Şimdi Ara

Periyodik Bakımda Servis Rezaleti (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
1
Favori
8.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sayın firma yetkilisi. 1960 dan beri müşterilerle iletişim kurarken "sen insan mısın la!!??" Diyerek mi söze başlıyor sunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetkili servise götürseydiniz daha ucuza orjinal parçalarla bakımınızı yaparlardı.

    Renaultun yetkili servisleri öyle aman aman pahalı değil zaten.
  • Aracımı bir kaç kere Bosch car Service e götürmüşlüğüm var ve memnun kalmıştım ama buradaki servis yetkilisi oldugunu iddia eden kişi tamamen markanın imajına zarar vermiş.
  • up up okumayanlar kalmasın
  • Yuh üsluba bak, girişe bak... Cevaba bak.. Arkadaş sanayi ağzı direkt. Siz Bosch'un sitesindeki yazıları kopyala-yapıştır yaparak değil, müşterinin iddialarının aksini ispatlayarak haklı çıkarsınız. Mesela aracın plakasını isteyin, kaydına bir bakın (tabii varsa). Sorunu çözeceğiz deyin ne bileyim.. Bu kurumsallık değil, esnaflık hiç değil.
  • Ben bu servislerin havalarına kasıntılarına hastayım arkadaş sanki bedava iş yapıyolarlar hey Allahım yaa
  • Yetkili servise 100 TL fazla verip yine giderdim işi bilene yaptırıcan şu zamanda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İnternet-Explorer -- 3 Nisan 2014; 23:15:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu hort ha?, biz de yazalım bari...

    Adam gelmiş burada bildiğin kurumsal kimlikle gözdağı veriyor. Mesajı yazarken okeye de dönmüşündür köftehor seni.

    ekleme; bosch tarihçesinin 55 yıl önceye dayanması sizlerin alman disiplini taşıdığınız anlamına gelmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 4 Nisan 2014; 0:05:17 >
  • şu 3. kişiler 3. kurumlar falan hayatta en sevmediğim şeylerdir hiç bulaşmayın abicim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turizmpsikoloğu

    firma temsilcisi ya da öyle olduğu sanılan kişi... firmasının adını google'a yazınca burada böyle bir başlık bulmuş olmalı... zira olayın üzerinden epey süre geçmiş...

    firma temsilcisini savunmak değil amacım ama zaten başta özür dilememiz gereken bir şey varsa dileriz, telafi ederiz demiş... yağ damlasıyla ilgili cevap vermiş misal... müşteri aracın yıkanmasını istememiş olabilir diyor... yağ değiştiren usta bir damlayı görmemiş olabilir... plakalığa ücret kesilmiş iddiasına pes diyoruz demiş...kampanya duyurusu nasıldı bilemiyoruz tabi ama 4 litre yağ değişimi üzerine ise ve ekstra yağ eklenmiş ise her yerde zaten fazlaca ücret istemezler mi?? ilk defa gittiğiniz bir yer bu da bizden mi olsun der??.....

    bence tek hatası üslup... insan olduğunuzu düşünerek.... zaten düşünce insan ile başlar...bu ifadenin seviyesizce olduğunu düşünemiyorsak... bizim de düşünceden noksan olduğumuz ortaya çıkmaz mı???.. bu durumda kendimize de hakaret etmiş oluruz aslında... rezalet diye bir başlık bulunca sinirlenmiş olmalı.... lakin telefonda şu yağı kullanıyoruz deyip de.... isterse daha kaliteli bir yağ olsun farketmez... söylediklerini yapmamaları esnaf ahlakına uymaz... ama orada yağı koyarken .. kullandıkları yağı ifade ederek koydularsa... ve müşteri orada sesini çıkarmayıp da.. sonradan parlıyorsa o da olmaz tabi...

    konu sahibi belki hortu görüp... mesaj yazar... yerimizi alalım...

    (fiyat tablosundan clio2 1.5dci modelin periyodik bakım fiyatı işçilik ve check up dahil 255 tl diyordu )

    dikkatli okursanız daha önceden fiyat tablosu hazırlanmış aracın nekadar yağ aldığı fiyatı net belli. Telefon ilede teyit edilmiş. Ben olsam fiyat listenizde bukadar yazmışsınız bu sizin sorununuz derdim 1 kuruşta vermezdim. Ve yanlış hatırlamıyor isem 4.5 lt yağ konulur herhalde.

    Kişiliğinizin nasıl olduğu üslubunuz ile belli etmişsiniz.




  • Batarlar insallah,uzum uzume baka baka kararir.Sanayide bunlar gibiler yuzunden is ahlakindan yoksun patavatsizlarla dolup,tasiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam arkadaşlar daha vurmayin adam öldü

    Şaka bir yana faturanın bir örneği de Bosch car serviste vardır. Foto koysunlar bakalım.fatura da. Herşey konuşur. Eğer plakaliga para yazmislarsa zaten başka birşey konuşmaya gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 12 yıldır değişik marka ve modellerde araç sahibi oldum kullandım hiçbir zaman servise ya da yetkili servise gitmedim.Ustam ne dediyse gittim hep en iyi markalardan almaya çalıştım ve parçalar değişirken ya da bakım yapılırken ne kadar ustama sonuna kadar güvensemde aracın yanından asla ayrılmadım.Ustam da bundan asla rahatsız olmadı hatta o esnada da bol bol sohbet ettik.Ne olursa olsun parçayı yağı filtreyi her neyse ben kendim alıcam.Babamın oğlu olsa maalesef güvenemiyorum.
    İzmir'de 15 yıldır yaşayan biri olarak bunları öğrendiğimiz iyi oluyor.Çünkü etraf genelde böyle şeyleri birbirine sorar tanıdık bildiğin usta servis var mı diye.Bizimde görevimiz tavsiye etmek ya da etmemek tabiki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crossingover35

    Arkadaşlar izmirde yaşıyorum , genelde aracımı her türlü iş için sadece kendi tanıdığım birkaç ustaya götürürüm, onun haricinde kimselere güvenmem ancak aracımı yeni aldığım için birazda hevesle bu kez biraz daha kurumsal bir firmaya götüreyim dedim daha iyi olur dedim , demez olaydım
    Geçen aylarda otoshow izmir araç fuarında gördüğüm "otolab bosch car service " diye bir servis kafama yattı. , internet sitelerini biraz inceledim ve fiyat tablosundan clio2 1.5dci modelin periyodik bakım fiyatı işçilik ve check up dahil 255 tl diyordu , telefonla önce fiyatı onaylayıp sonrada randevu aldım.
    -2 saatte teslim edeceğiz dedikleri aracı ancak ertesi gün alabildim
    -aracı kir pas içinde teslim ettiler hatta eve gelince farkettim ki tampona motor yağı damlamış kuruyup kalmış , bir su tutsaydınz bari
    -bana shell motor yağı koyacağız dediler , faturaya baktım divinol shyntogear diye bir yağ kullanmışlar , birde daha kaliteli diye benimle tartışıyorlar
    -neyse iş ödemeye geldi ; bana 345 tl fiyat çıkardılar , neymiş o 4 litre fiyatıymış benim araç 5 litre yağ alıyormuş , işçiliği ayrıca hesaplıyorlarmış falan filan
    -yeni plakalık takmışlar onada 10 tl eklemişler , e kardeşim sen kendi reklamın olan plakalık ekliyorsun , onada ayrıca para istiyorsun
    -ayrıca parçaların hiçbiri orjinal renault değil , hepsi bosch marka

    Uzattım 270 tl valla isterseniz vermeyin anahtarımı bu iş karakola kadar gider dedim kavga dövüş verdiler artık
    , diyeceğim o ki eğer izmirde bir servise gidecekseniz renault mais in arkasındaki "otolab bosch car" a gitmeyin

    Şans bu ya birde şu yetkili servisine sorayım dedim , kampanya varmış yüzde 30 indirimle periyodik bakım herşey dahil 240 tl dediler , en azından orjinal parça kullanıyorlar , ben yandım siz yanmayın


    Hayret bir şey birde utanmadan plakalık icin para istemisler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    Tamam arkadaşlar daha vurmayin adam öldü

    Şaka bir yana faturanın bir örneği de Bosch car serviste vardır. Foto koysunlar bakalım.fatura da. Herşey konuşur. Eğer plakaliga para yazmislarsa zaten başka birşey konuşmaya gerek yok.

    Fatura kestiklerini bile düşünmüyorum.
    Nakit parayı cebe atıp vergisini de kaçırmış olabilirler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brujeria35

    quote:

    Orijinalden alıntı: turizmpsikoloğu

    firma temsilcisi ya da öyle olduğu sanılan kişi... firmasının adını google'a yazınca burada böyle bir başlık bulmuş olmalı... zira olayın üzerinden epey süre geçmiş...

    firma temsilcisini savunmak değil amacım ama zaten başta özür dilememiz gereken bir şey varsa dileriz, telafi ederiz demiş... yağ damlasıyla ilgili cevap vermiş misal... müşteri aracın yıkanmasını istememiş olabilir diyor... yağ değiştiren usta bir damlayı görmemiş olabilir... plakalığa ücret kesilmiş iddiasına pes diyoruz demiş...kampanya duyurusu nasıldı bilemiyoruz tabi ama 4 litre yağ değişimi üzerine ise ve ekstra yağ eklenmiş ise her yerde zaten fazlaca ücret istemezler mi?? ilk defa gittiğiniz bir yer bu da bizden mi olsun der??.....

    bence tek hatası üslup... insan olduğunuzu düşünerek.... zaten düşünce insan ile başlar...bu ifadenin seviyesizce olduğunu düşünemiyorsak... bizim de düşünceden noksan olduğumuz ortaya çıkmaz mı???.. bu durumda kendimize de hakaret etmiş oluruz aslında... rezalet diye bir başlık bulunca sinirlenmiş olmalı.... lakin telefonda şu yağı kullanıyoruz deyip de.... isterse daha kaliteli bir yağ olsun farketmez... söylediklerini yapmamaları esnaf ahlakına uymaz... ama orada yağı koyarken .. kullandıkları yağı ifade ederek koydularsa... ve müşteri orada sesini çıkarmayıp da.. sonradan parlıyorsa o da olmaz tabi...

    konu sahibi belki hortu görüp... mesaj yazar... yerimizi alalım...

    (fiyat tablosundan clio2 1.5dci modelin periyodik bakım fiyatı işçilik ve check up dahil 255 tl diyordu )

    dikkatli okursanız daha önceden fiyat tablosu hazırlanmış aracın nekadar yağ aldığı fiyatı net belli. Telefon ilede teyit edilmiş. Ben olsam fiyat listenizde bukadar yazmışsınız bu sizin sorununuz derdim 1 kuruşta vermezdim. Ve yanlış hatırlamıyor isem 4.5 lt yağ konulur herhalde.

    Kişiliğinizin nasıl olduğu üslubunuz ile belli etmişsiniz.

    Kişiliğinizin nasıl olduğu üslubunuz ile belli etmişsiniz.

    hocam bu cümleyi bana mı dediniz?? firma temsilcisi olduğunu iddia eden kişiye mi???




  • her şeyden önce geçmiş olsun... maalesef ülkemizde bu tür olaylar yaşanıyor yenilen kazığa mı üzülelim insanlara güven duygusunu kaybetmeye mi üzülelim bilemiyorum... ancak dikkatimi çeken bir durum var açtığınız konunun başlığı ile içeriği pek uyumlu değil ! başlığa bakınca yetkili servis imajı oluşuyor, ancak sizinde belirttiğiniz gibi mağdur olmanıza yol açan yer özel bosch servis... her neyse tekrar geçmiş olsun
  • geçtiğimiz ay aracımda bir sorundan dolayı buraya gitmeyi düşünmüştüm ,iyikide gitmemişim,demekki bir anlaşmazlık olsa SEN İNSANMISIN LA diyebilirlermiş
    ben tavsiye üzerine koparan pompa bosch servisine gitmiştim çokta memnun kaldım
    250 lira fatura çıktı cebimden 230tl çıktı Allah bereket versin deyip aracımı teslim ettiler
  • Otolab sayfalarca yazıp gargaraya getiriyorsun gibi görünüyor. Plakalık için 10 TL aldınmı?, Başlangıçta belirttiğin yağ yerine farklı bir yağ koydunmu, koydun ise müşterinin onayını aldınmı? Bunlardan bahset, aşağılayıcı ifadeler kullanmak yerine. Bunlar doğru değil diyerek kanıtlarsan sana hak veriliri. Ama hala olmadığına dair bir şey kanıtlayamadın.
  • Vay arkadas üsluba bak o.O Abi gecmis olsun ne diyelim. Boylekikle bayilik bile olsa kotusune denk gelebilirmisiz. Te allam ya İmam Cemaat gibi firma yetkilisi boyleyse calisan nasil olur? Birde plakaliktan para mi istenir ya ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.