Bildirim
peugeot 307
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
YALAN KULAK ASMA EN SORUNlusu 2002 modeller denir başımı ağrıtan bir sıkıntı vermedi henüz lpgli ve bence 10 numara araçtır makyajlılar daha iyi diyolar ama ben makyajsız olanlardan kullanıyorum ve çok seviyorum biraz araştırarak al beyin arızası var mı onu kontrol ettir bildiğinden almaya çalış sorun çıkarmaz ve güzel araçtır saygılar _____________________________ "Gökteki yıldızı Allah yerdekini biz yarattık" Mercedes Benz'in Ana Fabrika Kapısında Yazar...
1994 W124 kasa Mercedes E200 KME sıralı LPG...sorunsuz...
1997 W210 kasa E 200 Elegance E1 paket MTM sıralı LPG muhteşem... -
2004 modele kadar olanlarda sorun var diyorlar ama büyük bir sorun duymadım ve kendi aracımı hiç tamire götürmedim saece bakıma gittim. 2004 model 307 im var ve satıyorum. Peki ne alıcam 307 sw hdi yada citroen c5 2.0 hdi 2004 model . _____________________________ -
2006model son kasa var elimde şu ana kadar öyle aman aman problem çıkarmadı. _____________________________ -
36 kez servise girdim.aracım 2006 307 1.6 110hp premium _____________________________ -
bilader geçmiş olsun 36 kez . Aracı geri almadılarmı. _____________________________ -
-
quote:
Orjinalden alıntı: apolloapollo
36 kez servise girdim.aracım 2006 307 1.6 110hp premium
Neden girdiğini söylersen daha da aydınlatıcı olur._____________________________ İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız. -
bencede daha ayrıntılı olur _____________________________ -Iphone 16Pro -HP Elite X2 G8 - Kawasaki Z500Se -Opel Combo Ultimate -
2003 model 307 1.4 HDI 88binde , bakımlar dışında sadece 1 kez servise gittim o da motor yıkatırken ustanın hararet mişürünü sökmeyi unutup mişürü yakmasından dolayı.Motoru da serviste yıkatmıştım servis hatası olduğu için ücretsiz değiştirmişlerdi
_____________________________ -
yeni 307 2006 HDI 1,6 110 HP comfort... Memnunum bir sorun yaşamadım... Alırken buraların altını üstüne getirmiştim hatta çokda korka korka almıştım ama şimdi diyorum ki iyiki almışım... Kulak asmayın... Aynı oranda arızayı toyotada yaşıyor golfde arıza oranını hesaplarken arızalı araç sayısı / toplam üretilen araç sayısı olarak bakmakta yarar var yoksa araba şans işi biraz kullandıgın yollarda önemli dağda taşda kullacaksan ozaman neden 307 alınırki? Alıyor arıza yapıyor... asfalt arabası bunlar asfalt... çukur için jeepler var gidin onlardan alın diyorum ben begenmeyenlere... _____________________________ Güç Para İktidar ve Hız -
Arkadaşlar mrb; 2005 model 307 acaba lpg randıman verirmi bir fikriniz varmı acaba konu hakkında.tşkler...
_____________________________ -
Ben kendi fikrimi söyleyim hiçbir araca LPG takılması taraftarı değilim... Enti LPG ciyim :) o yüzden pug alıp LPG taktırmak çokda mantıklı gelmiyor. _____________________________ Güç Para İktidar ve Hız -
quote:
Orjinalden alıntı: egebuca
quote:
Orjinalden alıntı: apolloapollo
36 kez servise girdim.aracım 2006 307 1.6 110hp premium
Neden girdiğini söylersen daha da aydınlatıcı olur.
Mesaj yazmadığınız sürece sizin ciddiyetiniz sorgulanacaktır.Ortaya bi laf atıp geri çekilmek size yakışmayacaktır.Potansiyel 307 alıcıları olarak bizleri 36 sayısıyla ilgili bilgilendirirseniz müteşekkir olacağız._____________________________ İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız. -
2004 1.4 hdi. eski aracımı verip banka kredisi ile sıfır almıştım. 41000 km. devlet memuruyum, alabileceğim en iyi araçtı. fakat daha fazla verip 1.6 hdi alabilseydim.hiç bir sorunum olmadı. servise rutin bakımlar için gittim sadece. _____________________________ -
arkadaşlar bende 307 bakıorum etrafta satın almak için beni bazı konularda aydınlatabilirseniz sevinirim...öncelikle benzinli otomatik düşünüorum...otomatik de 307 nasıl bir performans sergiler...yani sorunlumudur otomatik şanzıman konusunda...ikincisi, yakıt tüketimi nekadardır (şehir içi ve şehir dışı)...üçüncüsü, fiyatları ne civardadır...şöyle 2005 20000 km civarı... _____________________________ -
quote:
Orjinalden alıntı: apolloapollo
36 kez servise girdim.aracım 2006 307 1.6 110hp premium
ben buna ınanmıyorum.bir kez o kadar problem yaratsa gerı alırlar.
iki cok defa servıse gıder bır ınsan ama 36 kez gıttıgını nasıl sayar:S onu anlayamadım.
idda ediyorum kı arkadas antı pug
peugeot u cekemeyenler çamur atmasın lutfen.
saygılar
_____________________________ -
ya anlamıyorum insanlar niye anti pug ne kusuru var altında corsa olan bile 307 ye laf atıo ne hakla!! _____________________________ -
arkadaşlar 2006 model hdi 307im var ve motordan hiç sorun çıkmadı bende ilk aldığımda bunları çok duymustum ama allaha şükür hiç sorun yaşamadık yakıt performansı müthiş performansıda müthiş :p _____________________________ "pejonun egsoz dumanı çekemez yapar adamı" -
Orjinalden alıntı: mrtlms
arkadaşlar bende 307 bakıorum etrafta satın almak için beni bazı konularda aydınlatabilirseniz sevinirim...öncelikle benzinli otomatik düşünüorum...otomatik de 307 nasıl bir performans sergiler...yani sorunlumudur otomatik şanzıman konusunda...ikincisi, yakıt tüketimi nekadardır (şehir içi ve şehir dışı)...üçüncüsü, fiyatları ne civardadır...şöyle 2005 20000 km civarı...
[/quo
peugeot otomatikte porsche şanzımanı kullanıyor yakıt tüketimi şehir içi 11 lt/100 km civarındadır bence bence bu devirde araba alacaksanız turbo dizel en mantıklısıdır derim sürerken sürekli benzinliğe uğramıyorsunuz hiç deilse_____________________________ "pejonun egsoz dumanı çekemez yapar adamı"
Benzer içerikler
- peugeot 308 yorumları
- auto6r şanzıman
- peugeot 408 yorum
- 1.6 vti motor nasıl
- yeni peugeot 508 kullanıcı yorumları
- peugeot 2026 model
- 2024 peugeot 2008
- peugeot 408 fiyat
- peugeot 3008 elektrikli fiyat
- pejo fiyat listesi 2026
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


Arkadaşlar







