Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1709. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
37.536
Cevap
147
Favori
1.647.915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17071708170917101711
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    Arkadaşlar bu kar çorabi denen şey gerçekten işe yarıyor, zincirden çok daha pratik.Bugün bizzat denedim.

    nasıl bir şey aldınız? birader soruyordu takması kolay patik bir şeyler

    Çok pratik en fazla 2 dakika sürüyor ancak hız yapamazsınız kuru asvaltta da yırtılanlar olmuş duyduğum kadarıyla.Kar lastik çorabı diye aratabilirsiniz.
  • Biz de bugün nihayet cuma günü saat 16 da acil bir şekilde tahliye edip terk ettiğimiz okulumuza ulaştık.
  • sevozgur kullanıcısına yanıt
    Geri vites dişlisi senkromeçli değildir. Geri geri dik yokuşta park ederken fazla zorlamayın balatanın ömrünün 1/10 alırsınız.
  • Kar paletleri karlı zeminden normal asfalta geçince çıkartmazsanız kırılıyor.
  • bu gün bir müşterim 9x760mm çapında pls kelepçe aldı..karda lastiklere takacakmış..kopar falan dedim ama kopmaz dedi daha önce kullanmış bilmiyorum artık..1 pkt 50-60 lira..bende attım bagaja 1 pkt içinde 100 tane var..aklınızda olsun..olmadık bir yerde lazım olur..zincirle uğraşmaktan iyidir..takmasıda basit..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    bu gün bir müşterim 9x760mm çapında pls kelepçe aldı..karda lastiklere takacakmış..kopar falan dedim ama kopmaz dedi daha önce kullanmış bilmiyorum artık..1 pkt 50-60 lira..bende attım bagaja 1 pkt içinde 100 tane var..aklınızda olsun..olmadık bir yerde lazım olur..zincirle uğraşmaktan iyidir..takmasıda basit..

    Kapalı paket at o zaman, hava ile temas ettikçe gevrekleşiyor ve kolayca esnekliğini kaybediyor.



    İyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm


    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    bu gün bir müşterim 9x760mm çapında pls kelepçe aldı..karda lastiklere takacakmış..kopar falan dedim ama kopmaz dedi daha önce kullanmış bilmiyorum artık..1 pkt 50-60 lira..bende attım bagaja 1 pkt içinde 100 tane var..aklınızda olsun..olmadık bir yerde lazım olur..zincirle uğraşmaktan iyidir..takmasıda basit..

    Kapalı paket at o zaman, hava ile temas ettikçe gevrekleşiyor ve kolayca esnekliğini kaybediyor.



    İyi forumlar...

    aynen ama daha çok güneşte bırakırsan özelliğini kaybediyor..
  • Selamlar.

    Şu aralar yarı otomatik 5008 araştırma aşamasındayım. 62bin tl ye kadar bakabiliyorum. Yardımcı olabilirseniz araçla ilgili birkaç bilgiye ihtiyacım var.

    1- Baskı balata ortalama kaç km de değişir ve yaklaşık maliyeti nedir?

    2- Vidyo paketi olmayan araçlarda bluetooth varmıdır? Telefondan müzik dinlenebilmektemidir?

    3- Vidyo paketi olan araçlarda ekranlar nasıl kullanılıyor?Normal usb ya da sd kart takıp izleyebiliyomuyuz?

    4-Vidyo paketi olmayan araç alsam orjinalini sonradan alıp takabilirmiyim?



    Teşekkürler.
  • Üstadlar hayırlı akşamlar

    Yaklaşık 5000 km
    Ortalama hız: 55 km/h
    ortalama 6.0 lt/100 km

    değerler normal midir?
    Çok mu yakıyor benim arabam.
  • Benim son 4300 km ortalaması 6.5

    Bana gore az yakıyorsun.
  • Bende 2000km, ort hız 41 ama tüketim 6.0lt.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: y_kose

    Selamlar.

    Şu aralar yarı otomatik 5008 araştırma aşamasındayım. 62bin tl ye kadar bakabiliyorum. Yardımcı olabilirseniz araçla ilgili birkaç bilgiye ihtiyacım var.

    1- Baskı balata ortalama kaç km de değişir ve yaklaşık maliyeti nedir?

    2- Vidyo paketi olmayan araçlarda bluetooth varmıdır? Telefondan müzik dinlenebilmektemidir?

    3- Vidyo paketi olan araçlarda ekranlar nasıl kullanılıyor?Normal usb ya da sd kart takıp izleyebiliyomuyuz?

    4-Vidyo paketi olmayan araç alsam orjinalini sonradan alıp takabilirmiyim?



    Teşekkürler.

    baskı balata kulanım tarzı,yol ve güzergah durumuna göre değişir..20 binde değiştiren olduğu gibi 150 binde değiştirende var..benim şu an 84 binde fren ve debriyaj balataları orjinal..istanbul gibi bir yerde yaşasaydım muhtemelen bir yada iki kez değiştirmiştim..yetkili servis maliyeti volan dahil 2500-3000 lira gibi bişeydi..dışarıda daha ucuza yaptıranlarda var..

    video paketi olmayan araç piyasada çok fazla yok ama bluetooh ile video paketi ayrı bir donanım..bluetooth varsa haliyle telefondan müzik dinliyebilirsiniz..

    usb ile filim izlenmiyor..kompozit çıkışlı ayrı bir multi medya cihazı almak lazım..

    orjinal gibi olmaz ama mümkün mesela picossolarda sonradan takılanlar mevcut..




  • benim ortalama hız 52 miş.
  • sevozgur kullanıcısına yanıt
    Konumuz ; Debriyaj Baskı Balatası

    Peugeot 5008 oldukça ağır yaklaşık 1,5 tonluk bir araba...içine 5 kişi binip birazda bagaj dolu olunca baskı ve balataya gelen yük daha da artıyor. Üzerinde bulunan 1,6 Dizel Motor oldukça ekonomik olmasına rağmen, yarı-oto Vites ile arabanın 1nci vites ile 5nci vites arasındaki hızlanması oldukça yavaş , bu yüzden aracı atak yapmadan sakin bir şekilde kullanmak gerekiyor.

    Araba hızlandıktan sonra ise son derece keyifli bir şekilde kullanabiliyorsunuz.

    Benim tecrübeme göre baskı balata ömrünü uzatmak için genel prensipler şu şekilde ;

    1) Kalkışlarda fazla acele etmeyin gaza yüklenmeyin, arkadaki araba istediği kadar korna çalsın flaşör yapsın bırakın araba kendi hızı ile yavaş yavaş hızlansın , yani yumuşak (normal) bir şekilde gaz pedalına basın.

    2) Kırmızı ışık yada uzun süreli duruşlarda Vitesi boşa alın ( N ) Bunu Servisteki Ustalar söylüyor.

    3) Uzun yolda merak etmeyin çok rahat bir arabadır ve kullanması çok keyiflidir ama yokuşta Kamyon arkasından fırlamak gerekirse hiç öyle atak yapmasını beklemeyin - geçme mesafesini iyi ayarlayıp yol boş olunca geçin. Zorlama yaparak gazı köklemeniz baskı balatanın yıpranmasına yol açar.

    4) Son olarak en önemlisi çok dik yokuşlardan kaçının !!!...yani eve yada işe giderken eğer her gün dik bir yokuştan yukarı çıkmanız gerekiyorsa, alternatif yol bulun ve mümkün olduğu kadar arabayı dik yokuşlara vurmayın...eğer dik bir yokuş çıkmaya mecbur kalırsanız , ayağınızı gaza dibine kadar basmadan normal basarak yokuşu yavaş bir şekilde çıkın.

    Bu söylediklerimi yapınca Baskı Balatanın ömrü azda olsa uzar.

    Netice itibarı ile arabamız Aile arabası, öyle şehir içinde makas atacak, herkesi sollayacak ve hız yapacak bir araba değil...Ama Uzun yolda süper bir arabadır...180-200 Allah ne verdiyse gider orası başka :)



    Şehir içi trafiğinde ise dikkatli ve nazik kullanmak, arabayı hırpalamadan sakin bir şekilde gitmek lazım.

    Bu söylediklerim yarı-otomatik Modeller yani 2010-2015 arası Modeller için...Tam Otomatiklerde durum farklı.




  • tttnet.net kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.
  • Tornio T kullanıcısına yanıt
    + olarak yokuşlardan kaçınmak yerine vitesi manuele alıpta çıkabilir hem araç kararsız kalmak gibi işlere girişemez hem yorulmaz, kamyon sollamalarda kulakçıktan küçült vitesi bas gaza solla zevkli işler ve son olarak aynen keyifli bir araçtır, 5008 mikrobu diyoruz buna almadan geçmiyor
  • iyi akşamlar,aracımın aküsü zayıflamıştı, takviye yaptım ama frene bastğımda sağ ve sol fren lambaları frene bastığım zaman yanmıyor,üstteki şerit yanıyor,acaba sorun nerede olabilir
  • Ampuller patlamış, 3 lamba da aynı hattan beslenir.



    İyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün bir deneme yapayım dedim ve Kendimi bayağı kastım 70 km gidiş 70 km dönüş s.dışı hız 85 -100 arası kısa bir süreliğine 110 km hıza çıktım 40 km de s.içi çok sıkışık olmayan genel olarak akıcı bir trafik

    Toplam yol 180 km ortalama hız 62 tüketim 5.4 lt.

    Ama bu şekilde asla uzun yol gidilmez bitmez yol😀
  • Cümleten merhabalar herkese..
    5008 sevenler ve Peugeot ailesine.
    Arkadaşlar bir konuda yardımlarınız ve tecrübelerinize ihtiyacım var.
    konu şu ki:
    yakın bir akrabam bir 5008 bakıyor maksimum bütçesi 70 bin
    bu araçların ilk çıktığı günden beri bu güne kadar ki evrimi..

    motor ve şanzıman teknolojileri ne durumda..
    o günden bu güne ne gibi kronik arızaları varmı.
    tamamıyla benim ona verdiğim bilgilerle araç alacak.
    ne bileyim belirli bir km aralığı varmı..
    motoru kaç bin km yi rahat devirir..
    çok sorun çıkarırmı sizdeki istatistikler ne durumda.

    5 sene Peugeot partner tepee kullanmışlığım oldu Z rot haricinde bir sorun yoktu araçta

    ama 5008 daha komplike bir makina daha karmaşık..

    hangi yıl aralığından uzak veya illada şu kasa şu yıl gibi önerilerinize açığım dediğim fiyat aralığında.

    yardımı dokunan herkese şimdiden teşekkürler.




  • 
Sayfa: önceki 17071708170917101711
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.