Şimdi Ara

Periyodik Bakımda Servis Rezaleti (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
1
Favori
8.766
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 3 yıldır azmedip yetkili servise götürüyorum aracı hep ve teslim sonrası her seferinde bir ihmal, bir kusur ve hata ile karşılaşıyorum. En son 2 gün önce de servisin yıkamacısı paspas klipsini kırmış ve bunu söylemedi bile. Ben farkettim. Dahası da var ama neyse.

    Araç Peugeot.

    Yetkili olmasının bir esprisini göremiyorum bu paraya. Rezalet sürekli. Yetti valla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 25 Mayıs 2017; 20:46:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otolab O kullanıcısına yanıt
    servis olarak rezilliğinizi alem-i cihan biliyor. ancak bilmeyen kerizleri silkelersiniz o da bir defa olur. tam bir tatlı su kurnazı mentalitesinde servis anlayışınız var. kurumsalım diye geçiniyorsanız ilk baş vaadettiğiniz hizmetleri zamanında ve belirtildiği gibi yerine getiriniz. bu arada sanayide dükkanınızın önünden geçerken karşı şeride geçiyorum o derece rezilsiniz.

    düzenleme : @crossingover35 konu sahibi başlığı "BOSCH servis rezilliği" olarak değiştirirse iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZeroDisquiet -- 29 Mayıs 2017; 10:25:48 >
  • bende gozlemimi yazayim

    sanirim 89 ile 91 yillari arasinda idi o zamanlar gida carsisinda ufak bir dukkan idi yaptiklari is guzeldi

    daha sonralari genelde sifir arabam oldugu icin uzun yillar gitmedim

    en son 2016 mayista isim dustu sifir almis oldugum 5 yillik arabamda LPG problem nedeni ile supap problemim oldu Arabamin yetkili servisi lakayit davrandigi icin bende Bosch Otolab a gittim . Davranislari bana gore duzeyli yaptiklari isi hakkiyla yaptiklarini gordum .

    bu konuyu baslatan kisinin ne yasadigini bilmiyorum tabii fakat cevap olarak daha nazik olabilirdi tabii ama bir isletmeyi boylesine kotulemek olunca konu sanirim dogal olarak savunmaya gecmis . Kimseninde avukatligini yapacak degilim.

    Ben memnunum .. elbet her yapilan isin bir ucreti olacaktir plakalik konusuna sasirdim benim plakaliklarida degistirdiler ama ucret falan istemediler Izmirde 25 yillik araba kullanicisiyim plakalik tan ucret istendigini ilk defa duydum bu iste bir yanlislik olmali diye dusunuyorum.

    izmirdeki sanayi ortamlarini bildigim icin otolab a biraz agir yuklenilmis gibime geldi herkes ekmeginin pesinde

    bence gormeden bilmeden kimseyi yargilamayalim derim




  • bizde bosch car serviste şirketin minibüsüne egzos pulu almak için gitmiştik malesef geçmedi.aracı onlara bakıma bıraktık akşam almaya gittiğimizde araç yoktusorduğumuzda biraz bekleyin dediler az sonra bi eleman aracı sanayiden getirdi.arabaya sanayide bakım yaptırım fatura kestiler

    ama cihaza bağlayınca yine egzos emisyonu vermedi,sonra eleman test sırasında cihazın 1 tuşunabasarak emisyondan geçmesini sağladıtek bildikleri para almak böyle servise gideceğinize yetkiliye gidin daha iyi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Verdikleri cevap hizmet anlayışlarını gösteriyor.
    Çok Kurumsallar maşallah.
    Bosh Car Service bayiliklerini denetlemeli. bence bu konuyu burada açmak yerine 444 32 11 numaralı iletişim numarasına arayıp şikayet edin ve böyle bayilerle muhattap bile olmayın.
    Verdikleri cevaba bakın, insanlarmış da saygı çerçevesinde cevap vereceklermiş, birde küfür etseydiniz, kendinizi kasmayın sıkmayın.

    https://www.boschcarservice.com/tr/tr/about_us/_leti_im/iletisim_3
    linkten şikayet forumu doldurun yollayın yoksa çok insanı kandırmaya devam eder bunlar.
  • Bir kere yetkili servise gittim klimanın motorunu kırdılar o günden sonra adımı mı atmadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • utanmaz heriflere bak
    ilk önce insan olduğunuzu düşünerek

    böyle mesaj mı yazılır yuh olsun sizin gibi firmaya
    şu adamları her yerde deşifre edip ne mal olduklarını herkese duyurmak lazım
  • izmir reno arkasındaki bosch car servise 2 defa egzoz pulu almak için gittim.Hemen enjektörü temizleyelim, şöyle ultrasonik böyle ultrasonik diyor. Bunun enjektörleri sökülünce yeniden kodlanmalı, sizde makinesi yoktur, olsa bile kod almaması durumunda tüm mesuliyeti kabul ediyor musun dedim. Hemen parladı; "Kod mod yok öyle bir şey nerden öğreniyorsunuz, her gün 10 araba temizliyorum burda ben öyle bir şey duymadım. Her internete giren başımıza usta kesiliyor." lafını bitirmeden ben arabanmın kapısını kapatıp çıktım.
  • Göz göre göre milletin aracına zarar veriyorlar istenilenin dışında iş yapıyorlar bir de haklıymış gibi kendilerini savunuyorlar bütün bu olanların üstüne para alıyorlar..

    Dediğimin haricinde iş yapılmışsa kabul etmem. Siz shell yağ koyacağız demişsiniz sonradan neden başka marka kullandınız

    aracı pislik içinde bırakmışsınız. temizlememişsiniz

    en nefret etiğim olaylardan birisi plakalıkların değiştirilmesi. sana kim dedi değiştir diye
    böyle bir şeye hakkınız yok. başıma gelse tekme tokat dalarım böyle tipler anca dayakla uslanır.

    allah sabır vermiş size olay çıkarmamışsınız. geçmiş olsun..
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.