Şimdi Ara

Peugeot 208 1.0 VTi testi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
4.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • (ALINTIDIR)

     Peugeot 208 1.0 VTi testi


    Peugeot 205 ve 206 ile B segmentinde yakaladığı başarılı dönemin ardından 207 ile beklentileri karşılayamamıştı. “A9″ kod adına sahip projede Pierre Authier önderliğinde tasarlanan yeni 208, önceki nesline göre çok daha şık bir otomobil olduğunu ilk bakışta söylemek mümkün.

    Test ettiğimiz Peugeot 208, ürün gamında yer alan en uygun fiyatlı 1.0 VTi motorlu model. 1.0 VTi modeli sadece bizim de test konuğumuz olan baz donanım diyebileceğimiz Access donanım seviyesi ile satılmakta.

    Geriye doğru uzanan far tasarımına sahip Peugeot 208′in ön yüzünde 207 ile tanıştığımız geniş ızgara bölümü biraz daraltılıp gülen yüz ifadesine benzer bir tasarıma kavuşturulmuş. Kaput üzerinde yer alan bumerang şeklindeki kat çizgisi aracın genel tasarımındaki çizgilere paralel olarak tasarlanmış.

    Peugeot 208′de LED gündüz farları Access donanım seviyesinde bulunmuyor. Active’den itibaren sunuluyor.

    ...

    Kaynak:http://yarimdebriyaj.com/test/peugeot-208-1-0-vti/

    --------------------------------------------------------------------------------------------

    Motor sesini merak ettim şimdi







  • Motor sesi scooter gibidir Hem 1000cc hem de atmosferik
  • Motor sesi.

  • ya hala şu araçları satıyorlarya bize. bunun dizzel 64 beygir otomatik versiyonunu denedim. Aman Alah ım böyle gitmeyen bir araba olamaz. Gaz pedalı az daha asfalta sürtecekti.
  • Gitmiyor etmiyor diyen arkadaşlar ekonomi motorlarından ne bekliyorsunuz?

    Gitmesini istiyorsanız şu araçta THP diye bir seçenek var, 156 hp - 200 hp seçersiniz birini, it gibi de gider.

    Yeni motorlar da geldiğinde PSA'nın turbolu/turbosuz zibilyon tane motor seçeneği olacak, ha Türkiye'ye hangilerini getirirler, göreceğiz.

    1.0-1.6 VTi, 1.2-1,6 THP, 1.4-1.6 HDi, daha ne olmasını istiyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 30 Ocak 2014; 14:18:27 >
  • çok detaylı inceleme siteyi beğendim
  • 1.0 ve atmosferik eziyetten başka bişey olmaz bu arabadan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu tasarım ekibi ve ısrarla atmosferik motora devam etmesi nedeniyle hiç kaale almıyorum bunları bir otomotiv sektörü meraklısı olarak.

    Israrla atmosferiğe devam derken?

    Motor yelpazesinde THP mevcut yıllardır, yenileri (e-THP'ler) de yolda iken, anlayamadım.
  • O kadar da 1.0 motora haksızlık etmeyin, gören de sanki forumdakileri yollarda sürekli yarış yapıyor 120'den aşağı düşmüyor sanır. İstanbul dediğin yerde zaten 70 yaptığın zaman öpüp başına koyman lazım. Şehir içi için 1.0 motorlar gayet yeterli. Şehir dışı yolculuklarda da 140-150'ye kadar yolu var ki, 120-130 yapsanız yetiyor.
  • 1.0 olanı Turbo olsa 100PS civarı iyi olurmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu versiyonu beğenmedim ama GTi'ı güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Motor sesi.

    http://www.youtube.com/watch?v=KzMtSqUPxIE


    O değilde flaşör ve sinyal sesi adamı hasta eder.Şıp şıp damlayan su damlası gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu tasarım ekibi ve ısrarla atmosferik motora devam etmesi nedeniyle hiç kaale almıyorum bunları bir otomotiv sektörü meraklısı olarak.

    Israrla atmosferiğe devam derken?

    Motor yelpazesinde THP mevcut yıllardır, yenileri (e-THP'ler) de yolda iken, anlayamadım.

    Hangi modellerin de var pardon?

    208 1,6 thp 156hp ve 200 hp var.yeni 1,2 thp 110 ve 130 hp ler geldinde muhtemelen 208 e de monte ederler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsace34

    ya hala şu araçları satıyorlarya bize. bunun dizzel 64 beygir otomatik versiyonunu denedim. Aman Alah ım böyle gitmeyen bir araba olamaz. Gaz pedalı az daha asfalta sürtecekti.

    O araba 64 değil 68 hp.ilk kalkışı şanzumandan dolayı hantal olsada torkuyla gayette yeterli araba
    68 hp motor+auto5r sayesinde en az yakan araç konumunda şuan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu tasarım ekibi ve ısrarla atmosferik motora devam etmesi nedeniyle hiç kaale almıyorum bunları bir otomotiv sektörü meraklısı olarak.

    Israrla atmosferiğe devam derken?

    Motor yelpazesinde THP mevcut yıllardır, yenileri (e-THP'ler) de yolda iken, anlayamadım.

    Hangi modellerin de var pardon?

    208 1,6 thp 156hp ve 200 hp var.yeni 1,2 thp 110 ve 130 hp ler geldinde muhtemelen 208 e de monte ederler

    1.6 motordan bahsetmiyorum.

    Rakipleri gibi 1 litre veya 1 litre altı turbo beslemeli motoru var mı satışta ?

    Rakipleri yeni getirdi zaten.clio ve fiesta nın getireli daha 1 sene oldu yada az geçti.polo da yok.oda yakında getirir inşallah.
    Fiyattan dolayı ecobost u alan yok.clio 0,9 u alan birçok kişi zaten yakıtından pişman
    Yani rakipleri yeni getirdi ama satış-memnuniyet pek iyi değil.
    1000 motor 68 beygir tamamen ekonomi amaçlı bir motor.bir iddiası yok onun dışında
    1,2 thp ler çıktığında muhtemelen en azından 110 luğu 208 e eklerler.bildiğim kadarıyla Haziran'da yeni 308 e 130 hp liği ile ülkemize geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eminim clio 4 1.2 75ten performanslidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel araç alamayan ama en az yine dizeller kadar ekonomik ,vergi avantajı olan,atmosferik motor teknolojisi ile de yenilikçi olmayı başarabilen iyi bir benzinli seçenek.

    1.0 vti seçeneğine active donanım seçeneği sunulsa hiç fena olmazdı aslında.
  • Benim en çok merak ettiğim bu motorun LPG uyumu.

    Eğer LPG'de sorun çıkarmazsa takılır, bedavaya gezilir
  • 1.0 motor ve şehir içi arabasından gitmesini beklemek saçmalıktır, sonra fransız arabalarını kötülersiniz sanki biz çok iyi hatta ne çok iyisi araba üretemiyorken adamların yaptığına saygı gösterin performans istiyorsan bu arabayla ne işin var zaten
  • Renault'u 0.9 Tce motorundan dolayı takdir ediyorum.

    Hangi kafayla bu hacimde atmosferik yapıyorlar gerçekten anlamıyorum.

    Halbuki turbo motor olsa hem daha az tüketim hem de daha iyi performans gelir.

    Pug 1.2 turbo getiriyor ama 1 litre altı bu tarz bi planları var mı bilmiyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.