Şimdi Ara

PENTA Teknoloji (Müşteri Kalitesi!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Çirkinlik Ne Kadar Kolay (3 mesaj) TulparHAN (2 mesaj) Moueson (1 mesaj) Holy Templar (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj) Mobil (5 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba arkadaşlar. Buraya herhangi bir firmanın övgüsünü yapmaya gelmedim, ki nefret ederim böyle işlerden. Ama bugün, kaliteli firmaların bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar az olduğu gerçeği var ortada. Lafı çok uzatmadan konuya geçiyorum direkt:


    Net olarak hatırlamamakla birlikte 2015-2016 yılları arasında Logitech G103 klavye kullanıyordum, ancak hem klavyemin garanti süresi dolmuştu, hem de ayaklıklarından teki kırılmıştı. Hâliyle ücreti karşılığında bir ayaklık göndermesi için Logitech'e mail atmıştım, garanti sürenin dolduğunu da eklemiştim tabii. Onlar da böyle işlerle PENTA Teknoloji'nin ilgilendiğini, oraya mail atarsam yardımcı olabileceklerini yazmışlardı. O yıllarda PENTA'ya mail atmıştım ve beni bir yere yönlendirmişlerdi. Bana, kargo ücretini benim ödemem kaydıyla ücretsiz bir çift ayaklık göndereceklerini yazmışlardı. Kargo geldiğinde ne ayaklık için ne de kargo için ücret ödemiştim. O gün de burada bu olayın konusunu açmıştım. Yıl 2017'ye geldiğinde bilgisayarımı satmıştım bazı sebeplerden dolayı. Bugün, 2021 yılı içinde, tam da 1 hafta önce bilgisayar aldım. Teknoloji konusunda muhafazakâr olmamdan dolayı mıdır, alışkanlıktan dolayı mıdır bilmem, klavye olarak yine Logitech’in G105 modelini aramaya koyuldum, zor da olsa buldum. Mutluluğum uzun sürmedi tabii, kedim klavyenin üstüne atlayıp yere düşürmüş ve ayaklıklarının tekini kırmış. Aklıma hemen PENTA geldi. 5 sene önce yaşadığım tecrübe artık nasıl bir yer edindiyse hemen onları aradım. Yine beni bir yere yönlendirdiler. Ve bugün, aradan tam 5 yıl sonra yine aynı durum yaşandı, ne ayaklık ücreti ne de kargo ücreti ödedim. Bana yeni bir çift ayaklık gönderdiler. Belki çok maliyetli ya da önemli bir durum gibi gelmeyebilir, ama bu denli müşteri memnuniyeti sağlayan, kaliteli firmaların var olan çizgisini koruyor olmaları beni çok memnun etti. Sizlerden ricam, bu konuyu öne çıkarmanız. Öne çıkarın ki, işini layıkıyla yapan, müşteriyi, yani bizleri önemseyen firmaların hakkını verelim. Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • Logitech G502 proteus Spectrum kenar kauçuğu eridi, Logitech'e söyledim.

    Sizin ürün üretilmiyor yapabileceğimiz bir şey yok dediler.

    5 dk sonra tekrar mesaj attılar sizin için uygunsa G502 LightSpeed gönderelim dediler ve her şey ücretiz olarak sıfır ürünü gönderdiler hollanda'dan 4 gün de teslim aldım

    Bendeki G502 yi istemediler kır bile demediler.


    Bu gün baktım bizim türklere gelen değişim ürünlerini adamlar sahibinden.com'da satıyor çoğuna kır veya eskisini geri gönder dememişler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 8 Temmuz 2021; 17:1:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Logitech G502 proteus Spectrum kenar kauçuğu eridi, Logitech'e söyledim.

    Sizin ürün üretilmiyor yapabileceğimiz bir şey yok dediler.

    5 dk sonra tekrar mesaj attılar sizin için uygunsa G502 LightSpeed gönderelim dediler ve her şey ücretiz olarak sıfır ürünü gönderdiler hollanda'dan 4 gün de teslim aldım

    Bendeki G502 yi istemediler kır bile demediler.


    Bu gün baktım bizim türklere gelen değişim ürünlerini adamlar sahibinden.com'da satıyor çoğuna kır veya eskisini geri gönder dememişler.

    Hocam, gerçekten müşteri memnuniyeti konusunda çok ciddi anlamda iyiler. Böyle firmaların kazanması beni mutlu ediyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hizmet kalitesi diye düzelt başlığı .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mouse cift tiklama nedeniyle olumsuz donus aldim. baska ulkelerde logitech garanti kapsaminda degisim yaparken bizde tamir yapmaya calisiliyor, mouse acilincada isini duzgun yapmayan teknisyen denk gelirse tekerde ya da diger butonlarda sorun olabiliyor. konu sahibinde sans var demek ki, ben ayni nedenle yazsam ayni sonucu almazdim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Holy Templar

    mouse cift tiklama nedeniyle olumsuz donus aldim. baska ulkelerde logitech garanti kapsaminda degisim yaparken bizde tamir yapmaya calisiliyor, mouse acilincada isini duzgun yapmayan teknisyen denk gelirse tekerde ya da diger butonlarda sorun olabiliyor. konu sahibinde sans var demek ki, ben ayni nedenle yazsam ayni sonucu almazdim.

    Yıllar sonra bile aynı müşteri memnuniyeti sağlanınca paylaşmak istedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Logitech TR değil de Logitech RMA Hollanda en iyi çözümdür.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.