Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1835. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
37.536
Cevap
147
Favori
1.647.721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18331834183518361837
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnılEser33

    Bugün yetkili serviste alternatör kayışı ve gergilerinin değişimini yaptirdim; değisen parçaları da aldım, aşağida fotoğrafını attım... herhese iyi forumlar...


    Alıntıları Göster
    Hayırlısı olsun.
    Güzel olmuş.
    Bende 120.000 km de iken değiştirmiştim.
    Devirdaim çok göze görünmese de motorlar için kritik oneme sahip.
    120.000 km veya 6 yılda bir değişimi gerekiyor.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar,
    Klima problemi için dün önce klimacı ya gittim. Aracı otomatik klima gaz şarj istasyonuna bağladılar. Ölçümler sonucu klimada 450gr olması gereken soğutucu gaz miktarı 50gr eksik çıktı. Bunun kabul edilebilir olduğu soğutmaya negatif etkisi olmaz dediler. Eksik tamamlandı. hava suhuneti gölgede 23 derece iken klima 12 derece üflüyor. Sonuç olarak kompresör yeterli basınç sağlamıyor. Olursa tamir yada değişim olması gerektiğini ifade ettiler.
    Akabinde daha önce yetkili serviste çalışmış olan bir ustaya gittim. Aracı bilgisayara bağladılar. Sensörlerde herhangi bir hata çıkmadı. onlarda kompresör olduğunu söylediler.
    Orjinal 4400 tl. Muadil ürünler 1800-2500 tl bandında. Tamir kapalı kutu dediler. Ne çıkacağı belli değil.
    Kompesörün bozulması çok şaşırttı beni. Daha önce hiç böyle bir şey yaşamamıştım. Muhtemel klimanın sürekli açık olması. Motor susturma ve çalıştırma esnasında. Birde yüksek devirlerde klimanın devreye alınması kompresörün daha çabuk arıza yapmasının nedenleri arasında olduğunu okudum.




  • KaradenizEge kullanıcısına yanıt
    Kompresör şans işi hocam, ne zaman çıkacağı belli olmuyor.

    Geçen yıl bu zamanlar Clio aracım da bir anda soğutmamaya başlayınca klimacı yerine ustaya götürmüştüm. O da kompresör 2500, tamir için de bakacağım haber veririm sana dedi ve 1 gün sonra küçük bir tamir ve conta değişimi ile tüm sorun giderilmişti, 300 TL verip çıkmıştım.

    Sizinkinde de kaçak vs. var mıydı ? Usta bu konu ile ilgili bişey dedi mi ?
  • Kaçak yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KaradenizEge kullanıcısına yanıt
    Sen yine de 1-2 yere bağlı kalma hocam. Gelen cevaba göre başka bir yere daha göster mutlaka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaradenizEge

    Merhaba arkadaşlar,
    Klima problemi için dün önce klimacı ya gittim. Aracı otomatik klima gaz şarj istasyonuna bağladılar. Ölçümler sonucu klimada 450gr olması gereken soğutucu gaz miktarı 50gr eksik çıktı. Bunun kabul edilebilir olduğu soğutmaya negatif etkisi olmaz dediler. Eksik tamamlandı. hava suhuneti gölgede 23 derece iken klima 12 derece üflüyor. Sonuç olarak kompresör yeterli basınç sağlamıyor. Olursa tamir yada değişim olması gerektiğini ifade ettiler.
    Akabinde daha önce yetkili serviste çalışmış olan bir ustaya gittim. Aracı bilgisayara bağladılar. Sensörlerde herhangi bir hata çıkmadı. onlarda kompresör olduğunu söylediler.
    Orjinal 4400 tl. Muadil ürünler 1800-2500 tl bandında. Tamir kapalı kutu dediler. Ne çıkacağı belli değil.
    Kompesörün bozulması çok şaşırttı beni. Daha önce hiç böyle bir şey yaşamamıştım. Muhtemel klimanın sürekli açık olması. Motor susturma ve çalıştırma esnasında. Birde yüksek devirlerde klimanın devreye alınması kompresörün daha çabuk arıza yapmasının nedenleri arasında olduğunu okudum.
    Evet yüksek devirler ile swyir ederken klimayi devreye almak ciddi sıkıntı yaratıyor.
    Birdenbire 3000 devire çıkan bir motorun ömrü de azalıyor.
    Devreye alındığı anda yüksek basınca maruz kalıyor.
    Sağlıklı olan araç rolanti devrinde iken klimayı devreye almak şeklinde olmalı.
    Yetkili servisten de fiyat almanızı öneririm.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bursa da tamir yapan bir yer buldum ama pandemiden dolayı nasıl olur bilmiyorum. Tamirde yüksek çıkarsa değişim mantıklı olabilir. mahle marka internette 1350₺. İşçilikle oda 1500₺ olur zaten. Servisinde düşük fiyat vereceğini düşünmüyorum. Biraz düşünelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KaradenizEge -- 6 Mayıs 2020; 23:21:14 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KaradenizEge kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun kardeşim. En uygun şekilde halledersin umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yarın yeni yazlık lastik alacağım.. petlas pt 741 fena değildi... yine gündemimde.. öneri varmı..?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ganeja kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Petlas 741 i bir takım kullandım, 3. ayda sesinden dolayı pişman oldum. İstanbul şartlarında çabuk yıprandı, kavlama ve çatlamalar oldu.

    2019 4. ayda Falken Ziex ze310 aldım, memnunum. Tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CxOm

    Selamlar,

    Petlas 741 i bir takım kullandım, 3. ayda sesinden dolayı pişman oldum. İstanbul şartlarında çabuk yıprandı, kavlama ve çatlamalar oldu.

    2019 4. ayda Falken Ziex ze310 aldım, memnunum. Tavsiye ederim.
    allah allah.. bende özellikle sessizliğinden memnun kalmıştım.. özellikle yüksek süratlerde.. öneri için tesekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iyi forumlar...


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Iyi forumlar...

    bIrak artık şu 5008 in yakasını...
    tabii küçük aslandan yapacak. bişi bulamıyorsun.. . yenge izinde vermiyordur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ganeja kullanıcısına yanıt
    Yazlık lastik için birşey diyemeyeceğim ama ben 2 sezon kullandığım kışlık Petlas lastik lerimi çöpe attım. Lastikler iç yanak taraftan resmen yarılmıştı toplasak 12 ay takılı kalmadı ve ben o lastiklerle süratli kullandığım günler oldu Allah korumuş resmen. Bir daha Petlas mi ? Uzak olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    bIrak artık şu 5008 in yakasını...
    tabii küçük aslandan yapacak. bişi bulamıyorsun.. . yenge izinde vermiyordur...

    Alıntıları Göster

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Balkes09



    Alıntıları Göster
    3008 ile 5008 farkını kapatalım, sıra 3008 e de gelecek.
    Şaka bir yana 3008 de yapılacak pek birşey yok.
    Akkor olan sinyal ve geri vites lambalarını led yaptım bitti gitti.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kusura bakmayın melodramm. Bir sorum olacak. 2011 model 140.000 de aracım bu gün aracı çalıştırdıktan sonra “vites kutusu arızası” uyarısı verdi. Ardından esp, ars ve el freni hataları verdi. Kutup başını söküp 5 dakika bekleyip tekrar taktım. Aynı arızayı verdi ve sadece manuelde kullanmama izin verdi. Araç teşhis butonuna bastığımda ise vites kutusu arızası devam ediyor. Ne yapmam lazım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vites kutusu arızası

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hikmetaydin76

    Kusura bakmayın melodramm. Bir sorum olacak. 2011 model 140.000 de aracım bu gün aracı çalıştırdıktan sonra “vites kutusu arızası” uyarısı verdi. Ardından esp, ars ve el freni hataları verdi. Kutup başını söküp 5 dakika bekleyip tekrar taktım. Aynı arızayı verdi ve sadece manuelde kullanmama izin verdi. Araç teşhis butonuna bastığımda ise vites kutusu arızası devam ediyor. Ne yapmam lazım.
    Akü kontrol.
    Araç uzun sure yatti ise olası bir durum.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Aracı her gün kullanıyorum. Aküyü de 4 ay önce kontrol ettirmiştim. İyi durumdaydı. Yarın sanayide ustaya baktırayım. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 18331834183518361837
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.