Şimdi Ara

PEUGEOT 206 ve 206+

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
16.380
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • peugeot bölümünde 206 ile ilgili sayfalar olsada direkt peugeot 206'mız ile alaka bir bölüm eksikliği söz konusu!!!!!!
    buradan devam edelim.

     PEUGEOT 206 ve 206+


     PEUGEOT 206 ve 206+







  • peugeot 206

     PEUGEOT 206 ve 206+


     PEUGEOT 206 ve 206+


     PEUGEOT 206 ve 206+




  • Peugeot 206, Peugeot'un 1998 yılı Eylül ayından beri ürettiği B segmentindeki otomobildir. Hatchback, C-C ve SW karoserli 206'lara bir de 2006 yılında İran Khodro tarfından üretilen Sedan karoser eklenmiştir.Peugeot 206, 10 Eylül 1998 tarihinde üretilmiştir.

    1997 yılında ünlü Türk tasarımcı Murat Günak tarafından tasarlandı.Fransız üretici Peugeot'nun ilk kez 19 Eylül 1998 tarihinde yollara çıkan küçük aslanı 206, ülkemize 5 Kasım 1998 tarihinde ithal edildi. Halen 1.4 litre 75 HP ve 90 HP, 1.6 litre 110 HP ve 2.0 litre 136 HP ve 180 HP'lik motorlarla satılan 206 ailesine en son, yeni nesil direkt enjeksiyonlu, 1.4 litre 70 HP'lik turbo dizel HDi motor versiyonu katıldı. 2006 yılının Ağustos ayında Peugeot B sınıfında yeni 207'yi çıkarmasına rağmen 1.1 ve 1.4 lt. benzinli ile 1.4 HDi motorlu 206 serisini üretmeye devam etti.2009 yılı içerisinde ise kokpit ve ön tasarımı 207 yi andıran arka tarafında ise yenilenme çalışmaları yapılmış 206 + aynı motoRlar ile avrupa 'da satışa çıktı.206 efsanesi 1998 yılından beri halen devam etmektedir. Peugeot'un 6.5 milyon adedi aşan üretimi ile en çok satan modelidir. Şimdi 206+ çıkmıştır.Ama eski 206 da satılmaktadır


     PEUGEOT 206 ve 206+


     PEUGEOT 206 ve 206+




  • peugeot amblem

     PEUGEOT 206 ve 206+
  • Aman arkadaşlar peugeot 206 sedandan uzak durun hatta ve hatta peugeotdan uzak durun ben yandım siz de yanmayın. Araba 45 bin km de motora anahtar girdi. Güvenlik noktasında çok büyük eksiklikleri var. İşçilik rezalet. 1.4 75 bg göre çok yakıyor. Arkadaşlar üretimden kaynaklanan bir sorun var arabada arkadaki eksoz tasarımı yapılırken nasıl bir hesaplama yapıldı bilemiyorum ama arabanın aksı eksoza deyiyor. Her değdiğinde de arkadan taşa vurmuş gibi ses geliyor. Bu çok küçük bir sorun gözükebilir ama size temin ederim bir arabanın kalitesi işçiliğinde bu noktalar çok önemli. Ben servise götürdüğümde bu arabanın standartlarının bu olduğu eğer arka tarafı kaldırmamızı isterseniz 150 tl ödemeniz gerekmektedir diyorlar. Yani imalattan kaynaklanan sorun için benden 150 tl istediler. Geçen gün arkadaşlar araç bizi yolda bıraktı V kayışı koptu. Yolda 2 kez kayış değiştirildi fakat 2 si de koptu sorun rulmanlardan kaynaklandığı tespit edildi 220 tl de oradan masraf geldi. Ben sadece sizi uyarmak istiyorum. Aman ha arkadaşlar uzak durun. Konfor zaten bu araçtan beklemeyin arka koltuk tasarımı tam bir rezalet. Duruş mesefesi beklemeyin tam 90-100 metre kayıp öndeki araca vurdum. Onun için kimse duruş mesafesinden bahsetmesin. (Hızım 120 du)

    http://forum.donanimhaber.com/m_23693703/tm.htm




  • dostum senın deneyımımın kotu olmus gercekten ama uzak durucak bır sey yok bu aracla ılgılı bır sans bence, benım aracım 307 hdi 160.000 km de araba yag degısımı dısında masraf cıkartmıyor 6 ayda 40.000 km yaptım hemde yanı sende sans yokmus peugeot cok sağlam ve bence sorunsuz masrafsız bır otomobıl...
  • Ben istatistiklere de bakıyorum en sorunlu araçlar arasında yer alıyor. O zmn aracınız sizin şansınız olmuş bizim şansızlığımız değil :) Ben halen arabanın arka taraftan gelen sesin nasıl bir mühendis tarafından gözardı edilebileceğini düşünüyorum. Tamamiyle tasarım hatası.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    peugeot 206
    19 yıl önce açıldı
    Peugeot 206+ 1.4 Hdi Hakkında
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • tamda 206 almayı düşünüyordum, piyasa aratırması yapıyordum ,buraya da ''arkadaşlar hangi modelini tavsiye edersiniz ,tüplümü dizelmi, 1.4 mü 1.6 mı'' diye sormak için girdim ama kanahmet kafamı karıştırdı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: druzzzz

    tamda 206 almayı düşünüyordum, piyasa aratırması yapıyordum ,buraya da ''arkadaşlar hangi modelini tavsiye edersiniz ,tüplümü dizelmi, 1.4 mü 1.6 mı'' diye sormak için girdim ama kanahmet kafamı karıştırdı

    Hocam siz gene açın konunuzu arkadaş 206 Sedan'dan bahsetmiş bildiğim kadarıyla bu araç İran'da üretildi ve genelde sorunlu olduğundan bahsediliyor eğer 206 veya 206+ düşünüyorsanız bunlar Fransa üretimi araçlardır.




  • Arkadaşlar aşağıdaki verileri dikkate almanızı bunun gibi bir tespit daha gönderebilirim.

    http://img214.imageshack.us/img214/1976/rezilpeugeot.jpg
  • İlk kez 1998 yılında tanıtılan Peugeot 206, Fransız üreticiyi mini sınıfta temsil ediyor. Pazarda yerini 2006 yılında 207’ye bırakan 206’nın buna karşın üretimi hiç sona erdirilmedi. Geçtiğimiz aylarda makyajlanan otomobil ismini de 206+ olarak güncelledi. Peugeot, 206+’ı geliştirirken çok ilginç bir yöntem uygulamışlar. Mevcut 206’nın ön bölümünü çıkartıp, 207 modelinin burnunu eklemişler. Bu işlem o kadar başarılı yapılmış ki 206’yı bilmeyenlerin otomobili 207 ile karıştırması çok muhtemel. Arka bölümdeyse radikal bir değişim yapılmamış. Sadece ön bölümle uyumlu olması için arka çamurluklar da şişik versiyonlara güncellenmiş. Ayrıca tasarımı korunan stopların rengi yenilenmiş. 206+ makyajla birlikte eski modelden 36mm daha uzun. Ayrıca iz genişliği de 22mm artırılmış.

    İç mekan
    206+’ın iç mekanı da dışı gibi 207’den izler taşıyor. Kokpitin üst kısmı 207 modeliyle birebir aynı. Alt kısımdaysa eski modelin tasarımı korunmuş. Orta konsolun en üstünde dijital bilgi ekranı ve havalandırma kumandaları yer alıyor. Müzik sistemi ve klima kumandalarıysa daha altta bulunuyor. Malzeme kalitesi sınıf standartları seviyesinde. Bazı bölgelerdeyse montaj kusurlarıyla karşılaşabiliyorsunuz. Bu da işçiliğin beklenen düzeyde olmadığını düşündürüyor. Otomobilin direksiyon simidi de 207 modelinden transfer edilmiş. Ancak Peugeot bu modeli yaratırken donanım anlamında ne varsa almayı tercih etmiş. Örneğin direksiyon kolonunda yükseklik ayarı için ayrılan boşluk korunmuş ancak bu ayarı yapmak için gerekli mekanizma iptal edilmiş. Ayrıca ABS, ön hava yastıkları gibi donanımları ancak opsiyon listesinden seçebiliyorsunuz. Uzaktan kumandalı merkezi kilitse opsiyon listesinde yer bile almıyor. Otomobilde 206’dan alınan ergonomik sıkıntılar da devam ediyor. El freninin arkasına konumlandırılan cam açma butonlarının kontrolleri alışkanlık gerektiriyor. Kapı içi ceplerse hem çok dar hem de kullanışsız. Otomobilin 245 litrelik bagajı sınıf ortalamasında.

    Performans ve sürüş
    206+’ın en beğendiğimiz yeri dizel motoruydu. Başarısını kanıtlamış olan 1.4 litre hacmindeki common rail teknolojili HDi motor 4000d/d’de 70hp güç, 2000d/d’de 160Nm tork üretiyor. Alt devrilerde biraz cansız kalmasına karşın devrin yükselmesiyle güç kazanan motor fabrika verilerine göre otomobili 0’dan 100km/s hıza 13.8 saniyede ulaştırıyor. Motor ilk çalıştırıldığında klasik dizel sesi fazlaca duyuluyor. Ancak ısınmasıyla birlikte bu sesi duymak güçleşiyor. 206+’ın yalıtımı da sınıf standartlarını karşılıyor. Yüksek hızlar dışında iç mekanda lastik ve rüzgar sesi duyulmuyor.
    Testimiz boyunca ortalama 5.8 litre motorin tüketen otomobil ekonomik olduğunu da kanıtladı. Otomobilin bir diğer başarısıysa yol tutuş alanında kendisini gösteriyor. 206+’ın orta sertlikteki süspansiyonu otomobilin yere adeta yapışmasını sağlıyor. Çok zorlandığında önden kayan otomobil, elektronik sistemlere sahip olmasa bile güven veriyor. Konfor düzeyini yeterli bulduğumuz otomobilin süspansiyonları sesli çalışıyordu.

    Güvenlik
    206+’ın Euro Ncap testlerinde herhangi bir kaydı bulunmuyor. Ancak 206 modeli 2000 yılında katıldığı bu testlerden dört yıldızlık sonuçla ayrılmıştı.



     PEUGEOT 206 ve 206+


     PEUGEOT 206 ve 206+


     PEUGEOT 206 ve 206+




  • .

     PEUGEOT 206 ve 206+


     PEUGEOT 206 ve 206+


     PEUGEOT 206 ve 206+




  • .

     PEUGEOT 206 ve 206+


     PEUGEOT 206 ve 206+


     PEUGEOT 206 ve 206+




  • peugeot alacaksam sadece hatchback almayı düşünürüm sedanları yada station vagonları benim hoşuma gitmiyor tabi performansından bahsetmizyorum tercih meselesi...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.