda 2010 perimium pack bluetooth yok. çünkü teyp konfigrasyonunda sadece müzik çalar ve arçö kısımları mevcut. bluetooth ile ilgili bir ayar kısmı bulunmuyor. orta konsolda aux girişi var. sanırım buraya mp3 çalar bağlayıp teyptede yan girişi seçip şarkıları dinleyebiliriz. fakat arabada bluetooth yoksa gerçekten nasıl oluyorda video ekranları olupda kulaklıklar buletooth üzerinden çalışıyor. hoş servisin yani aracı aldığım yerin bana verdiği kulaklık sözünü yerine getireceğini sanmam. yerine getirmezlerse nereden ve kaça alınır acaba bilgisi olan varmıdır? ayrıca daha çözmem gereken konulardan biriside video oynatıcı olayı. veya iphone dan faydalanma imkanımız varmı. galiba kompozit kablo almamız gerekecek veya en uygun yol hangisidir.

    arkadaşlar çok soru soruyorum ama bazı arkadaşların yol bilgisayarı bilgilerini teyp ekranında da gördüklerini anladım.benim teypte böyle bir ayarlama yapmam mümkünmü acaba. yoksa benim teypmi diğer bilgileri teyp ekranından gören arkadaşlardan farklı.
    şimdiden cvplarınız için teşekkürler.

    (Aslında sorduğunuz soruların tamamının cevabı forumda mevcut)

    1-Sizin aracınızda bluetooth yok.
    2-Bluetooth kulaklıklar aracın orta konsol gerisindeki ses girişinden bağlanan ses kaynaklarıyla bağlantı kurabilir.
    3-Orjinal kulaklıklar serviste satılıyor ve tanesi (yanlış hatırlamıyorsam)250-275 TL arasında bir bedel talep ediliyor. Siz orjinal kulaklıkları kullanmak zorunda değilsiniz. Stereo herhangi bir buetooth kulaklığı da eşleştirip kullanabilirsiniz.
    4- Video oynatıcıyla alakalı forumda bir çok bilgi mevcut. Hatta bu sayfada bile bilgi var, biraz araştırmanız gerekecek.
    5-Yol bilgisayarı bilgileri premium pack donanıma sahip olamayan araçlarda orta konsoldaki teyp ekranından görünüyor, sizin aracınız premium pack olduğu için gösterge tablosundan görürsünüz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cipiares

    Ben aracın önceki teybinin ekranını bizzat konsol içerisinde görmüş değilim. Orjinal teyp bana teslim edildiğinde ekranın nerede olduğunu sordum ve cihazı takan görevli ekranı mecburen içerde bıraktıklarını söyledi. Bu aşamadan sonra "ekranı görmek istiyorum" diyerek konsolu tekrar açtırmak olmazdı. Cihazı takan kişi de bana güven verdiği için ısrarcı olmadım. Belki aracın hata vermesi kesin değil ihtimal dahilinde bir olay olduğu içinde böyle davranılmış olabilir.

    Arka monitörlerdeki parazitlenmeye gelince; ben de kablodan olabileceğini düşünüyorum ama takılan kablo RCA to RCA türünden standart bir kablo ve uzun da değil. Acaba altın uçlu kablo mu almak gerekiyor? Aynı kablo diğer cihaz bağlantılarında neden parazitlemeye sebebiyet vermiyor?

    Saygıdeğer kardeşim nacizane tavsiyem bu olayın üstüne gitmelisin.En kısa zamanda taktırdığın servise git ve ekranın kesinlikle içeride olup olmadığına baktır.Ne kadar güven duysan da mal senin para senin.Zayıf bir ihtimalde olsa ekranı çıkartmaya çalışırken usta zedelediyse ve onun için içeride bırakma mazeretini öne sürdüyse!!!!Fly audi'!da olur 'A';bozuldu ve eskisini takmak zorunda kalacağin an ne olacak.Akıl vermek bedava diyebilirsin ama yinede üşenme derim.Gerçi bende bir kerede olsa başka bir serviste taktıran kişiden aynı yaklaşımın olduğunu duymuştum ama topiğe yazmamıştım.Alan ve kullanan arkadaşlara ukalalık yapmayayım diye.Çünkü cihazı ben taktırmamış sadece taktırandan duymuştum ve onun ifadesiydi.Karşı tarafı dinlemeden yanlış yargıya varmak istememiştim.Ne tesadüftür ki sende aynı olayı yazınca demek ki servislere göre sistemde herkes kafasına göre takılıyor diye düşünmüştüm.Bilgi paylaşımının bir güzelliği de onun içindi benim açımdan.Karar tabi ki senindir ama drnsky ve arkadaşların bilgilerinide yabana atma derim.Hatırlıyorum topiği takip ettiğim zamanlar dediği gibi üç arkadaşıyla fly audio sistemini ilk taktıranlardır.Hatta ve hatta yanlışım varsa düzeltsinler ; 3-6 taksit arası ve kamera dahil 2.000 TL.anlaşmışlardı.Üstelik çağrıda bulunmuştu ne kadar çok araç o kadar pazarlık gücümüz olur diye !!!Ve yine resimlerini yayınlamıştı birçok kişide sayelerinde bilgi sahibi olmuşlardı.
    İlave olarak parazit olayı kablo haricinde yazına istinaden cihazın dağıtımından olma ihtimalide var.Ve yine yanılmıyorsam siz az kullanılmış ve uygun fiyata ikinci el almıştınız.Daha önceki kullanan arkadaşların sistemi sökerlerken ki zorlamalarından lehimlerin belli belirsiz temassızlığından da olabilir.Bu tür cihazlar aslında tamamen şans işidir zaten.Hafif bir ambalajındaki sarsıntılarda da sorun çıkartabilir ya da hiç bir şey çıkartmaz vs.Kesinlikle bilgi ve merakınızı tartmak değil tamamen tecrübelerime dayanarak akılcı düşüncelerimi sizle paylaşmaktayım.İnşallah duyduğunuz güven doğru çıkar ve ilerisi için sorun çıkmamış olur.
    Bugün cadde üzerinde ağaç budama çalışmaları vardı ve araçların cadde üstünde bırakılmaması gerektiği bildirilmişti.Pazar sabahının 9'unda kalktım ve komşularla çalışan araçları bekledik.Millete kolaylık olsun diye araçlarımızı bir karşıya bir yana park ettik durduk ve maalesef koca caddede kendini bilmez görevlinin yüzünden (ALLAH akıl versin ne diyeyim)tanımadığım bir araç şöförüne muavinlik yapmaya kalkınca bizim 5008 ' in sağ arka tampon ve hafif üstüne bir güzel sürttürdüler....Anında görevliyi anlık sinirimden iyi haşladım. Neyseki araçta fazla birşey yoktu ama insanın ruh halini düşününüz.Aracınızın başındasınız ve park halinde iken koca caddede ( ki her zaman bu tür şeyler beni bulur
    şansımdan )hiç olmaması gereken anda aracınıza vurma veya sürtme gibi olaylarla karşılaşın, siz ne tepki verirdiniz.Güya hümanist kişiliğimle övünürüm ama anlık sinir işte ne yapalım!Hala olayın üzüntüsü ve huzursuzluğunu yaşamaktayım.Elbette ki cana geleceğine mala gelsin , eyvallah!Ağaç dalı bile düşse tepki vermeyebilirdim ama sen kalk milleti yanlış manevra yaptır ( sürücüde en az onun kadar suçlu ya ) vatandaşı huzursuz et.Üstelik orta tabaka yönetici ol çalışanların başında.Biraz da iyi oldu galiba insanlar kraldan çok kralcılık yapmazlar belki.Herneyse bu aracıma ilk siftah oldu inşallah bereketsiz olurda araç sahiplerinin başına böyle saçma sapan işler meydana gelmez diyelim.Yine de kişiliğime ve yaşıma yakışmayan davranışta bir an için bile olsa (fazla büyümemiş bir olay ) bir insanın kalbini kırdığımı düşünerek yanlış tepki verdiğimin farkındayım.İnanınız hayatımda bu araç kadar beni tedirgin eden başka bir aracım olmadı.Adına sevgi deyin , koruyup kollama deyin ama 5008 ' e şu an ters baktıramıyorum.Üstelikte her gün kapıda yatmakta.Parayı verdik kullanmadan çürüteceğiz bu gidişle. Herkese hayırlı sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayblrdija -- 23 Ocak 2012; 3:07:29 >




  • Bu arada bilhassa araçlarını yeni alan ve fırsatı olamayıp da kitapçığını fazla okuyamayan arkadaşlara nacizane bir hatırlatma yapayım.Araçlarınızı ilk çalıştırdığınızda 5008'lerinize ufak yollu da olsa check up yaptırıyormusunuz
    Hani çalıştırdıktan sonra gösterge panelinin oradaki km. sıfırlama çubuğuna benzer düğmeyi bastırarak hafifçe sağa veya sola çevirdiğinizde LASTİK BASINÇ KONTROLU,FARLARIN AKTİF OLUP OLMADIĞI,SİLECEKLERİN KEZA AYNI,DIŞARIDA DON OLUP OLMADIĞI KAPILARIN AÇIK OLUP OLMADIĞI VS..KONTROLUNDEN SONRAKİ TEŞHİSİ YAPIP OKEYLEMESİNİ ARA SIRA TAKİP ETTİREBİLİRSİNİZ.BASİT AMA YERİNE GÖRE ÖNEMLİ SAYILIR.
    HATTA BU SİSTEMİ BİLHASSA KULAKLARI ÇINLASIN ; ' ASKER OLAN HEWES KARDEŞİMİZ ÇEKTİĞİ VİDEODA DA GÖSTERMİŞTİ ' . Bu vesileyle tekrar ona ve arkadaşlarına hayırlı tezkereler diyelim.Bilgi paylaştıkça değerlenir.Sağlıcakla kalınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    bugün 200 km civarında yol yaparak bozdağa çıktım..bunun 100 km kadarı rampalarla ve virajlarla dolu bir yolda ve gayet soğuk bir havada..ortalama hız 50 km ve tüketilen yakıt 5.8 lt 100 km'de..benzer araçlarda millet ortalama 7-8 lt değerlerden bahsediyor..toplamda aracımla 800 km'yi devirdim bugün..ve ortalama 6.1lt..çok sakin ve çok agrasif kullanmıyorum..1600 kg'dan fazla bir araçta hiçte yabana atılacak bir ortalama değil bence..

    Start-Stop he ; havanız batsın ne diyelim yani.Oh birde bozdağ falan valla kuşbakışı manzaralar fıstık gibi.Allah kazasız sürüşler nasip eylesin.Sende her zaman böyle mutlu ve güzel yazılar yaz..Nazar etmiyoruz , birgün bizimde START_STOP sistemli aracımız olur diyoruz ve sağlıcakla kalınız diyoruz gecenin bu saatinde yine.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    bugün 200 km civarında yol yaparak bozdağa çıktım..bunun 100 km kadarı rampalarla ve virajlarla dolu bir yolda ve gayet soğuk bir havada..ortalama hız 50 km ve tüketilen yakıt 5.8 lt 100 km'de..benzer araçlarda millet ortalama 7-8 lt değerlerden bahsediyor..toplamda aracımla 800 km'yi devirdim bugün..ve ortalama 6.1lt..çok sakin ve çok agrasif kullanmıyorum..1600 kg'dan fazla bir araçta hiçte yabana atılacak bir ortalama değil bence..

    İyiymiş hatta 1.5 tonluk araç için çok iyi sayılılır
  • Arkadaşlar merhaba,

    Arka tarafa soğuk üfleme ile ilgili sorununuza bir açıklamada bulunayım. Normalde dizel araçlar kolay kolay ısınmaz ,ama araçlarımızda 3008 ve 5008lerde kalorifer tertibatına ek olarak elektirikli bir rezistans oldugu bilgisine sahip oldum.Aslında bu durum aracımı çalıştırdıktan 1 dk sonra ön fanlardan gelen ılık hava üzerine farkına vardım. Bir önceki aracım olan 207 1.6 HDI da aracın ılık hava vermeye başlaması 7-8 dk buluyordu. Hatta sirket aracı olan megane 1.5DCİ dede Küçükyalıdan çıkıp Şaşkın bakkala gelene kadar donarak gidiyoruz. Sizin önlere verdiğiniz havada elektirikli ısıtıcıdan geçiyor fakat arka fandan gelen direkt Kalorifer tesisatıından geçerek gidiyor. Sırf bunu test etmek için aracı çalıştırdıktan sonra orta ızgaralardan sıcak hava verdirdim ve arka fanlardan soguk hava çıktıgını gördüm ,akabinde araç ısındığında arkadanda sıcak hava gelmeye başlamıştı. Bir sordurun bakalın Nissan QQda bu özellik varmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja


    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    bugün 200 km civarında yol yaparak bozdağa çıktım..bunun 100 km kadarı rampalarla ve virajlarla dolu bir yolda ve gayet soğuk bir havada..ortalama hız 50 km ve tüketilen yakıt 5.8 lt 100 km'de..benzer araçlarda millet ortalama 7-8 lt değerlerden bahsediyor..toplamda aracımla 800 km'yi devirdim bugün..ve ortalama 6.1lt..çok sakin ve çok agrasif kullanmıyorum..1600 kg'dan fazla bir araçta hiçte yabana atılacak bir ortalama değil bence..

    İyiymiş hatta 1.5 tonluk araç için çok iyi sayılılır

    Değerler çok iyi, ben bir türlü göremiyorum. Gerçi eşim Göztepe Libadiye üzerinden işe gittiğinden sabah da buranın trafiği korkunç olduğundan normal olsa gerek. Şu anda arabanın ortalama hızı 15, yakıt tüketimi 10 lt. Servistekiler bu hızda bu tüketimin normal olduğunu söyliyorlar, ama ben açıkçası ikna olmadım, sanki araba fazla yakıyor gibi. Bu konudaki tecrübeleriniz benim için önemli, size göre de problem ise hewesin yaptığı gibi yazılımın güncellenmesini isteyeceğim....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Arkadaşlar merhaba,

    Arka tarafa soğuk üfleme ile ilgili sorununuza bir açıklamada bulunayım. Normalde dizel araçlar kolay kolay ısınmaz ,ama araçlarımızda 3008 ve 5008lerde kalorifer tertibatına ek olarak elektirikli bir rezistans oldugu bilgisine sahip oldum.Aslında bu durum aracımı çalıştırdıktan 1 dk sonra ön fanlardan gelen ılık hava üzerine farkına vardım. Bir önceki aracım olan 207 1.6 HDI da aracın ılık hava vermeye başlaması 7-8 dk buluyordu. Hatta sirket aracı olan megane 1.5DCİ dede Küçükyalıdan çıkıp Şaşkın bakkala gelene kadar donarak gidiyoruz. Sizin önlere verdiğiniz havada elektirikli ısıtıcıdan geçiyor fakat arka fandan gelen direkt Kalorifer tesisatıından geçerek gidiyor. Sırf bunu test etmek için aracı çalıştırdıktan sonra orta ızgaralardan sıcak hava verdirdim ve arka fanlardan soguk hava çıktıgını gördüm ,akabinde araç ısındığında arkadanda sıcak hava gelmeye başlamıştı. Bir sordurun bakalın Nissan QQda bu özellik varmı

    Açıklama süper, teşekkür ederim




  • 1. vankomicin: Sedefli Beyaz/İstanbul/Doktor
    2. dr tsi: Sedefli Beyaz/Karabük/Doktor
    3. 307xt: Buz Mavi / İstanbul / Finans
    4. mancın: Sedefli Beyaz/Tokat/Diş hekimi
    5. melodramm: Aluminyum Gri / İzmir / Elektronik Teknisyeni
    6. dennis65: Sedefli Beyaz / İstanbul / Bilgisayar Mühendisi
    7. tttnet.net: Sedefli Beyaz / İzmir / Esnaf
    8. hewes: Sedefli Beyaz / Bursa / Bilgisayar Mühendisi
    9. pasa343: Buhar Gri / İzmir / Mali Müşavir
    10. aybldrja: Aluminyum Gri / İstanbul / Diş Hekimi - İşletme
    11. auzdil: Buz Mavisi / Ankara / Mühendis
    12. omerka48: Sedefli Beyaz / Muğla / Öğretmen
    13. Tk5008: Buz Mavisi / İstanbul / Bilgisayar Mühendisi
    14. drskycrest: Sedefli Beyaz / İstanbul / Doktor
    15. odethefam: Sedefli Beyaz / İstanbul / Bilişim - Kurumsal Satış (mühendis)
    16. drsnrky: Buz Mavisi / Bursa / Doktor
    17. setnet: Buz Mavisi / İzmir / Öğretmen
    18. cipiares: Aluminyum Gri / İzmir / Hukukçu
    19. jonjonbaba: Sedefli Beyaz / Ankara / Ev erkeği (engelli)
    20. gokselky: Sedefli Beyaz / Ordu / Turizm
    21. kerem3577: Siyah / İstanbul / Bilgi İşlem Müdürü
    22. aytac_1973: Sedefli Beyaz / Kocaeli / Memur
    23. sbubu: Köpekbalığı Gri / Almanya / Makine Teknisyeni
    24.ganeja:Buz Mavisi/?????/Diş Hekimi
    25. elemanus: Buz Mavisi / İstanbul / Prodüktör
    26. zikefin: Siyah(inci) / İstanbul / Finans
    27.srparamaribo: Sedefli Beyaz/Ankara/Grafik Tasarım
    28.BuTo: SedefliBeyaz/İstanbul/Bilgisayar Mühendisi
    29. salerc38: Buz Mavisi/İstanbul/Elektronik mühendisi
    30. peugeot 5008: Sedefli Beyaz / İstanbul / Elektronik Mühendisi
    31. karaca44: Köpek Balığı Grisi/İstanbul/?????
    32. kgn. Sedefli Beyaz/İstanbul/?????
    33. ugurBJK: Buhar Gri/Ankara/Memur
    34. Muhfin: Sedefli Beyaz/İstanbul/Mali Müşavir
    35. fakirik: Köpek Balığı Grisi/Trabzon/ Fakülte Sekreteri
    36. ylcn1111: Sedefli Beyaz/Giresun/Doktor
    37. siskebap
    38. heroist
    39. strider: Sedefli Beyaz

    Güncel...

    Ricam, yeni eklenen arkadaşların renk, şehir ve meslek bölümlerini müsait olduklarında eklemeleri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vankomicin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja


    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    bugün 200 km civarında yol yaparak bozdağa çıktım..bunun 100 km kadarı rampalarla ve virajlarla dolu bir yolda ve gayet soğuk bir havada..ortalama hız 50 km ve tüketilen yakıt 5.8 lt 100 km'de..benzer araçlarda millet ortalama 7-8 lt değerlerden bahsediyor..toplamda aracımla 800 km'yi devirdim bugün..ve ortalama 6.1lt..çok sakin ve çok agrasif kullanmıyorum..1600 kg'dan fazla bir araçta hiçte yabana atılacak bir ortalama değil bence..

    İyiymiş hatta 1.5 tonluk araç için çok iyi sayılılır

    Değerler çok iyi, ben bir türlü göremiyorum. Gerçi eşim Göztepe Libadiye üzerinden işe gittiğinden sabah da buranın trafiği korkunç olduğundan normal olsa gerek. Şu anda arabanın ortalama hızı 15, yakıt tüketimi 10 lt. Servistekiler bu hızda bu tüketimin normal olduğunu söyliyorlar, ama ben açıkçası ikna olmadım, sanki araba fazla yakıyor gibi. Bu konudaki tecrübeleriniz benim için önemli, size göre de problem ise hewesin yaptığı gibi yazılımın güncellenmesini isteyeceğim....

    Bence start-stop sistemi olmayan bir araç için o ortalama değerler normal. Keza tamamen şehiriçi ve çok dur-kalk olan bir trafiktesiniz herhalde. Start-stop sisteminiz olsaydı 8.5 lt olurdu. Yani %15 tasarruf yaptığı iddia edildiğine göre. Benim de genelde çok dur-kalk ve kısa mesafeli şehir içi sürüşüm var, tahminen ben de 8.5lt yakıyorum, benim araç 508 ama sonuçta tonaj aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 23 Ocak 2012; 11:11:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayblrdija

    quote:

    Orijinalden alıntı: cipiares

    Ben aracın önceki teybinin ekranını bizzat konsol içerisinde görmüş değilim. Orjinal teyp bana teslim edildiğinde ekranın nerede olduğunu sordum ve cihazı takan görevli ekranı mecburen içerde bıraktıklarını söyledi. Bu aşamadan sonra "ekranı görmek istiyorum" diyerek konsolu tekrar açtırmak olmazdı. Cihazı takan kişi de bana güven verdiği için ısrarcı olmadım. Belki aracın hata vermesi kesin değil ihtimal dahilinde bir olay olduğu içinde böyle davranılmış olabilir.

    Arka monitörlerdeki parazitlenmeye gelince; ben de kablodan olabileceğini düşünüyorum ama takılan kablo RCA to RCA türünden standart bir kablo ve uzun da değil. Acaba altın uçlu kablo mu almak gerekiyor? Aynı kablo diğer cihaz bağlantılarında neden parazitlemeye sebebiyet vermiyor?

    Saygıdeğer kardeşim nacizane tavsiyem bu olayın üstüne gitmelisin.En kısa zamanda taktırdığın servise git ve ekranın kesinlikle içeride olup olmadığına baktır.Ne kadar güven duysan da mal senin para senin.Zayıf bir ihtimalde olsa ekranı çıkartmaya çalışırken usta zedelediyse ve onun için içeride bırakma mazeretini öne sürdüyse!!!!Fly audi'!da olur 'A';bozuldu ve eskisini takmak zorunda kalacağin an ne olacak.Akıl vermek bedava diyebilirsin ama yinede üşenme derim.Gerçi bende bir kerede olsa başka bir serviste taktıran kişiden aynı yaklaşımın olduğunu duymuştum ama topiğe yazmamıştım.Alan ve kullanan arkadaşlara ukalalık yapmayayım diye.Çünkü cihazı ben taktırmamış sadece taktırandan duymuştum ve onun ifadesiydi.Karşı tarafı dinlemeden yanlış yargıya varmak istememiştim.Ne tesadüftür ki sende aynı olayı yazınca demek ki servislere göre sistemde herkes kafasına göre takılıyor diye düşünmüştüm.Bilgi paylaşımının bir güzelliği de onun içindi benim açımdan.Karar tabi ki senindir ama drnsky ve arkadaşların bilgilerinide yabana atma derim.Hatırlıyorum topiği takip ettiğim zamanlar dediği gibi üç arkadaşıyla fly audio sistemini ilk taktıranlardır.Hatta ve hatta yanlışım varsa düzeltsinler ; 3-6 taksit arası ve kamera dahil 2.000 TL.anlaşmışlardı.Üstelik çağrıda bulunmuştu ne kadar çok araç o kadar pazarlık gücümüz olur diye !!!Ve yine resimlerini yayınlamıştı birçok kişide sayelerinde bilgi sahibi olmuşlardı.
    İlave olarak parazit olayı kablo haricinde yazına istinaden cihazın dağıtımından olma ihtimalide var.Ve yine yanılmıyorsam siz az kullanılmış ve uygun fiyata ikinci el almıştınız.Daha önceki kullanan arkadaşların sistemi sökerlerken ki zorlamalarından lehimlerin belli belirsiz temassızlığından da olabilir.Bu tür cihazlar aslında tamamen şans işidir zaten.Hafif bir ambalajındaki sarsıntılarda da sorun çıkartabilir ya da hiç bir şey çıkartmaz vs.Kesinlikle bilgi ve merakınızı tartmak değil tamamen tecrübelerime dayanarak akılcı düşüncelerimi sizle paylaşmaktayım.İnşallah duyduğunuz güven doğru çıkar ve ilerisi için sorun çıkmamış olur.
    Bugün cadde üzerinde ağaç budama çalışmaları vardı ve araçların cadde üstünde bırakılmaması gerektiği bildirilmişti.Pazar sabahının 9'unda kalktım ve komşularla çalışan araçları bekledik.Millete kolaylık olsun diye araçlarımızı bir karşıya bir yana park ettik durduk ve maalesef koca caddede kendini bilmez görevlinin yüzünden (ALLAH akıl versin ne diyeyim)tanımadığım bir araç şöförüne muavinlik yapmaya kalkınca bizim 5008 ' in sağ arka tampon ve hafif üstüne bir güzel sürttürdüler....Anında görevliyi anlık sinirimden iyi haşladım. Neyseki araçta fazla birşey yoktu ama insanın ruh halini düşününüz.Aracınızın başındasınız ve park halinde iken koca caddede ( ki her zaman bu tür şeyler beni bulur
    şansımdan )hiç olmaması gereken anda aracınıza vurma veya sürtme gibi olaylarla karşılaşın, siz ne tepki verirdiniz.Güya hümanist kişiliğimle övünürüm ama anlık sinir işte ne yapalım!Hala olayın üzüntüsü ve huzursuzluğunu yaşamaktayım.Elbette ki cana geleceğine mala gelsin , eyvallah!Ağaç dalı bile düşse tepki vermeyebilirdim ama sen kalk milleti yanlış manevra yaptır ( sürücüde en az onun kadar suçlu ya ) vatandaşı huzursuz et.Üstelik orta tabaka yönetici ol çalışanların başında.Biraz da iyi oldu galiba insanlar kraldan çok kralcılık yapmazlar belki.Herneyse bu aracıma ilk siftah oldu inşallah bereketsiz olurda araç sahiplerinin başına böyle saçma sapan işler meydana gelmez diyelim.Yine de kişiliğime ve yaşıma yakışmayan davranışta bir an için bile olsa (fazla büyümemiş bir olay ) bir insanın kalbini kırdığımı düşünerek yanlış tepki verdiğimin farkındayım.İnanınız hayatımda bu araç kadar beni tedirgin eden başka bir aracım olmadı.Adına sevgi deyin , koruyup kollama deyin ama 5008 ' e şu an ters baktıramıyorum.Üstelikte her gün kapıda yatmakta.Parayı verdik kullanmadan çürüteceğiz bu gidişle. Herkese hayırlı sürüşler dilerim.

    sevgili abim sakınılan göze çöp batarmış derler ya madem bu şanssızlık seni buldu artık yapacak birşey yok..inşallah ilk ve son olur..benim işyerimin malum sanayide sağında ilaç makineleri imalatı ve tamiri yapan solunda da traktör tamircisi dükkanı var..inanın her gün arabamı sadece ilaç kalıntıları falan arabama bulaşmasın ve taşlama makineleri kaynak falan yapıyorlar direk taşlamadan çıkan kıvılcımları arabanın camına gidiyor ve çıkması mümkün olmayacak şekilde camda nokta nokta izler kalıyor eski arabamda tecrübeyle sabittir ..traktörlerin yağını kirini tazikli suyla yıkıyorlar onlar gidip arabamın üstüne konmasınlar diye 10 dklık mesafede düzgün bir yere parkedip o kadar yolu yayan tepiyorum..ama 5008 benim için mükemmel bir araba onun için bukadar çileye değer..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tttnet.net -- 23 Ocak 2012; 14:41:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayblrdija

    Bu arada bilhassa araçlarını yeni alan ve fırsatı olamayıp da kitapçığını fazla okuyamayan arkadaşlara nacizane bir hatırlatma yapayım.Araçlarınızı ilk çalıştırdığınızda 5008'lerinize ufak yollu da olsa check up yaptırıyormusunuz
    Hani çalıştırdıktan sonra gösterge panelinin oradaki km. sıfırlama çubuğuna benzer düğmeyi bastırarak hafifçe sağa veya sola çevirdiğinizde LASTİK BASINÇ KONTROLU,FARLARIN AKTİF OLUP OLMADIĞI,SİLECEKLERİN KEZA AYNI,DIŞARIDA DON OLUP OLMADIĞI KAPILARIN AÇIK OLUP OLMADIĞI VS..KONTROLUNDEN SONRAKİ TEŞHİSİ YAPIP OKEYLEMESİNİ ARA SIRA TAKİP ETTİREBİLİRSİNİZ.BASİT AMA YERİNE GÖRE ÖNEMLİ SAYILIR.
    HATTA BU SİSTEMİ BİLHASSA KULAKLARI ÇINLASIN ; ' ASKER OLAN HEWES KARDEŞİMİZ ÇEKTİĞİ VİDEODA DA GÖSTERMİŞTİ ' . Bu vesileyle tekrar ona ve arkadaşlarına hayırlı tezkereler diyelim.Bilgi paylaştıkça değerlenir.Sağlıcakla kalınız.

    hımmm bak bu check up falan haberim yoktu..ilk fırsatta karıştırayım biraz varmı bir derdi falan..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayblrdija

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    bugün 200 km civarında yol yaparak bozdağa çıktım..bunun 100 km kadarı rampalarla ve virajlarla dolu bir yolda ve gayet soğuk bir havada..ortalama hız 50 km ve tüketilen yakıt 5.8 lt 100 km'de..benzer araçlarda millet ortalama 7-8 lt değerlerden bahsediyor..toplamda aracımla 800 km'yi devirdim bugün..ve ortalama 6.1lt..çok sakin ve çok agrasif kullanmıyorum..1600 kg'dan fazla bir araçta hiçte yabana atılacak bir ortalama değil bence..

    Start-Stop he ; havanız batsın ne diyelim yani.Oh birde bozdağ falan valla kuşbakışı manzaralar fıstık gibi.Allah kazasız sürüşler nasip eylesin.Sende her zaman böyle mutlu ve güzel yazılar yaz..Nazar etmiyoruz , birgün bizimde START_STOP sistemli aracımız olur diyoruz ve sağlıcakla kalınız diyoruz gecenin bu saatinde yine.

    sanırım bu değerlerin start stop özelliğiyle alakası yok..çünki neredeyse hiç şehir içi trafiğine girmiyorum..sadece 2 tane lambaya yakalanıyorum hergün hepsi o..geneldede start stop"u sabah arabama binince devre dışı bırakıyorum..bazen 3-5 sn durmam falan gerekiyor acemi şoför muamelesi yapıyor yanımda arkadaş falan oluyo bazen..stop ettirdim sanıyorlar..bende yanlış anlamayın daraba kendisi stop ediyor diyerek kendimi aklamaya çalışıyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja


    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    bugün 200 km civarında yol yaparak bozdağa çıktım..bunun 100 km kadarı rampalarla ve virajlarla dolu bir yolda ve gayet soğuk bir havada..ortalama hız 50 km ve tüketilen yakıt 5.8 lt 100 km'de..benzer araçlarda millet ortalama 7-8 lt değerlerden bahsediyor..toplamda aracımla 800 km'yi devirdim bugün..ve ortalama 6.1lt..çok sakin ve çok agrasif kullanmıyorum..1600 kg'dan fazla bir araçta hiçte yabana atılacak bir ortalama değil bence..

    İyiymiş hatta 1.5 tonluk araç için çok iyi sayılılır

    valla hocam bazen forumda yeni araçların yani e-hdi olanların yakıt değerlerini soran arkadaşlara bilgi vermesi açısından yazayım dedim..1,5 tonluk bir araç için(hatta ruhsatta binaltıyüz kusur diyor ağırlığını) gerçekten iyi değerler..




  • Selam Arkadaşlar,

    Cumartesi günü araçla giderken birden bir uyarı geldi ve Partikül filtresi tıkanma tehlikesi : önerilere uyunuz diye birşey yazmakta. Sizin başınıza böyle bir sorun geldimi ve hata geçmiyor. Servise sorduğumda 35-40 km yüksek devirde kullan düzelir dendi fakat hadımköyden ataşehire 140 km altına düşmeden geldim sorun düzelmedi. yarın servise gidicem çözümü sizlerle paylaşacağım.

    sağlıkla kalın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Arkadaşlar merhaba,

    Arka tarafa soğuk üfleme ile ilgili sorununuza bir açıklamada bulunayım. Normalde dizel araçlar kolay kolay ısınmaz ,ama araçlarımızda 3008 ve 5008lerde kalorifer tertibatına ek olarak elektirikli bir rezistans oldugu bilgisine sahip oldum.Aslında bu durum aracımı çalıştırdıktan 1 dk sonra ön fanlardan gelen ılık hava üzerine farkına vardım. Bir önceki aracım olan 207 1.6 HDI da aracın ılık hava vermeye başlaması 7-8 dk buluyordu. Hatta sirket aracı olan megane 1.5DCİ dede Küçükyalıdan çıkıp Şaşkın bakkala gelene kadar donarak gidiyoruz. Sizin önlere verdiğiniz havada elektirikli ısıtıcıdan geçiyor fakat arka fandan gelen direkt Kalorifer tesisatıından geçerek gidiyor. Sırf bunu test etmek için aracı çalıştırdıktan sonra orta ızgaralardan sıcak hava verdirdim ve arka fanlardan soguk hava çıktıgını gördüm ,akabinde araç ısındığında arkadanda sıcak hava gelmeye başlamıştı. Bir sordurun bakalın Nissan QQda bu özellik varmı

    açıklama için teşekkürler,yeni bir şey daha öğrenmiş oldum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mancın

    quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Arkadaşlar merhaba,

    Arka tarafa soğuk üfleme ile ilgili sorununuza bir açıklamada bulunayım. Normalde dizel araçlar kolay kolay ısınmaz ,ama araçlarımızda 3008 ve 5008lerde kalorifer tertibatına ek olarak elektirikli bir rezistans oldugu bilgisine sahip oldum.Aslında bu durum aracımı çalıştırdıktan 1 dk sonra ön fanlardan gelen ılık hava üzerine farkına vardım. Bir önceki aracım olan 207 1.6 HDI da aracın ılık hava vermeye başlaması 7-8 dk buluyordu. Hatta sirket aracı olan megane 1.5DCİ dede Küçükyalıdan çıkıp Şaşkın bakkala gelene kadar donarak gidiyoruz. Sizin önlere verdiğiniz havada elektirikli ısıtıcıdan geçiyor fakat arka fandan gelen direkt Kalorifer tesisatıından geçerek gidiyor. Sırf bunu test etmek için aracı çalıştırdıktan sonra orta ızgaralardan sıcak hava verdirdim ve arka fanlardan soguk hava çıktıgını gördüm ,akabinde araç ısındığında arkadanda sıcak hava gelmeye başlamıştı. Bir sordurun bakalın Nissan QQda bu özellik varmı

    açıklama için teşekkürler,yeni bir şey daha öğrenmiş oldum...

    Waşş ne araç almışık yaww.

    İyi forumlar...




  • 
Sayfa: önceki 211212213214215
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.