Şimdi Ara

Peugeot 208 durduk yere fan açıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 gün 19 saat 18 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Pegasus ! (8 mesaj) 207m (3 mesaj) Backstreet (2 mesaj) bdlkrm (2 mesaj) NextMove (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (8 mesaj) Mini (9 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    986 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar araç dizel Peugeot 208 1.4 Hdi. Hararet göstergesinde herhangi bir değişiklik olmamasına rağmen sık sık fan açmakta, işin garip tarafı araç yorulduğunda değil de kısa mesafe giderken bu problem oluyor. Acaba problem ne olabilir, hangi problemden şüphelenmeliyim ve ne yapılabilir? Şimdiden teşekkür ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Aracin partikul filtresi dolmak uzere olabilir. Rölantide devrine bir bakın derim. Eger 1.000 devirdeyse muhtemelen partikül filtresinden. 30-40 km 4.vites 70-80 km hızla gidin, düzelecektir.
  • Yarbay
    5036 Mesaj
    Sigorta kutusu ve fan müşürüne baktırın. Yanlış bir hesaplama sonucu fan müşürü sıcaklığı yanlış hesaplayıp ecuya veya sigorta kutusuna bilgi gönderiyor ve fan açıyor. Tamamen kesin bunlardan dolayıdır demiyorum ama tecrübelerime göre böyle. Araçtan araca değişebilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    7628 Mesaj
    Aracin partikul filtresi dolmak uzere olabilir. Rölantide devrine bir bakın derim. Eger 1.000 devirdeyse muhtemelen partikül filtresinden. 30-40 km 4.vites 70-80 km hızla gidin, düzelecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    10437 Mesaj
    Dpf-Partikul temizligi yapiyordur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    986 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Sigorta kutusu ve fan müşürüne baktırın. Yanlış bir hesaplama sonucu fan müşürü sıcaklığı yanlış hesaplayıp ecuya veya sigorta kutusuna bilgi gönderiyor ve fan açıyor. Tamamen kesin bunlardan dolayıdır demiyorum ama tecrübelerime göre böyle. Araçtan araca değişebilir
    Çok teşekkür ederim söylediğiniz kısımlara baktıracağım. Sigorta kutusu dediniz, elektriksel bir sıkıntı olabilir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    986 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Aracin partikul filtresi dolmak uzere olabilir. Rölantide devrine bir bakın derim. Eger 1.000 devirdeyse muhtemelen partikül filtresinden. 30-40 km 4.vites 70-80 km hızla gidin, düzelecektir.
    Bir ara arıza ışığı yakmıştı, cihaza bağlattığımda Egr valfinde tıkanıklık algılamıştı. Bundan dolayı olabilir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3602 Mesaj
    Servise gidip bilgisayara baglatip DPF seviyesine baktirabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    986 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Dpf-Partikul temizligi yapiyordur..
    Acaba Egr kaynaklı olabilir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    986 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: NextMove

    Servise gidip bilgisayara baglatip DPF seviyesine baktirabilirsiniz.
    Çok teşekkür ediyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7628 Mesaj

    Egr oldugunu dusunmuyorum. Egr olsaydı daha farklı belirtiler ortaya cikardi bence. Araciniz son zamanlarda biraz daha fazla yakit tuketmeye basladi mı peki ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Pegasus ! kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    986 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Egr oldugunu dusunmuyorum. Egr olsaydı daha farklı belirtiler ortaya cikardi bence. Araciniz son zamanlarda biraz daha fazla yakit tuketmeye basladi mı peki ?
    Aslında evet,hemen hemen 100 kmde ortalamaya baktığımız zaman 1 litreye yakın fark oluştu diyebilirim. Çok ekstrem bir fark değil tabi ama yine de şüpheleniyorum. Bir ara egr tıkanık denilmişti ama ondan kaynaklı mı bilemiyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    10437 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasus !

    Acaba Egr kaynaklı olabilir mi?

    Alıntıları Göster
    Ogrenmek icin bilgisayara baglatmaniz gerekiyor..Vakit kaybetmeyin bence..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    986 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Ogrenmek icin bilgisayara baglatmaniz gerekiyor..Vakit kaybetmeyin bence..

    Alıntıları Göster
    Haklısınız. Çok teşekkür ederim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7628 Mesaj

    Dpf gibi gorunuyor dedigim gibi. Ama tabiki gostermenizde fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Pegasus ! kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    986 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Dpf gibi gorunuyor dedigim gibi. Ama tabiki gostermenizde fayda var.
    Anladım teşekkürler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4772 Mesaj
    Kesinlikle partikül filtresi. Birebir aynı motora sahip ford fiesta aracım vardı. Rejenerasyon sırasında yolda olsanız bile fan açar. Hatta fan açtığında aracı durdurun. Kontağı kapatıp anahtarı çıkarın. Hala fan çalışıyor olacaktır.

    Rejenerasyonu anlama tüyoları,

    Normalde yaktığından fazla yakar, özellikle rölantide baya belli olur. Fiesta 0.5 L/h yakarken rejenerasyonda 1.1 L/h yakardı sıcak motorda.
    (Bu motor için) Rölanti bir tık yükselir. 1750 devir civarında tutarsanız araç baya tekleme yapabilir.
    Motorun sesini iyi tanıyorsanız, motorun sesi değişir baya.

    Tamamlamak için uzun mesafe sürün. Çok basmanıza gerek yok. 1750-2000 devir civarı sabit gidin. O kendi işini kendisi halleder.
    |
    |
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    Merhaba Peugeot 308 gazlı aracımda kontağı cevirdigim anda fan deli gibi çalışıyor hiç durmuyor stop edince 4-5 dk daha öyle çalışıp duruyor ısınmadığından mı nedir aracın çekişi çok düştü daha önce bu durumla karşılaşan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    Arkadaşlar bugün sanayiye gittim. Sorunu çözüme kavuşturduk sonunda önce bilgisayara bağladık sorun olarak 1. Bobin tekliyormus ben pek bu sorunla alakalı olacağını düşünmemiştim açıkçası yine de mecbur yaptıralım bakalım dedik motor ustası tum bobinleri çıkarıp temizledi sonrasında arabayi calistirdik ve sorun yok..

    Sonunda kurtuldum şu dertten de

    Bakalım önümüzde bu sefer ne sorunu var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.